~ WWE HALL OF FAME 2013 ~
شایعاتی به تازگی اطراف Wwe به وجود اومده که کمپانی در حال رسیدگی به این موضوع هست که , جیک " دِ اسنیک " رابرتز و اسکات هـــال رو به مراسم هال او فیم امسال وارد کنه , احتمالاً
به خاطر تمریناتی که اخیراً با دایموند دالاس پیج داشته اند . این خبر به این موضوع اشاره داشته که دایموند دالاس پیچ کسی بوده که نام این دو رو به Wwe پیشنهاد کرده .
قبلاً اعلام شده بود که اسکات هاــال شاید همراه The Kliq وارد هال او فیم بشه , البته اگر این گروه ورود پیدا کنه . واضح نیست که کدام گروه در کل وارد مراسم امسال میشه
DX یا The Kliq , ولی نام هر دو گروه برده شده و در مورد اونها بحث و گفت و گو شده .
ورود این هیچ یک از این دو هنوز تایید نشده ولی گفته میشه که احتمال جیک رابرتز بیشتر از اسکات هال برای هال او فیم شدن هست . در همین حال اسکات هال ساپورت افرادی مثل شاون مایکلز و دیگران رو داره !






پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)