ای خالی بند !!!!نوشته اصلی توسط R . I . P
...کودوم مارمولکی تو چت پز میداد همه معدلاش بیسته ؟؟؟؟
![]()

ای خالی بند !!!!نوشته اصلی توسط R . I . P
...کودوم مارمولکی تو چت پز میداد همه معدلاش بیسته ؟؟؟؟
![]()
من که گفتم دخترا هم بهترن هم باهوش تر اصلا قابل مقایسه نیستیم
![]()

ما هم که دومیم و رشتمون انسانیه سه تا هم تر زدیم معدل حدود 13
حالا هر کی پرسید بگید شده 20

من كه 5 ساله رسما درسم رو گذاشتم كنار
البته بخاطر چي بماند چون اينقدر طولاني كه بخوام بگم يه تاپيك 100 صفحه اي ميخواد!
البته اگر بشه مهر ماه ميرم دانشگاه البته علمي كاربردي![]()
اي دل قافل
من كه معدلم 15 شد ولي اگه ترم اول معلم آمارم به من 13 نمره ارفاق ميكرد ترم دوم نمره ي امارم بد نميشد
دخترا یه کم مخ تو کله شون نیست ............ فقط خر خونن............. انقدر خنگ هستند که نگو و نپرسنوشته اصلی توسط love kelly
من دختر داییم حرف زدذنشو بلد نیست ولی معدلش 19 هست
من هم معدلم 16/30 هست
فعلا که من وغزل هر دو مون تو تیزهوشان معدلمون 19 به بالاس یه نگاه به معدلای دیگران بنداز بعد دهنتو باز کنمن برای همهی امتحانام بیشتر از یه ساعت نمیخونم خیتی جون
منم تو المپیاد ولگردی اول شدم![]()

[size=large]منم معدلم شد 17.05 دوم دبیرستان رشتمم تجربی هست شانس اوردم با پوریا(ECW)تو یه کلاس و مدرسه نبودیم وگرنه الان 12 تایی یادگاری داشتم واسه شهریور.
یه ترم کلاس زبان باهم بودیم معلمه جلسه اخر قسم خورد منو بندازه و انداخت.نامردا دیگه ثبته نامم نکردنن.[/size]
کلاسو به فساد کشیدیم این عرفان برگه آخر ترم رو پرت کرد جلو معلمنوشته اصلی توسط HHH
این کارش ایولا داره
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)