بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3581
    سن
    32
    نوشته ها
    769
    تشکر
    285
    تشکر شده 196 بار در 49 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    66 Thread(s)

    پیش فرض کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    احساس کردم مهم هست ، تو تاپیک جدا زدم و در صورت تشخیص مدیران گرامی بخش , ادغام کنید :

    [align=center]

    [size=medium]کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا [/size]

    سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به 3 تیم کاهش یافت . طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا طی 2 سال آینده فقط 3 سهمیه خواهد داشت. آنگونه که سایتهای خبری ورزشی نوشته اند با توجه به این تصمیم فقط دو تیم اول لیگ برتر و جام حذفی و تیم دوم لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهند کرد و استقلال به صورت خودکار از حضور در این مسابقات باز خواهد ماند. گفته می شود مسوولان فدراسیون فوتبال تلاش کرده اند ابن خبر پنهان بماند. البته هفته قبل علی کفاشیان در بازگشت از مالزی تلویحا اعلام کرد که کار استقلال با مشکل مواجه شده : احتمال کاهش سهمیه وجود دارد و ممکن است به خاطر هواداران استقلال سهمیه ایران 4 تیم باقی بماند.

    او این حرف ها را در حالی می زد که طی 3 ماه گذشته همه رسانه های ورزشی به کاهش سهمیه اشاره می کردند و مسوولان فدراسیون این اخبار را دروغ می خواندند و تکذیب می کردند.

    نکته اساسی در مورد تکذیب های مسوولان فدراسیون امیدواری آنها برای 4سهیمه ای ماندن است . آنها تا قبل از سفری که به مالری داشتند هم تصور می کردند می توانند 4 سهمیه را حفظ کنند که آب پاکی روی دستشان ریخته شد.

    حالا مسوولان فدراسیون همچنان تلاش می کنند تا قبل از انتشار رسمی این ماجرا توسط AFC با دروازه بانی خبر رایزنی هایشان را ادامه دهند. برخی منایع خبری به جهان ورزش گفته اند که تقریبا این کار بدون نتیجه خواهد ماند. جدول تیم های حاضر در لیگ قهرمانان بسته شده و فقط معجزه می تواند تیم چهارم ایران را به لیگ قهرمانان برساند، تصمیمات قطعی شده و راه برگشت ندارد.

    با این همه مسوولان فدراسیون همچنان امیدوارند که از کم بودن تماشاگران لیگ قهرمانان آسیا در دو فصل گذشته استفاده کنند و AFC را مجاب کنند برای رقابت با لیگ قهرمانان اروپا سهمیه چهارم را به استقلال بدهند. هر چند اگر فدراسیون فوتبال سهمیه داری در آسیا تعلیق شود دوباره می تواند به شانس ایران تبدیل شود. اما به هرحال خبر قطعی کنار رفتن سهمیه چهارم ایران و خداحافظی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال است.


    [/align]

    ایشالا اَن تو کـ ـون مسؤلای کنفدراسیون آسیا گیر کنه !

    بای .

  2. Top | #2

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    بهتر شد . بلکه یکم آدم بشند و یه تکونی به خودشون بدند و فکر نکنند مثلا دارن پیشرفت میکنند و بقیه پسرفت.

  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    یعنی الان امارات 4 تا سهمیه داره،بعد ما 3 تا؟!
    واقعا جالبه تو آخرین آماری که اومد لیگ ایران بعد از کره ی جنوبی دوم شد و همه میدونیم که از نظر فنی لیگ ایران تو آسیا به جرات میشه گفت اوله.
    دلیل این کاهش سهمیه نداشتن امکانات خوب و استاندارد در بین همه ی باشگاه هاست.ما از این سمت ضعیف هستیم.در حالی که تنها کشوری هستیم که تو آسیا لیگ 18 تیمی داریم و سطح فنی مسابقات ما نسبت به دیگر کشورهای آسیایی بالاتره.
    افسوس !!

  4. Top | #4

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    واقعا براي فدراسيون فوتبال ايران متاسفم , آخه كجاي دنيا ! تو كدوم ليگ ! قهرمان جام حذفي مياد بره چمپيونز ليگ ! ؟ , حداقل اگه نميتونيم حتي يك درصد مثل ليگ هاي حرفه ايي باشيم حداقل حرفه اسكي بريم , شايد يك تيم محلات شانسي شانسي يا به هرنحوي قهرمان جام حذفي بشه , بايد سال بعد بره ليگ آسيا ! ؟ , همه جاي دنيا سه تيم يا چهار تيم اول ليگشون ميره اينجا دوتيم + قهرمان جام حذفي , واقعا براشون متاسفم ! , به خدا نميخوام ارزش پرسپوليس رو بيارم پايين اين شرايط براي دوسال قبل استقلال هم بود و من منظورم اينه كه لفظه كار غلطه , حتي ما تو اسكي رفتن هم حرفه ايي نشديم چه برسه به ليگ حرفه ايي ! ! !.

  5. Top | #5

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    این قانون از سمت کنفدراسون فوتبال آسیا به همه ی کشورهای عضو اعلام شده که نماینده ی اول قهرمان لیگ،نماینده ی دوم قهرمان جام حذفی،نماینده ی سوم تیم دوم لیگ و نماینده ی چهارم تیم سوم لیگ.
    ربطی به فدراسیون خودمون نداره.
    کلا قار ه ی آسیا قانوناش با دیگر قاره ها فرق داره و عجیبه !

  6. Top | #6

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    داش پویا حرفت کاملا متینه
    ولی تو حساب کن این حرفا رو به فدراسیون کشوری میزنی که واسه معرفی کردن توپاش از لیوان استفاده میکنه
    یه حرفی رو خیلی وقت پیش زدن که حکم طلا پیدا کرده:تو ایران لیگ حرفه ای فقط لاتین شدن عددها بود ونه بیشتر!!!

  7. Top | #7

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arsalan
    این قانون از سمت کنفدراسون فوتبال آسیا به همه ی کشورهای عضو اعلام شده که نماینده ی اول قهرمان لیگ،نماینده ی دوم قهرمان جام حذفی،نماینده ی سوم تیم دوم لیگ و نماینده ی چهارم تیم سوم لیگ.
    ربطی به فدراسیون خودمون نداره.
    کلا قار ه ی آسیا قانوناش با دیگر قاره ها فرق داره و عجیبه !
    پس چرا جي ليگ ژاپن چنين نيست ؟ !

  8. Top | #8

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    نقل قول نوشته اصلی توسط r v d
    نقل قول نوشته اصلی توسط Arsalan
    این قانون از سمت کنفدراسون فوتبال آسیا به همه ی کشورهای عضو اعلام شده که نماینده ی اول قهرمان لیگ،نماینده ی دوم قهرمان جام حذفی،نماینده ی سوم تیم دوم لیگ و نماینده ی چهارم تیم سوم لیگ.
    ربطی به فدراسیون خودمون نداره.
    کلا قار ه ی آسیا قانوناش با دیگر قاره ها فرق داره و عجیبه !
    پس چرا جي ليگ ژاپن چنين نيست ؟ !
    من از لیگ ژاپن خبر ندارم.اما در مورد همین موضع تو یکی از برنامه های ورزش از نگاه 2 واعظ آشتیانی همین بحث رو کرد که کفاشیان اعلام کرد این قانونی هست که به همه ی کشورهای عضو ابلاغ شده و دست ما نیست.
    بعد یه چیزی دیگه بگم.در اینکه فدراسیون ما گل و بلبل تشریف دارن که شکی نیست،کیه که از این فدراسیون و قانوناش حمایت کنه.در مورد اینکه قهرمان حذفی نباید بره چمپیونز لیگ منم موافقم،در صورتی که لیگ اسیا بشه مثل لیگ قهرمانان اروپا و دارای 2 لیگ معتبر باشه. (چمپیونز لیگ و جام یوفا)
    آسیا هنوز خیلی کار داره تا برسه به 10 درصد سطح اروپا.

  9. Top | #9

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5000
    سن
    35
    نوشته ها
    1,814
    تشکر
    1,390
    تشکر شده 3,900 بار در 568 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1053 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    داش علی هنوز هیچ خبر گزاری اخباری درباره این موضوع نزاشته .
    اگه کم بشه و قطعی باشه همه خبر گزاری ها از جمله فارس که یکی از مهمترین خبر گزاری هاست خبرشو میزاره.

  10. Top | #10

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض RE: کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا

    بله منم اون برنامه كوثري رو يادمه كه حبيب كاشاني هم بود تو اون برنامه , من فكر نميكنم اين چنين باشه و اين ابلاغيه رسمي بوده باشه , اگرم ابلاغيه ايي دركار بوده پيشنهادي بوده چون afc وظيفش نظارت رو نحوه عملكرد فدراسيوهاست نه قانون گذاري براي ليگ داخلي كشورها.

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد