من رو هم ثبت نام کنید
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
من رو هم ثبت نام کنید
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ویرایش توسط deadking : 02-01-2015 در ساعت 05:45 PM
*** Make Your Destiny be Your Hands ***
غم قفس به کنار، آنچه عقاب را پیر میکند پرواز زاغ بی سر و پاست !!!
هـــِـی خواسـتَم خودمو نـگه دارم ، نــتونستم , الان مـن داشتم امــضاهای ثبت شده رو بـررسی می کردم که بیش از 50% اونا ساختــه های گرافیــست ـهِ سـایته .
پـــس همگـــی قـدر این گرافیســت غـــیور رو بــدونید چون کمیابه ، کسی که همیشه آنلاینه برای آبادی سایت

منم هستم.
اگه تا قبل شروع اگه حال داشتم امضا جدید میذارم واسه مسابقه اگه نذاشتم هم همین امضا کاپیتان باشه .
کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Seraph (02-02-2015)
![]()
.:: Rest In Peace ::.
منم ثبت كنيد
3 کاربر مقابل از R¡~~@ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MrHOF (02-02-2015), Omid_Lesnar (02-03-2015), Seraph (02-02-2015)
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
من با این امضا جدید میام

مثل اینکه ما هم هستیما![]()
منم ثبت نام کنید
کاربر مقابل از TARANTULA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Seraph (02-03-2015)
7 کاربر مقابل از MrHOF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Danial (02-03-2015), Dash.Ali (02-03-2015), King Of Darkness (02-02-2015), Omid_Lesnar (02-03-2015), R¡~~@ (02-03-2015), Scofield (02-02-2015), Seraph (02-03-2015)
اونلی اشلین![]()
![]()
فقط به خاطر احمد
ما هم هستیم![]()
3 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (02-04-2015), Seraph (02-04-2015), The Buzzards (02-04-2015)


بسته شد
ممنون از عزیزانی که اعلام امادگی کردن .
امروز تاپیک گروه اول زده میشه .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)