بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 5 از 6 نخستنخست ... 3456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 58

موضوع: اختصاصی | پیش بازی بارسلونا و چلسی | مهم ترین روز بارسا؟

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض اختصاصی | پیش بازی بارسلونا و چلسی | مهم ترین روز بارسا؟

    پیش بازی بارسلونا و چلسی | مهم ترین روز این فصل بارسلونا؟

    Vs

    Stadium: Nou Camp

    Match Time: 23:15

    مقدمه:

    امشب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز میشود.در اولین مسابقه دور برگشت نیم نهایی امسال چلسی با بارسلونا بازی دارد.

    چلسی هفته پیش در خانه بارسلونا را 1-0 برد و این هفته برتری نسبت به بارسا دارد.اما بسیاری از مربیان،بازیکنان و ... میگویند که بارسلونا به مونیخ صعود خواهد کرد.

    امشب این دو تیم ساعت 23:15 در ورزشگاه نیو کمپ به مساف هم خواهند رفت.فردا شب هم بایرن مونیخ با برتری 2-1 میزبان رئال مادرید خواهد بود.

    بخش 1: سفر این دو تیم تا به اینجا

    Chelsea



    عملکرد ضعیف چلسی در مرحله گروهی تقریبا باعث شد که آنها از لیگ حذف شوند.در ابتدا به نظر میرسید که آنها با برد 2 بازی از 3 بازی اول در فرم خوبی هستند اما با یک تساوی سوپرایز کننده و باخت 2-1 مقابل بایر لورکوزن موقعیت آنها در خطر افتاد.آنها درخانه در بازی که باید میبردند والنسیا را 3-0 بردند تا صعود کنند.

    در یک هشتم نهایی دوباره موقعیت چلسی به خطر افتاد.آنها در خانه ناپولی 3-1 باختند.اما بعد معلوم شد که همه ی این عملکرد های ضعیف به خاطر مربی آنها ویلاس بواس است.بعد از اخراج او و مربی شدن کمک ویلاس بواس چلسی به مساف ناپولی رفت و آنها را 4-1 برد تا با نتیجه ی کلی 5-4 به یک چهارم نهایی صعود کند.در یک چهارم نهایی چلسی با بنفیکا بازی داشت که در زمین بنفیکا 1-0 و در زمین خود 2-1 آنها را شکست داد و با نتیجه ی 3-1 به نیمه نهایی رفت.

    آنها در دور رفت بارسلونا را 1-0 بردنند تا امید هایشان را برای رسیدن به مونیخ بیشتر کنند.

    Barcelona



    بارسلونا این فصل را با تساوی شروع کرد.بازی در نیو کمپ مقابل میلان.بازی که میلان 2 موقعیت گل داشت و 2 گل زد.همه آن موقع فکر کردند که بارسلونا افت کرده اما بارسا دیگر دچار مشکل نشد.آنها بازی های بعدیشان را بردند و با زدن 20 گل و اختلاف 7 امتیاز از میلان دوم که در سن سیرو آنها را 3-2 برده بودند به مرحله بعد صعود کردند.

    بارسلونا در مرحله ی یک هشتم نهایی جشنواره ی گل راه انداخت.آنها در خانه ی بایر لورکوزن 3-1 بردند و در خانه 7-1 و در کل 10-2 این تیم را در هم کوبیدند.البته بارسا باید از مسی تشکر کند زیرا او در بازی برگشت 5 گل به ثمر رساند و تبدیل شد به تنها بازیکن تاریخ که در لیگ قهرمانان در یک بازی 5 گل بزند.در یک چهارم نهایی بارسا دوباره مقابل میلان قرار گرفت.در سن سیرو بارسلونا برای اولین بار در این فصل در رقابت های حذفی لیگ مساوی کرد.اما در بازی برگشت با نتیجه ی 3-1 میلان را برد تا به نیمه نهایی برسد.

    اما آنها در دور رفت مغلوب چلسی شدند و باید تمام تلاش خود را بکنند تا به فینال برسند.

    بخش دوم : صحبت ها و بحث ها

    Chelsea

    دی متئو : در بارسلونا از ابتدا حمله خواهیم کرد

    رامیرس : امیدواریم بارسلونا را ببریم و در فینال پیروز شویم

    چک : نباید خیلی به یک گل برتریمان متکی شویم

    میرلس : ما باید خیلی بهتر از بازی رفت بازی کنیم تا صعود کنیم

    Barcelona

    گواردیولا : من شک ندارم که چلسی را خواهیم برد

    باکرو : چلسی در نیو کمپ عذاب خواهد کشید

    الیور کان : بارسلونا باید آرامش خود را حفظ کند

    ون در سار : امیدوارم بارسلونا چلسی را 5 تایی کند!

    بخش سوم : توضیحات



    بارسلونا هفته پیش 1-0 مغلوب چلسی شد.شنبه شب هم 2-1 در نیو کمپ از رئال مادرید باخت.الان دیگر قهرمان نشدن بارسلونا در لالیگا قطعی شده.

    چلسی هم خیلی وقت پیش قهرمان نشدن در لیگ جزیره برایش ثابت شده بود.او الان دارد سعی میکند که در رده چهارم قرار گیرد تا بتواند سال آینده در لیگ قهرمانان شرکت کند.

    هر دو تیم تمام تمرکزشان را گذاشتند روی لیگ قهرمانان اروپا.باید دید که آیا چلسی میتواند بارسلونا را متوقف کند یا نه.

    اگر بارسلونا امشب ببازد سومین باخت پیاپی خود را تجربه خواهد کرد.او از سال 2003 تا حالا سه باخت پیاپی نداشته!

    بخش چهارم : محرومان و کسانی که بازی نخواهند کرد

    Chelsea

    (Didier Drogba(Maybe

    David Luiz

    Barcelona

    David Villa

    Eric Abidal

    Andreu Fontas

    بخش پنجم : کسانی که کارت زرد دارند

    Chelsea

    Branislav Ivanovic

    Ashley Cole

    Ramires

    Barcelona



    Carles Puyol

    Javier Mascherano

    بخش ششم : ترکیب احتمالی دو تیم



    بخش هفتم : بازیکنان کلیدی این بازی

    John Terry



    کاپیتان تیم چلسی باید امشب بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد تا بتواند لیونل مسی را مهار کند و تیمش را راهی فینال کند.

    او در چند هفته اخیر بسیار خوب بازی کرده ثابت کرده که برای دفاع از تیمش آماده است.

    Xavi Hernandez



    استاد پاس بارسلونا امشب باید بسیار خوب کار کند.زیرا بارسلونا با چلسی که خیلی خوب دفاع میکند بازی دارد پس او باید از خلاقیت هایش بیشتر استفاده کند.

    او میتواند با پاس های طلایی خود مهاجمان را صاحب توپ کند و آنها نیز میتوانند از موقعیتی که ژاوی برای آنها درست کرده استفاده کنند.

    <<<کاملا اختصاصی از Iwe>>>
    ویرایش توسط Arsal4n : 04-24-2012 در ساعت 07:51 PM
    24 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-24-2012), Django (04-24-2012), EmInEm (04-24-2012), Ghost OF Sparta (04-24-2012), Goldberg The Man (04-24-2012), Hamid (04-25-2012), Holy Diver (04-24-2012), J B L (04-24-2012), MAMAD (04-24-2012), Olympic Hero (04-24-2012), Rated R (04-24-2012), S.H.A.Y.A.N (04-24-2012), SASAN (04-24-2012), Sarkesh (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-24-2012), TORNADO (04-25-2012), The Great One (04-24-2012), The Shadow (04-24-2012), The Survivor (04-24-2012), amirnba (04-24-2012), bomb5 (04-24-2012), r v d (04-24-2012), © The Phantom Pain (04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-24-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #41

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    The Big Boss
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6200
    سن
    30
    نوشته ها
    1,647
    تشکر
    12,666
    تشکر شده 12,897 بار در 1,426 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1452 Thread(s)

    پیش فرض



    برد چلسی رو به همه چلسی فن ها تبریک میگم . . .

    راستش خودم هم از برد چلسی خوشحال شدم . . .

    اینم کاریکاتور




    11 کاربر مقابل از © The Phantom Pain عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Blood Raven (04-25-2012), MAMAD (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-25-2012), The Shadow (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), amirnba (04-26-2012), bomb5 (04-25-2012), r v d (04-25-2012), the king (04-26-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-25-2012)
    امضای ایشان



    . . . I don't have any more tears to shed


  3. Top | #42

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    این بارسا tv همه داشتن گریه میکردن پیمان یوسفی تا بارسا جلو افتاد شروع کرد فقط تعریف تمجید یه جا هم لمپارت گفت *** پیمان از دهنش پرید گفتش فهمیدم لمپارت به یوسفی *** داده
    اقایون به اصطلاح فوتبال دان و منتقی اینم از بارسا رو سیاهی موند واسه زغال

    پیمان بیشرف میگه چون تری رامیرس مرلس و.. نداریم ما نریم فینال بارسا برهاصلا دیشب شکنجه شدیم با گزارشگری این بی تاموس
    2 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-25-2012), Goldberg The Man (04-25-2012)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  4. Top | #43

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستانی که منطق فوتبال ندارن ، خداییش حرفی نزن ، سیستم دفاعی از کی شده ضد فوتبال

    -

    نقل قول نوشته اصلی توسط MAMAD نمایش پست ها
    این بارسا tv همه داشتن گریه میکردن پیمان یوسفی تا بارسا جلو افتاد شروع کرد فقط تعریف تمجید یه جا هم لمپارت گفت *** پیمان از دهنش پرید گفتش فهمیدم لمپارت به یوسفی *** داده
    اقایون به اصطلاح فوتبال دان و منتقی اینم از بارسا رو سیاهی موند واسه زغال

    پیمان بیشرف میگه چون تری رامیرس مرلس و.. نداریم ما نریم فینال بارسا برهاصلا دیشب شکنجه شدیم با گزارشگری این بی تاموس
    ممد جان بازم پیمان خوب بود که .
    فینال پارسال میرزایی رو دیدی که ، فکر میکنی چه بلایی سر من منچستر فن اومد بعد از پایان بازی
    یعنی بازی 30 مین دیگه ادامه داشت تی وی رو میشکوندم
    ویرایش توسط SASAN : 04-25-2012 در ساعت 11:34 AM
    12 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Blood Raven (04-25-2012), Goldberg The Man (04-25-2012), MAMAD (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-25-2012), The Shadow (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), amirnba (04-26-2012), bomb5 (04-25-2012), r v d (04-25-2012), the king (04-26-2012), Ħ д † ε Р(04-25-2012)
    امضای ایشان



  5. Top | #44

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    اينا رئ كلن ول كنين

    پيمان و جواد و مزدك پيش گزارشگر كانال استار تركيه پشمن

    بدذات يه جوري داشت سنگ بارسا رو به سينه ميزد كه من گفتم الان ميره داخل زمين و بازي ميكنه

    بعد گل خوردن بارسا ( راميرس ) به وضوح ميشد بغض تو گلوش رو حس كرد

    از دقيقه 80 به بعد ميگفت چلسي نياز به معجزه داره كه بره فينال ولي بارسا خيلي خوب داره بازي رو كنترل ميكنه

    همين كه تورس گل روز زد رسما خفه شد و تا 10-15 ثانيه صداش درنيوومد
    6 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-25-2012), bomb5 (04-25-2012), r v d (04-25-2012), the king (04-26-2012), © The Phantom Pain (04-25-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  6. Top | #45

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    دفاع کردیم 10 نفره ضد فوتبال بوده ؟؟؟ اونوقت بهترین بازیکن دنیا بلد نیست یه پنالتی ساده بزنه و کل بارسا 7 متر دروازه رو ول کردن و میزنن توی 3-4 سانت تیرک این رو چی میذاری اسمش رو ؟؟ این رو باید بذاری اسمش رو غیر فوتبال چون بازی بلد نیستن ! توی خونه نمیتونند تیم 10 نفره و از هم پاشیده رو ببرن !

    بعدم ببین کارمون به کجا کشیده که طرفدارای ضد فوتبالی ترین تیم تاریخ اومدن میگن چلسی ضد فوتبالی بازی کرد ضد فوتبالی یعنی 2009 که داور بازی چلسی و بارسا 5 تا پنالت برامون نگرفت و رفتید فینال و قهرمان شدید !

    کلاً جیگرم حال اومد که انتقاممون رو بالاخره گرفتیم ، هیچکس مثل ما چلسی فن ها از صعود چلسی خوشحال نیست چون ما لذت انتقام رو چشیدیم و نشون دادیم اگه بارسا واسه همه لاته ، واسه ما شکلاته آخه چندتا بازی باهاتون بازی کنیم و نتونید مارو ببرید ؟؟؟


    خیلی دوست دارم بدونم اون لحظه که یه اسپانیایی با گل دقیقه 92 ــش ، اونجای 96 هزار اسپانیایی ورزشگاه رو درید چه حالی داشتن ؟ این گل تورس 50 میلیون ارزش داشت !!!


    بازوبند کاپیتانی چقدر برازنده ی بازوی فرانکی بود نشون داد اونم رهبر فوق العاده ایـه که تیم رو برد فینال با بدون رهبر اصلی ! واقعاً کاش توی تیم ملی هم قدر فرانکی رو بیشتر بدونن .




    چلسی فن ها اصن نگران نباشین ! ما توی فینال به جای تری ، ایوانویچ ، میرلس و رامیرس میتونید از داوید لوئیز ( تا فینال از بند مصدومیت خارج میشه ) ، بوسینگوا ، اسین و استاریج یا مالودا یا کالو استفاده کنیم !

    9 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Blood Raven (04-25-2012), Goldberg The Man (04-25-2012), Olympic Hero (04-25-2012), Sarkesh (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-25-2012), r v d (04-25-2012), the king (04-26-2012), © The Phantom Pain (04-25-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  7. Top | #46

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    اول از همه یه عکس بزارم که خوراکِ همینجاست

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    دوم . حرصم میگیره وقتی بارسا فن ها میگن ما افتخار میکنیم چون با فوتبال بازی کردن جذف شدیم . اینا یعنی هیچی از فوتبال نمیدونن . از کی تا حالا فوتبال " فقط " شده حفظ توپ و پاسکاری ؟ از کی تا حالا فوتبال شده حمله کردن ؟ دفاع خوب پشمِ دیگه ؟ به نظر شما دفاع کردن خوب بهتره یا حمله کردن خوب ؟ بارسا دیشب 2/4 فوتبال رو بازی کرد اونم فقط حمله خوب بود ولی تو دفاع افتضاح بودن قشنگ 2 تا توپ و 2 تا گل . این برای تیمی در حد بارسلونا فاجعه هست . بارسایی ها به جای اینکه انقدر الکی به هم پاس بدن یکم روی دفاششون کار کنن دیگه حریفی نخواهند داشت . پس انقدر نگید ضد فوتبال ضد فوتبال به وقت کشی میگن نه سفت بازی کردن . یادش به خیر دقیقا همین برنامه رو سر بازی با اینتر با این بارسایی ها داشتیم . یعنی اصلا جنبه باخت ندارن ( بعضی هاشون نه همشون ) باختی بسه دیگه بهونه چرا میاری ؟
    پویول که خداییش باید دعا کنه هافبک های و مهاجم های بارسا خوب پرس میکنن گرنه الان از فوتبال خداحافظی کرده بود . انواع دریبل رو میخوره . پیکه هم همینطور . والدز هم که نیازی نداره چیزی ازش بگم . داره ؟ اینجا کل دنیا باید به حال یک نفر دعا کنن .
    جی جی بوفون . کسی که تو سال 2006 با اینکه یووه رفت سری ب ولی با تیم موند و نرفت بارسونا . اگه جی جی با اون فرم میرفت تو بارسا الان بارسا 7-8 تا UCL داشت .

    2 - واقعا خوشحال شدم که پیتر چک رو دارم دوباره رو فرم عالیش میبینم . تنها کسی که به حق تونسته بوفون رو تو اوج کنار بزنه همین چک هست که امسال دوباره مثل خوِد بوفون اوج گرفته . امسال دیگه تو گلری که پست مورد علاقه من هست بچه بازی نیست .

    یه چیز دیگه میگم هوادرا های چلسی ناراحت نشن . به نظر من کاپیتان اصلی چلسی فرانکی هست . میدونید چرا ؟ چون وقتی پاس رو به رامیرز داد سریع برگشت و اصلا نگاه نکرد که چی میشه . سرش رو انداخت و سرکرده برگشت غافل ازا ینکه تیمش گل زده . اینو خدایی میگم به عنوان یک فوتبال بین اگر UCL رو فرانکی بالا سرش ببازه اصلا ناراحت نمیشم . بلکه خوشحال میشم . فرانکی لمپارد یک " کاپیتان واقعی " هست ...


    آها اینو یادم رفت : مسی خداییش مسی اگه امسال هم توپ طلا رو ببره یعنی تبانی هست 100 درصد . الان گومز از مسی بهتر و لایق تر هست واس توپِ طلا . خدا کنه بلایی که 2 سال قبل سر اسنایدر اومد امسال سر هیچکس نیاد ...


    ویرایش توسط Olympic Hero : 04-25-2012 در ساعت 12:34 PM
    13 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), Blood Raven (04-25-2012), Goldberg The Man (04-25-2012), MAMAD (04-25-2012), S.H.A.Y.A.N (04-25-2012), Sarkesh (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-25-2012), The Shadow (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), amirnba (04-26-2012), r v d (04-25-2012), © The Phantom Pain (04-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-25-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  8. Top | #47

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    من بعنوان يه طرفدار بارسلونا يه بار ديگه اين برد رو به طرفداراي چلسي تبريك ميگم . تيمي كه بتونه اينطوري با چنگ و دندون با يه نفر كتر جلوي بارسا دفاع كنه حقش قهرماني هم هست . كاري كه خيلي از تيم ها نتونستن انجام بدن . بايد منطقي بود . چلسي خوب دفاع كرد نتيجشم گرفت . بارسا هم با اينكه باخت ولي نبايد زير سوال بره چون واقعا جلوي چلسي خوب بازي كرد و از اين دفاع مستحكم چند بار عبور كرد . واژه ي ضد فوتبال هم به نظرم تناسبي با برد چلسي نداره . اگه چلسي مثلا ميخواست وقت تلف كنه و از اين حرفا اون موقع ميشد از اين واژه استفاده كرد . كار تري هم گرچه غيرفوتبالي بود ولي نتيجشو تو خود مسابقه گرفت و اخراج شد .
    ولي در مورد اينكه بعضي ها ميگن ( مثلا حسين ) حفظ توپ و پاسكاري مگه هنره . ميخواستم سوال كنم اگه هنر نيست پس چرا تقريبا هيچ تيمي نميتونه 10-15 تا پاس درست بده . فقط بارسا ميتونه همچين كاري كنه . ثانيا اين پاسكاري ها مگه بيخودي هست ؟ اينقدر پاس ميدن تا يه شكاف تو دفاع حريف پيدا بشه كه البته چلسي واقعا خوب دفاع ميكرد .

    بارسلونا حتما بايد در اينده يه فكري به حال اين دفاعش بكنه . به نظر من پويول اصلا و ابدا دفاع قابل اعتمادي نيست . پيكه بازم بهتر دفاع ميكنه كه تو بازي ديشب مصدوم و تعويض شد . شايد اگه مصدوم نميشد و تا اخر تو بازي ميموند چلسي نميتونست گل دوم رو بزنه چون پيكه معمولا جلو نمياد .

    در كل بازي زيبايي بود و برد چلسي رو نبايد زير سوال برد . من خودم يه زماني طرفدار چلسي بودم چون سبك بازيش به بارسا خيلي نزديك بود ( پاس كاري هاي زياد ) . الان هم از برد چلسي خوشحال شدم .
    9 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (04-25-2012), MAMAD (04-25-2012), Olympic Hero (04-25-2012), Scofield (04-25-2012), Sgt.Wollek (04-25-2012), TORNADO (04-26-2012), The Shadow (04-25-2012), amirnba (04-26-2012), the king (04-26-2012)
    امضای ایشان


  9. Top | #48

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    ولي در مورد اينكه بعضي ها ميگن ( مثلا حسين ) حفظ توپ و پاسكاري مگه هنره . ميخواستم سوال كنم اگه هنر نيست پس چرا تقريبا هيچ تيمي نميتونه 10-15 تا پاس درست بده
    شایان من نگفتم حفظ توپ و پساکاری هنر نیست . منظور من این بود که حفظ توپ و پساکاری بی مورد اصلا و ابدا هنر نیست . آره اگه تیمت 2-0 جلو باشه حفظ توپ عالیهست ولی وقتی میبینید دارید همه چیز رو از دست میدید دیگه دلیلی من برای حفظ توپ نمیبینم . مارچلو لیپی یه روش فوق العاده داشت تو یوونتوس که هنوز یاد من مونده . وقتی میدید حریف رفته تو دفاع ( تو اون زمان هایی که دفاع تیم های ایتالیا واقعا وحشتناک بود ) توپ رو میداد به حریف تا حریف مجبور بشه از دفاعش بیاد بیرون وقتی هم این تیم از دفاع میومد بیرون با یک حمله شدید به گل میرسید و بعدش نوبت یوونتوس میشد که بره تو دفاع . کاری که الان خوزه مورینیو هم بعضا با رئال و حریف های دفاعیش میکنه . دیشب بارسا خدایی چند تا شوت زد ؟ هی میخواستن یک و دو کنن تا تک به تک بشن . جای اون همه پاس الکی 4-5 تا شوت میزدند یه سودی میبردند . دقیقا مثل بازی 3 سال قبل . یا بارسا چند تا سانتر کرد ؟ 3-4 تا سانتر میکردند شاید توپ میخورد به یکی میرفت تو گل . بارسا همش میخواست از راه زمین وارد بشه که چلسی هم دستش رو خونده بود و نزاشت این اتفاق بیفته .

    در مورد دفاع هم به نظر من باید به نفر نگاه کرد . گواردیولا !! پپ مربی خیلی باهوشی هست ولی فقط تو فاز تهاجمی . پپ میتونه به جای اینکه انقدر ار لاماسیا مهاجم و هافبک بیاره 2 تا مدافع تربیت کنه و بیاره تا دفاش درست بشه . اگر نداره میتونه پول خرج کنه بخره . خرید کردن در صورت نیاز اصلا بد نیست . این بارسا اگه 2 تا مدافع قدرتمند مثل ویدیچ و کیلینی رو داشته باشه ( که خدارو شکر نداره ) و ویا هم برگرده رو فرم خودش قول میدم از قبل هم قوی تر میشه .
    ویرایش توسط Olympic Hero : 04-25-2012 در ساعت 02:34 PM
    4 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (04-25-2012), S.H.A.Y.A.N (04-25-2012), TORNADO (04-26-2012), the king (04-26-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  10. Top | #49

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Fu نمایش پست ها
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]خــدايي خودتــون قضاوت كنيد ... .... ...

    این کارا چیه برادر من ؟ کی توی فیناله ؟ پس قضاوت کردیم کی بهتر بوده .
    4 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Olympic Hero (04-25-2012), The Survivor (04-25-2012), bomb5 (04-25-2012), the king (04-26-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  11. Top | #50

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض

    ببین عزیزم آمار هر چی خوبه مال بارسا همه ی بد هاش ماله چلسی اصن مالکیت توپ 100 - 0 به نفع بارسا . تعداد پاس های چلسی : 0 . تعداد پاس های بارسا : 100000 . اما من یه سوالی ازت دارم :


    کی رفت فینال ؟!
    4 کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Olympic Hero (04-25-2012), The Shadow (04-25-2012), bomb5 (04-25-2012), the king (04-26-2012)
    امضای ایشان




صفحه 5 از 6 نخستنخست ... 3456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 04-17-2012, 09:05 PM
  2. × پیش نمایش کامل بازی » WWE All-Stars ( اختصاصی ) ×
    توسط The Shadow در انجمن نقد ، پیش نمایش و مقالات بازی ها
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 03-20-2011, 09:47 AM
  3. پیش نمایش بازی True Crime (اختصاصی)
    توسط UniQue-M2JH در انجمن نقد ، پیش نمایش و مقالات بازی ها
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 06-26-2010, 08:24 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد