بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: عکس های لباس تیم هاش ورزشی در فصل 2012-13

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض عکس های لباس تیم هاش ورزشی در فصل 2012-13

    سـلام



    حالا که 2 ، 3 هفته دیگه پرونده فصل 12-2011 بسته میشه شایعات و اخبار نقل و انتقالات ، لباس های جدید تیم ها و ... برای فصل 13-2012 زیاد شده .

    در این تاپیک لباس های جدید تیم های معروف رو بررسی میکنیم . ( اگر دوستان لباس های تیم خاصی رو میخوان تو پروفایل من پیام بدن )

    ممنون ...
    ویرایش توسط Arsal4n : 05-14-2012 در ساعت 07:02 PM
    17 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Attitude-Era (05-16-2012), El Niño (07-26-2012), EmInEm (05-14-2012), Enliven (05-15-2012), Ghost OF Sparta (05-14-2012), S.H.A.Y.A.N (05-14-2012), SASAN (05-14-2012), SHAHIN (05-14-2012), Sgt.Wollek (05-14-2012), TORNADO (05-14-2012), TeZAR (05-31-2012), The Great One (05-14-2012), amir-aghaei (06-09-2012), amirnba (06-09-2012), farzam_12 (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-15-2012), Ħ д † ε Р(05-14-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    لباس های تیم شیاطین سرخ در فصل 13-2012



    همان طور که میبینید هنوز روی این لباس Aon نوشته شده .

    به جز تفاقت مدل و رنگ این لباس با لباس فصل قبل منچستر این لباس نسبت به لباس سال پیش منچستر 23% نازک تر شده و 20% آنرا محکم تر بافتند .

    برای مشاهده بزرگ عکس ها روی آنها کلیک کنید :

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ویرایش توسط Arsal4n : 05-14-2012 در ساعت 07:15 PM
    16 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Attitude-Era (05-16-2012), EmInEm (05-14-2012), Ghost OF Sparta (05-14-2012), I Am Legend (05-15-2012), Moji (05-16-2012), S.H.A.Y.A.N (05-14-2012), SASAN (05-14-2012), SHAHIN (05-14-2012), Sgt.Wollek (05-14-2012), The Great One (05-14-2012), amirj.j (05-16-2012), farzam_12 (05-14-2012), r v d (05-14-2012), the king (05-14-2012), Ħ д † ε Р(05-14-2012), MAHDIRKO (05-15-2012)
    امضای ایشان

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    پیراهن فصل آینده میلان



    هنوز اطلاعات و عکس های کامل لباس میلان در فصل آینده منتشر نشده اما به محض منتشر شدن در این تاپیک قرار میکیره .

    برای مشاهده کامل عکس روی آن کلیک کنید :

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    11 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-14-2012), Ghost OF Sparta (05-14-2012), S.H.A.Y.A.N (05-14-2012), SHAHIN (05-16-2012), Sgt.Wollek (05-14-2012), The Great One (05-14-2012), farzam_12 (05-14-2012), r v d (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-14-2012), Ħ д † ε Р(05-14-2012), MAHDIRKO (05-15-2012)
    امضای ایشان

  4. Top | #4

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    رو دست لباس سال بعد لیورپول نخواهد اومد.شر
    کت واریور که جانشین آدیداس شده یه نوآوری تو لباس ها به وجود آورده و پیرهن یقه دار با جنسی متفاوت از لباس سایر تیمها با طرحی فوق العاده پدید آورده.
    خداییش بدون تعصب رو دستش هست؟




    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    14 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-14-2012), Attitude-Era (05-16-2012), Ghost OF Sparta (05-14-2012), Holy Diver (05-22-2012), Moji (05-16-2012), S.H.A.Y.A.N (05-14-2012), SHAHIN (05-16-2012), Sgt.Wollek (05-14-2012), The Great One (05-14-2012), farzam_12 (05-14-2012), r v d (05-14-2012), the king (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-14-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-14-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    لباس فصل آینده لیورپول



    همان طور که مشاهدم میکنید این لباس خیلی زیبا و کلاسیک است .

    این لباس بسیار راحت است و سنگین نمیشود . طوری طراحی شده که برای دویدن خیلی راحت است .

    استیون جرارد در مورد این لباس گفت :

    " لباس خیلی خوبی است . من خیلی خوشحال و هیجان زده ام "

    " لباس خیلی راحت است و زیبا . مدل کلاسیکی است و البته رنگ اصلی لیورپول را دارد "

    " خیلی مهم هست که بازیکنان این لباس را دوست دارند و مشتاق پوشیدن آن هستند "

    په په رینا نیز از این لباس تعریف کرد .

    دیگر بازیکنان نیز از این لباس تعریف کردند و امیدوارند که همانطور که لباس مانند قدیم شده قدرت آنها هم مانند قبل شود !

    برای مشاهده کامل عکس ها روی آنها کلیک کنید :

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    با تشکر از آرمین جان



    14 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-14-2012), Ghost OF Sparta (05-14-2012), Holy Diver (05-22-2012), Moji (05-16-2012), S.H.A.Y.A.N (05-14-2012), SHAHIN (05-16-2012), Sgt.Wollek (05-14-2012), amirj.j (05-16-2012), farzam_12 (05-14-2012), r v d (05-14-2012), the king (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-14-2012), Ħ д † ε Р(05-14-2012), MAHDIRKO (05-15-2012)
    امضای ایشان

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    لباس فصل آینده آرسنال



    در این لباس مانند همیشه سفید و قرمز رنگ های اصلی هستند .

    تئو والکات در مورد لباس جدید تیمش گفت :

    " بازیکنان همیشه از دیدن و پوشیدن لبس جدیدشان هیجان زده میشوند "

    " این لباس ما را ناامید نمیکند و لباس خوبی است "

    برای مشاهده کامل عکس ها روی آنها کلیک کنید

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    13 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Attitude-Era (05-16-2012), EmInEm (05-14-2012), Ghost OF Sparta (05-14-2012), Moji (05-16-2012), Olympic Hero (05-22-2012), S.H.A.Y.A.N (05-14-2012), SHAHIN (05-16-2012), Sgt.Wollek (05-14-2012), farzam_12 (05-14-2012), r v d (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-14-2012), Ħ д † ε Р(05-15-2012), MAHDIRKO (05-15-2012)
    امضای ایشان

  7. Top | #7
    Brodus Clay

    پیش فرض

    هر چی لباس هایه لیورپول زشته لباس های آرسنال قشتگه ؟
    حاجی نمیدونی 1 دست کامل از لباس های آرسنال اصلش به پول ایران چند میشه؟
    کاربر مقابل از Brodus Clay عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-16-2012)

  8. Top | #8

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    لباس تیم چلسی برای فصل 2012-2013

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ویرایش توسط The Phenom : 05-14-2012 در ساعت 08:35 PM
    12 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-14-2012), Attitude-Era (05-16-2012), EmInEm (05-16-2012), Ghost OF Sparta (05-14-2012), Moji (05-16-2012), S.H.A.Y.A.N (05-14-2012), SHAHIN (05-16-2012), Sgt.Wollek (05-14-2012), farzam_12 (05-14-2012), r v d (05-14-2012), Ħ д † ε Р(05-15-2012), MAHDIRKO (05-15-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  9. Top | #9

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    لباس یوونتوس برای فصل 2012-2013


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    10 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Attitude-Era (05-16-2012), EmInEm (05-16-2012), Ghost OF Sparta (05-14-2012), Moji (05-16-2012), S.H.A.Y.A.N (05-14-2012), SHAHIN (05-16-2012), farzam_12 (05-14-2012), r v d (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-15-2012), Ħ д † ε Р(05-15-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  10. Top | #10

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    لباس فصل بعد چلسی در نمایی نزدیک ( مثل قبله فقط فونتاش طلایی شده :|)

    ولی عجب لباسی داره لیورپول :x خیلی زیباست انصافاً

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    10 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-14-2012), Attitude-Era (05-16-2012), EmInEm (05-16-2012), Ghost OF Sparta (05-14-2012), Holy Diver (05-22-2012), Moji (05-16-2012), SHAHIN (05-16-2012), farzam_12 (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-15-2012), Ħ д † ε Р(05-15-2012)
    امضای ایشان


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-08-2012, 03:32 AM
  2. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 03-24-2012, 02:36 PM
  3. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: 02-17-2012, 10:40 AM
  4. تاپیک بررسی تیم های یورو 2012 (گربه های سیاه )
    توسط J B L در انجمن فوتبال خارجی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-27-2012, 01:09 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد