بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: 90 رفت ، 91 در راه است...

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض 90 رفت ، 91 در راه است...

    درود بر همگی




    قبل از هر چيز فرا رسيدن سال نو و عيد باستاني نوروز رو به همگي تبريك ميگم...با توجه به اینکه در هفته آخر سال 90 هستیم..تصمیم گرفتیم تاپیکی رو بزنیم تا اماده رفتن به سال 91 بشیم...

    قضيه تاپیک هم اينه كه چند تا سوال مطرح ميشه و كاربران میان توش شركت میكنن. در كل جنبه ي سمبليك داره و بهانه اي هست برای "نو" شدن و صمیمی تر شدن بچه ها و ورود به سال جديد


    مهلت شرکت در تاپیک تا 29 اسفند 90 هست یعنی حدود 9 روز دیگه...


    بعد ازپایان سال 90 و اتمام وقت، یه نظرسنجی سر در انجمن بین کسانی که شرکت کردن و جوابهاشون کامل و صریح بوده گذاشته میشه و بین بچه ها رایگیری میكنیم و از این طریق كسی كه بیشترین رای رو اورده باشه یه لقب (مثل عمو فیروز سایت یا گزینه پیشنهادی ... ) زیر اسم كاربریش اضافه میشه.


    ======================

    میریم سراغ سوالات:



    1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟


    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد
    )


    3- بهترین و خوشحال كننده ترین
    اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟


    4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن


    5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟


    6-
    تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)


    7-
    بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...


    8
    - مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..


    9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)


    10
    - یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)


    12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون )


    13-
    بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )

    14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟

    15 .
    از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟

    16.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...

    30 کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (03-10-2012), Arsal4n (03-10-2012), Arsalan (03-10-2012), Blood Raven (03-10-2012), Dash.Hossein (03-11-2014), Ehsan Hero (03-10-2012), El Niño (03-16-2012), EmInEm (03-10-2012), Enliven (03-10-2012), Goldberg The Man (03-10-2012), I Am Legend (03-11-2012), J B L (03-12-2012), King MahDi (03-11-2014), MAMAD (03-10-2012), Olympic Hero (03-10-2012), SASAN (03-11-2012), Scofield (03-15-2013), Sgt.Wollek (03-10-2012), The Dark Knight (03-10-2012), The Great One (03-10-2012), The Last Outlaw (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), bomb5 (03-10-2012), farzam_12 (03-12-2012), r v d (03-11-2012), © The Phantom Pain (03-10-2012), Ð-i-R-Ť-Y (03-10-2012), Ħ д † ε Р(03-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-10-2012), MAHDIRKO (03-10-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    شماره عضویت
    22335
    سن
    30
    نوشته ها
    139
    تشکر
    1,099
    تشکر شده 484 بار در 117 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    80 Thread(s)

    Ok


    1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟

    سال خیلی سختی برای من بود کلا خیلی سال خوبی نبود برام!



    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟

    میخواستم تو ازمون مدارس برتر ایران رتبه زیر 100 بیارم که فردا 21 اسفند جوابش میاد
    نتایج اومد پستمو ویرایش میکنم
    (ویرایش:: مدرسمون تو کل ایران رتبه 1 شد!میتونید برید تو سایت ازمون مدارس برتر ایران ببینید!و انرژی اتمی دوم شد!)
    میگم!میخواستم مشکلات شخصیم حل شه که تا حدودی حل شد!


    3- بهترین و خوشحال كننده ترین
    اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟

    کلا سال خیلی بدی بود هیچ اتفاق خوبی واقعا برام رخ نداد!فقط یه موضوع خیلی شخصی بود که خیلی خوشحالم کرد شاید اون بهترین اتفاق باشه برام تو امسال
    یه موضوعی که خیلی خوشالم کرد رفتم دبیرستان سلام اونجا با دوستایی اشنا شدم که خیلی هر روز با هم خوش میگذرونیم!این برا من اتفاق خوبیه


    4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن!

    مرگ شوهرخالم!خیلی بد بود!نصفه شب بهمون خبر دادن بلند شدیم 20 دقیقه ای رفتیم تهران اونجا گفتن که به رحمت خدا رفته!خیلی سنی نداشت بنده خدا!حدودا 51 سال داشت!خیلی این اخرا حرص خورد...



    5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟

    به نظرم سال بعدی خیلی همه چیز بهتر میشه
    از نظر تحصیلی که روز به روز به امید خدا دارم پیشرفت بیشتر میکنم اخرین بار تو مدرسه یه بار دوم شدم یه بار دهم تازه کل کتابار حسابی هر روز میخونم از الان برای ترم امادم
    از لحاظ ورزشی میخوام دوباره شروع کنم تنیسمو ادامه بدم بصورت حرفه ای
    عشقی که هیچی فعلا کارو زندگی داریم




    6-
    تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)

    شاید ایران نباشم ! احتمالا اگه تا 10 سال دیگه زنده باشم این سوالو یه روز یادم بیاد
    اخه حافظه خیلی خوبی دارم
    شاید به امید خدا تو یه دانشگاه خوب او اروپا باشم همونطوری که برنامه ریزی کردم و دانشجو باشم



    7-
    بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...

    من متاسفانه تازه شروع به فعالیت کردم البته 1 سالی هست که عضوم ولی تازه فعال شدم


    8
    - مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..

    مهم ترین ویژگی یه شروع نو
    یه خورده امید به اینده
    یه کم شادی
    تعطیلی روزای قبل و بعدش
    ******
    عیدو بله دوست دارم
    چون میتونی هر کاری تو اون چند روز بکنی
    البته نه هر کاری



    9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)

    بهترین عیدی ای که گرفتم ...
    والا الان هر چی فکر میکنم من به جز پول هیچ وقت هیچی نگرفتم
    ولی کلا عیدی حال میده همش با ارزشه مخصوصا وقتی از بابابزرگا بگیری


    10
    - یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    با دوستام رفتیم بیرون بعد من خیلی کلم خرابه
    حرف افتاد
    گفتن هر کی وسط خیابون اصلی نشینه
    منم که اونا باورشون نمیشد
    یهو رفتم وسط نشستم وسط اون شلوغی
    خلاصه مردم همه یه جور نگاه میکردن اصلا اوضاع خیلی خراب بود


    11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟

    بازی های منچستر یونایتد همش عالیه
    فوق العادست
    همشو دوست دارم مخصوصا وقتی چلسی رو میترکونه


    12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...

    دوست داشتم کنار دوستام بودم و البته بابابزرگ و مامان بزرگم که اولین عیدی رو بگیرم
    ولی پیش مامان بابام بودم که خوب بود





    13-
    بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود؟

    دوستم تو مسابقات شنا قهرمانی رتبه ی دوم رو اورد!



    14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟

    تو ترم 2 خرداد ماه بترکونم و رو همه رو کم کنم
    خیلی تلاش میکنم براش
    20 رو میگیرم امسال دوباره
    15 .
    از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟

    7 میدم


    16.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...

    ایشالله همه لحظه ی عید رو کنار کسی که میخوان باشن و یه جمله هم بگم
    عید واقعی از ان کسیست که اگه با یک نگاه به اینده غمگین میشه
    با فکر فردا اشک شوق بریزه


    ویرایش توسط MAHDIRKO : 03-11-2012 در ساعت 04:18 PM
    25 کاربر مقابل از MAHDIRKO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (03-10-2012), Blood Raven (03-10-2012), Django (03-18-2012), El Niño (03-16-2012), EmInEm (03-10-2012), Goldberg The Man (03-10-2012), I Am Legend (03-11-2012), J B L (03-12-2012), MAMAD (03-10-2012), MrSAMET (03-10-2012), Olympic Hero (03-10-2012), SASAN (03-18-2012), Scofield (03-15-2013), Sgt.Wollek (03-10-2012), TORNADO (03-10-2012), The Great One (03-11-2012), The Last Outlaw (03-10-2012), amir-aghaei (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), farzam_12 (03-12-2012), r v d (03-11-2012), © The Phantom Pain (03-10-2012), Ð-i-R-Ť-Y (03-18-2012), ŠÄÉËĐ (03-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-10-2012)
    امضای ایشان


  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟
    عجیب و غریب به تمام معنی . اول فکر میکردم عمرا دیپلم بگیرم ولی اخرش گرفتم . بعدش گفتم الان باید برم سر کار ولی نشد رفتم سمت دانشگاه . بعدش دانشگاه جور نشد رفتم چاپخونه همشهری مشغول شدم . بعد از 5-6 ماه درست زمانی که میخواستم برم مسابقات جوانان کشتی تهران از موتور خردم زمین و به بیماری کیست مویی دچار شدم و رفتم عمل . بعد از عمل هم تا الان بیکاریم . یعنی عجیب ترین سالی بود که من تاحالا داشتم

    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد )
    من 2 تا هدف داشتم . اینکه اول یه کاری برام جور بشه و دستم بره تو جیب خودم که خدا رو شکر رسیدم بهش تو یه مقطع . دومیش هم این بود که تو ورزش بالاخره به یه جایی برسم که متاسفانه این یکی به خاطر همین عمل نتونستم بهش برسم

    3- بهترین و خوشحال كننده ترین اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟
    پیدا کردن یک دوست که خیلی خیلی برام عزیز هست . یعنی پیدا کردن که نه صمیمی شدن باهاش . تو این انجمن هم هست فکر کنم خودش الان بخونه بفهمه ( آره .. آره .. اینطوریاست .. آرههههه ) واقعا این اتفاق خیلی برام شیرین و خوب بود ...

    4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن
    سال 90 برای من سال خوبی بود تا همین 1 هفته پیش که پدرم سکته قلبی کرد و واقعا اعصابم خرد شد . من خودم 3 هفته پیش عمل کردم تا سر پا شدم پدرم زمین گیر شد و عمل کرد . واقعا تو اون مدت یعنی تا همین 4-5 روز پیش حال و حوصله هیچکس رو نداشتم و به همه میپریدم .

    5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟
    100 درصد کاری میکنم که بهتر بشه . تو هر زمنیه ای . خدا رو چه دیدید شاید ما هم به عشق رسیدیم من به قسمت اینا میشه گفت اعتقاد ندارم و خودم آیندم رو میسازم . واس همین میخوام سال 91 بترکونم .

    6- تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)
    نمیتونم تصور کنم اما فکر کنم تو روزنامه همشهری به یه جایی بالاتر رسیدیم و داریم به خوبی و خوشی زندگی میکنیم .

    7-بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...
    بدترین قضیه تعطیل کردنش برای همیشه . بهترینش هم اینکه دست کسانی افتاد که واقعا براش دل میسوزوندن .

    8- مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..
    رک بخوام بگم خوردن و گرفتم عیدی واقعا من از بچگی تا همین حالا به خاطر این 2 تا عاشق عید بودم . هیچوقت عیدی رو که به دستور مربیم نباید آجیل و .. میخوردم رو یادم نمیره . جدی میگم قدر این 14 روز خوردن و خوابیدن رو بدونید .

    9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)
    والله من از بچگی تا الان همش پول گرفتم واس همین 50 هزار تومنی که داییم پیارسال فقط به من و داداشم داد خانوداگی کلا با دایی و خاله ها رفته بودیم خونشون من و داداشم رو کشید کنار و یه تراول گذاشت رو دستمون ( ) . یعنی اصلا خر کیف شدیم ( حامد همون فرشته مرگ رو میگما )

    10- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.
    یه داستان جالب هست بگم بد نیست من و 3 تا دیگه از رفیق ها خرداد ریاضی رو افتادیم واس همین یه معلم گرفتیم که معلم تقویتی خودمون تو مدرسه بود که هفته ای 1 بار باهاش کلاس داشتیم . بعد مکان هم خونه ما بود یعنی رفیق ها + معلم میومدن خونه ما در میخوندیم . یه چیز هم باید بدونید که ما 4 تا همیشه سر کلاس این بنده خدا انقدر شلوغ میکردیم که ما رو از کلاس مینداخت بیرون . حالا همین اومده بود معلم خصوصی ما شده بود . اینم باید بدونید که ما رشتمون مکانیک بود یه روز جلسه سوم بود من و رفیقا داشتیم تو خونه ps2 میزدیم تا معلوم بیاد . تا اینکه آقا رسید و زنگ در رو زد منم برداشتم گفتم بیا بالا آقا که گفت آقای صفری با بچه ها بیا پایین که پنچر کردم باید پنچری بگیریم . ما هم تیریپ آقاجون بازی ریختیم پایین که آقا برو کنار وایسا خودمون درست میکنم و از این حرفا . اینم بنده خدا گفت باشه . آقا فقط اینو بگم که تنها کاری که ما کردیم باز کردن پیچ های لاستیک بود همین و بس . اصلا نمیدونم چی شد پیچ هاش رو که باز کردیم انگار یادمون رفت رفتیم وایسادیم کنار و شروع کردیم به گفتن و خندیدن معلم بنده خدا هم همینجوری مونده بود و آخرش که دید از ما آبی گرمی نمیشه خودش رفت جک زد , لاستیک رو از صندوق عقب اوورد و خلاصه ما 4 تا نره خر اونجا وایساده بودیم این معلوم بنده خدا با کت و شلوار لاستیک رو عوض کرد تموم شد رفت آخرش هم معلوم به طور مسخره گفت خسته نباشدی ما هم تیریپ گرفتیم نوکریم آقا اصلا قابلی نداشت

    11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)
    2 تای برتر رو میگم :
    برد 2-0 یوونتوس مقابل میلان طوری که میلان تو 90 دقیقه فقط 1 شوت در چارچوب داشت
    شکست دادن لنگ با نتیجه 3 - 0 تو جام حذفی .

    12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون )
    پیش پدر و مادرم و داداشم بودم . بهترین کسانی که میتونستم پیششون باشم هم همین 3 نفر هستن . مخصوصا داداشم .

    13-بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )
    2 تا خبر بود . یکی اینکه داداشم کنکور قبول شد یکی هم اینکه همین داداشم () تو آزمون رانندگی قبول شد و گواهینامش رو گرفت

    14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟
    سال 91 رو که به احتمال 90 درصد به صورت داوطلب میرم سربازی تا شرش کم بشه اگر هم سربازی نرفتم همون سر کار رفتن و در اوردن پول .

    15 . از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟
    هفده و نیم اون هم با ارفاق

    16.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...
    ایشالله تو این عیر هرچقدر میخواین بخورید و بخوابید و کسی هیچی بهتون نگه . یعنی 14 روز عشق + حال پیش رو داشته باشید
    ویرایش توسط Olympic Hero : 03-10-2012 در ساعت 03:13 PM
    22 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-10-2012), El Niño (03-16-2012), EmInEm (03-10-2012), Enliven (03-10-2012), Goldberg The Man (03-10-2012), I Am Legend (03-11-2012), J B L (03-12-2012), MAMAD (03-10-2012), MrSAMET (03-10-2012), SASAN (03-18-2012), Scofield (03-15-2013), Sgt.Wollek (03-10-2012), The Last Outlaw (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), bomb5 (03-12-2012), farzam_12 (03-12-2012), r v d (03-11-2012), © The Phantom Pain (03-10-2012), Ð-i-R-Ť-Y (03-10-2012), ŠÄÉËĐ (03-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-10-2012), MAHDIRKO (03-10-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5000
    سن
    35
    نوشته ها
    1,814
    تشکر
    1,390
    تشکر شده 3,900 بار در 568 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1053 Thread(s)

    پیش فرض


    1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟

    سال خیلی خوبی بود ، مثل همه سال ها هم خوبی داشت هم بدی در کل سال خوبی واسه من بود.


    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد )

    دانشگاه قبول شدم

    آموزشی خدمتمو رفتم

    تو کارم خیلی چیزا یاد گرفتم


    3- بهترین و خوشحال كننده ترین اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟

    قبولی دانشگام شاید دادی که اون موقع زدم هیچ وقت نزده بودم


    4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن

    با یکی از بهترین دوستام به مشکل خوردم که اصلا فکرشو نمیکردم

    5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟

    خیلی کارا دارم . اگه خدمتم کمتر از 6 ماه بشه با مرخصی از دانشگام خدمتمو برم . گواهینامم که خیلی وقته ناقص مونده و رد شدم و برم کاملش کنم . تا سال دیگش بتونم پس انداز داشته باشم .

    6- تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)

    تو بهترین جای تهران هم کار خوب دارم هم زندگی عالی
    اونورو دوست دارم ولی واسه تفریح نه زندگی.

    7-بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...

    بدترین : دعوای عرفان و یه سری از بچه ها

    بهترین : اینکه دوباره انجمن جون گرفت و همه چی تقریبا ردیف شد.


    8
    - مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..

    اینکه همه دور هم جمع میشن ، هوا عالیه ، همه چی جدید و نو شده ، تقریبا همه خوشحالن و یا مسافرت میرن یا تو خونه پای تلویزیون


    9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)

    یه کتاب فکر کنم کلاس دوم یا سوم ابتدایی از خالم گرفتم ، حچمش کم بود فکر کنم 100 بار خوندم ولی هنوز نگهش داشتم با اینکه کهنه شده

    10
    - یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    تو مترو بودیم یه یارو ازم پرسید صادقیه از کدوم طرف میرن گفتم از این سمت برو یا گفت دستت درد نکنه اومدم جواب بدم بین یا علی و نوکرم موندم گفتم یاکرم همه رفیقام ترکیدن . خودمم خندم گرفت .


    11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)

    از عید پارسال تا امسال 3 تا دربی بردیم که فکر کنم برد 3-0 تو حذفی خیلی چسبید ، بعدشم دربی زده شدیم .



    12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون )

    سال تحویل 90 بد موقع بود ، یادمه خوب بودم با سر و صدا از خواب بلند شدم یه نگاه به همه کردم دوباره خوابیدم


    13-بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )

    قبول شدن رفیقم تو یه دانشگاه با هم .
    ازدواج 2 تا از فامیلامون



    14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟

    اینکه بتونم خدمتمو تموم کنم کارت پایان خدمت بگیرم برم سر یه کار دولتی با یه حقوق درست حسابی.

    15 . از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟

    18

    16.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...

    امیدوارم سالی خوش داشته باشید و هیچ وقت مغزتون درگیر مشکلات نباشه

    21 کاربر مقابل از ŠÄÉËĐ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-10-2012), DEAD MAN (03-11-2012), El Niño (03-16-2012), EmInEm (03-10-2012), Enliven (03-10-2012), I Am Legend (03-11-2012), J B L (03-12-2012), MrSAMET (03-10-2012), SASAN (03-18-2012), Scofield (03-15-2013), Sgt.Wollek (03-10-2012), The Great One (03-11-2012), The Last Outlaw (03-10-2012), amir-aghaei (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), farzam_12 (03-12-2012), r v d (03-11-2012), © The Phantom Pain (03-10-2012), Ð-i-R-Ť-Y (03-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-10-2012), MAHDIRKO (03-10-2012)

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض


    1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟

    به نظر من سال بدی نبود ، ولی خب می تونست بهتر بشه .


    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد )

    یکی از آرزوهایی که داشتم این بود که این سال هم مثل همه سالها پیش خانواده ام باشم و کسی از اعضا مریض نشود .

    3- بهترین و خوشحال كننده ترین اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟

    تونستم تو تمام مقاطع مدرسه ( راهنمایی و دبیرستان ) رتبه اول تا سوم را مال خود کنم .


    4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن

    پدربزرگم فوت کرد .

    5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟

    برای این سال خیلی از قبیل درس خواندن دارم که می خوام پشت کار رو زیاد کنم و از الآن واسِ کنکور شروع به خواندن کنم .

    6- تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)

    انشاءالله یک دانشگاه خوب قبول شدم و بورسیه خارج از کشور گرفتم .


    7-بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...

    بدترین : واقعا بدترین خبر دعوای عرفان بود که اصلا واسِ چند روز شوکه شدم .

    بهترین : مدیر بخش گیم شدم یک کم بازدید های انجمن بالا رفت .


    8
    - مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..

    جمع شدن کنار خانواده و دید و بازدید به همراه عیدی های خوب


    9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)

    والا من عیدی مادی زیاد می گیرم و بهترین عیدی ها را معمولا از پدر خود می گیرم

    10
    - یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    سوتی که زیاده ، ولی خب مهمترین سوتی که دادم این بود که یک دختر رو با پسر عمویم اشتباه گرفتم ، آخر هم نفهمیدم که من چجوری پسر عموم را با یک دختر اشتباه گرفتم ؟

    11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)

    بازی پرسپولیس با استقلال بود که تو عرض 10 دقیقه سه تا گل ده نفره زدیم .



    12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون )

    پیش خانواده و در کنار سفره هفت سین بودم .


    13-بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )

    همین اولین اسکارمون رو گرفتیم و چشم بعضی ها ترکید


    14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟

    سعی می کنم امسال هم مثل پارسال پشتکار خوبی داشته باشم تا بتوانم هم در درس هایم و هم در انجمن یک آدم مفیدی باشم .

    15 . از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟

    15

    16.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...

    از ته دل آرزو موفقیت برای تمام مردم ایران می کنم و امیدوارم همیشه خرسند باشند .
    21 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (03-16-2012), EmInEm (03-10-2012), Enliven (03-10-2012), I Am Legend (03-11-2012), J B L (03-12-2012), MrSAMET (03-10-2012), Olympic Hero (03-10-2012), SASAN (03-18-2012), Scofield (03-15-2013), Sgt.Wollek (03-11-2012), The Great One (03-11-2012), The Last Outlaw (03-10-2012), amir-aghaei (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), farzam_12 (03-12-2012), r v d (03-11-2012), © The Phantom Pain (03-10-2012), Ð-i-R-Ť-Y (03-18-2012), Ħ д † ε Р(03-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-10-2012), MAHDIRKO (03-10-2012)

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30333
    سن
    35
    نوشته ها
    829
    تشکر
    5,431
    تشکر شده 9,681 بار در 833 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    533 Thread(s)

    پیش فرض

    1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟

    اولای سال خوب بود برام. اما تابستون خوبی رو نداشتم. مهر ماه هم با شروع دانشگاه مسئولین محترم آموزش با انواع قوانین من در آوردیشون پدرمونو در آوردن در کل سال عجیبی بود. اولش خوب بود ولی این اواخر دیگه تعریفی نداشت.

    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد
    )

    بیشتر تمرکزم رو درسم بود که این دو ترم آخر رو با معدل خوب تموم کنم ، ترم قبل که خوب بود این ترم هم ترم آخره امیدوارم که خوب تموم شه.


    3- بهترین و خوشحال كننده ترین
    اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟

    تونستم درسای دانشگامو با معدل خوب پاس کنم


    4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن

    خداروشکر امسال اتفاق بدی نداشتم.


    5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟

    امسال واقعا سال سختی رو در پیش دارم. از طرفی ترم آخر دانشگاهم درسامم چهارتاس ولی فوق العاده سختن باید با معدل خوب تموم کنم. از اون طرفم تابستون باید پروژه درسیمو بدم و کنکور کاردانی به کارشناسی. خلاصه تا آخر تابستون فاتحمون خوندست


    6-
    تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)

    نمیدونم فکرای زیادی تو سرمه اما با توجه به وضع الان جامعه واقعا نمیتونم پیش بینی کنم که ده سال دیگه چه اتفاقی میوفته.


    7-
    بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...

    خب من تازه عضو شدم پس هنوز در این یه مورد نمیتونم چیزی بگم اما اتفاق خوب زمانی بود که دیدم در عرض دو هفته جز 5 کاربر برتر انجمنم.



    8
    - مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..

    تا اون موقع که بچه بودیم همش عشق اینو داشتیم که عید برسه و عیدی بگیریم ولی دیگه اون دوران گذشته. راستشو بخوای دیگه زیاد واسم لذتی نداره.


    9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)

    همون پول


    10
    - یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    خداروشکر امسال سوتی خاصی نداشتیم


    11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)

    برد پرسپولیس و موفقیت های بارسا



    12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون )

    پیش پدر و مادرم بودم اما دوست داشتم پیش یه نفر دیگه هم باشم ولی فکر نکنم تا چهار پنج سال دیگه اتفاق بیوفته....

    13-
    بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )

    موفقیت های بارسا و اصغر فرهادی. ضایع شدن های عمو جان سینا جلوی پانک که نزدیک بود گریه کنه


    14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟

    هدف اصلیم تموم شدن کاردانی و رفتن به کارشناسیه. بعد از اون دنبال یه کار که واسه خودم مستقل بشم و تمام تلاشمم میکنم تا محقق بشه


    15 .
    از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟

    10


    .. در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...

    امیدوارم امسال سال خوبی باشه و همه به آرزوها و هدف هاشون برسن. واسه همه ایرانی ها از بچه های گل این انجمن گرفته تا .... آرزوی موفقیت میکنم.
    17 کاربر مقابل از Enliven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-11-2012), El Niño (03-16-2012), EmInEm (03-10-2012), I Am Legend (03-11-2012), J B L (03-12-2012), MrSAMET (03-10-2012), Olympic Hero (03-10-2012), SASAN (03-18-2012), Scofield (03-15-2013), Sgt.Wollek (03-10-2012), amir-aghaei (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), farzam_12 (03-13-2012), Ð-i-R-Ť-Y (03-18-2012), Ħ д † ε Р(03-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-10-2012), MAHDIRKO (03-10-2012)
    امضای ایشان



  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5210
    سن
    34
    نوشته ها
    925
    تشکر
    1,912
    تشکر شده 1,243 بار در 325 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    72 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام. ..
    قبل از اینکه این پست رو بدم تا چن شب پیش فکر میکردم انجمنی به نام iwe دیگه وجود نداره..که بابک رو در دیداری غیر رسمی توی یاهوو ملاقات کردیم و ماجرای انمجمن رو از آبگوشت تا کله ماهی شو واسم تعریف کرد..که بسی خوشحال شدم و اومدم به مناسبت عید یه پست بـــ*دم به همتون..
    1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟
    سالی پر از اتفاق بود کلی آدم اومدن و رفتن تو زندگیم تجربه هام خیلی بالا رفت..نظر کلی پیشرفت در بیشتر زمینه ها و شناخت بیشتر در مورد اقوام و دوستان پیدا کردم..

    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد )
    اهداف زیادی داشتم به بیشترشون رسیدم و بزرگترین هدفم این بود که این ترم مشروط نشم که شدم

    3- بهترین و خوشحال كننده ترین اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟

    معافی سربازی..
    .

    4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن..

    اوایل تابستوون گوشیم که دو ماه بوود دستم بود افتاد توی جوق آب حیف اون همه پولی که روش داده بودم..
    توی همون هفته تی وی و رسیور و پی سی هم آسیب دیدند..کلا تا چند روز سرگرمیم فقط به درو دیوار نگاه کردن و دستشویی رفتن بوود..

    5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟
    به نظر خودم بستگی به تلاش خودم داره احتمال میدم از 90 بهتر باشم چون بیماری گشادیم رو به درمانه

    6- تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)
    اون موقع احتمالا با مدرک کارشناسی ارشد دارم سر کوچمون دارم توی مغازه ی بقالی کار میکنم


    7-
    بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...
    بدترین:خداحافظی با انجمن
    بهترین:بازگشت انجمن با چند ادمین جدید و پر قدرت..

    8- مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..
    بهترینش که اومدن فصل بهاره که عاشقشم..و به جا اوردن صله ی رحم و گشت و گزارهاش و استراحت ها..

    9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)

    عیدی فکر کنم دوچرخه گرفتن واسم بچگی ها واسه عید که کل عید رو باهاش اون زمون پز میدادم..

    10- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن...
    توی دریا داشتم آبتنی میکردیم تابستون واسه زیدی اومدیم چسی بیاییم توی آب ملق بزنیم کلمون خورد به کف دریا و ورم نمود و سوژه ی خنده شدیم اون روز..

    11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟

    آخرین دربی که فرهاد مجیدی استقلال بوود زدیم پرسپولیس رو با چمن ورزشگاه یکی کردیم..

    12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون )

    تحویل سال 90 من بوودم و داییم و خانواده ی دایی دیگم و کلا شبش رو تا صبح صفا کردیم..به نظرم یکی از بهترین سال تحویل های عمرم بوود..سال تحویل 89 توی حموم بوودم
    عید امسال هم که پدر مادر نیستن دوس داشتم همون جمع پارسال رو دور هم بیارم که نمییان..

    13-بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )

    پسر عموم دانشگاه قبول شدش و یکی از دوستان بعد از چپ کردن ماشینش جون سالم به در برد و به زندگی ادامه داد..

    14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟
    یه کار کوچیک پیدا کنم در کنارش درس بخوونم و شاید در کنارش نقشه های دیگه هم داشته باشم

    15 . از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟
    13.5


    .. در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...
    امیدوارم امسال سال پربار و پر برکتی واسه ی همه باشه هر کدومتون توی حرفه و کارتون پیشرفت داشته باشین و همتون با هم برید قاطی مرغا..

    یا علی :-*
    فعلا. .
    15 کاربر مقابل از MrSAMET عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-11-2012), El Niño (03-16-2012), EmInEm (03-12-2012), Enliven (03-10-2012), I Am Legend (03-11-2012), J B L (03-12-2012), Olympic Hero (03-10-2012), SASAN (03-18-2012), Sgt.Wollek (03-11-2012), amir-aghaei (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), Ð-i-R-Ť-Y (03-18-2012), Ħ д † ε Р(03-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-10-2012), MAHDIRKO (03-11-2012)
    امضای ایشان


    I don't know what's worth fighting for
    Or why I have to scream.
    I don't know why I instigate
    And say what I don't mean.
    I don't know how I got this way
    I know it's not alright.
    So I'm breaking the habit,
    I'm breaking the habit
    Tonight

  8. Top | #8

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض


    1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟

    سال خوبی بود به نسبت.از نظر عقلی و رفتاری خیلی تغییر کردم و کلی پخته تر شدم.از نظر موفقیت و تجربه کاری هم به نسبت خوب بود.


    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد
    )

    بزرگترین هدفم هم قبولی در دانشگاه و انتخاب دوم خودم یعنی کاردانی مخابرات بود که به فضل الهی انتخاب اول یعنی مهندسی صنایع رو قبول شدم.

    3- بهترین و خوشحال كننده ترین
    اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟

    قبولی توی همون رشته دانشگاهیم بود که چند سالی منو جلو انداخت.البته یه تیکه از موفقیت شغلیم هم بود و با این که موفقیت کوچیکی بود ولی خیلی خوشحالم کرد.


    4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن

    چیز به خصوص و مهمی واسم اتفاق نیفتاد که ناراحتم کنه.

    5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟

    به نظرم این سال 91 یا زندگی من تغییر بزرگی میکنه یا این که تا آخر عمر زندگیم یه شکل میمونه ولی در کل به نظرم به سوی پیشرفت میرم چون تو 90 زیاد کاشتم.اینجاست که شاعر میگه دنیا مزرعه آخرته.



    6-
    تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)

    امیدوارم وضعم خوب شده باشه و به آرزوهام رسیده باشم.

    7-
    بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...

    بهترین خبر که برگشتن انجمن به روزهای خوبش هست و بدترین هم اخراج خاله پژی و همچنین رفتن عرفان



    8
    - مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..

    میشه به تعطیلیش اشاره کرد.حقیقتش یه دو ساله دیگه دوستش ندارم چون از کار منو میندازه.

    9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)

    هر چه پولش بیش ارزشش بیشتر.


    10
    - یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    خاطره قشنگ زیاد دارم ولی اینو فعلا یادم اومد.
    تو تاکسی نشسته بودیم با رفیقم بحث تظاهرات 25 بهمن بود.رفیقم پیاده شد.رانندهه که از این حزب الهی ها بود گفت قراره دوباره شلوغ شه گفتم آره گفت کیا میخوان بیان بیرون من گفتم ضد انقلابا.بعد کلی ازشون بد گفتم.


    11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)

    پیروزی لیورپول در مقابل منچستر یونایتد در جام حذفی.


    12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون )

    خواب بودم.


    13-
    بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )

    بستن یه قرارداد سنگین توسط یکی از دوستان نزدیکمون تو محل کار و همچنین قهرمانی لیورپول در جام اتحادیه.

    14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟

    موفقیت شغلیو بردن میلیون ها پول به خونه..90 درصد به موفقیتم ایمان دارم.

    15 .
    از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟

    17


    16.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...

    ایشالا که امسال آخرین سالی باشه که آقا رو موقع پیام تبریک نوروز میبینیم.


    18 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-11-2012), El Niño (03-16-2012), EmInEm (03-10-2012), Enliven (03-10-2012), I Am Legend (03-11-2012), J B L (03-12-2012), MrSAMET (03-10-2012), SASAN (03-18-2012), Scofield (03-15-2013), Sgt.Wollek (03-10-2012), The Great One (03-11-2012), amir-aghaei (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), farzam_12 (03-12-2012), r v d (03-11-2012), Ð-i-R-Ť-Y (03-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-10-2012), MAHDIRKO (03-10-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  9. Top | #9

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    - نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟

    كلن سال بد يمني شد واسم از هر لحاظ



    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد )


    والا بزرگترين هدفمون سر و سامون گرفتن دوباره تو زندگي متا هلي مون بود كه دوباره داره جور ميشه


    3- بهترین و خوشحال كننده ترین اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟

    دوباره به يار خودمون رسيديم


    4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن


    يه دزد محترم لپ تاپمون رو با مخلفاتش به غنيمت برد :|


    5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟


    بهتر نيست كه بدتر هم ميشه

    اين از سردي هوا كه باعث شده درختا هنوز بيدار نشن از خواب

    اينم از گروني و تحريما

    خدا سال بعد رو به خير كنه


    6- تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)


    فك كنم تا اون موقع يه توله بياريم به همراه عيال

    ولي بي شوخي فك كنم اگه برنامم درست از آب در بياد دارم تو عسلويه كار ميكنم


    7-بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...


    بدترينش همون پاك شدن و منحل شدن انمن بود

    بهترينش هم شروع دوبارش


    8- مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..


    مهمترين ويجگيش ديد و بازديد فاميلايي هست كه صد سال سياه هم بگزره نميبينمشون

    عيد رو فقط به خاطر عيديش و آجيلاش دوست داريم


    9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)


    *** مرغ رنگي كه از عيال گرفتيم


    10- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    همون سوتي راجع به زنگ زدن به خونه همكلاسي دختر

    11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)


    استق لول رو تو پايتخت 3-2 تركونديم

    هفته قبلش هم بلديچه هامون زدن پرسپوليس هاي رو 2-1 تركوندن


    12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون )

    فك كنم دوباره سال 90 تو مستراح باشم و 91 برم تو حموم

    ولي دوست داشتم كنار باشم



    13-بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )


    بهترين خبر بازگشت دوباره انجمن بود

    14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟


    اينكه دوباره زندگي مشترك تشكيل بديم

    اگه خز و خيلي ها بزارن صد در صد محقق ميشه

    15 . از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟

    0.025

    بله استادي داشتيم كه تو ميان ترم اين نمره رو چپوند تو حلقمون

    16.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...


    نوروز بايرامي هامي قارداشلاريما و عزيز دوستلاما كوتلو اولوپ و تازا ايل هاميسينا بركت لي ايل اولسون
    20 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-11-2012), El Niño (03-16-2012), EmInEm (03-12-2012), Enliven (03-10-2012), Goldberg The Man (03-11-2012), I Am Legend (03-11-2012), J B L (03-12-2012), MrSAMET (03-10-2012), N!(0T!NE (03-17-2012), Olympic Hero (03-11-2012), SASAN (03-18-2012), Sgt.Wollek (03-11-2012), TORNADO (03-10-2012), amir-aghaei (03-10-2012), amirnba (03-11-2012), farzam_12 (03-13-2012), r v d (03-11-2012), Ð-i-R-Ť-Y (03-18-2012), Ħ д † ε Р(03-10-2012), MAHDIRKO (03-11-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  10. Top | #10

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟

    والا سال 90 هم داره کم کم تموم میشه و میره پیوند میخوره به خاطرات ذهنمون و میشه یک یاد , یک خاطره , حالا چه خوب چه بد . نظر کلی که بخوام بگم سال زیاد خوبی واسه من نبود و اتفاقات خوشایندی برای من اتفاق نیوفتاد.... ولی باز خدا رو شکر.

    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟

    والا اهداف آرزو که نه چیزه خاصی نداشتم , معمولا آکثر آدمها برای زندگشون اهداف خاصی دارند و با یه برنامه ریزی تمایل دارند که به هدف هاشون برسند , ( حالا چه هدف کوتاه مدت چه بلند مدت و تو آیند) آرزو که چرا یک آرزو داشتم و دوست داشتم تو سال 90 واسم براورده بشه که خدا نخواست و نشد , اصلاً آرزوی مادی نبود که بخوام به خاطرش تلاش کنم , خد باید میداد که صلاح ندونست و نداد.

    3- بهترین و خوشحال كننده ترین اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟

    هر چی فکر میکنم اتفاق خاص خوشحال کننده ایی که واسم اتفاق افتاده باشه به یاد نمیارم , شاید مسائل خوشخال کننده خیلی خیلی عادی اتفاق افتاده باشه ولی اونقدر خوشحال کنده نبوده که بخواد تو ذهنم بمونه.

    4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن

    هی خدا
    فوت دو تا مادر بزرگای عزیزم

    من 7 اردیبهشت 90 مادر بزرگ مادریم رو از دست دادم , شب عید 90 سکته مغری کرد و تا 13 به در تو بیمارستان بود از 14 فروردین به خاطر یه سری مسائل و مشکلات آوردیمش خونه خودمون و خودمون بهش رسیدیم , بنده خدا زمین گیر به تمام معنا شده بود , آلزایمر هم داشت و کسی رو نمیشناخت ..... خلاصه از 14 فروردین خونه ما بستری بود تا 7 اردیبهشت , 7تم صبح تقریبا ساعت 8 اینا بود که جلوی چشم من فوت کرد و ...

    مادر بزرگ پدریم هم 29 آبان , همین سه جهار ماه پیش فوت کرد تو بیمارستان شهریار تهران (همون بیمارستانی که من توش به دنیا اومدم ) هنوز که هنوزه نبودش رو باور ندارم و اینقدر به بودنش عادت کرده بودم که به نبودش فکر نمیکردم...


    5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟

    امیدوارم که بهتر باشه , امیدوارم سالی پر از حال خوب باشه , نمیتونم پیش بینی کنم که بهتره یا بدتره , ولی امیدوارم حواس خدا به منم باشه (یه کوچولو)

    6- تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)

    نمی دونم !!! قدرت تخیلم اونقدر بالا نیست

    7-بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...

    ف.ی.لتر شدن فروم خبر خوبی نبود

    همین تغییرات عظیم اخیر , خبر خیلی خوبی بود.


    8
    - مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..

    صلـــه رحــــم
    حـــال و حـــس خوب (درومدن زندگی عادی روزانه از یکنواختی و یکسری تغییرات ... )

    آره عید رو دوست دارم , بدک نیست .


    9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)

    عیدی با ارزشی تا به این سن نگرفتم نه مادی نه معنوی

    10- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    حضور ذهن ندارم , سوتی که نه , آخه بدبختی اینه که اینقدر یکنواخت بود سال 90 برام که خاطره جالبم ندارم .

    11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)

    برد ســــه بر صفر استقلال مقابل لنگ تو جام حذفی که خیلی چسبید .

    برد چلسی مقابل من سیتی هم لذت بخش بود.

    12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...

    والا سال 90 رو که همون جور که در بالا گفتم , چون مادر بزرگم سکته مغزی کرد شب عید , مادرم بیمارستان پیشش موند تا صبح , بابام اینا هم که خونه خوابیدن , من بودم و شبکه سه موقع تحویل سال که مجریش فرزاد حسنی بود , شبکه پنچ هم رضا صادقی رو آورد (پارک آب و آتش تهران) اونو که دیدم یه ذره حالم خوب شده و روحیه گرفتم.

    عید امسال هم دوست دارم در کنار خونوادم باشم . هــــمین

    13-بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )

    ازدواج رضا صادقی (همین چند روز پیش در آخرین روزهای سال 90)
    موفقیت کنسرت های خارج از کشور سلطان , آلمان . کانادا و ...
    انتشار آلبوم دیگه مشکی نمی پوشم
    برنده شدن گلدن گلاب و اسکار توسز اصغر فرهادی
    و .....


    14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟

    پاس کردن باقی واحدهای باقی مونده و گرفتن مدرک کارشناسی و کم شدن شر درس خوندن آدم به امید زندس .
    موفقیت تو کاره جدیدم که بیمه هستش , دوست دارم پیشرفت کنم تو این کار.


    15 . از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟

    -9-

    16. در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها ...

    امـــــیدوارم زندگــــینون آنی باشد که باید , و باید ها و نباید های زندگی آنی گـــــردد که به صـــــلاحـــتون باشــــد , همیشه لبخــــــند خـــــدا تو زندگتیون جـــاری باشه و درونتون سرشار از حــــال خوب باشه.
    20 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-11-2012), El Niño (03-16-2012), EmInEm (03-12-2012), Enliven (03-11-2012), Goldberg The Man (03-11-2012), I Am Legend (03-11-2012), J B L (03-12-2012), MrSAMET (03-12-2012), N!(0T!NE (03-17-2012), Olympic Hero (03-11-2012), SASAN (03-18-2012), Scofield (03-15-2013), Sgt.Wollek (03-11-2012), The Great One (03-11-2012), amir-aghaei (03-11-2012), farzam_12 (03-13-2012), Ð-i-R-Ť-Y (03-18-2012), Ħ д † ε Р(03-11-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-11-2012), MAHDIRKO (03-11-2012)
    امضای ایشان


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-10-2011, 09:50 AM
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 10-26-2010, 05:52 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد