[align=center]مهم: شیث تا اطلاع ثانوی از پرسپولیس اخراج شد[/align]
[align=center][/align]
[align=center]
شيث رضايي كاپيتان پرسپوليس بعد از نمايش ضعيف روز گذشته در داربي با حكم باشگاه پرسپوليس تا اطلاع*ثانوي از همراهي تيم محروم گرديد.
اين خبر عجيب در حالي مخابره شده كه شيث پس از اخراج توسط قطبي در سال گذشته، در بازگشت به باشگاه با وجود برخي حاشيه*ها همواره روابط خوبي با حبيب كاشاني داشته است. اما ظاهرا مصاحبه شب گذشته او با برنامه ورزش از نگاه دو، كار دست اين بازيكن داده است. او در اين مصاحبه در پاسخ به سوالي درباره علت باخت گفت:«اگر مغزم كار مي*كرد كه مشكل را حل مي كرديم...»*ظاهراً* كميته انضباطي پرسپوليس براي اخراج شيث در نظر داشته است.
بنابر بررسي هاي فني، او با اهمال خود، مقصر دو شكست متوالي پرسپوليس مقابل ملوان و استقلال قلمداد شده است.مدافع تیم پرسپولیس تا اعلام نظر کمیته انضباطی این باشگاه از حضور در تمرینات گروهی این تیم محروم است.[/align]






[/align]
پاسخ با نقل قول





. واقعا با غیرت تر از شیث پیدا نمیشه تو دهه ی جدید سرخا نمیدونم چرا ولش نمیکنن 





علاقه مندی ها (Bookmarks)