بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 6 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 58

موضوع: اختصاصی | پیش بازی بارسلونا و چلسی | مهم ترین روز بارسا؟

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض اختصاصی | پیش بازی بارسلونا و چلسی | مهم ترین روز بارسا؟

    پیش بازی بارسلونا و چلسی | مهم ترین روز این فصل بارسلونا؟

    Vs

    Stadium: Nou Camp

    Match Time: 23:15

    مقدمه:

    امشب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز میشود.در اولین مسابقه دور برگشت نیم نهایی امسال چلسی با بارسلونا بازی دارد.

    چلسی هفته پیش در خانه بارسلونا را 1-0 برد و این هفته برتری نسبت به بارسا دارد.اما بسیاری از مربیان،بازیکنان و ... میگویند که بارسلونا به مونیخ صعود خواهد کرد.

    امشب این دو تیم ساعت 23:15 در ورزشگاه نیو کمپ به مساف هم خواهند رفت.فردا شب هم بایرن مونیخ با برتری 2-1 میزبان رئال مادرید خواهد بود.

    بخش 1: سفر این دو تیم تا به اینجا

    Chelsea



    عملکرد ضعیف چلسی در مرحله گروهی تقریبا باعث شد که آنها از لیگ حذف شوند.در ابتدا به نظر میرسید که آنها با برد 2 بازی از 3 بازی اول در فرم خوبی هستند اما با یک تساوی سوپرایز کننده و باخت 2-1 مقابل بایر لورکوزن موقعیت آنها در خطر افتاد.آنها درخانه در بازی که باید میبردند والنسیا را 3-0 بردند تا صعود کنند.

    در یک هشتم نهایی دوباره موقعیت چلسی به خطر افتاد.آنها در خانه ناپولی 3-1 باختند.اما بعد معلوم شد که همه ی این عملکرد های ضعیف به خاطر مربی آنها ویلاس بواس است.بعد از اخراج او و مربی شدن کمک ویلاس بواس چلسی به مساف ناپولی رفت و آنها را 4-1 برد تا با نتیجه ی کلی 5-4 به یک چهارم نهایی صعود کند.در یک چهارم نهایی چلسی با بنفیکا بازی داشت که در زمین بنفیکا 1-0 و در زمین خود 2-1 آنها را شکست داد و با نتیجه ی 3-1 به نیمه نهایی رفت.

    آنها در دور رفت بارسلونا را 1-0 بردنند تا امید هایشان را برای رسیدن به مونیخ بیشتر کنند.

    Barcelona



    بارسلونا این فصل را با تساوی شروع کرد.بازی در نیو کمپ مقابل میلان.بازی که میلان 2 موقعیت گل داشت و 2 گل زد.همه آن موقع فکر کردند که بارسلونا افت کرده اما بارسا دیگر دچار مشکل نشد.آنها بازی های بعدیشان را بردند و با زدن 20 گل و اختلاف 7 امتیاز از میلان دوم که در سن سیرو آنها را 3-2 برده بودند به مرحله بعد صعود کردند.

    بارسلونا در مرحله ی یک هشتم نهایی جشنواره ی گل راه انداخت.آنها در خانه ی بایر لورکوزن 3-1 بردند و در خانه 7-1 و در کل 10-2 این تیم را در هم کوبیدند.البته بارسا باید از مسی تشکر کند زیرا او در بازی برگشت 5 گل به ثمر رساند و تبدیل شد به تنها بازیکن تاریخ که در لیگ قهرمانان در یک بازی 5 گل بزند.در یک چهارم نهایی بارسا دوباره مقابل میلان قرار گرفت.در سن سیرو بارسلونا برای اولین بار در این فصل در رقابت های حذفی لیگ مساوی کرد.اما در بازی برگشت با نتیجه ی 3-1 میلان را برد تا به نیمه نهایی برسد.

    اما آنها در دور رفت مغلوب چلسی شدند و باید تمام تلاش خود را بکنند تا به فینال برسند.

    بخش دوم : صحبت ها و بحث ها

    Chelsea

    دی متئو : در بارسلونا از ابتدا حمله خواهیم کرد

    رامیرس : امیدواریم بارسلونا را ببریم و در فینال پیروز شویم

    چک : نباید خیلی به یک گل برتریمان متکی شویم

    میرلس : ما باید خیلی بهتر از بازی رفت بازی کنیم تا صعود کنیم

    Barcelona

    گواردیولا : من شک ندارم که چلسی را خواهیم برد

    باکرو : چلسی در نیو کمپ عذاب خواهد کشید

    الیور کان : بارسلونا باید آرامش خود را حفظ کند

    ون در سار : امیدوارم بارسلونا چلسی را 5 تایی کند!

    بخش سوم : توضیحات



    بارسلونا هفته پیش 1-0 مغلوب چلسی شد.شنبه شب هم 2-1 در نیو کمپ از رئال مادرید باخت.الان دیگر قهرمان نشدن بارسلونا در لالیگا قطعی شده.

    چلسی هم خیلی وقت پیش قهرمان نشدن در لیگ جزیره برایش ثابت شده بود.او الان دارد سعی میکند که در رده چهارم قرار گیرد تا بتواند سال آینده در لیگ قهرمانان شرکت کند.

    هر دو تیم تمام تمرکزشان را گذاشتند روی لیگ قهرمانان اروپا.باید دید که آیا چلسی میتواند بارسلونا را متوقف کند یا نه.

    اگر بارسلونا امشب ببازد سومین باخت پیاپی خود را تجربه خواهد کرد.او از سال 2003 تا حالا سه باخت پیاپی نداشته!

    بخش چهارم : محرومان و کسانی که بازی نخواهند کرد

    Chelsea

    (Didier Drogba(Maybe

    David Luiz

    Barcelona

    David Villa

    Eric Abidal

    Andreu Fontas

    بخش پنجم : کسانی که کارت زرد دارند

    Chelsea

    Branislav Ivanovic

    Ashley Cole

    Ramires

    Barcelona



    Carles Puyol

    Javier Mascherano

    بخش ششم : ترکیب احتمالی دو تیم



    بخش هفتم : بازیکنان کلیدی این بازی

    John Terry



    کاپیتان تیم چلسی باید امشب بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد تا بتواند لیونل مسی را مهار کند و تیمش را راهی فینال کند.

    او در چند هفته اخیر بسیار خوب بازی کرده ثابت کرده که برای دفاع از تیمش آماده است.

    Xavi Hernandez



    استاد پاس بارسلونا امشب باید بسیار خوب کار کند.زیرا بارسلونا با چلسی که خیلی خوب دفاع میکند بازی دارد پس او باید از خلاقیت هایش بیشتر استفاده کند.

    او میتواند با پاس های طلایی خود مهاجمان را صاحب توپ کند و آنها نیز میتوانند از موقعیتی که ژاوی برای آنها درست کرده استفاده کنند.

    <<<کاملا اختصاصی از Iwe>>>
    ویرایش توسط Arsal4n : 04-24-2012 در ساعت 07:51 PM
    24 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-24-2012), Django (04-24-2012), EmInEm (04-24-2012), Ghost OF Sparta (04-24-2012), Goldberg The Man (04-24-2012), Hamid (04-25-2012), Holy Diver (04-24-2012), J B L (04-24-2012), MAMAD (04-24-2012), Olympic Hero (04-24-2012), Rated R (04-24-2012), S.H.A.Y.A.N (04-24-2012), SASAN (04-24-2012), Sarkesh (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-24-2012), TORNADO (04-25-2012), The Great One (04-24-2012), The Shadow (04-24-2012), The Survivor (04-24-2012), amirnba (04-24-2012), bomb5 (04-24-2012), r v d (04-24-2012), © The Phantom Pain (04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-24-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #21

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    23477
    نوشته ها
    38
    تشکر
    36
    تشکر شده 136 بار در 34 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    139 Thread(s)

    پیش فرض

    بازی خیلی عالی بود

    چلسی واقعا مردونه بازی کرد،در مورد بازی حرفی ندارم چون همه چیز واضحه!

    ولی از نظر من کاپیتان جان تری یه چیزی رو میدونست و عمدا اون کار رو انجام نداد،و نظرم بر اینه که اگه اخراج نمیشد بارسا بازی رو میبرد

    واقعا از پاسکاری های بیهوده حالم بهم میخوره

    جهنم نیوکمپ هم دیدیم!

    به امید فینال رئال-چلسی
    ویرایش توسط Ali.kaka : 04-25-2012 در ساعت 12:21 AM
    4 کاربر مقابل از Ali.kaka عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Shadow (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), r v d (04-25-2012)

  3. Top | #22

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    واقعا حال کردم.
    اولین بار بود که رسما داشتم طرفداری تیمی به جز لیورپول رو میکردم.یعنی منظورم اینه که با هر حمله که گل نمیشد میپریدم بالا و ...
    وقتی 1-0 شد گفتم میکشه پنالتی.وقتی تری اخراج شد گفتم دومی رو هم میخوره و وقتی هم که دومی رو خورد گفتم چلسی شیش تایی میشه ولی وقتی چلسی زد گفتم معلوم نیست چی میشه ولی وقتی بارسا پنالتیش رو خراب کرد همه به داداشم تو خونه گفتم هم اینجا تو چتباکس گفتم که مطمئنم چلسی میبره و همینطور شد.
    وقتی توپای یک تیم گل نشه تیم هیچ کاری نمیتونه بکنه.واقعا بارسا طلسم شده بود.دفاع چلسی هم بدون کیهیل و تری واقعا عالی بود.خیلی حال کردم.
    قوزپیچ شدن مسی هم فوق العاده بود.
    اینم از لیگ انگیلیس تیم ششمش میاد و شانسلونا رو به این راحتی حذف میکنه.


    در آخر باز هم اشاره ای به دهن اون دوستانی میکنم که حتی بعد از شکست در دور رفت هم بازم امید به تکرار ال کلاسیکو داشتن.
    7 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Blood Raven (04-25-2012), Olympic Hero (04-25-2012), Sarkesh (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), r v d (04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-25-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  4. Top | #23

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    یه جمله ی بسیار پر معنا خوندم توی اف بی گفتم ترجمه کنم لذت ببرید .


    ما به منچستر یونایتد یا دادیم چگونه بنفیکا را ببرید .

    ما به منچستر سیتی یاد دادیم چگونه ناپولی را ببرید .


    و امشب ما به کل دنیا یاد دادیم چگونه بارسلونا را ببرید .



    7 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Blood Raven (04-25-2012), Holy Diver (04-25-2012), Sarkesh (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), r v d (04-25-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  5. Top | #24

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Shadow نمایش پست ها
    یه جمله ی بسیار پر معنا خوندم توی اف بی گفتم ترجمه کنم لذت ببرید .


    ما به منچستر یونایتد یا دادیم چگونه بنفیکا را ببرید .

    ما به منچستر سیتی یاد دادیم چگونه ناپولی را ببرید .


    و امشب ما به کل دنیا یاد دادیم چگونه بارسلونا را ببرید .



    دکتر علی شریعی

    یک جمله هم من بگم : ما امشب آموختیم که مدرک مهندسی ژاوی قلابی بوده ، وی در رشته پاس دهی گرایش تو عمق فقط کاردانی داره .
    5 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Sarkesh (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), the king (04-25-2012)
    امضای ایشان


  6. Top | #25

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30286
    نوشته ها
    446
    تشکر
    7,647
    تشکر شده 1,798 بار در 377 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    395 Thread(s)

    پیش فرض

    شانس شانس شانس

    فقط این کلمات رو میتونم بگم امشب بارسلونا شانس نداشت ، پیکه با اون با بدشانسی تعویض شد و این شد آفت خط دفاع بارسا

    شانس رو چلسی داشت که همانند بازی رفت دو بار توپ به دیرک دربازهش خورد .

    شانس رو چلسی داشت که علارغم 10 نفره شدن مربیش مغزش کار کرد دروگبا دفاع چپ بازی کرد .

    شانس رو چلسی داشت که از اندک موقعیت هاش نهایت استفاده رو کرد

    شانس رو بارسا نداشت تا مسی ابتدای بازی موقعیتشو گل نکنه

    و در کل علارغم حذف بارسا من به عنوان یه بارسایی با افتخار میگم بارسلونا سربلند از زمین بیرون امد همین 80 درصدl مالکیت

    همین پاس کاری ها نشون داد .

    خیلی جالبه دوستان از برتری لمپارد بر ژاوی صحبت میکنن
    اون زمان که ژاوی - مسی - اینیستا تو فینال لیگ قهرمانان داشتن منچستر رو تحقیر میکردن هم 2009 و هم پارسال فرانکی کجا بود ؟
    خواهشا خودتو رو کنترل کنید ، فرانکی بازیکن بزرگیه اما هیچ وقت ژاوی نمیشه !

    و صد البته هم چنان بهترین تیم دنیا هستیم
    کاربر مقابل از TORNADO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Scofield (04-25-2012)
    امضای ایشان


  7. Top | #26

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط TORNADO نمایش پست ها
    خیلی جالبه دوستان از برتری لمپارد بر ژاوی صحبت میکنن
    اون زمان که ژاوی - مسی - اینیستا تو فینال لیگ قهرمانان داشتن منچستر رو تحقیر میکردن هم 2009 و هم پارسال فرانکی کجا بود ؟
    خواهشا خودتو رو کنترل کنید ، فرانکی بازیکن بزرگیه اما هیچ وقت ژاوی نمیشه !
    فرانکی خونش خوابیده بود ، میدونی چرا ؟ چون نتونسته بود به همراه تیمش از سد بارسای 12 نفره ی 2009 عبور کنند و به فینال برن !


    من اصن لمپارد رو با ژاوی مقایسه نمیکنم ! آمار مشخصه که ژاوی در حد فرانکی نیست .
    6 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Blood Raven (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), r v d (04-25-2012), the king (04-25-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  8. Top | #27

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    Blue is the colour, football is the game
    We're all together, and winning is our aim
    So cheer us on through the sun and rain
    'cause Chelsea, Chelsea is our name

    آبی رنگ است، فوتبال بازی
    ما همه با هم، و برنده است، هدف ما
    بنابراین ما در تشویق از طریق خورشید و باران
    چون چلسی، چلسی نام ما
    5 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Sarkesh (04-25-2012), The Shadow (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), the king (04-25-2012)
    امضای ایشان


  9. Top | #28

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    کلا من از ریــ...ده شدن به سه نفر لذت میبرم

    یکی مسی و دیگری رونالدو و اخحر هم تورس . ( البته دیشب تورس که گل زد :-l )

    لذتش بالاتر از 10000 تا کار دیگه است


    تبریک به چلسی فن ها ، و همچنین طرفداران زیباترین لیگ جهان انگلستان .

    سوال برام پیش اومد . اون موقع اث میلان ، ارسنال رو برد ... هی میگفتن فاصله تیم اول اسپانیا با تیم چهارم اینقدر زیاده ؟؟؟
    الان اگه ما مثل اون موقع شما غیر منطقی باشیم ، حق داریم بگیم فاصله تیم هفتم فعلی انگلستان از تیم دوم فعلی لالیگا اینقدر زیاده ؟

    کلا منظورم این بود فوتبال شرایط خاص خودشو داره ، وقتی تیمی میبره لطفا اون تیمو با رقابت باشگاهی مقایسه نکنین ، منظورم به همون دوستاران میلان بود



    فقط برد دیشب چلسی یک بدی برای من داشت . کل کل در خارج از نت برای من فقط با هواداران لیگ برتر است . کل کل فقط با اونا میچسبه . اکثر رفیقام هم چلسی فن و من سیتی فن هستن . که برد هر کدومشون ابرو ریزی است برای ما . ، چون اونجا مسئله لیگ انگلستان مطرح نیست .



    بعدشم هواداران بارسا نگران نباشن این تیم دورانش تمام نشده ، وقتی پپ این جرات رو داره
    در چنین بازی بازیکنان جوانی رو بیاره تو زمین . کاری که ونگر و فرگی میکنن .
    صد در صد میدونی این بازیکنان در اینده درخشان تر هستند .
    مخالفان کاتالان فکر نکنن این تیم تمام شدست
    ویرایش توسط SASAN : 04-25-2012 در ساعت 07:13 AM
    3 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-25-2012), TORNADO (04-25-2012), amirnba (04-25-2012)
    امضای ایشان



  10. Top | #29

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6627
    سن
    36
    نوشته ها
    484
    تشکر
    14,196
    تشکر شده 2,163 بار در 399 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض

    حال و حوصله ندارم زیاد تایپ کنم

    فکر کنم بعد از پژمان تنها کسی بودم که به صعود چلسی امید داشتم

    تو این دوتا بازی یه نفر بهترین بود : چک

    تک به تک ها رو میگرفت ، شروع مجدد هاش خودش ضد حمله بود و همه کار کرد

    استارت ها رامیرس هم فوق العاده بود ، چیپی که زد هم اصلا هیچی نگم بهتره

    در کل شب فوق العاده ایی بود ، چون کمتر کسی انتظار این نتیجه رو داشت



    3 کاربر مقابل از amirnba عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Goldberg The Man (04-25-2012), The Shadow (04-25-2012), r v d (04-25-2012)
    امضای ایشان




  11. Top | #30

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    گل هـای بازی + خوشحالی اخر بازی ::
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    اختصاصی نیست
    9 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Blood Raven (04-25-2012), Goldberg The Man (04-25-2012), TORNADO (04-25-2012), The Phenom (04-25-2012), amirnba (04-25-2012), r v d (04-25-2012), the king (04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-25-2012)
    امضای ایشان



صفحه 3 از 6 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 04-17-2012, 09:05 PM
  2. × پیش نمایش کامل بازی » WWE All-Stars ( اختصاصی ) ×
    توسط The Shadow در انجمن نقد ، پیش نمایش و مقالات بازی ها
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 03-20-2011, 09:47 AM
  3. پیش نمایش بازی True Crime (اختصاصی)
    توسط UniQue-M2JH در انجمن نقد ، پیش نمایش و مقالات بازی ها
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 06-26-2010, 08:24 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد