آقایون یاهو برای من باز شد.!!!!!!!!!!!!! بیاید
آقایون یاهو برای من باز شد.!!!!!!!!!!!!! بیاید
بچه هاااا خبر خبر خبر خبر مادر و دختر پدر و پسر آیدی , پس بزن و بزن برو تو مسنجر حالشو ببر ممسننججرربچه ها یاهو رو فکر کنم باز کردن تازه از حبث در اومدم
. آرمان جان الان دیگه یک نفس راحت بکش .
[align=center]ممنون amir.ha6[/align]
والا برای من که همون مثل قبلش هم باز نمیشه :|

من الان یاهو رفتم نمیره!!![]()

ارمان جان فکر کنم اگر قرار بود مثال بزنم خودم می نوشتم ، خدا رو شکر جرات نوشتنو هم دارم و از هیچکسی هم جز خدا نمی ترسم
حتی اگر قرار بشه که از انجمن که هیچ از دنیا اخراج بشم
ولی خوب راجع به نقل قولی که کردید باید بگم که خودت هم تو یاهو میدونی من اون پست رو ارسال کرده بودم ولی با توضیحاتی که از شما توی یاهو شنیدم خواستم پاکش کنم که هنوز ارسال نشده بود که بخوام پاکش کنم ولی در رابطه با نقل قول حرفم بگم که آرمان جان روباتی که سایت ها رو فیل تر می کنه هیچ وقت الاف و بیکار نیستش که بیاد متن جملات سایت ها رو بخونه بعدش بیاد مفهموشونو بفهمه بیاد فیل تر کنه . این رو هم برای یاد آوری به شما گفتم چون فکر کنم باید این نکته مهم رو بدونید
شما مطمئن باش نه کلمه منفوران فیل تره و نه کلمه حکومت و نه لعنت
اگه شما دیدی که جایی با این کلمات فیل تر شده به ما بگو تا از این خبر شما مستفیض بشیم
به هر حال اگر با جواب تند من برخورد کردید به خاطر نوع حرف زدن تند خودت بود با این که خودت هم میدونی که چقدر با هم دوست هستیم و حتی چند بار هم تو یاو بهت گفتم که اخلاقت رو یکم بهتر کنی خوبه ولی خوب ........
اول از همه امیدوارم که قبل از نوشتنن هر جمله ای فکر کنی ( منظورم این نیستش شما بی فکری یا من خیلی علامه هستم که می نویسم ، منظورم این هستش که شما اکثر اوقات خودخواهانه صحبت می کنی و درسته که که زحمت زیاید برای اینجا کشیدی ولی نباید اینجوری هم صحبت کنی ) ثانیا اخلاقت رو هم با بقیه یکم بهتر کنی ( تو انجمن ، وگرنه کسانی که رابطه نزدیک باهات دارن میدونند اخلاقت چقدر خوبه و آدم شوخی هستی )
به هر حال من اصلا نمی خواستم این حرفا رو اینجا بنویسم چون کلا کار درستی نیست ولی خوب دیگه بحثش پیش اومد من هم نوشتم امیدوارم خودت به بزرگواریت ببخشی
به هر حال : دوست خوب کسی است که مشکلاتت رو به تو بگوید تا آن که عیب هایت را از تو بپوشاند
موفق باشید
خدانگهدار
مال من هم نميره ولي يك مقدار بهتر شده.قبلا وقتي ياهو رو باز مي كردي همه چيز هنگ مي كرد ولي الان فقط ميگه كه ID و Pass رو اشاتباه زديد(آره جون بابات ما اشتباه زديم)
به هر حال فكر كنم تا فردا هم مسينجر درست شه هم SMS ها همگي بگيم الهي آمين
من کجا گفتم بحث سیاسی کنین؟ نشد یه دفعه حرف بزنیم, مردم سو برداشت نکنن...
من گفتم تو این اوضاع قمر در عقرب, این بحث گیم چیه که هر نیم ساعت بالا می یاد...
شما هم انگار زورتون به ******** بزرگ مملکت نمی رسه, همه دست به دست هم دادین تا بر علیه ما قیام کنین...
ممنون.
موفق باشین.

حركت از اين بيش شتابان كنيد
ولوله در ولوله باران كنيد
جنگل و دشت و ده و كوه و كمر
از نفس خويش شكوفان كنيد
همين...

يكي از دوستاي من تو دانشگاه صنعتي شريف با اصابت گلوله به مغزش توسط اين و ح شـ يان به شهادت رسيد.اسمش هم مهندس مصطفي غنيان بود.تو مدرسه و در دوران دبيرستان معدلش 19.92 بود.من مدتي نميتونم كه بيام انجمن به خاطر همين قضيه.بزودي عكسش رو هم قرار ميدم.

خدارحمتش کنه.نوشته اصلی توسط AREF TAKER
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)