بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 21 , از مجموع 21

موضوع: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    خو بله .. همراه با احسان .. و عزیزان گروه جی تی کی .. تصمیم گرفتیم تاپیکی زده بشه تا 5 تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی مشخص بشه ! .. 68 تیکه جمع آوری شده و از دوستان عزیز خواهشمندیم 5 تیکه برتر از نظر خودشون رو در این تاپیک ارسال کنند تا در پایان رای ها جمع آوری بشه و 5 تیکه برتر مشخص !!
    فقط خواهشا از 5 تا بیشتر نگید ! ...
    40 تای اول رو من براتون میزارم بقیش رو احسان در پست بعدی قرار میده ...

    یه تشکر خیلی ویژه هم از احسان میکنیم


    [align=center][/align]

    01.رونالدو محبوب نیست - مشهوره - یعنی همه میشناسنش !

    02.اشتباه کنه کارشون تمومه,حالا ببینیم اشتباه میکنه یا نه

    03.طرفدارای مکزیک راه زیادی رو از مکزیک تا آفریقا اومدن,البته اگه از مکزیک اومده باشن

    04.یک ساعت,60 دقیقه از بازی گذشته

    05.همه چیز به بازی آخر میچسبه

    06داور در سوت خودش میزنه

    07.بذاريد به صراحت بگم كه دو دقيقه وقت به پايان مسابقه باقي مونده !

    08.شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه

    09.زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است

    10.تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان

    11.باران هم به شدت ميوزه

    12.بازي شيلي و اسپانيا بسيار جذاب خواهد شد مخصوصا اينكه بازيكناي هر دو تيم هم زبان و همجنس و (بعد از يه مكث طولاني) و هم زبان هستن

    13. وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه میزنه , انگار یه درخت تنه میزنه

    14. تعویض های دلبوسکه خارج از عرفه .

    15.اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، 5 دقیقه پیشم زده

    16.نود ثانیه از الان بشمارید تا مسابقه تموم شه

    17.با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید

    18.دقیقه 15 بازی هستیم .... اگر تبریزی ها این بازی رو واگذار کنند چیزی از ارزش های این تیم کم نمیشه

    19.بله ! این گل هم تقدیم به شهدای 8 سال دفاع مقدس

    20.بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند

    21.داور هند پنالتی رو دیده و میگه نه !

    22.کاسیاس از توپی که داره بازی میشه انتقاد کرده بود

    23.به قول خودمون یه پا دو پا انجام داد توپ رو کشید رو پای ضربه زنندش

    24.کاسیاس هرگز به قد و قواره ی آرکوندا نمیرسه

    25.سرخیو راموس به ناواس اُه اُه بد زدنش

    26.هنوز هم مزه مزه میکنن تا توپو بزنن

    27.اسپانیایی ها V وسط رو B میخونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده میشه

    28.بازیکنای اسپانیا در بازی با سوئیس از توپ هم سریعتر می دویدن

    29.تورس می*فرسته روی دروازه ... کسی نیست که استفاده کنه... جای خود تورس اونجا خالی بود

    30.دومنک بازیگر آماتور وحرفه ای تئاتر

    31.جالبه بدونيد كه اين دو تيم اولين بازي جام جهاني در اولين جام جهاني رو انجام دادن.... .... ... .... البته نه اين دو تيم.بازيكناشون فرق داشتن

    32.از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره

    33.خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخته

    34.مسی حرکت میکنه .. مسی ضربه میزنه .. مــــسی .. ولی مسی گل نمیزنه !!!

    35.مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه !

    36.یه اشتباه .. اشتباه مرگ بار .. بله .. مرگ مکزیک نزدیک میشه در این مسابقه

    37.حالا دیگه مکزیک نمیتونه کمر راست کنه

    38.حرکت توپ رو ببینید : قشنگ در آغوش دروازبان قرار میگیره

    39.یه گل مسی داد به توز .. و حالا توز باید دنبال این باشه که یه گل بده به مسی

    40.هلند تنها رقیب جدیش برزیله البته اسلــــــواکــــی هم تیم نــــــــاجــــدی نیســـــــــت
    14 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (06-05-2012), DIONYSUS (03-23-2011), Dejavoo (03-23-2011), Didoo (03-23-2011), El Niño (01-22-2015), Kaj (03-23-2011), Keyvan (01-17-2011), MrSAMET (03-23-2011), MαмαđRezα (05-26-2015), P H E N O M (01-17-2011), Sarkesh (03-23-2011), TORNADO (06-05-2012), The Survivor (12-10-2010), r v d (01-21-2011)

  2. Top | #21

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    34.مسی حرکت میکنه .. مسی ضربه میزنه .. مــــسی .. ولی مسی گل نمیزنه !!!

    56.افرین علیرضا محمد،افرین.واقعا یکبار دیگه با صراحت میگم،افرین علیرضا محمد

    64.فعلا با مداد اسم هلند رو در فینال بنویسید

    08.شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه

    32.از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره
    2 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MαмαđRezα (05-26-2015), TORNADO (06-05-2012)
    امضای ایشان


صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-05-2011, 04:47 AM
  2. پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: 02-14-2011, 12:26 PM
  3. گزارش ویژه از تیم ملی ایتالیا
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن سری آ ایتالیا
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-03-2010, 11:29 AM
  4. رتینگ **** استارز بازی هفته بعد اسمک دان سوتی سینا
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 06-12-2010, 03:44 PM
  5. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 12-29-2009, 07:00 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد