بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: پیشنهاد اهنگ بدید !!

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض پیشنهاد اهنگ بدید !!

    [align=center]

    سلام

    دوستان همونطور که از نام تاپیک مشخصه در این تاپیک پیشنهاد اهنگ میدید به این صورت :


    1- نام اهنگ

    2- خواننده

    3- سبک

    4- لینک دانلود




    پ.ن 1 : دوستان در این تاپیک هم اهنگ خارجی و هم اهنگ ایرانی میتونید معرفی کنید ، میشد تو بخش اهنگ های خارجی هم بزنم ولی دستم رفت طرف جایی که نوشته بود " ایران " !

    پ.ن 2 : سعی کنید لینک دانلودی که میزارید در بهترین کیفیت ممکن باشه ، سعی کنید خودتون اپ کنید ولی اگر دیال اپ هستید یا توان اپلود کردن رو ندارید لینک کپی هم گذاشتید عب نداره.

    [/align]

    فعلا ...
    2 کاربر مقابل از H H H عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. r v d (12-28-2010), spite (06-20-2014)

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4516
    سن
    33
    نوشته ها
    1,001
    تشکر
    382
    تشکر شده 136 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    79 Thread(s)

    پیش فرض RE: پیشنهاد اهنگ بدید !!

    عرفان تاپيك ميزني برق سرت خودن شروع كن

    1.Broken

    2. Seether ft. Amy Lee

    3. Alternative

    4. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    --------------------------------------------

    1. Careless Whisper

    2. George Michael

    3. Pop, R&B

    4. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    --------------------------------------------

    1. Careless Whisper

    2. Seether

    3. Rock

    4. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    اين همون آهنگ شماره دومي هست كه بعد از چند سال گرو Seether اون رو به راك برگردونده و از نوع خونده !!

    ---------

    اميدوارم خوشتون بياد تا بعد !
    3 کاربر مقابل از Man On Fire عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (04-19-2011), Hamid (12-24-2010), The Great One (12-24-2010)

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3796
    سن
    34
    نوشته ها
    345
    تشکر
    63
    تشکر شده 258 بار در 54 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    136 Thread(s)

    پیش فرض

    من این پست رو میزارم تا بقیه هم این تاپیک رو ادامه بدند ، حیفه که این تاپیک خاک بخوره !

    لالایی - مهراز - پاپ
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    خواهشا تاپیک رو ادامه بدید ...

    6 کاربر مقابل از AmiRi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Hamid (12-24-2010), Sarkesh (12-24-2010), The Great One (12-24-2010), The Phenom (12-24-2010), The Survivor (12-28-2010), r v d (12-28-2010)
    امضای ایشان




    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | Your #1 Avril Lavigne's News , Music , Video , ... Persian Source



    Suddenly Someone Was There In The Window
    Looking Outside At The Sky That Had Never Been Blue
    Ah, There's A World Without You
    I See The Light
    Living In A World Without You
    Ah, There Is Hope To Guide Me
    I Will Survive
    Living In A World Without You

  4. Top | #4

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    فعلا اولي رو با كوري تيلور شروع ميكنيم البته از گروه استون سور !



    1- نام اهنگ
    Say You'll Haunt Me

    2- خواننده
    Stone Sour - Corey Taylor

    3- سبک
    alternative metal

    4- لینک دانلود
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]




    ===============
    اون اهنگ Careless Whisper كه اردلان گذاشته . ورژن راكـش عالي بيد !


    فعلا ....
    ویرایش توسط SASAN : 12-24-2010 در ساعت 09:51 PM
    2 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Hamid (12-24-2010), MrSAMET (12-24-2010)
    امضای ایشان



  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1552
    نوشته ها
    923
    تشکر
    32
    تشکر شده 185 بار در 39 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    302 Thread(s)

    پیش فرض

    ایول این تاپیک خوراک خودمه دوستان هم حتما ادامه بدن تا یه ارشیو از اهنگ های خدا داشته باشیم .

    Fabolous - Breathe : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    KiD CuDi - Day N Nite : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Waka Flocka Flame - O Lets Do It : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Jay-Z - Public Service Announcement : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Nas - The Message : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    این چند تا اهنگ بالا در ضمینه ی هیپ هاپ بودن.

    Kesha - We R Who We R : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    با این که از کشا خوشم نمیاد ولی این اهنگش باحاله حتما دان کنید.

    Deadmau5 - Ghosts N Stuff : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    این بالایی هم که ترنس هستش و معروفترین کار دی جی معروف Deadmau5 هستش.

    فعلا اینا رو دان کنید تا در سری بعد با یه سری از اهنگها بیام که حتما باید قبل از مرگ دردناکتون گوش کنید )
    6 کاربر مقابل از Sherlock Holmes عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Hamid (12-24-2010), Sarkesh (12-24-2010), The Great One (12-24-2010), The Phenom (12-24-2010), The Shadow (12-24-2010), r v d (12-28-2010)
    امضای ایشان
    I’m not a businessman
    I’m a business, man!
    Let me handle my business, damn

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3761
    سن
    32
    نوشته ها
    1,271
    تشکر
    186
    تشکر شده 378 بار در 98 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض

    1- Christmas In Harlem

    2- Kanye West Ft VA

    3- Hip Hop

    4-[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    این آهنگ به مناسبت تولد ما در اومد خیلی دوسش دارم
    2 کاربر مقابل از Mr.Carter عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MrSAMET (12-24-2010), ŠÄÉËĐ (12-24-2010)
    امضای ایشان



    Never Compromise, Not Even In The Face Of Armageddon" - Rorschack"

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    1- نام اهنگ : Cancer

    2- خواننده : My Chemical Romance

    3- سبک : Rock

    4- [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    -----


    احساسي و زيبا !
    2 کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. P H E N O M (12-25-2010), Sarkesh (12-25-2010)
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    نام آهنگ : میبینمت هنوزم
    خواننده : کاوه یغمایی
    سبک : راک ( پاپ- راک )

    لینک دانلود : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    این اهنگ فوق العاده زیباست .

    و یه آهنگ دیگه
    خواننده : سیروان خسروی
    نام آهنگ : دلم گرفته !
    سبک : پاپ ( پاپ - راک )

    لینک : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    هر دو آهنگ احساسی و آرام هستند و موقع خواب حال میده گوش کرد ...
    2 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MrSAMET (12-27-2010), Xtreme (12-27-2010)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  9. Top | #9

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    نام آهنگ : میبینمت هنوزم
    منم اين آهنگو پيشنهاد ميكنم
    اصلا كل آهنگهاي اين آلبوم يعني سكوت سرد واقعا زيبا ان !
    کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Sarkesh (12-27-2010)
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




  10. Top | #10

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    Timbaland Ft. One Republic

    Apologize

    Pop

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Sarkesh (12-31-2010)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 03-26-2011, 05:16 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-30-2010, 09:20 PM
  3. تاپیک پیام کوچولو (پیامک) های جدید....
    توسط amir66 در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-15-2008, 06:58 PM
  4. پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: 03-31-2008, 09:49 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد