بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 4 از 56 نخستنخست ... 234561454 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 554

موضوع: × رده بـنـدی بـرتـرین Wwe Champion هـای تـاریـخ ×

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض × رده بـنـدی بـرتـرین Wwe Champion هـای تـاریـخ ×

    [CENTER]سلام

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    امروز تصمیم گرفتم یه تایپک بزنم برای انتخاب بهترین Wwe Champion تاریخ توسط شما کاربران عزیز . حالا شاید عده ای بگن چجوری ؟

    الان توصیح میدم . من لیست تمام دازندگان کمربند Wwe از سال 1995 تا به حال را قرار می دهم و شما باید در اون لیست اولین نفری که باید

    حذف شه رو نام ببرید و اگر هم دوست داشتید توضیحاتی در مورد اینکه چرا این فرد را انتخاب کردید بدید . حالا چرا از سال 1995 تا به حال ...

    چون اکــثــر رسلینگ فَن های فروم فکر نکنم قهرمانان قبل از سال 95 را به یاد داشته باشند . اگر هم به یاد داشته باشند به ندرت این مورد دیده میشه

    بنابراین این نظرسنجی بین Champion ها از سال 1995 تا به حال صورت میگیره .

    48 ساعت بعد شمارش انجام میشه و فردی که بیشترین را بیاورد حذف خواهد شد و به همین منوال تا انتخاب بهترین Wwe Champion ادامه خواهد داشت .

    و اما یه سری قوانین :

    - دوستانی که اطلاعات زیادی ندارند لطفاً پست بیهوده ندهند و ابتدا کمی در مورد استاران تحقیق کنند , سپس رای بدهند

    - خواهشاً از روی تنفر یا علاقه به کسی رای ندهید . مثلاً همین اول به جان سینا رای ندید ; درستِ جان سینا منفور ــه ولی خدا وکیلی بدترین Champion تاریخ

    نبوده است .

    - لطفاً رنگ نام استاری که بهش رای میدید تا حذف شه را متمایز از رنگ متن کنید . مثلاً

    " من به " فلانی " رای می دهم چون .... "

    - لطفاً مسیر تایپک را منحرف نکنید ...

    در صورت مشاهده عدم رعایت قوانین و بوجود آوردن هرج و مرج , فرد خاطی اخطار خواهد گرفت .

    یه خواهش هم از رسلینگ فَن های قدیمی انجمن دارم ; اینکه لطفاً در این گفتگو شرکت کنند تا شاید پس از مدت ها یه بحث داغ رسلینگ

    همه جانبه شکل بگیره .

    تــشــکـــر

    پـایـان یـافــت !

    [/SIZE]
    ویرایش توسط Scofield : 09-08-2013 در ساعت 08:46 PM
    38 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (07-27-2013), Adolf (08-12-2013), Anti Hacked (08-13-2013), AƦAƾH (07-26-2013), Brodus Clay (07-26-2013), Dash.Ali (07-26-2013), Dash.Hossein (03-25-2014), Demon of Death Valley (08-21-2013), Der TitaN (07-26-2013), El Niño (07-26-2013), EmInEm (07-26-2013), Emin3M (08-17-2013), Ghost OF Sparta (07-26-2013), Goldberg The Man (07-26-2013), Hamid (07-26-2013), J B L (07-26-2013), Junior (07-26-2013), MAMAD (07-26-2013), Mr.Hip Hop (08-27-2013), MrHOF (07-26-2013), MαмαđRezα (08-22-2013), S.H.A.Y.A.N (07-26-2013), Sgt.Wollek (07-26-2013), The Enforcer (08-27-2013), The Fury (07-28-2013), The Last Outlaw (09-07-2013), The Phenom (07-26-2013), amir-aghaei (07-31-2013), brodos (08-10-2013), farzam_12 (08-29-2013), johncena78 (08-21-2013), rahman24 (07-28-2013), sasan cr7 (07-26-2013), worldblue (07-30-2013), © The Phantom Pain (07-26-2013), Яδçк♥̉̉̉šт∂Я (08-23-2013), Вαңгαмi (07-31-2013), Ғ Д † Д Ł β (08-05-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #31

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    خیلی مسخرست که ملت به یوکوزانا گیر دادن

    مسخره تر اینه که کسایی که بهش گیر دادن غیر چن تا کلیپ 3gp چیزی از مسابقاتش ندیدن یا سنشون به اون موقع قد نمیده

    حکایت یوکوزانا تو اون دوره کمپانی یه چیزی شبیه به وضعیت گریت کالی تو این دوره است

    بدبخت یوکوزانا با اون وزن زیادش حد اقل از یه سری از رسلرهای اون موقع بهتر کشتی میگرفت

    بیخود و بی جهت که با امثال تیکر و برت هارت مسابقه نمیداد

    تنها کسی که از اول دیدن رسلینگ از گرفتن کمربند سنگین وزن چه world و چه wwe حالم بهم میخورد میستریو بود

    با تمام احترامی که براش قائلم معتقدم هیچوقت لایق این دو کمربند نبود
    3 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Demon of Death Valley (07-29-2013), SHAHIN (07-29-2013), Scofield (07-29-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  3. Top | #32

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2013
    شماره عضویت
    33330
    نوشته ها
    35
    تشکر
    0
    تشکر شده 16 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    alberto delrio

  4. Top | #33

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مالک انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2012
    شماره عضویت
    30977
    نوشته ها
    2,250
    تشکر
    9,427
    تشکر شده 12,759 بار در 2,147 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    36
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1824 Thread(s)

    پیش فرض

    به نظرم ری مستریو کلآ بدرد تایتل های اصلی نمیخورد و نمیخوره

    نمیدونم چرا منم بدم میاد مستریو تایتل های اصلی رو داشته باشه
    کاربر مقابل از MrHOF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Scofield (07-29-2013)

  5. Top | #34

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    شماره عضویت
    29938
    سن
    34
    نوشته ها
    2,405
    تشکر
    12,719
    تشکر شده 12,276 بار در 2,161 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    81
    حالت من
    Zodranj
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1675 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ғ Д † Д Ł β نمایش پست ها
    خیلی مسخرست که ملت به یوکوزانا گیر دادن

    مسخره تر اینه که کسایی که بهش گیر دادن غیر چن تا کلیپ 3gp چیزی از مسابقاتش ندیدن یا سنشون به اون موقع قد نمیده

    حکایت یوکوزانا تو اون دوره کمپانی یه چیزی شبیه به وضعیت گریت کالی تو این دوره است

    بدبخت یوکوزانا با اون وزن زیادش حد اقل از یه سری از رسلرهای اون موقع بهتر کشتی میگرفت

    بیخود و بی جهت که با امثال تیکر و برت هارت مسابقه نمیداد

    تنها کسی که از اول دیدن رسلینگ از گرفتن کمربند سنگین وزن چه world و چه wwe حالم بهم میخورد میستریو بود

    با تمام احترامی که براش قائلم معتقدم هیچوقت لایق این دو کمربند نبود
    داداش یوکوزونا اصن به درد کشتی ژاپنی میخورد که فقط حریفاشو هل بده
    دو تا مسابقه که به برت هارت و استون کلد باخت دیدم واقعا حالم به هم خورد
    فقط حریفو هل میده آخرشم خودش میفته رو زمین دیگه هم حال نداره پاشه
    خوب آدمی که میخوره زمین جون نداره خودشو از رو زمین بلند کنه لیاقت قهرمانی داره؟

    امضای ایشان

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


  6. Top | #35

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    درستِ افرادی مثل برت هارت , استون کلد و آندرتیکر شایسته تر از یوکوزانا برای داشتن این تایتل بودن

    اما نمیشه به همین زودی یوکوزانا رو حذف کرد و اون رو بعد از ویــنــس مــکــمــن بدترین قهرمان کمربند Wwe دونست !

    شاید خیلی ها بگن یوکوزانا از نظر هیکل زیاد خوب نبود ولی خُب مگه به هیکل ـــه ؟!!

    پس واقعاً نامردی ــه که به همین زودی فردی مثل یوکوزانا رو حذف کنیم ...

    و امــــا رای خودم در این دور . . .

    به نظرم وقت ــشِ که Rey Mysterio حذف بشه !

    کسی که اصلاً لیاقت داشتن این تایتل رو نداشت و تــنــهــا 1 شب اونُ نگه داشت !!

    ری اصلاً و ابــــداً پرستیژ لازم برای داشتن این تایتل رو نداشت و به نظرم باید پس از وینس مکمن به عنوان نفر بعذ حذف بشه .. !
    3 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. brodos (08-10-2013), johncena78 (08-21-2013), Ғ Д † Д Ł β (07-29-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  7. Top | #36

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    شماره عضویت
    29938
    سن
    34
    نوشته ها
    2,405
    تشکر
    12,719
    تشکر شده 12,276 بار در 2,161 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    81
    حالت من
    Zodranj
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1675 Thread(s)

    پیش فرض

    منم چندان از ری خوشم نمیاد اما هر چی باشه تو رده بندی 50 رسلر برتر که خود کمپانی اعلام کرد پارسال و هوم ویدیو این 50 رتبه رو هم اعلام کرد نهم شد یعنی بالاتر از خیلی ها مثل سینا ادج یا حتی کین
    حالا کار به رده بندی کمپانی نداریم اما ری حداقلش اینه که وقتی مسابقه میداد ملت از تماشای اون حوصلشون سر نمیرفت
    اینم یه راه حل ساده واس شکست دادن یوکوزونا
    مواد لازم برای شکست دادن یوکوزونا:
    1.یه مقدار کتک بخورید
    2.رو زمین بخوابید
    3.جاخالی بدید
    4.شما برنده شدید
    5.منم تو همین روزا بن میشم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    کاربر مقابل از Dash.Ali عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: brodos (08-10-2013)
    امضای ایشان

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


  8. Top | #37

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33679
    نوشته ها
    127
    تشکر
    5
    تشکر شده 103 بار در 61 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    47 Thread(s)

    پیش فرض

    m s عزیز یهویی بگو کلا کسی نباید کمربندو داشته باشه دیگه

    به نظر من جان سینا اصلا دیگه لیاقت این کمربندو نداره

    اه حوصلمون سر رفت همش جان سینا این کمربند رو برد

    به نظر من اتفاقا Rey حق این کمربند رو داشت ولی اگه خودتونم بدونید به ناحق این کمربند رو از دست داد

    چرا همه با ری بد هستن مگه این بدبخت چه هیزم تری به شما فروخته

    به نظرم از افرادی مثل یوکوزانا و جان سینا و ... خیلی بهتره
    ویرایش توسط Rey Mysterio 619 : 07-29-2013 در ساعت 09:10 PM
    کاربر مقابل از Rey Mysterio 619 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: M.S (07-29-2013)
    امضای ایشان



  9. Top | #38

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیأت مدیره
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33888
    نوشته ها
    4,518
    تشکر
    6,239
    تشکر شده 24,044 بار در 4,236 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    17
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1719 Thread(s)

    پیش فرض

    یک بار گفتم یکبرام میگم میز باید حذف بشه چون اصلا لیاقت نداشت
    کاربر مقابل از Вαңгαмi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: brodos (08-10-2013)
    امضای ایشان







  10. Top | #39

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    شماره عضویت
    34718
    سن
    29
    نوشته ها
    13
    تشکر
    114
    تشکر شده 6 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    ری میستریو با 80 کیلو وزن کمربند میخواد چی کار؟

  11. Top | #40

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    شماره عضویت
    32777
    نوشته ها
    37
    تشکر
    12
    تشکر شده 16 بار در 9 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    دمیز
    امضای ایشان

صفحه 4 از 56 نخستنخست ... 234561454 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |دانلـــود| ویـدئــو »» 10 بـوسـه عـاشـقـانـه در تـاریـخ Wwe
    توسط Brodus Clay در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-08-2013, 11:14 PM
  2. ویدیو » 10 صحنه ی خشن خلق شده توسط Randy Orton
    توسط DEAD MAN در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-31-2013, 10:02 PM
  3. |دانلـــود| ویـدئــو »» 12 رســلـر و دیــوا عـجیـب و تـرسـنـاکــ در تـاریـخ Wwe
    توسط Brodus Clay در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-24-2013, 02:01 PM
  4. <<<<<تاپیک ویژه دانشجویان عمران>>>>>
    توسط Dash.Ali در انجمن مرتبط با آموزش عالی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 07-16-2013, 08:39 PM
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 07-08-2013, 08:09 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد