بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

موضوع: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3581
    سن
    32
    نوشته ها
    769
    تشکر
    285
    تشکر شده 196 بار در 49 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    66 Thread(s)

    پیش فرض کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    احساس کردم مهم هست ، تو تاپیک جدا زدم و در صورت تشخیص مدیران گرامی بخش , ادغام کنید :

    [align=center]

    [size=medium]کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا [/size]

    سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به 3 تیم کاهش یافت . طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا طی 2 سال آینده فقط 3 سهمیه خواهد داشت. آنگونه که سایتهای خبری ورزشی نوشته اند با توجه به این تصمیم فقط دو تیم اول لیگ برتر و جام حذفی و تیم دوم لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهند کرد و استقلال به صورت خودکار از حضور در این مسابقات باز خواهد ماند. گفته می شود مسوولان فدراسیون فوتبال تلاش کرده اند ابن خبر پنهان بماند. البته هفته قبل علی کفاشیان در بازگشت از مالزی تلویحا اعلام کرد که کار استقلال با مشکل مواجه شده : احتمال کاهش سهمیه وجود دارد و ممکن است به خاطر هواداران استقلال سهمیه ایران 4 تیم باقی بماند.

    او این حرف ها را در حالی می زد که طی 3 ماه گذشته همه رسانه های ورزشی به کاهش سهمیه اشاره می کردند و مسوولان فدراسیون این اخبار را دروغ می خواندند و تکذیب می کردند.

    نکته اساسی در مورد تکذیب های مسوولان فدراسیون امیدواری آنها برای 4سهیمه ای ماندن است . آنها تا قبل از سفری که به مالری داشتند هم تصور می کردند می توانند 4 سهمیه را حفظ کنند که آب پاکی روی دستشان ریخته شد.

    حالا مسوولان فدراسیون همچنان تلاش می کنند تا قبل از انتشار رسمی این ماجرا توسط AFC با دروازه بانی خبر رایزنی هایشان را ادامه دهند. برخی منایع خبری به جهان ورزش گفته اند که تقریبا این کار بدون نتیجه خواهد ماند. جدول تیم های حاضر در لیگ قهرمانان بسته شده و فقط معجزه می تواند تیم چهارم ایران را به لیگ قهرمانان برساند، تصمیمات قطعی شده و راه برگشت ندارد.

    با این همه مسوولان فدراسیون همچنان امیدوارند که از کم بودن تماشاگران لیگ قهرمانان آسیا در دو فصل گذشته استفاده کنند و AFC را مجاب کنند برای رقابت با لیگ قهرمانان اروپا سهمیه چهارم را به استقلال بدهند. هر چند اگر فدراسیون فوتبال سهمیه داری در آسیا تعلیق شود دوباره می تواند به شانس ایران تبدیل شود. اما به هرحال خبر قطعی کنار رفتن سهمیه چهارم ایران و خداحافظی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال است.


    [/align]

    ایشالا اَن تو کـ ـون مسؤلای کنفدراسیون آسیا گیر کنه !

    بای .

  2. Top | #11

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    نقل قول نوشته اصلی توسط r v d
    بله منم اون برنامه كوثري رو يادمه كه حبيب كاشاني هم بود تو اون برنامه , من فكر نميكنم اين چنين باشه و اين ابلاغيه رسمي بوده باشه , اگرم ابلاغيه ايي دركار بوده پيشنهادي بوده چون afc وظيفش نظارت رو نحوه عملكرد فدراسيوهاست نه قانون گذاري براي ليگ داخلي كشورها.
    بله پویا جان،دیدگاه من و تو یکیه.
    بیشتر به نظر میرسه که فدراسیون ما به صورت سنتی قهرمان جام حذفی رو به لیگ آسیا میفرسته.شایدم واقعا چنین قانونی وجود داشته باشه که ما بی خبریم.
    در کل باید گفت از لیگ آزادگان اون موقع تا الان به اندازه ی یک سر سوزن پیشرفت کردیم.

  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8094
    نوشته ها
    167
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    با اینکه استقلالی هستم ولی اصلا ناراحت نشدم ، یک سهمیه هم برای این فوتبال مسخره و پرحاشیه زیادیه هیچ جای دنیا ما منشور اخلاقی نداریم ! بهتره سهمیه ایران رو به Australia بدن.

  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    هنوز خبر گذاری ها چیزی ننوشتن..
    اگر استقلال امسال به لیگ قهرمانان بره دیگه مسئولان هیچی از نتیجه گیری یا عدم نتیجه گیری تیم های ایرانی نمیتونن بگن..
    چون تیمهای سپاهان.ذوب اهن.استقلال و پرسپولیس قوی ترین تیم های ایران هستن و تمام قدرت ایران..
    اگر بخوان تیم های ایرانی کاری کنن امسال وقتشه ..
    که بعید میدونم چون..
    تا.......... هست هر روز همین بساته

  5. Top | #14

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    نقل قول نوشته اصلی توسط r v d
    واقعا براي فدراسيون فوتبال ايران متاسفم , آخه كجاي دنيا ! تو كدوم ليگ ! قهرمان جام حذفي مياد بره چمپيونز ليگ ! ؟ , حداقل اگه نميتونيم حتي يك درصد مثل ليگ هاي حرفه ايي باشيم حداقل حرفه اسكي بريم , شايد يك تيم محلات شانسي شانسي يا به هرنحوي قهرمان جام حذفي بشه , بايد سال بعد بره ليگ آسيا ! ؟ , همه جاي دنيا سه تيم يا چهار تيم اول ليگشون ميره اينجا دوتيم + قهرمان جام حذفي , واقعا براشون متاسفم ! , به خدا نميخوام ارزش پرسپوليس رو بيارم پايين اين شرايط براي دوسال قبل استقلال هم بود و من منظورم اينه كه لفظه كار غلطه , حتي ما تو اسكي رفتن هم حرفه ايي نشديم چه برسه به ليگ حرفه ايي ! ! !.
    [align=center]من از طرف فدراسیون فوتبال آسیا از شما کاربر محترم
    عذرخواهی میکنم و قول میدم که دیگه تکرار نشه.
    ولی نچسبونیدش به ایران (چون میدونم بد گلوتون رو
    گرفته که پرسپولیسِ قهرمان رفته جام باشگاه ها)، کلا
    قانون جام باشگاه های آسیا کاملا متفاوته. و دو تیم اولی
    که به جام میرن قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی هستن
    و اگه بخوایم کشور های 3-4 سهمیه ای رو حساب کنیم
    اونوقت نایب قهرمان لیگ (تیم دوم) و تیم سوم میرن جام
    باشگاه ها.
    بازم من شرمندم...


    فقط چرا همین که سهمیه ی چهارم حذف شده و استقلال
    نرفته یهو بحث قهرمان جام حذفی پیش اومد؟! چون سال ها
    ست که این روال داره پیش میره... عجــــــــیــــــــــــبـ ـــــه!!
    [/align]

  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5000
    سن
    35
    نوشته ها
    1,814
    تشکر
    1,390
    تشکر شده 3,900 بار در 568 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1053 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    بحث کل کل راه بیوفته نظراتو پام میکنم گفته باشم
    جناب آقای P E E P هر کسی نظر خودشو داره تیکه نپرون.

  7. Top | #16

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    نقل قول نوشته اصلی توسط P E E P
    نقل قول نوشته اصلی توسط r v d
    واقعا براي فدراسيون فوتبال ايران متاسفم , آخه كجاي دنيا ! تو كدوم ليگ ! قهرمان جام حذفي مياد بره چمپيونز ليگ ! ؟ , حداقل اگه نميتونيم حتي يك درصد مثل ليگ هاي حرفه ايي باشيم حداقل حرفه اسكي بريم , شايد يك تيم محلات شانسي شانسي يا به هرنحوي قهرمان جام حذفي بشه , بايد سال بعد بره ليگ آسيا ! ؟ , همه جاي دنيا سه تيم يا چهار تيم اول ليگشون ميره اينجا دوتيم + قهرمان جام حذفي , واقعا براشون متاسفم ! , به خدا نميخوام ارزش پرسپوليس رو بيارم پايين اين شرايط براي دوسال قبل استقلال هم بود و من منظورم اينه كه لفظه كار غلطه , حتي ما تو اسكي رفتن هم حرفه ايي نشديم چه برسه به ليگ حرفه ايي ! ! !.
    [align=center]من از طرف فدراسیون فوتبال آسیا از شما کاربر محترم
    عذرخواهی میکنم و قول میدم که دیگه تکرار نشه.
    ولی نچسبونیدش به ایران (چون میدونم بد گلوتون رو
    گرفته که پرسپولیسِ قهرمان رفته جام باشگاه ها)، کلا
    قانون جام باشگاه های آسیا کاملا متفاوته. و دو تیم اولی
    که به جام میرن قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی هستن
    و اگه بخوایم کشور های 3-4 سهمیه ای رو حساب کنیم
    اونوقت نایب قهرمان لیگ (تیم دوم) و تیم سوم میرن جام
    باشگاه ها.
    بازم من شرمندم...


    فقط چرا همین که سهمیه ی چهارم حذف شده و استقلال
    نرفته یهو بحث قهرمان جام حذفی پیش اومد؟! چون سال ها
    ست که این روال داره پیش میره... عجــــــــیــــــــــــبـ ـــــه!!
    [/align]
    نيازي به عذرخواهي نيست , حرف شما كاملا براي من متين و محترمانست.
    موفق باشيد

  8. Top | #17

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3285
    سن
    33
    نوشته ها
    732
    تشکر
    0
    تشکر شده 30 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arsalan
    واقعا جالبه تو آخرین آماری که اومد لیگ ایران بعد از کره ی جنوبی دوم شد و همه میدونیم که از نظر فنی لیگ ایران تو آسیا به جرات میشه گفت اوله.
    دلیل این کاهش سهمیه نداشتن امکانات خوب و استاندارد در بین همه ی باشگاه هاست.ما از این سمت ضعیف هستیم.در حالی که تنها کشوری هستیم که تو آسیا لیگ 18 تیمی داریم و سطح فنی مسابقات ما نسبت به دیگر کشورهای آسیایی بالاتره.
    افسوس !!
    چی !!!! ؟ لیگ ایران از لحاظ فنی اوله !؟

    به خدا اگه بازی پرسپولیس-سایپا رو میدیدید که آقایون مربیشون یه زمانی مربی تیم ملی ما بودن ، می فهمیدید واسه چی من میخندم . کل بازی اگه 5 تا پاس سالم دیدید من بهتون جایزه میدم ... در ضمن خواهشا لیگ ایران رو با لیگ ژاپن و کره مقایسه نکنید چون از همه لحاظ از ما سرترن !

    ژاپن و کره 8 سال پیش جام جهانی برگزار کردن در حالیکه ایران خواب میبینه که میزبان جام ملتها شده !!!!

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد