منم هستم
امضای منم بگنجان
اگه یک میلیونم طرفدارای گیم بهم رای بدن اول میشم
البته چون متن نیست فقط عکسش رو بگنجان دیگه آرش خودت میدونی
ویرایش توسط Omid_Lesnar : 01-31-2015 در ساعت 10:32 PM
!When You Play Game Of Thrones You Win Or You Die
!There is no middle ground

ببین جا بود این کربلایی رو هم اضافه کن رای نیاره بخندیم.
4 کاربر مقابل از DEAD MAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Omid_Lesnar (01-31-2015), SHAHIN (01-31-2015), Seraph (02-01-2015), pouryaorn (01-31-2015)
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اگه جا هست منم اضافه کن ببینم اینبار شانس داریم یا نه
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

من در نمیزنم میام با لگد...


همه عکس از مونث خارجی میذارن ما نمونه وطنی میذاریم
6 کاربر مقابل از Hamid عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Cna3zar (02-01-2015), Dash.Ali (02-01-2015), King Of Darkness (02-02-2015), Omid_Lesnar (02-01-2015), SHAHIN (02-01-2015), Seraph (02-01-2015)
منم اومدم
2 کاربر مقابل از Danial عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Omid_Lesnar (02-01-2015), Seraph (02-01-2015)
Thank You Iker
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)