بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

موضوع: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5000
    سن
    35
    نوشته ها
    1,814
    تشکر
    1,390
    تشکر شده 3,900 بار در 568 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1053 Thread(s)

    پیش فرض منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ

    [align=center]منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ[/align]

    در ديدار خيريه فوتبال انگليس كه دقايقي پيش به پايان رسيد، تيم منچستريونايتد موفق شد با پيروزي 3-1 مقابل چلسي، اولين جام اين فصل جزيره را از آن خود كند.

    در اين ديدار والنسيا، اراناندز و برباتوف براي منچستريونايتد گلزني كردند و تنها گل چلسي را سالومون كالو به ثمر رساند.

    نيمه اول ديدار را تيم چلسي بهتر آغازكرد اما با سپري بازي، اين تيم منچستر بود كه به لطف بازي خوب اسكولز در ميانه زمين، توپ و ميدان را در اختيار گرفت و سرانجام در دقيقه 41 توسط والنسيا به گل رسيد. پاس بلند و دقيق اسكولز در سمت چپ محوطه جريمه چلسي به روني رسيد و او نيز با چشماني باز والنسيا را در دهانه دروازه صاحب توپ كرد و بازيكن اكوادوري شياطين سرخ با يك بغل پاي مطمئن اولين گل بازي را به ثمر رساند.
    نيمه دوم با تعويض هاي فرگوسن در خط حمله آغاز شد و اوون و روني جاي خود را به اراناندز و برباتوف دادند. اما باز هم اين تيم چلسي بود كه بازي را هجومي تر آغاز كرد و چيزي نمانده بود كه مالودا گل تساوي را به ثمر برساند اما اين اتفاق رخ نداد تا بازي با برتري يونايتدها دنبال شود.

    بازي تا دقيقه 76 با همين نتيجه ادامه داشت تا اينكه ارناندز، مهاجم مكزيكي و خريد جديد شياطين سرخ، در اولين بازي رسمي اش توانست براي اين تيم گلزني كند. اين بار والنسيا در نقش گلساز ظاهر شد و با يك پاس در عرض خوب اراناندز را در موقعيت گلزني قرارداد تا دومين گل تيمش رقم بخورد.

    پس از اين گل تيم چلسي سراپا حمله شد تا اينكه پس از دفع چند ضربه توسط فن در سار، سرانجام سالومون كالو دروازه حريف را در دقيقه 83 گشود تا 7 دقيقه پاياني پرهيجان دنبال شود.

    در دقيقه 86 دروگبا مي توانست بازي را به تساوي بكشاند اما ضربه او به كنار دروازه برخورد كرد.

    در حالي كه بازي دقايق پاياني اش را سپري مي كرد، ضد حمله منچستري ها گل سوم را براي آنها به ارمغان آورد. پاس در عمق ناني براي برباتوف او را با دروازه بان حريف تك تك كرد و مهاجم بلغاري با خونسردي با يك ضربه چيپ تماشايي گل سوم تيمش را به ثمر رساند.



    بازيكنان دو تيم:

    منچستريونايتد:* ادوين فن در سار، جاني اونز، جان اوشي، نمانيا ويديچ، فابيو داسيلوا كريس اسمالينگ 71)، جي سونگ پارك (ناني 47)، آنتيو والنسيا، مايكل كريك (رايان گيگز 80)، پل اسكولز (دارن فلچر 80)، مايكل اوون (ديميتار برباتوف 46)، وين روني (خاوير ارناندز 46)



    چلسي: هنريكه هيلاريو، براتيسلاو ايوانوويچ، جان تري، اشلي كول(يوري ژيركوف 79) ، پائولو فريرا (جفري بروما 79)،* فلورن مالودا(يوسي بنايون 73)، اسين، جان اوبي ميكل (*ديديه دروگبا 60)،لمپارد، نيكلاس آنلكا(دنيل استوريج 60)


    [align=center]گل های این بازی هر کسی خواست پ.خ بده.[/align]

  2. Top | #11

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ

    این تازه اولش
    این فصل نانی توپو میکاره،رونی با گوزیدنش توپو میفرسته تو دروازه
    والنسیا سانتر میکنه،هرناندز ..آخ تف...گل!!

  3. Top | #12

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ

    [size=small]حالا هر چی ما هیچی نمیگیمی شما پر رو بشید.[align=center][/align]
    امسال سال لیورپوله.
    همین طوری بازیکن درست حسابی داره میخره.
    مربی عالی هم که داریم.
    مالک چینی و سومین پولدار دنیا هم داره باشگاه رو میخره و تا آخر نقل و انتقلالت چنتا تا خرید تاپ دیگه هم میکنیم.
    LFC Rules[/size]

  4. Top | #13

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð
    [size=small]پژمان بیا برو جلو بابا دست پیش گرفته پس نیفته.
    با این همه بازیکن از منچستر جک جوون میبازن اونوقت میگه افتخار میکنم.
    درسته بدشانس هم بودین ویمشد بازی 2-2 شه ولی خوب بازم باختن از منچستر افتخار نداره.
    الان باید سرت رو بندزای پایین.
    شانس آوردی ساسان گور به گور ازش خبری نیست وگرنه خوب حالی بهت میداد.[/size]
    خفه بینم ، تو چی میگی اصلاً مگه تیم تو بوده که حرف میزنی ؟
    تازه من مگه چی گفتم ؟ من که باخت رو قبول کردم و نگفتم نامردی چیزی شد ! من داریم از بازی نرم و زیبای هر دو تیم میگم نه چیز دیگه . افتخارم باخت از منچستر نیست افتخارم بازی خوبی بود که انجام دادیم .

    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN
    ســــلام .

    اوهــــــــــــــــــــــ ـــــ

    پـژمان باختــين خوب باختيـن در حـد آتيــش . بدشانسي هم نياوردين . به طور واضـع بازيكنـان جـوان مــا شمـارو پشـ م كردن . ايول به هرناندز . اين بازيكن شاهكــاره ..

    اين تيـم دست نخورده و جوان فصـل قبل اين فصل رويايي است .


    شيــاطئيـن ايـن فصـل جـبـران همـه چيز رو ميكـنن ...
    ساسی جون عیبی نداره پارسال بیگ فور رو هم تو بازی رفت و هم بازی برگشت زدیم لــه کردیم حالا بذار شما هم یه بار ما رو شکست بدین چون تو لیگ دیگه از این خبرا نیست !

    بازیکن جوان حالا خوبه همه کار هایی که باعث شد نبازید رو این پیر سگ های تیمتون کردند همه پاس های خفن و حساس بازی توسط اسکولز 60 ساله به موقعیت تبدیل شد ! تعداد شوت ها هم 18 به 6 به نفع چلسی بود و همش چلسی حمله میکرد ولی این فن در سار لامصب همه شوت ها رو گرفت ! قرار بود به جا فن در سار ، کوژاک تو دروازه بایسته که اگه کوژاک بود مطمئن باش نتیجه با 3 تا گل بیشتر به نفع ما بود ! اصلاً منچستر چند بار بیشتر حمله نکرد که 3 تاش گل شد و بقیش هم دفاع قدرتمند چلسی گرفت جلوشو وگر نه 3 بار تونستید بیاید توی محوطه جریمه که اون هیلاریو ی جنازه هیچ کاری نتونست بکنه.
    هرناندز هم هیچ پـــ شمی نیست این فن در سار و اسکولز هستند که شاهکارند.
    مطمئن باشید اگه پیتر چک بود الان وضع اینجور نبود ، تازه این آنچلوتی هم که تخیلیه ، دروگبا بد بخت مصدومه فرستادتش تو بازی تازه توقع گل هم داره عوضش استوریچ خوب کار کرد و تا اومد حمله های چلسی بیشتر شد.در کل نمیگم حق منچستر نبود چون واقعاً قشنگ و نرم بازی کرد و نسبت به سال قبل که واقعاً بازی های خسته کننده ای میکرد خیلی نرم تر بازی کردند ولی چلسی هم میتونست با یکمی شانس بازی رو میبرد .
    تبریک به منچستری ها ، این شاء الله که شادی آخریتونه

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð
    [size=small]حالا هر چی ما هیچی نمیگیمی شما پر رو بشید.[align=center][/align]
    امسال سال لیورپوله.
    همین طوری بازیکن درست حسابی داره میخره.
    مربی عالی هم که داریم.
    مالک چینی و سومین پولدار دنیا هم داره باشگاه رو میخره و تا آخر نقل و انتقلالت چنتا تا خرید تاپ دیگه هم میکنیم.
    LFC Rules[/size]
    لیورپول بازیکن به درد نخور چلسی رو بهشون مجانی دادیم تازه میگه خرید های تاپ کردیم

  5. Top | #14

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6448
    سن
    28
    نوشته ها
    81
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ

    پیشبینیش سخته ولی امیدوارم لیورپول قهرمان بشه و بعد در جام باشگاه های اروپا خاطره 2004(اگر درست بگم)رو زنده کنه.

  6. Top | #15

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    4966
    سن
    35
    نوشته ها
    373
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ

    [align=center]ببخشید دیر نظر دادم نبودم ولی اینو بدونید امسال منچستر 500% قهرمانه

    چلسی هم رفت و برگشت پ ا ** ره میشه (3-1)

    این هرناندزم عجب بازیکنیه به خدا

    امسال منتظر قهرمانی منچستر در (جام قهرمانان اروپا ، لیگ ، جام حذفی ، سوپز جام ، اتحادیه ، لیگ برتر و .....) باشید

    [/align]

  7. Top | #16

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    10534
    سن
    32
    نوشته ها
    9
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ



    یه بار تو عمرش منچستر چلسی رو برد

    این اولین و آخرین قهرمانیتون بود

    اون نخود سبز بازیکنه؟

    اگه پیتر بود الان باید شما بوق میزدید

    JUST THE BLUES
    امضای ایشان
    [align=center][/align]
    [align=center]Chelseaclub.us[/align]

  8. Top | #17

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5000
    سن
    35
    نوشته ها
    1,814
    تشکر
    1,390
    تشکر شده 3,900 بار در 568 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1053 Thread(s)

    پیش فرض RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ

    [align=center]دوستان لطفآ اسپم ندند[/align]

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 81
    آخرين نوشته: 08-24-2011, 01:05 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-23-2011, 09:06 AM
  3. Live / منچستر يونايتد - آرسنـال ( پايان نميشه اول 1 - 0 )
    توسط SASAN در انجمن لیگ برتر انگلیس
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-14-2010, 12:57 AM
  4. وين روني: بله، از منچستريونايتد مي*روم
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن لیگ برتر انگلیس
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 10-21-2010, 05:19 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد