بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 6 نخستنخست 1234 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 58

موضوع: اختصاصی | پیش بازی بارسلونا و چلسی | مهم ترین روز بارسا؟

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض اختصاصی | پیش بازی بارسلونا و چلسی | مهم ترین روز بارسا؟

    پیش بازی بارسلونا و چلسی | مهم ترین روز این فصل بارسلونا؟

    Vs

    Stadium: Nou Camp

    Match Time: 23:15

    مقدمه:

    امشب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز میشود.در اولین مسابقه دور برگشت نیم نهایی امسال چلسی با بارسلونا بازی دارد.

    چلسی هفته پیش در خانه بارسلونا را 1-0 برد و این هفته برتری نسبت به بارسا دارد.اما بسیاری از مربیان،بازیکنان و ... میگویند که بارسلونا به مونیخ صعود خواهد کرد.

    امشب این دو تیم ساعت 23:15 در ورزشگاه نیو کمپ به مساف هم خواهند رفت.فردا شب هم بایرن مونیخ با برتری 2-1 میزبان رئال مادرید خواهد بود.

    بخش 1: سفر این دو تیم تا به اینجا

    Chelsea



    عملکرد ضعیف چلسی در مرحله گروهی تقریبا باعث شد که آنها از لیگ حذف شوند.در ابتدا به نظر میرسید که آنها با برد 2 بازی از 3 بازی اول در فرم خوبی هستند اما با یک تساوی سوپرایز کننده و باخت 2-1 مقابل بایر لورکوزن موقعیت آنها در خطر افتاد.آنها درخانه در بازی که باید میبردند والنسیا را 3-0 بردند تا صعود کنند.

    در یک هشتم نهایی دوباره موقعیت چلسی به خطر افتاد.آنها در خانه ناپولی 3-1 باختند.اما بعد معلوم شد که همه ی این عملکرد های ضعیف به خاطر مربی آنها ویلاس بواس است.بعد از اخراج او و مربی شدن کمک ویلاس بواس چلسی به مساف ناپولی رفت و آنها را 4-1 برد تا با نتیجه ی کلی 5-4 به یک چهارم نهایی صعود کند.در یک چهارم نهایی چلسی با بنفیکا بازی داشت که در زمین بنفیکا 1-0 و در زمین خود 2-1 آنها را شکست داد و با نتیجه ی 3-1 به نیمه نهایی رفت.

    آنها در دور رفت بارسلونا را 1-0 بردنند تا امید هایشان را برای رسیدن به مونیخ بیشتر کنند.

    Barcelona



    بارسلونا این فصل را با تساوی شروع کرد.بازی در نیو کمپ مقابل میلان.بازی که میلان 2 موقعیت گل داشت و 2 گل زد.همه آن موقع فکر کردند که بارسلونا افت کرده اما بارسا دیگر دچار مشکل نشد.آنها بازی های بعدیشان را بردند و با زدن 20 گل و اختلاف 7 امتیاز از میلان دوم که در سن سیرو آنها را 3-2 برده بودند به مرحله بعد صعود کردند.

    بارسلونا در مرحله ی یک هشتم نهایی جشنواره ی گل راه انداخت.آنها در خانه ی بایر لورکوزن 3-1 بردند و در خانه 7-1 و در کل 10-2 این تیم را در هم کوبیدند.البته بارسا باید از مسی تشکر کند زیرا او در بازی برگشت 5 گل به ثمر رساند و تبدیل شد به تنها بازیکن تاریخ که در لیگ قهرمانان در یک بازی 5 گل بزند.در یک چهارم نهایی بارسا دوباره مقابل میلان قرار گرفت.در سن سیرو بارسلونا برای اولین بار در این فصل در رقابت های حذفی لیگ مساوی کرد.اما در بازی برگشت با نتیجه ی 3-1 میلان را برد تا به نیمه نهایی برسد.

    اما آنها در دور رفت مغلوب چلسی شدند و باید تمام تلاش خود را بکنند تا به فینال برسند.

    بخش دوم : صحبت ها و بحث ها

    Chelsea

    دی متئو : در بارسلونا از ابتدا حمله خواهیم کرد

    رامیرس : امیدواریم بارسلونا را ببریم و در فینال پیروز شویم

    چک : نباید خیلی به یک گل برتریمان متکی شویم

    میرلس : ما باید خیلی بهتر از بازی رفت بازی کنیم تا صعود کنیم

    Barcelona

    گواردیولا : من شک ندارم که چلسی را خواهیم برد

    باکرو : چلسی در نیو کمپ عذاب خواهد کشید

    الیور کان : بارسلونا باید آرامش خود را حفظ کند

    ون در سار : امیدوارم بارسلونا چلسی را 5 تایی کند!

    بخش سوم : توضیحات



    بارسلونا هفته پیش 1-0 مغلوب چلسی شد.شنبه شب هم 2-1 در نیو کمپ از رئال مادرید باخت.الان دیگر قهرمان نشدن بارسلونا در لالیگا قطعی شده.

    چلسی هم خیلی وقت پیش قهرمان نشدن در لیگ جزیره برایش ثابت شده بود.او الان دارد سعی میکند که در رده چهارم قرار گیرد تا بتواند سال آینده در لیگ قهرمانان شرکت کند.

    هر دو تیم تمام تمرکزشان را گذاشتند روی لیگ قهرمانان اروپا.باید دید که آیا چلسی میتواند بارسلونا را متوقف کند یا نه.

    اگر بارسلونا امشب ببازد سومین باخت پیاپی خود را تجربه خواهد کرد.او از سال 2003 تا حالا سه باخت پیاپی نداشته!

    بخش چهارم : محرومان و کسانی که بازی نخواهند کرد

    Chelsea

    (Didier Drogba(Maybe

    David Luiz

    Barcelona

    David Villa

    Eric Abidal

    Andreu Fontas

    بخش پنجم : کسانی که کارت زرد دارند

    Chelsea

    Branislav Ivanovic

    Ashley Cole

    Ramires

    Barcelona



    Carles Puyol

    Javier Mascherano

    بخش ششم : ترکیب احتمالی دو تیم



    بخش هفتم : بازیکنان کلیدی این بازی

    John Terry



    کاپیتان تیم چلسی باید امشب بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد تا بتواند لیونل مسی را مهار کند و تیمش را راهی فینال کند.

    او در چند هفته اخیر بسیار خوب بازی کرده ثابت کرده که برای دفاع از تیمش آماده است.

    Xavi Hernandez



    استاد پاس بارسلونا امشب باید بسیار خوب کار کند.زیرا بارسلونا با چلسی که خیلی خوب دفاع میکند بازی دارد پس او باید از خلاقیت هایش بیشتر استفاده کند.

    او میتواند با پاس های طلایی خود مهاجمان را صاحب توپ کند و آنها نیز میتوانند از موقعیتی که ژاوی برای آنها درست کرده استفاده کنند.

    <<<کاملا اختصاصی از Iwe>>>
    ویرایش توسط Arsal4n : 04-24-2012 در ساعت 07:51 PM
    24 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-24-2012), Django (04-24-2012), EmInEm (04-24-2012), Ghost OF Sparta (04-24-2012), Goldberg The Man (04-24-2012), Hamid (04-25-2012), Holy Diver (04-24-2012), J B L (04-24-2012), MAMAD (04-24-2012), Olympic Hero (04-24-2012), Rated R (04-24-2012), S.H.A.Y.A.N (04-24-2012), SASAN (04-24-2012), Sarkesh (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-24-2012), TORNADO (04-25-2012), The Great One (04-24-2012), The Shadow (04-24-2012), The Survivor (04-24-2012), amirnba (04-24-2012), bomb5 (04-24-2012), r v d (04-24-2012), © The Phantom Pain (04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-24-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    ترکیب ها مشخص شدند

    Barcelona (3-4-3): Valdes; Puyol, Mascherano, Pique; Busquets; Xavi, Fabregas, Iniesta; Cuenca, Messi, Alexis

    Chelsea (4-3-2-1): Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Meireles, Mikel, Lampard; Ramires, Mata; Drogba
    7 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-24-2012), Blood Raven (04-25-2012), MAMAD (04-24-2012), SASAN (04-24-2012), amirnba (04-24-2012), bomb5 (04-24-2012), r v d (04-24-2012)
    امضای ایشان

  3. Top | #12

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    از بازیکنای چلسی فقط حماسه میخوام فقط بازیه خوب میخوام سوا از نتیجه مردونگیتون قبلا مشخص شده

    یعنی میشه داوری ن..ر..ینن به بازی




    برد با ماست
    4 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-24-2012), SHAHIN (08-17-2013), bomb5 (04-24-2012), r v d (04-24-2012)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  4. Top | #13

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    انشالله همــه ي بازيكــان هــا روي فــُرم باشند و خوب بازي كنند

    و از سد دفــاعِ واقعــا خوب چلسي عبور كنند
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  5. Top | #14

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    10 نفره ، بازی دو بر صفر باخته رو با 2-2 عوض کردن در نیو کمپ

    خواهشا ً فقط تعــــــــظیم کنید ، تعظیم
    7 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-24-2012), Goldberg The Man (04-24-2012), MAMAD (04-25-2012), The Shadow (04-25-2012), bomb5 (04-25-2012), the king (04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-25-2012)
    امضای ایشان


  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض

    تبریک به همه چلسی فن های واقعـــــــــــــــــی ...
    ممنون از لمـــــــــــپارد که فابرگاس رو ناک اوت کرد تا هوادارای آرسنال رو آروم کرده باشه ...
    ممنون از تورس که به همه نشون داد هنوز چارچوب شناسه ...
    ممنون از تری و چک و رامیرس ...
    و از همه مهم تره ممنون از دی متئو....
    10 نفره ، دوتا گل ... جلوی بارسا و هواداراش | کمیته داوری | یوفا ....

    میچسبه نه ؟




    پ.ن: مســی؟ مسی داریم مردم ؟؟؟

    پ.ن : جاودانی و یوسفی گریه نکنید ، اشکــــــــالی نداره ...
    ویرایش توسط AĦӍẪÐƦÉȤA : 04-24-2012 در ساعت 11:52 PM
    8 کاربر مقابل از AĦӍẪÐƦÉȤA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (04-25-2012), EmInEm (04-25-2012), The Shadow (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), bomb5 (04-25-2012), r v d (04-24-2012), the king (04-25-2012), Ħ д † ε Р(04-25-2012)

  7. Top | #16

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض

    خوب بسیار لذت کافی و وافی بردیم از سوسک شدن کوتوله بد آرژانتینی که هم تیمش تو خونه حذف شد و هم خودش تا فیها خالدون سوخت و نتونست گل بزنه و تو کف گلزنی موند !!

    این مربی چلسی هم خیلی با تیریپش حال کردم و واقعا کار بزرگی کرد که 10 نفره هم نباخت , واقعا شاهکار کرد !

    و اما اون موقعی من از ته دل کیف کردم که عشق خودم یعنی رامیرس گل سرنوشت ساز رو به اون زیبایی و با اون ضربه فوق العاده و تو اون دقیقه حساس زد و چلسی رو با روحیه فرستاد رختکن. تازه یادمون نره که رامیرس هافبک هستش و نه مهاجم ولی مثل بهترین مهاجمین دنیا فرار کرد و به اون قشنگی ضربه زد بازی رفت هم که پاس گل داد . درود بر این ستاره بزرگ برزیل کبیر

    تبریک میگم به همه چلسی فن ها ... عدالت هم رعایت شد و انتقام اون برد ننگین بارسا تو 2009 رو گرفتن , مبارکشون باشه !
    ویرایش توسط Goldberg The Man : 04-24-2012 در ساعت 11:55 PM
    8 کاربر مقابل از Goldberg The Man عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (04-25-2012), The Shadow (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), bomb5 (04-25-2012), r v d (04-24-2012), the king (04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-25-2012)
    امضای ایشان


  8. Top | #17

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض

    اول از همه جا داره یک خسته نباشید به ویکتور والدز بهترین گلر جهان از نظر چیلاورت بگیم که در مجموع دو دیدار سه توپ جدی روی دروازش اومد و به هیچ کدوم نه نگفت !! یکم این پیتر چک باید از والدز گلری رو یاد بگیره !

    آفرین دی متئو - آفرین پیتر چک عزیز دفعه ی اولی بود که با تورس حال کردم ! بازم جای شکرش باقیه چلسی جلوی تماشاگرای بارسا چیزی حدود 55 دقیقه بدون بهترین دفاعش و کاپیتانش جان تری 10 نفری جلوی بارسا نباخت و جالب اینجا بود که به محض اینکه اینیستا گل دوم بارسا رو زد چلسی دو دقیقه بعد با گل رامیرس بازی رو 2-1 کرد این نشون میده چلسی اگه میخواست راحت از لاک دفاعی بیرون میتونست بیاد !

    جان تری هم اون حرکت واقعا ازش بعید بود !

    پنالتی مسی با اینکه به تیرک خورد ولی اگه یکم پایین تر بود به انگشت های پیتر چک میخورد آفرین پیتر که مسیر توپ رو درست حدس زد !


    طرفدارای بارسا هم باور کنند همون طوری که این تیم یه زمانی آقایی میکرد بالاخره یه زمانی هم به دوران نزول میرسه چیزی که معلومه اینه که حکومت توی لیگ قهرمانان به هیچ تیمی وفا نمیکنه ..........

    آقای بواس پرتغالی مربی گری رو از دی متئو ایتالیایی یاد بگیر .................
    ویرایش توسط J B L : 04-25-2012 در ساعت 12:09 AM
    10 کاربر مقابل از J B L عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (04-25-2012), Enliven (04-25-2012), MAMAD (04-25-2012), The Shadow (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), farzam_12 (04-25-2012), r v d (04-25-2012), the king (04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-25-2012)
    امضای ایشان




  9. Top | #18

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    چلسی عالی بود. دروگبا عالی. چک عالی و تورس هم عالی. بازی زیبایی بود. یادم نمیره از اولین دوره که چلسی اینجا بازی کرد (من یادم میاد). 3-1 باخت و تو وقت اضافه 5-1 شد دلم میخاست حاله بارسلونا رو بگیره. (بچه بودیم کلی گریه کردیم) دو سال پیش هم که با نامردی جلوی بارسا باخت. کاش همون پارسال می برد... دی متئو مربی خیلی خوبیه و بازکنا هم قبولش دارن. باید اونو واسه فصل بعد نگه دارن !
    ویرایش توسط bomb5 : 04-25-2012 در ساعت 12:13 AM
    4 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), r v d (04-25-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  10. Top | #19

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21559
    نوشته ها
    420
    تشکر
    3,968
    تشکر شده 1,632 بار در 331 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    140 Thread(s)

    پیش فرض

    من طرفدار چلسی نیستم اما به هواداراش تبریک میگم و این عکسم حسن نیت من:

    7 کاربر مقابل از farzam_12 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), r v d (04-25-2012), the king (04-25-2012), Ħ д † ε Р(04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-25-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]





  11. Top | #20

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    تمام کسانی که از بارسا حمایت میکردند و پشت قدرت قایم شده بودن تا حال چلسی گرفته شه و خوشحال شن همین الان بیان یاهو نفری یک فــ ـاک نثارشون کنم

    رامیرس > مســــــی


    به بهترین تیم دنیا تعظیم کنید ... بارسایی هــا کجایین ؟ چرا دیگه صداتون در نمیاد ؟ نیو کمپ نیو کمپ میگفتید همین بود ؟ 10 نفره نهایتاً 2-2 کردید ؟؟؟

    2009 با داور ، 12 نفره و 1-1 صعود کردین اون وقت ما 10 نفره 3-2 میبریم و صعود میکنیم


    انقدر خوشحالم که اصن انگار یه جا 10 تا لیگ قهرمانان بردیم

    عاشقتم تورس دروازه خالی هم خراب کنی اما میای والدز رو دریبل میکنی و تیر خلاص رو میزنی

    تبریک به همه ارتش آبی سرتا سر دنیا


    ٌWE ARE PRIDE OF LONDON ... i


    آپدیت : پیتر چک بهترین بازیکن زمین در این مصاف شد شاید دوباره بعد از 7 سال پیتر چک بشه بهترین دروازه بان جهان

    ویرایش توسط The Shadow : 04-25-2012 در ساعت 12:33 AM
    10 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Blood Raven (04-25-2012), Goldberg The Man (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), bomb5 (04-25-2012), r v d (04-25-2012), the king (04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-25-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

صفحه 2 از 6 نخستنخست 1234 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 04-17-2012, 09:05 PM
  2. × پیش نمایش کامل بازی » WWE All-Stars ( اختصاصی ) ×
    توسط The Shadow در انجمن نقد ، پیش نمایش و مقالات بازی ها
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 03-20-2011, 09:47 AM
  3. پیش نمایش بازی True Crime (اختصاصی)
    توسط UniQue-M2JH در انجمن نقد ، پیش نمایش و مقالات بازی ها
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 06-26-2010, 08:24 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد