برادرانه و دوستانه بی خیال شونوشته اصلی توسط Ali Bahmanyar
اگه قسمتت باشه خدا جوری درو تخته رو بهم جور می کنه که بهم برسین
اگه برا ازدواج می خوای که اون امرش جداست ولی اگه برای دوستی منت هیچ دختری رو نکش چیزی که زیاده دختـــــــــــــــــر منت نکشیا 4 روز دیگه سوارت میشه











پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)