اول از همه یه عکس بزارم که خوراکِ همینجاست
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دوم . حرصم میگیره وقتی بارسا فن ها میگن ما افتخار میکنیم چون با فوتبال بازی کردن جذف شدیم . اینا یعنی هیچی از فوتبال نمیدونن . از کی تا حالا فوتبال " فقط " شده حفظ توپ و پاسکاری ؟ از کی تا حالا فوتبال شده حمله کردن ؟ دفاع خوب پشمِ دیگه ؟ به نظر شما دفاع کردن خوب بهتره یا حمله کردن خوب ؟ بارسا دیشب 2/4 فوتبال رو بازی کرد اونم فقط حمله خوب بود ولی تو دفاع افتضاح بودن قشنگ 2 تا توپ و 2 تا گل . این برای تیمی در حد بارسلونا فاجعه هست . بارسایی ها به جای اینکه انقدر الکی به هم پاس بدن یکم روی دفاششون کار کنن دیگه حریفی نخواهند داشت . پس انقدر نگید ضد فوتبال ضد فوتبال به وقت کشی میگن نه سفت بازی کردن . یادش به خیر دقیقا همین برنامه رو سر بازی با اینتر با این بارسایی ها داشتیم . یعنی اصلا جنبه باخت ندارن ( بعضی هاشون نه همشون ) باختی بسه دیگه بهونه چرا میاری ؟
پویول که خداییش باید دعا کنه هافبک های و مهاجم های بارسا خوب پرس میکنن گرنه الان از فوتبال خداحافظی کرده بود . انواع دریبل رو میخوره . پیکه هم همینطور . والدز هم که نیازی نداره چیزی ازش بگم . داره ؟ اینجا کل دنیا باید به حال یک نفر دعا کنن . جی جی بوفون . کسی که تو سال 2006 با اینکه یووه رفت سری ب ولی با تیم موند و نرفت بارسونا . اگه جی جی با اون فرم میرفت تو بارسا الان بارسا 7-8 تا UCL داشت .
2 - واقعا خوشحال شدم که پیتر چک رو دارم دوباره رو فرم عالیش میبینم . تنها کسی که به حق تونسته بوفون رو تو اوج کنار بزنه همین چک هست که امسال دوباره مثل خوِد بوفون اوج گرفته . امسال دیگه تو گلری که پست مورد علاقه من هست بچه بازی نیست .
یه چیز دیگه میگم هوادرا های چلسی ناراحت نشن . به نظر من کاپیتان اصلی چلسی فرانکی هست . میدونید چرا ؟ چون وقتی پاس رو به رامیرز داد سریع برگشت و اصلا نگاه نکرد که چی میشه . سرش رو انداخت و سرکرده برگشت غافل ازا ینکه تیمش گل زده . اینو خدایی میگم به عنوان یک فوتبال بین اگر UCL رو فرانکی بالا سرش ببازه اصلا ناراحت نمیشم . بلکه خوشحال میشم . فرانکی لمپارد یک " کاپیتان واقعی " هست ...
آها اینو یادم رفت : مسی
.gif)
خداییش مسی اگه امسال هم توپ طلا رو ببره یعنی تبانی هست 100 درصد . الان گومز از مسی بهتر و لایق تر هست واس توپِ طلا . خدا کنه بلایی که 2 سال قبل سر اسنایدر اومد امسال سر هیچکس نیاد ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)