[align=center][/align]
فابيو جان واريو هافبك برزيل سپاهان در ابتداي فصل با بدشانسي بزرگ مواجه شد و به دليل مصدوميت بازي*هاي تيمش را از دست داد. او اما چند هفته*اي است در تركيب ثابت قرار مي*گيرد و يك مهره كليدي در خط هافبكش تيمش محسوب مي*شود. فابيو در مورد وضعيت خودش در سپاهان ديروز بازي پرسپوليس و استقلال مصاحبه ای را انجام داده که آن را به اتفاق میخوانیم. نكته جالب در حرف*هاي جان واريو اين است كه او دوست دارد براي تيم ملي ايران بازي كند.
*مثل اينكه دو برد پياپي وضعيت شما را بهتر كرده، اينطور نيست؟
خيلي خوشحالم كه سپاهان روند صعودي*اش را آغاز كرده است. از اين هم خوشحالم كه در يك تيم پرقدرت بازي مي*كنيم و در اينجا دوستان جديدي پيدا كرده*ام. زندگي در ايران مثل زندگي در برزيل است و من خيلي راحتم.
*مثل اينكه بعد از متولد شما شدن دخترت، روحيه*ات به كلي تغيير كرده است؟
من در ابتداي فصل مصدوم بودم و اين وضعيت خسته*كننده بود ولي حالاخوشحالم كه خيلي چيزها عوض شده است. تولد دختر من يك چيز شبيه رويا بود و من از اين اتفاق خيلي خوشحالم.
*فكر مي*كني سپاهان امسال قهرمان شود؟
ما تيم خيلي خوبي داريم، چه از لحاظ بازيكن و چه از لحاظ سرمربي. من شانس سپاهان را براي قهرماني در ليگ زياد مي*دانم.
*نظرت در مورد بازي استقلال و پرسپوليس چيست؟
من بازي را نديدم ولي خوشحالم كه استقلال برنده شد. به نظر من دربي فوتبال ايران يكي از جذاب*ترين دربي*هاي دنياست.
*به نظر تو بهترين بازيكن استقلال چه كسي بود؟
همانطور كه گفتم بازي نديدم ولي فرهاد مجيدي گل زده و بايد او را به عنوان بهترين بازيكن انتخاب كنيم.
*بعيد به نظر مي*رسد تو يك روز به تيم ملي برزيل دعوت شوي. با اين شرايط حاضري براي تيم ملي ايران بازي كني؟
من خيلي دوست دارم براي تيم ملي ايران بازي كنم. 4 سال است كه در اين كشور زندگي مي*كنم و ايران را مثل برزيل دوست دارم. من به مردم اين كشور عادت كرده*ام و خوشحال مي*شوم براي تيم ملي ايران بازي كنم.
*يعني اگر افشين قطبي تو را دعوت كند، قبول مي*كني؟
صددردصد. خوشحال مي*شوم كه قطبي به تيم ملي ايران دعوتم كند. من احساس بسيار خوبي دارم و بايد از مردم ايران كه هميشه به من لطف دارند تشكر كنم.







[/align]
پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)