بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 14 از 57 نخستنخست ... 4121314151624 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 131 تا 140 , از مجموع 569

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

  1. Top | #131

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4739
    سن
    35
    نوشته ها
    1,193
    تشکر
    2,644
    تشکر شده 2,868 بار در 516 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    583 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    دو تا اهنگ فوق جوادی تو هارد کامپیوتر پیدا کردم گفتم برای شما هم اپ کنم فیض ببرید

    SASAN |[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Amir sakhay | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    بـعـلـــــه

  2. Top | #132

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    [size=small]دوستان امروز میخوام از هر دری باهاتون صحبت کنم.دلم تنگ شده بود برای همتون برای فروم و .......

    اول جا داره به تمامی کاربران و مدیران و ادمینان سایت به خاطر موفقیت ها در زمینه افراد آنلاین و هشتم شدن دوباره و .... تبریک بگم که نشون دادید کشتی کج نمرده بلکه تغییر نسل داده.

    خوب انجمن خیلی عوض شده ولی از اون اواخری که ماها بودیم خیلی بهتر شده و این رو هم باید به حساب مدیران خوب و زحمتکش + کاربران زحمتکش + تمامی کاربران خوب و باحوصله فروم گذاشت.


    از دوستان عزیز عرفان گل و باتوم به دست و همچنین پوریا عزیزم که خیلی دوستش دارم و همیشه منو شرمنده کرده برگشتن که خیلی بچه های گلین قدرشون رو بدونید.ما که نیستیم پس شما به جای ماهم ازشون استفاده بکنید.

    من هم که اصلا درس رو گذاشتم کنار و دیگه از هفته بعد هم میرم تو بوتیک کار کنم و قصد دارم هم تا با پول امتحانات پیش زایشگاهی رو بگذرونیم و به فضل اللهی در سال آتی هم دانشگاه آزاد ثبت نام کنیم.


    قصد دارم تا خاطره روز بیست و دو بهمن رو هم بگم که اصلا جنبه چیز نداره و بیشتر خنده داره.

    اول صبح پاشیدم و به امید یه روز خوب رفتیم بیرون.با دادشم بودم.
    رفتم جلوی اینه و قصد کردیم تا خودمون رو شبیه امت حزب الله بکنیم.انصافا هم موفق بودیم.
    ریشها که دست کمی از آقا نداشت و موها رو هم که دادیم بقل با یه ذره جهش به سمت بالا.(فقط یه باتوم کم بود)

    رفتیم بیرون و دیدیم که همه هم شکل خومون هستن.گفتیم اینا هم آفتاب پرستن یا نه.با یه کمی فضولی فهمیدم همه ماها شدیم حزب اللهی و فشن مشن ها همشون امت حزب الله هستن.
    به بقلیمون که چه عرض کنم به سایه خودمون هم اعتماد نداشتیم.چنتا پلاکارد ورداشتیم به من مرگ بر اسرائیل رسید به داداشم جانم فدای رهبر
    قبلش گفته بودن با شکل حزب اللهی بیاید ولی ما از هول حلیم افتادیم تو دیگ و از خود اونا حزب اللهی تر شدیم تا جمعیتیمون رو بعدا مصادره کنن.
    رفتیم به سمت آریا شهر تا یکی از سران فتنه رو ببینیم ولی دیر رسیده بودیم و ته دیگش رو هم خورده بودن و عباش هم پاره کرده بودند.
    حالا با اون وضع بسیجی از بقل دوستان سبز رد میشدیم و اینا دیگه آفتاب پرست نبودن و همش داشتن با چش غره ما رو نیگاه میکردن مخصوصا دادشم رو.
    یهو میدون شلوغ شد و گاردها شروع به زدن کردن.یه دسته هم از دوستان حزب الله شروع کردن شعار دادن در جهت دفاع از انقلاب.ما هم رفتیم قاطی اونا

    یه خورده رفتیم و برگشتیم و دور میدون رو زدیم و از نیروی انتظامی تشکر کردیم تا اینکه گفتیم برگردذیم و به اندازه کافی از آرمانهای امام دفاع کردیم.بعدش برگشتیم و اومدیم و شنیدیم که 50 ملیون آدم برای دفاع از انقلاب اومده بود و اولش یه خورده گوشهامون رو تیز کردیم تا ببینیم خبر درسته ولی بعد از مدتی حس کردم دماغ مجری بزرگتر شد ولی این رو به حساب چشم ناقص خودم گذاشتم.


    خطاب به آمریکا و سران اسرائیل
    اگر میگویید که ما به خاطر ساندیس و کیک آمدیم باید عرض کنم که خیر و ما فقط برای دفاع از ارزشها اومدیم و اگر ساندیس و کیکی و بعضا گوشت و مرغ سوخاری هم پخش میشد به خاطر زیبایی بیشتر تظاهرات بود نه دلیل دیگه ای.

    اگر گوگل ملعون عکس هایی از خالی بودن جمعیت یا صف طویل چندین کیولمتری اتوبوس ها نشان میدهد شک نکنید همه اینا مونتاژه و با فوتوشاپ هستش.
    در ضمن در تظاهرات بعدی که به خاطر حرمت شکنی در روز چارشنبه سوری(که در تمامی پارکهای تهران علیه نظام تبلیغ خواهند کرد) هستش شعار مرگ بر گوگل که از عوامل اسراییل هستش سر میدهیم.


    این چند وقت چه قدر از کشتی کج دور بودم.
    روز رویال رامبل اومدم یاهو هم در کمال تعجب باز بود.دیدم خیلی ها آنلاینن.شصتم خبر دار شد که رویال رامبل هستش.
    با فهمیدن قهرمانش که از دو سال پیش معلوم بود احساس بهم دست داد ولی خودمون رو کنترل کردیم.

    به قول معروف
    [align=center]مرگ بر کشتی کج چه کارتر چه مک من[/align]

    دوستان دیگه عرضی نیست.
    اگر هم یه خورده چیز گفتیم و بحث چیز کردیم ببخشید.
    بدرود تا دیداری دگر.[/size]

  3. Top | #133

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    شماره عضویت
    4849
    نوشته ها
    75
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    مژده به علاقه مندانه فـــــ يــــس فوك !
    به دليل فــ*يلتر بودن فـــ-يـس بوك با مصرف روزانه مواد جديد عرضه شده در بازار ميتويد به همون اندازه
    فاز ببريد.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  4. Top | #134

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Perfect Man
    دو تا اهنگ فوق جوادی تو هارد کامپیوتر پیدا کردم گفتم برای شما هم اپ کنم فیض ببرید

    SASAN |[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Amir sakhay | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    بـعـلـــــه
    عجب چیزای کره ای بودن
    جون میده واسه رینگتون گوشی
    بازم داشتی بزار

  5. Top | #135

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    چون مطلب به شكلي نبود كه بشه براش تاپيك جدا زد جاي ديگه هم پيدا نكردم گفتم همينجا بزارم .

    دانلود فايل از راپيدشر بدون انتظار و پشت سر هم :

    فقط كافيه لينك فايلي كه از راپيدشر ميخواين دانلود كنيد رو توي اين [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] وارد كنيد و دانلود كنيد .

    محدوديتش هم 300 گيگ در روز هست

    اميدوارم تكراري نباشه

  6. Top | #136

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5600
    نوشته ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    نقل قول نوشته اصلی توسط mak
    چون مطلب به شكلي نبود كه بشه براش تاپيك جدا زد جاي ديگه هم پيدا نكردم گفتم همينجا بزارم .

    دانلود فايل از راپيدشر بدون انتظار و پشت سر هم :

    فقط كافيه لينك فايلي كه از راپيدشر ميخواين دانلود كنيد رو توي اين [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] وارد كنيد و دانلود كنيد .

    محدوديتش هم 300 گيگ در روز هست

    اميدوارم تكراري نباشه
    دستت درد نکنه برادر فقط نمی دونم چرا بهم ارور میده و میگه Invalid secure session چرا؟

  7. Top | #137

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    سلام دوستان
    گفتم یه سری اطلاعات بدم شاید مفید باشه
    نمیدونم دوستان تا چه حد با خواننده نروژی BassHunter آشنایی دارن ایشون خواننده ای هستن که حدودا از سال 1999 خواننده گی میکنن صدای خیلی خوبی هم دارن پیشنهاد میکنم آهنگاش رو حتما دانلود کنید که خوراکه Club هستش

    اما ایشون یه دختری باهاشون هستن در کلیپ هاشون که خوشگل هم هستن
    من چون دیدم دختر خوشگلی هستش رفتم امروز دربارش تحقیق کردم فهمیدم این دختر ایرانی هستش و متولد تهران هستش اسم اصلیشم شراره دیانتی هستش
    اینم یه عکس از ایشون:
    [img]http://profile.ak.********.com/object3/1069/38/l16017945185_9468.jpg[/img]
    البته ایشون سال ها بازیگر فیلم های پ و ر ن بوده یک بار او در دختر شایسته نروژ شرکت کرده اما وقتی فهمیدن او زمانی بازیگر پ و ر ن بوده او رو از دور مسابقه خارج می کنن
    شراره یک بار هم به ایران میاد که خانوادش اونو اسیر میکنن و به کمک سفارت نروژ موفق میشه از ایران بره شراره بدترین دوران عمرش رو همین قضیه میدونه
    چون او در فیلم های پ و ر ن بازی کرده میترسه به ایران بیاد چون میگه امنیت جانی نداره
    همچنین او به اسم Aylar Lie معروف هستش
    گفتم یه اطلاعاتی به دوستان داده باشم البته فکر کنم خیلی ها بدونن اما اونایی که نمیدونن بدونن
    پیشنهاد میکنم حتما از BassHunter آهنگ بگیرید مخصوصا تصویری
    اینم 2 یا 3 آهنگی که تضمین میکنم دانلود کنید از BassHunter خوشتون میاد:
    All I Ever Wanted
    Every Morning
    Angel In The Night PROPER
    خداحافظ

  8. Top | #138

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    یو*توب : http://208.117.236.71/

  9. Top | #139

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض عكس لو رفته از جي*گر تو رخت خواب

    عكس لو رفته از جي_گر تو رخت خواب




  10. Top | #140

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    تا اونجایی که می دونم خود BassHunter هم پــــــــ ر ن استاره . تصاویرش هم در گوگل موجوده Copyright A. N
    در ضمن علاوه بر ترانه های مذکور ! در پست های قبلی حتما دو آهنگ زیر رو هم دانلود کنید ( اگر از این دو آهنگ هم خوشتون اومد حتما پیشنهاد می کنم آلبوم جدیدش یعنی Bass Generation رو دانلود کنید .
    Plane To Spain
    Now You're Gone

صفحه 14 از 57 نخستنخست ... 4121314151624 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. توضیح المسائـــل دینی
    توسط KANE در انجمن تاریخ ایران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 06-14-2010, 10:32 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-17-2010, 03:21 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-06-2009, 07:32 PM
  4. *(قابل توجه آقایان) بحث اجتماعی(قابل توجه بانوان)*
    توسط arman در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: 09-28-2008, 12:49 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد