بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: × جملات قصار و بسیار زیبای " آقای خاص " × فوق ویژه فقط در IWe

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض × جملات قصار و بسیار زیبای " آقای خاص " × فوق ویژه فقط در IWe

    سلام .



    نیازی به توضیح نیست . فقط خواهشا همه ی جمله ها را بخوانید تا بفهمید چرا این فرد آقای خاص هست . حتما بخونید . بسم الله ...

    ×××××

    جملات زیبای او در تیم چلسی :

    - برای خروج من از باشگاه 2 راه وجود داره . یکی این که من تا سال 2010 در این تیم بمونم و وقتی قراردادم تموم شد از این تیم برم یکی هم اینکه من رو از تیم بیرون بندازن . نمیشه گفت کدوم راه اتفاق میفته اما من دنبال راه سومی هم هستم .

    - من نمیگم که ما خیلی قوی هستم و حتی نمیگم که بهترین تیم جهان هستیم اما فکر کنم از الان به بعد باید به ما بیشتر احترام بزارید ( بعد از شکست دادن لیورپول با نتیجه 4-1 )

    - الان همه ازا ینکه چلسی داره هی میبره هی میبره هی میبره گریه میکنن . فکر کنم اگه ما یک مساوی بگیریم در انگلیس تعطیل رسمی بشه !

    - چی ؟ ما سرگرم کننده نیستیم ؟ برام مهم نیست مهم اینه که داریم همه رو میبریم .....

    - ما الان در رده ی اول هستیم و خیلی خوب هستیم اما نه به خاطر تلاش های باشگاه و بالا دستی ها . بلکه به خاطر تلاش های بسیار زیاد من !!

    - من خیلی خوشحال هستم که لباس های تیم داره خیلی خوب میفروشه . شاید بگی چه ربطی داره اما اگر ما بد بازی میکردیم انقدر لباسامون فروش نمیرفت . پس این نشون میده که خوب بازی میکنیم و طرفدار زیاد داریم .

    - اگه رومن آبراموویچ توی تمرین ها به من کمک کنه مطمئمن باشید که تیم به رده آخر صعود میکنه . اگر هم ن مسئول کلی تیم بشم تیممون رو باید تو حراجی بفروشیم !

    - این تازه اول کار هست . من خیلی بیشتر از این میخوام ( بعد از اولین قهرمانی خود در انگلیس )

    - ما الان 8 بازی هست که بردیم . با 16 گل زده . پس این حرف که میگن ما دلقک هستیم چرت هست .

    - من فکر کنم بقیه باید به ما فضا و آزادی بدن . شاید دلیل اینکه تیم های انگلیسی جدیدا برای قهرمانی به مشکل برخوردند همین برخورد باشه .

    - تیم ما دفاعی نیست . بلکه تیم ما در دفاع عالی هست . اگر هم حمله نمیکنیم واس این است که یک حمله خوب نیاز به زمان داره و ما منتظر آن زمان میمونیم .

    - بعد از این همه اتفاق در لیگ و در این سال ها الان تازه فهیمدم که من یک بازنده ی خیلی خوب هستم ( بعد از باختن قهرمانی به منچستر در لیگ جزیره )

    - 2 سال پیش کسانی مثل لمپارد , تری و دروگبا کجا بودند ؟ اون ها اصلا در سطح جهان نبودند . اما الان اون ها کجان ؟

    - برای من فرقی نداره چی میخواید بگید . هر چی میخواید بگید شوچنکو همچنان بازی خواهد کرد .

    - بازیکن ها باید برای بازی خوب عاشق تیمشون باشند اما نباید عاشق من باشند !!

    - کاروالیو فکر کنم مشکل داره و نمیتونه حرف ها رو خوب درک کنه و بفهمه . فکر کنم اون باید یه تست هوش بده !

    - من نمفهمیم این چه کاری بود . اگر دروازبان تیم من در رختکن میمرد کی میخواست جواب بده ؟ این لیگ چیز های چرت زیاد داره . نمونش خودم که یه بار به تماشاگر ها گفتم خفه و همه اعتراض کردند . یا بازیکن منچستر سیتی که به مدت 20 ثانیه کونــــ.ـــش رو نشون داد . این ها همه چرت هستن اما این خیلی افتضاح بود . چرا باید دروازبان من 30 دقیقه در مزنی به اون حالت رها بشه ؟ ( در مورد ضربه لگر بازی کن حریف به سر پیتر چک و درمان طولانی او در داخل زمین )

    - من دوست دارم بازی کنی مثل جرمی توی نیمکت باشه و دقایق اخر بیارمش تو . چون اون یک بازی کن جنگجو هست و بلده که چطوری باید بجنگه .

    - وقتی من به اینجا اومدم بازی کن های چلسی هیچی نداشتن . اون ها تا کنون طعم قهرمانی لیگ رو نچشیده بودند . اون ها نمیدونستند که یک قهرمانی بزرگ چه حسی داره .

    - من به موتو گفتم که تو همین الانم خیلی پولدار هستی و ا گر برگردی به رومانی تبدلی به یک شاه میشی . اما 5 سال بعد که از فوتبال بری هیچکس ازت یاد نمیکنه مه اینکه یه کار بزرگ بکنی . الان وقت اینه که یک کار مهم بکنی .

    - به مدل موهام نگاه کنید . من اماده جنگ هستم .

    - لطفا من رو متکبر صدا نکنید . اما من قهرمان اروپا هستم پس من " آقای خاص " هستم .

    - من میخوام قوی ترین قهرمان لیگ جزیره بشم . حتی قوی تر از یک کوسه گرسنه .

    - فکر کنم فرانک صبحانه به جای شیر آب جو یا بییر خورده باشه .

    - یک عکس العمل بسیار یبا . از بازیکن هایی که فقط میرن تو رختکن بدم میاد ( زمانی که آرین روبن بعد از تعویض در حال رفتن به رختکن با لگد به در کوباند و ان را به نشان اعتراض شکست )

    - من به آقای فرگوسن گفتم که تیم اون لیاقت داشت که با دست پر از زمین ا خراج بشه ( بعد از شکست دادن منچستر در زمین خودشان )

    - من اگه میخواستم که کارم راحت باشه توی پروتو میمموندم . یک جام قهرمانی در کنارم و یک آسمون آبی . و یک خدا برای مردم که من بودم .

    - اگر قرار باشه یک روز زندگی من رو بسازن به نظر من جورج کلونی بهترین فرد برای بازی در نقش من است . اون یک بازیگر عالی هست و زنم فکر میکنه اون خیلی مناسب این کار هست .





    جملات زیبای او در اینتر میلان ::

    -
    من الان روزی 5 ساعت ایتالیایی تمرین میکنم تا بتونم با بازیکن هایم ارتباط برقرار کنم . اما جالب اینجاست که هواداران , مطبوعات و رانیری که چندین سال در انگلیس بودند هنوز نمیتوانند به خوبی سلام کنند !

    - ما باید دنبال رویاهامون باشیم . این درسته اما اینکه بخوای دنبال رویات باشی تنها یه طرف قضیه هست . طرف دیگه هم اینه که تو باید دنبال هدف باشی و این کاریه که ما الان داریم میکنیم .

    - این دنیا همه چیز تو خودش داره . مهربونی , خشونت , خودخواهی و ... ما میخوایم موفق باشیم پس باید بگم که ما همهی این ها هستیم .

    - تنها راهی که ما میتونستیم به میلان ببازیم این بود که تنها 6 بازیکن در زمین داشته باشیم !!!



    جملات زیبای او در رئال مادرید :

    -
    من خوزه مورینیو هستم و من تغییر نمیکنم . من با تمام اخلاقم وارد اسپانیا شدم .

    - اگر من از بارسا متنفر هستم مشکل اوناست نه من . در ضمن کلمه ترس توی دنیای فوتبالی من جایی نداره .

    - من آماده ی هر فشاری هستم . هر چی فشار بیشتر باشه من قوی تر میشم . تو پرتغال یه مثال هست که میگه هر چی کشتی بزرگ تر باشه کادرش هم قوی تر هست . من توی پورتو بودم در یک کشتی بزرگ بودم . اومدم چلسی یک کشتی بسیار بزرگ در انگلیس . سپس اینتر و یک کشتی بزرگ و زیبا در ایتالیا . الان در روال مادرید هستم بززگترین کشتی توی دنیا !

    - جایگاه زنم چندم هست ؟ فکر کنم هشتم باشه ( بعد از انتخاب او به عنوان نهمین مرد موثر جهان )

    - ببینید من یک مربی هستم نه هری پاتر . اون یه جادوگر بود و هرکاریم یخواست بکنه فرتی میکرد . اما من یک مربی هستم و اینجا یه دنیای عادی هست .

    - من هروقت با بارسا بازی دارم توی تمرین با 10 نفر تمرین میکنم چون حتما یه اخراجی میدم . با چلسی باهاشون بازی کردم اخراجی دادم . با اینتر اخراجی دادم و الان با رئال هم همینطور است . پس من باید اماده باشم که با 10 بازی کن تمرین کنم !

    ×××××



    جملات زیبای او در مورد بقیه تیم ها و مربیان :

    -
    بارسلونا یک باشگاه عالی است اما در 200 سال گذشته ان ها تنها یک جام اروپا گرفته اند . من تنها چند سال هست که شروع به این کار کردم و 1 بار قهرمان اروپا شدم !

    - توی کاتالان شما تقلب و فیلم بازی کردن رو چطوری میگن ؟ ( بعد از تمارض لیونل مسی که باعث اخراج دل هورنو شد )

    - بکهام فردی هست که من بهش هم به عنوان فوتبالیست هم به عنوان یک مرد بهش احترام میزارم . اون کاپیتان انگلیس هست و من هیچ وقت به او بی احترامی نمیکنم .

    - روش بازی تیم ها را در مقابل آرسنال نگاه کنید . ان ها باور ندارند که میتونند ان ها را شکست بدهند . باور ندارند .

    - من فکر میکنم اون خیلی فضول هست . توی دنیا دم هایی هستن که همیشه به دیگران نگاه میکنند و فضولی میکنند . من میگم اون توی خونه ی خود یه تلسکوپ داره و هر روز با اون فضولی مردم رو میکنه ( سخن او در مورد آرسن ونگر )

    - شما اصلا نمیتونید من رو با فرانک ریکارد مقایسه کنید . اون هیچ افتخاری نداره ولی خونه ی من پر از افتخار است .

    - من وقتی دیدم که فرانک ریکارد وارد اتاق داوران شد باورم نمیشد . واس همین وقتی توی نیمه دوم یک پنالتی برای بارسا گرفته شد اصلا تعجب نکردم .

    - من خیلی سر الکس رو قبول دارم . ما بعد از بازی رفیتم و با هم نوشیدنی خوردیم . اون هم به من قول داد که در بازی برگشت که نزدکی تولد من هست یه مشــ.ـــروب پرتغالی اصل بهم بده .

    - اگه اونا به من دست نزنند من هم بهشون دست نمیزنم . اما اگر دست اون ها به من بخوره با قدرت 100 برابر بیشتر جوابشون رو میدم ( صحبت او در مورد الکس فرگوسن و آرسن ونگر )

    - 99 درصد از طرفداران لیورپول فکر میکنن که کارشون تموم است و رفتند فینال . اما همه ی اون ها در خواب و خیال هستند .



    جملات زیبای او در مورد نگرانی برای تیم ::

    - وقتی بر روی صدر جدول ایستادی نگران نیست . نگرانی برای تیم های دوم و سوم هست .

    - شما هرگز نمیتونید من رو نگران کنید .

    - برای من نگرانی پرنده آبی هست ( همه میخندند ) شما بخندید اما اینکه نسل اونا داره منقرض میشه من رو خیلی بیشتر از فوتبال نگران میکنه . من کاملا جدی هستم .

    - من نباید نگران باشم بلکه اون شخصی که در آفریقا دنبال غذا برای خانوادش هست باید نگران باشد .

    - من نگران خانواده هایی هستم که نمیتونن شکم بچه هاشون رو سیر کنن و ان ها را از دست میدهند .

    - برای چه باید نگران فوتبال باشم ؟ فوتبال ربطی به زنده یا مردن من داره ؟



    سخنان زیبای او در مورد تکنیک فوتبال ::

    - من سعی میکنم که تمام تلاشم رو برای فوتبال خوب بکنم . تمام تصورم رو قبل از بازی جمع میکنم و طبق اون تاکتیک رو پیاده میکنم .

    - وقتی داری به یک تیم در سطح خودت بازی میکنی اینو بدون که تیم بهتر میبره

    - تو میتونی برای موفقیت همه کار بکنی . میتونی ستاره بخری استادیوم بخری اما اگر برنده و قهرمان نشی همه ی این ها از بین میره .

    - تنها چیزی که تو فوتبال میخوام اینه که تمام چیز ها رو کشف کنم و پست ها رو تقویت کنم .

    - تنها چیزی که من نمیتونم کنترلل کنم طرفداران هستند .

    - جو استادیوم خیلی عالی بود . فوق العاده بود . همه داد میزدند مورینیو خفه خون بگید و هزار تا فحش دیگه . عالی بود .



    ××××××××××××××××××××××××× ××××××××××

    خب این از این . سعی شد بهتین جمله ها جمع اوری شود . خوشحال میشم شما هم جملهی مورد علاقتون رو که از این مربی بزگ زده شده رو بیان کنید . اگر هم خودتون دارید بزارید . خودم چنتا دیگه دارم که فردا میزارم . پس فعلا مخلص همه ...


    35 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (04-25-2011), Ariyan (04-25-2011), Arsalan (04-25-2011), Attitude-Era (04-25-2011), Blood Raven (04-26-2011), Captain Charisma (04-26-2011), DEAD MAN (05-01-2011), DIONYSUS (04-26-2011), Didoo (04-26-2011), El Niño (04-26-2011), Goldberg The Man (04-26-2011), Hamid (05-31-2011), I Am Legend (04-25-2011), J B L (05-30-2011), JMJ (04-25-2011), Kaj (05-31-2011), Keyvan (05-30-2011), P H E N O M (04-25-2011), S.H.A.Y.A.N (04-27-2011), SASAN (04-25-2011), Sarkesh (04-25-2011), THE DARKEST SIDE (05-01-2011), TeZAR (04-26-2011), The People's Champ (04-26-2011), The Proud (04-26-2011), The Shadow (04-25-2011), The Survivor (04-26-2011), Xtreme (04-26-2011), amin_ (04-26-2011), amirnba (04-25-2011), jmh23 (04-25-2011), peiman_fire (04-25-2011), Ð-i-R-Ť-Y (04-25-2011), ŠÄÉËĐ (04-25-2011), Ғ Д † Д Ł β (04-26-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض

    :x . عاشقشم :x .

    بهترین مربی جهان و بنظرم رو دستش نمیاد !

    منم دو جمله ی زیبا رو خواستم بگم که جفتش هم زمان رئال بودنش و بعد از بازی با بارسا هستش .

    این بعد باخت 5 - 0 هستش .

    » هنر این است که یکبار 5 - 0 ببازی نه اینکه 5 بار 1 - 0 ببازی ...! «


    و این هم بعد مساوی 1 - 1 در بازی برگشت مقابل بـــارســـا ...!

    » رمــز بــُردن بــارسـا ده نفره نشدن است ...! «

    این رو هم واقعا ثــابــت کرد و دیدید که رئال در فینال کوپا دل ری 10 نفره نشد و تونست بارسا رو شکست بده .

    فردا هم ایشالله دوباره بـارســا رو میترکــونیــم و میریم به ومبلی و بــُردن دهمین جــام :x .

    یه تشکر ویژه هم از حسین عزیز دارم که رفته و این جملات رو جمع آوری کرده .
    حسین جان ممنون :x
    8 کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (04-27-2011), JMJ (04-26-2011), Kaj (05-31-2011), Sarkesh (04-26-2011), The Enigma (04-26-2011), amirnba (04-26-2011), Ғ Д † Д Ł β (04-26-2011)
    امضای ایشان




  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط the survivor نمایش پست ها
    :x . عاشقشم :x .


    بهترین مربی جهان و بنظرم رو دستش نمیاد !

    منم دو جمله ی زیبا رو خواستم بگم که جفتش هم زمان رئال بودنش و بعد از بازی با بارسا هستش .

    این بعد باخت 5 - 0 هستش .

    » هنر این است که یکبار 5 - 0 ببازی نه اینکه 5 بار 1 - 0 ببازی ...! «


    و این هم بعد مساوی 1 - 1 در بازی برگشت مقابل بـــارســـا ...!

    » رمــز بــُردن بــارسـا ده نفره نشدن است ...! «

    این رو هم واقعا ثــابــت کرد و دیدید که رئال در فینال کوپا دل ری 10 نفره نشد و تونست بارسا رو شکست بده .

    فردا هم ایشالله دوباره بـارســا رو میترکــونیــم و میریم به ومبلی و بــُردن دهمین جــام :x .

    یه تشکر ویژه هم از حسین عزیز دارم که رفته و این جملات رو جمع آوری کرده .

    حسین جان ممنون :x
    واقعا به جرئت میگم بهترین مربی جهانه
    من اصلا به خاطر همین آقا وقتی اولین بار دیدمش رو نیمکت چلسی از چلسی خوشم اومد
    حتی اگه امسال اروپا و لیگ رو هم نبره بازم نه تنها من همه ی مادریدیستا میخوایم بمونه چون حضورش رو نیمکت تیم خودش یه قوت قلبه...
    :x
    راستی احسان جون تو فینال کوپا دل ری هم دی ماریا هم دقیقه 87 اخراج شد
    رئال 10 نفره بارسا رو شکست داد و قهرمان شد تا هنوز هم این رکورد عجیب آقای خاص پابر جا بمونه!!!
    با تشکر ویژه از حسین جون...
    تا بعد.!
    6 کاربر مقابل از The Proud عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (04-27-2011), Kaj (05-31-2011), Sarkesh (04-27-2011), The Survivor (04-27-2011), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2011)

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض

    87 نــبــود
    دقیقه 120 اخراج شد
    روی مسی تکل رفت ...!
    کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Sarkesh (04-27-2011)
    امضای ایشان




  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض

    گزيده اي از جملات جالب مورينيو در طول فصل





    بازي با آمه ريكا ، 4 آگوست به دي ماريا :

    " تو ، پاشو ، باعث مي شوي كه بد به نظر برسم ! "


    مصاحبه با آس ،1 سپتامبر ، در مورد اهدافش در رئال مادريد :

    " ببينيد ، من مربي هستم ،هري پاتر نيستم . او جادوگر است ، اما جادو وجود خارجي ندارد . جادو خيالي است و من در فوتبال زندگي مي كنم كه واقعي است . "


    بازي برابر سوسيه داد ، 18 سپتامبر ، به سرجيو راموس و تيم :

    " كارواليو ، مارسلو و په په و راموس خيلي خوب بازي كردند . چطور تيمي كه تازه صعود كرده اين قدر بايد به ما غالب باشد ؟ حتي يك شوت هم به دروازه نداشتم ، هيچ كدام از شما را درك نمي كنم . "


    كنفرانس مطبوعاتي ، 2 اكتبر ، دفاع از خودش در اين باره كه چرا بازيكنان ، ديگر در كنفرانس مطبوعاتي شركت نمي كنند :

    " در ماه سپتامبر اجازه دادم كه مطبوعات پنج تمرين كامل را ببينند ، به عبارت ديگر ، 450 دقيقه . خبرنگاران همچنين در 10 تمرين ديگر ، 15 دقيقه اجازه تماشاي كار را داشتند كه مي شود 150 دقيقه ديگر . در مجموع 600 دقيقه يا 10 ساعت در تمرينات به روي مطبوعات باز بود . علاوه بر آن ، 16 كنفرانس مطبوعاتي برگزار شد ، كه هفت تايش خودم بودم و كاسياس ، كريستيانو ،هيگوائين ژابي آلونسو ، خديرا ، كارواليو ، آربلوا و بنزما پاسخ گوي مطبوعات بودند . شش بار هم بعد از بازيها با مطبوعات صحبت كرديم . در همين هفته كه شما نامش را "هفته سكوت" گذاشتيد ، مصاحبه ها و كنفرانس مطبوعاتي با من ،بنزما ،ژابي ،راموس و په په انجام شد . به من بگويید ، ديگر باشگاه ها چه كار مي كنند ؟ من نمي خواهم كه تيم از مطبوعات فاصله بگيرد ، همه شما انسان هاي محترمي هستيد . "


    كنفرانس مطبوعاتي ، 18 اكتبر :

    " اگر ببريم ، روز بعد دوباره چهارشنبه خواهد بود ، اگر ببازيم ، باز هم روز بعد چهارشنبه خواهد بود . "


    كنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي كوپا دل ري ، 23 اكتبر :

    " اگر اتفاق فصل گذشته تكرار شود (بازي با آلكوركون) من تمام بازيكناني كه در ليستم هستند را حذف مي كنم و آنها براي من مرده خواهند بود . "


    كنفرانس مطبوعاتي ، 24 اكتبر ، در مورد همان بازي كوپا دل ري :

    " اگر آنهايي كه در تركيب هستند خوب نباشند ، روز شنبه ، نيمكتم را با بازيكنان كاستيا پر مي كنم . "


    كنفرانس مطبوعاتي ، 11 دسامبر ، در مورد انتقاد يك داور از كريستيانو به عنوان شيرجه زن :

    " او داور باهوشي است چرا كه آدمهاي باهوش مي دانند كه چطور خودشان را در معرض توجه قرار دهند . يكي از اين راه ها صحبت كردن در مورد كريستيانوست و به نظر مي رسد كه لارسن اين را مي داند . كريستيانو بازيكن بزرگي است اما آن داور را كسي نمي شناسد و وقتي بازنشسته شود ، هيچ كس او را به ياد نخواهد آورد . "


    كنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي ،12 دسامبر ، در مورد تاكتيك هايش :

    " سيستم سگ و گربه اشاره به سيستم هاي تاكتيكي بود ، نه بازيكنان.منظور از سگ ، بازي كردن با سه مهاجم و يك مهاجم هدف و با جديت بيشتر است . گربه ،بازي كردن با سيستم 2-4-4 است ، بدون مهاجم هدف ، با هجوم كمتر و با كنترل بيشتر . فكر مي كردم كه آن قدر همه باهوش بودند كه بفهمند منظورم چيست ، اما آها فكر مي كردند كه گونزالو سگ است و كريم گربه . اما اين طور نيست . "


    كنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي با سويا ، 12 دسامبر :

    " يك يورو هم براي ديدن اين بازي نمي دادم . اگر در خانه بودم ، شبكه را عوض مي كردم تا بازيهاي فوتبال ويتنام را ببينم ."


    كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي با اسپورتينگ ، 2 آوريل :

    " فوتبال همين است و فردا يكشنبه است . "


    كنفرانس مطبوعاتي در روز 5 آوريل در مورد محروم شدن توسط يوفا در پي اتفاقات پس از بازي با آژاكس :

    " افتخار مي كنم كه تنها مربي جهان هستم كه به خاطر چنين كاري محروم شده ام . "


    كنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي برگشت لاليگا با بارسلونا در روز 16 آوريل ، پس از تحريم كنفرانس مطبوعاتي كارانكا توسط مطبوعات :

    " پاسخ شما را نمي دهم . طبق فلسفه شما كه از صحبت كردن با دستيارم خودداري كرديد ، من فقط بايد با مديران شما صحبت كنم . "


    كنفرانس مطبوعاتي ، 26 آوريل ، در مورد انتقاد گوارديولا از داوران :

    " با صحبت هاي پپ ، دوره جديدي شروع شده است ، يك گروه سومي در ميان مربيان شروع شده كه فقط پپ گوارديولا شامل آنهاست . گروهي كه به تصميمات درست داور هم اعتراض مي كنند . كه چيزي است كه هيچ گاه در زندگي ام نديده بودم . اين گروه از كمك داور به خاطر اين كه تصميم درستي گرفته انتقاد مي كنند . "


    كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي رفت چمپيونزليگ برابر بارسلونا ، 28 آوريل :

    " اگر آن كه در ذهنم است بگويم ، دوران كاريم تمام مي شود ... گاهي اين فوتبال ناراحتم مي كند ... بردن چمپيونزليگ همچون بارسلونا برايم شرم آور است .
    چرا اين اتفاقات در هر نيمه نهايي تكرار مي شود ؟ چرا اوربو ؟ چرا ده بليكر ؟ چرا بوساكا ؟ چرا فريسك ؟ چرا اشتارك ؟ چرا اجازه نمي دهند برابر آنها بازي كنيم ؟ چرا په په اخراج شد ؟چرا چهار پنالتي چلسي را برابر آنها نگرفتند ؟ چرا تياگو موتا اخراج شد ؟ چرا رابين فن پرسي اخراج شد ؟ چرا ؟ نمي فهمم كه چرا . نمي دانم كه به خاطر تبليغ يونيسف روي پيراهن آنهاست يا قدرت ويار در يوفا ، واقعا نمي فهمم . چرا تيمي با چنين ابعادي نياز به كمك دارد ؟ سوال من اين است كه چرا ؟ "



    به بنزما ، در يك جلسه تمريني :

    " اگر به تو بود ، بايد تمرين را ساعت 12 شروع مي كرديم چرا كه ساعت 10 بيدار مي شوي و تا 11 هنوز خواب هستي . "


    به موراتا :

    " بلند شو ، در فوتبال انگليس حتي براي اين سوت هم نمي زنند . "
    9 کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. A m ! R (05-30-2011), Hamid (05-30-2011), J B L (05-30-2011), JMJ (05-30-2011), Kaj (05-31-2011), Sarkesh (05-30-2011), amirnba (05-30-2011), matin-cena (05-30-2011)
    امضای ایشان




  6. Top | #6

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    به درخواست احسان عزيز پستش با اين تايپيك ادغام شد .

    فعلا ...
    5 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. JMJ (05-30-2011), Kaj (05-31-2011), The Survivor (05-30-2011), amirnba (05-30-2011)
    امضای ایشان



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-20-2011, 04:54 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-01-2011, 06:57 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد