بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21

موضوع: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

  1. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2795
    سن
    31
    نوشته ها
    113
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    واقعآ متآسفم برای خودم متآسفم در جایــــی هستم که یک شخص بخاطر اینکه موی یک زن بیرونه میگه این ابتذالــــه !!!:|

  2. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2421
    سن
    31
    نوشته ها
    456
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    به جون مادرم كرج بدتر از اونجاست تو اين عكس ها كه من هيچ چيز غير عادي نميبينم در ضمن اينجا تازه مد شده مانتو آستين كوتاه ميپوشن
    ميتونم بگم راننده زني نيست كه روسري داشته باشه هرموقه مامور ميبينن روسريشونو ميندازن
    در مورد عكس اول هم بگم كه رفته بوديم شمال من از اين يارو بدتر بودم *با شور*ت و ك*رست ميگشتم

  3. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5210
    سن
    34
    نوشته ها
    925
    تشکر
    1,912
    تشکر شده 1,243 بار در 325 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    72 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    سلام

    دوستان عزیز اونجا درسته منطقه ی ازاد هستش
    ولی جزو خاک ایران اسلامی هست و طبق قوانینی باید اونجا زندگی کرد
    و اونجا رو هیچ وقت نمیشه کاملا آزاد حساب کرد
    و حتما این مسئله هم درستش میکنن شما خودتون درسته میگید
    ایران بشه مثل خارج وای دخترای اون جوری هیکل ســـ کسی بیان بریزن
    تو خیابونا اصل عشق و حال باشه ولی شما فکر کن خواهر مادر خودتون همینجوری برن
    بیرون هر کسی از کنارشون رد بشه بخواد بهشون نخ بده؟
    من که فعلا میگم حجاب واسه ملت ایران لازمه
    و باید باشه ولی نمیگم همه زنا چادری باشن و
    رو صورتشون نقاب بزارن , میگم همون مانتو و روسری باشه
    ولی نه اینقد که بدن نما باشه و باسنشون بخواد مانتو رو جر بده
    حالا کسی فکر نکنه ما بسیجی هستیم فقط نظر شخصی منه.

    پیروز باشید...

  4. Top | #14

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3581
    سن
    32
    نوشته ها
    769
    تشکر
    285
    تشکر شده 196 بار در 49 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    66 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    یه جوری زدی اوج ابتذال ! گفتیم یکی روی آب یکی رو تخت میده !
    هیچی نیست والا ، تهران خودمونم گیر میاد از اینا ...
    عکس اولی که خوبه ، با شلوارکشم دیدیم ...
    جزیره هست دیگه , چسبیده در دبی اون ورا ... عادی شده تقریبا ... گرما + شرجی هم هست دیگه !

    تو دریا هم با چادر ؟! نمیشه که ... کلا صراط نیوزه دیگه ، از این ک0س شرا ننویسه ، چی بنویسه ؟!
    نیست همه جای ایران مملو از اسلام هست و همه رعایت میکنن ؟!؟!؟!؟!؟
    تاپیک بیخودی بود !

  5. Top | #15

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6793
    نوشته ها
    123
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    کسانی که دوست ندارن دختر پسر مردم روبا لباسهای ادمیزاد(همون عکسهایی که گذاشتی)ببین،میتونن برن نعلین و عبا بگیرن تا یه استین حلقه ای پسرونه یا یه دامن دختونه چشمشون رو از کاسه در نیاره

  6. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4635
    سن
    30
    نوشته ها
    343
    تشکر
    4
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    ابت-ذال یعنی این که یکی با شو*رت و کر*ست بیاد بیرون و قر بده.این کجاش یعنی ابتذال؟شاید یکی نخواد روسری بندازه سرش.
    نباید اجبار کرد.یا حجاب باشه یا نه.اخه اینم شد حجاب که یکی یه چیزی انداخته سرش هم از عقب وهم از جلو موهاش بیرونه؟؟؟

  7. Top | #17

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    من اصلا تو کتم نمیره اینایی که می خوان واسه دیگران تعیین تکلیف کنن

    بابا به تو چه ؟

    تو اگه راس میگی برو ببین شیخ پشم الدین که ادعاش داره ک*ن خرو پاره می کنه داره چطوری زندگی میکنه

    مشکل ما از اینجا شروع میشه که سر تا پامونو کثافت گرفته ولی دوس داریم واسه دیگرون تعیین تکلیف کنیم


  8. Top | #18

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5210
    سن
    34
    نوشته ها
    925
    تشکر
    1,912
    تشکر شده 1,243 بار در 325 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    72 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    دوستان من خر کی باشم بخوام تعیین و تکلیف کنم این نظر شخصی خودمه منم به نظرات همگی احترام میزارم هر کسی یه عقیده ای داره چرا همه فکر کردین من منادی اسلام وحجاب هستم ؟ من میگم حجاب رو لازم میبینم شما هم هر جوری میخواهید رفتار کنید به من چه اصلا؟

  9. Top | #19

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1836
    نوشته ها
    369
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    با با اين تاپيكو زودتر نابودش كنين تا بيشتر از اين كلاس انجمن نياد پايين

  10. Top | #20

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2421
    سن
    31
    نوشته ها
    456
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    بابا بيچاره خبر گزاشت
    دهنشو سرويس كرديد

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. گزارش ناجا از تركيب زنان بدحجاب
    توسط N!(0T!NE در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-07-2010, 10:46 PM
  2. قرارداد كندي,رينگ4گوشه تا هميشه,سي*نه ي ODB تركيد!
    توسط AƦAƾH در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 01-20-2010, 11:34 AM
  3. صحبت هاي جديده كيريستين كيج (اختصاصي اين فروم)
    توسط Ali Bahmanyar در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-20-2009, 01:45 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-19-2009, 01:09 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد