بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: مهم:مصاحبه جانواریو::دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم.

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض مهم:مصاحبه جانواریو::دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم.

    [align=center][/align]

    فابيو جان واريو هافبك برزيل سپاهان در ابتداي فصل با بدشانسي بزرگ مواجه شد و به دليل مصدوميت بازي*هاي تيمش را از دست داد. او اما چند هفته*اي است در تركيب ثابت قرار مي*گيرد و يك مهره كليدي در خط هافبكش تيمش محسوب مي*شود. فابيو در مورد وضعيت خودش در سپاهان ديروز بازي پرسپوليس و استقلال مصاحبه ای را انجام داده که آن را به اتفاق میخوانیم. نكته جالب در حرف*هاي جان واريو اين است كه او دوست دارد براي تيم ملي ايران بازي كند.

    *مثل اينكه دو برد پياپي وضعيت شما را بهتر كرده، اينطور نيست؟

    خيلي خوشحالم كه سپاهان روند صعودي*اش را آغاز كرده است. از اين هم خوشحالم كه در يك تيم پرقدرت بازي مي*كنيم و در اينجا دوستان جديدي پيدا كرده*ام. زندگي در ايران مثل زندگي در برزيل است و من خيلي راحتم.

    *مثل اينكه بعد از متولد شما شدن دخترت، روحيه*ات به كلي تغيير كرده است؟

    من در ابتداي فصل مصدوم بودم و اين وضعيت خسته*كننده بود ولي حالاخوشحالم كه خيلي چيزها عوض شده است. تولد دختر من يك چيز شبيه رويا بود و من از اين اتفاق خيلي خوشحالم.

    *فكر مي*كني سپاهان امسال قهرمان شود؟

    ما تيم خيلي خوبي داريم، چه از لحاظ بازيكن و چه از لحاظ سرمربي. من شانس سپاهان را براي قهرماني در ليگ زياد مي*دانم.

    *نظرت در مورد بازي استقلال و پرسپوليس چيست؟


    من بازي را نديدم ولي خوشحالم كه استقلال برنده شد. به نظر من دربي فوتبال ايران يكي از جذاب*ترين دربي*هاي دنياست.

    *به نظر تو بهترين بازيكن استقلال چه كسي بود؟

    همانطور كه گفتم بازي نديدم ولي فرهاد مجيدي گل زده و بايد او را به عنوان بهترين بازيكن انتخاب كنيم.

    *بعيد به نظر مي*رسد تو يك روز به تيم ملي برزيل دعوت شوي. با اين شرايط حاضري براي تيم ملي ايران بازي كني؟

    من خيلي دوست دارم براي تيم ملي ايران بازي كنم. 4 سال است كه در اين كشور زندگي مي*كنم و ايران را مثل برزيل دوست دارم. من به مردم اين كشور عادت كرده*ام و خوشحال مي*شوم براي تيم ملي ايران بازي كنم.

    *يعني اگر افشين قطبي تو را دعوت كند، قبول مي*كني؟

    صددردصد. خوشحال مي*شوم كه قطبي به تيم ملي ايران دعوتم كند. من احساس بسيار خوبي دارم و بايد از مردم ايران كه هميشه به من لطف دارند تشكر كنم.

  2. Top | #2

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6787
    سن
    31
    نوشته ها
    3,399
    تشکر
    20,039
    تشکر شده 19,770 بار در 2,823 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Vaaaaay
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1722 Thread(s)

    پیش فرض RE: مهم:مصاحبه جانواریو::دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم.

    [align=center][size=large]ابراز تمایل آقای گل برزیلی لیگ برتر برای بازی در تیم ملی /ادینهو: اگر بخواهید ایرانی می شوم![/size]





    در روزهای بی مهاجمی فوتبال ایران دردآور ترین نکته این است که ببینیم یکی از تاثیرگذارترین مهاجمان تیم های لیگ برتری یک خارجی است!لوسیانو ادر یا همان ادینهوی برزیلی تیم مس، از زمانی که به این تیم کرمانی آمد توانست حتی سرنوشت این تیم را تغییر دهد. چه در آن فصلی که مس خیلی قدرتمند بود و با گلزنی ها و پاس های گل او به آسیا رفت و چه در فصلی که مس با هزارو یک مشکل مالی روبرو بود و اگر این بازیکن نبود چه بسا این روزها کرمانی ها تیمشان را در لیگ یک تشویق می کردند. اما ادینهو در سومین فصل حضورش در مس برخلاف خیلی دیگر از خارجی های لیگ ایران همچنان یک ستاره بی چون و چرای در مس کرمان است و حالا با هشت گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ هم قرار دارد. جالب اینکه بیش از نیمی از تمامی گل هایی که او در طول سه فصل حضورش در مس به ثمر رسانده است از آن دسته گل هایی بوده است که این قابلیت را داشتند آرم برنامه های ورزشی شوند! درست همانند گلی که او این هفته به صنعت نفت زد و توپ با کاتی عجیب وارد دروازه هوری شد! ادینهو حالا ابراز علاقه هم می کند که برای تیم ملی ایران بازی کند. پیشنهادی که اگر جدی به آن پرداخته شود شاید سرنوشت تیم ملی را هم همانند سرنوشت تیم مس تغییر دهد. کم هستند از این دست بازیکنان که این توانایی را دارند که گاهی به تنهایی مسیر حرکتی یک تیم را تغییر دهند! حالا که شباهت های فرهنگی مردم ایران و برزیل بیشتر هم شده است چه بسا یک برزیلی را هم در خط حمله تیم ملی ببینیم تا این تشابه ابعاد وسیع تری پیدا کند!

    _ حالا به تنهایی در صدر جدول گلزنان هستی...

    بعد از گلی که هفته قبل به پیکان زدم و چند هفته گل نزدن هایم را متوقف کردم با استرس کمتری بازی کردم. برای همین از موقعیت ها بهتر استفاده کردم. این اتفاق در بازی های آینده هم رخ می دهد.

    _ دیگر هر تیمی برای مهار تو بیش از یک بازیکن را مامور می کند و قطعا این کار تو را سخت تر خواهد کرد؟

    در بازی های قبلی هم این اتفاق افتاده بود اما این مسئله فضا را برای بازیکنان کنار من بیشتر فراهم می کند. مهم پیروزی مس است حالا چه من گل بزنم چه بازیکنان دیگر. اما برای آقای گلی برنامه دارم.

    _ یکی از علل محبوبیت تو در کرمان همین تعصب جالبت به مس است که سه فصل را در اوج درخواست ها در این تیم ماندی. خیلی ها انتظار داشتند در ابتدای فصل به تیم دیگری بروی؟

    من به زندگی در کرمان و مردمش کاملا انس گرفتم. شاید خیلی ها گمان کنند من به خاطر پول در کرمان ماندم اما در همین فصل هم خیلی تیم ها پول بیشتری می دادند. دلیل ماندن من در کرمان و مس اصلا مالی نبود و من به خاطر مسائل عاطفی بیشتر مس را ترجیح دادم تا مالی.

    _ این مسائل عاطفی سبب نمی شود که به بازی در تیم ملی ایران هم فکر کنی؟

    اگر امکاناتش را فراهم کنند و بازی من در تیم ملی منع قانونی نداشته باشد و مربی تیم ملی ایران هم من را بخواهد کاملا برای بازی در تیم ایران آمادگی دارم. من چند سال است که در ایران زندگی می کنم و این کشور وطن دوم من است و نسبت به آن احساس مسئولیت می کنم. همانطور که برای مس و کرمان این احساس را دارم.

    _ ژاپنی ها هم چندین سال از آلکس برزیلی در تیم ملی کشورشان استفاده کردند و با او حتی به جام جهانی هم صعود کردند. فکر می کنی این اتفاق برای تو هم رخ دهد؟

    در اروپا هم من دیدم مسعود اوزیل با تیم ملی آلمان روبروی ترکیه که زادگاهش بود بازی کرد. از این موارد زیاد در دنیا اتفاق افتاده است و دیگر این تمایل یک کشور است که از بازیکن کشور دیگر در تیم ملی اش استفاده کند. من فکر می کنم می توانم در تیم ملی ایران مفید باشم و به موفقیت های این تیم کمک کنم.لبته برای این اتفاق و ایرانی شدن من فقط نظر قطبی شرط نیست و خیلی جریان ها از جمله کارشناسان فوتبال و روزنامه ها باید برای این اتفاق نظر مساعد داشته باشند تا من پیراهن تیم ملی ایران را بپوشم. من هیچ گاه در تیم ملی برزیل بازی نکردم برای همین می توانم در ایران به تیم ملی دعوت شوم.[/align]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-26-2010, 05:48 PM
  2. اطلاعاتی از راو امشب: مین اونت + تیم راو + گست هوست + و...
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-18-2010, 04:07 PM
  3. تیلور لاتنر فقط با ستاره ها دوست نمی شود
    توسط I Am Legend در انجمن سینمای هالیوود
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-04-2010, 11:00 AM
  4. نتایج دبلیو دبلیو ای استارز به تاریخ 4 آگوست
    توسط I Am Legend در انجمن سوپر استارز
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-05-2009, 10:50 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد