[align=center][/align]
[align=center]
تیلور لاتنر که اخیرا رابطه ای را با Taylor Swift آغاز کرده گفته برای انتخاب دوست از شرایط و ظوابط سختی استفاده نمیکنه.
تیلور می گوید : "آیا من با یه هوادار دوست میشم؟ خب البته که من هیچکسی رو رد نمیکنم چرا که نه؟ وفاداری و صداقت از همه چیز مهم تره و یکی که خودش باشه و آزاد و رها باشه. من همیشه طرفدار جسیکا آلبا بودم. و چون همیشه عاشقش بودم بهش وفادار خواهم بود و طرفدارش میمونم . "
تیلور لاتنر هنوز در خانه پدر و مادرش زندگی میکنه و به نظر در کارهای خانه نیز به والدینش کمک میکنه.
[/align]






[/align]
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)