اونا همه 2-3 دبیرستانن شما و غزل اول یا دوم راهنمایینوشته اصلی توسط love kelly
....افتخاری نداره !!!!
![]()

اونا همه 2-3 دبیرستانن شما و غزل اول یا دوم راهنمایینوشته اصلی توسط love kelly
....افتخاری نداره !!!!
![]()
نوشته اصلی توسط love kelly
![]()
[size=x-large]آره جون عمت........
![]()
![]()
[/size]
می خوای باور کن می خوای باور نکن از بس دورو برت ادمای خنگ زیاد شده فک میکنی همه خنگناصلا باور کردن تو مهم نیست می خوای از معدل و مدرک تیز هوشانم عکس بگیرم بندازم تو سایت
![]()

[size=large]بس کنید دیگه حالا سر یه معدل به جونه هم میخواین بپرید.یکی پایین میشه یکی بالا فرق نداره.[/size]
دیدی پسرا همینن میگن هر چی شدم شدم ولی یه دختر میگه باید 20 بشم باید قبول بشم

به كودكستان IRANWWE خوش آمديد!
کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Arsal4n (05-27-2012)
تو مارو کشتی بابا اه.نوشته اصلی توسط love kelly
برای اطلاع بیشترت:
معدل من از 1 راهنمایی تا الانترم 2)
1-20
2-20
3-19/91(تازه مثل امسال و سالهای بعد سوسول بازی نبود سوالا هماهنگ بود و سر چک ته چک میشد)
---------------
فیزیک-ریاضی
1-19/56
2-19/61
3-(این سال رو کلا لاس زدم و به انحراف کشیده شدم-هماهنگ کشوری -چند تا از سوالای فیزیکم حذف کردن به علت سختی و مزخرفی زیاد.)
17/71
پیش دانشگاهی:
18/56
-----------
کنکور هم با توجه به اینکه گند زدم 1550 شدم.(برام از 300 تا 1500 رو پیش بینی کرده بودن.کانون).
سوالای امسال کنکور رو هم که همه خبر دارن چی بود ؟!فوق العا ده چرت و پرت و به سبک دهه 70).
باشه بابا فهمیدیم کی باهوشه ما که خودمون خنگیم هیچ ادعایی نداریم
من سال اول راه نمایی شدم 19/68
سال دوم شدم 18.83
سال سوم(مدرسم تو تهران بود)شدم 19.01
الانم ترم تابستونه سلام دیباجی ام![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)