بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: بازگشت ری مستریو , کودی رودز و بولت کلاب در wwe , مصاحبه رودز و کیوین نش

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37319
    نوشته ها
    1,071
    تشکر
    2,344
    تشکر شده 5,582 بار در 972 ارسال
    حالت من
    Khabalod
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1028 Thread(s)

    پیش فرض بازگشت ری مستریو , کودی رودز و بولت کلاب در wwe , مصاحبه رودز و کیوین نش


    THE ELITE در دبلیودبلیوای



    مصاحبه ای از کودی منتشر شد که مدعی شده بود که خودش به همراه کنی اومگا، یانگ باکس و هنگمن پیج، سال ۲۰۱۹ در WWE خواهند بود.
    Cageside هم مدعی شده است که کنی اومگا و یانگ باکس به زودی و در سال ۲۰۱۹ به WWE خواهند پیوست
    با توجه به همزمانی NXT تیک اور پیش از رسلمنیا ۳۵ با رویداد مشترک NJPW و ROH یعنی جی وان سوپرکارد و این که گفته شده است
    WWE برای آن تیک اور برنامه های بزرگی دارد، می توان با احتمال خوبی حضور الایت را در ان اکس تی تا آن زمان متصور شد
    البته اومگا و باکس چنان به نام های بزرگی تبدیل شده اند که بعید نیست همانند ای جی استایلز مستقیما به مین راستر فرستاده شوند






    مسابقه رویال رامبل سال آینده، برنده ای تکراری خواهد داشت
    به نقل از Cageside Seats، پیروز مسابقه رویال رامبل سال ۲۰۱۹، شخص جدیدی نخواهد بود
    و برنده کسی است که در سال های قبل هم سابقه پیروزی در این مسابقه را داشته است.
    پیش از این از راک (که در سال ۲۰۰۰ برنده رویال رامبل شده بود) به عنوان یکی از کاندیدهای احتمالی نام برده شده است








    رویداد فایتینگ اسپریت آنلیشد NJPW، کودی با شکست جویس رابینسون، قهرمان تایتل IWGP US شد.
    کودی اکنون به طور همزمان این ۳ تایتل را در اختیار دارد
    - تایتل سنگین وزن جهانی NWA
    - تایتل تگ تیم ۳ نفره ROH
    - تایتل IWGP US

    دیگر اتفاقات مهم این رویداد
    تیم گوریلاز آف دستینی (تاما تانگا و تانگا لوآ) با شکست یانگ باکس، قهرمانان تگ تیم IWGP شدند.
    مارتی اسکورل با شکست ویل آسپری، به فینال تورنومنت تایتل سبک وزن IWGP راه پیدا کرد و هفته آینده در رویداد کینگ آف پرو رسلینگ
    به مصاف کوشیدا خواهد رفت (هیرومو تاکاهاشی به دلیل مصدومیت سنگینی که دچارش شد، این تایتل را واگذار کرد).
    جی "سویچ بلید" وایت هنوز به دنبال تایتل شات هیروشی تاناهاشی در مین اونت رسل کینگدام ۱۳ است.
    او هفته گذشته هم به کی آس و کازوچیکا اوکادا خیانت کرد و حتی گدو، منیجر اوکادا هم با خیانت به اوکادا، به جی وایت ملحق شد.
    در مین اونت این رویداد، گلدن الایت در یک مسابقه تگ تیم، کازوچیکا اوکادا و توموهیرو ایشی را شکست دادند.
    پس از مسابقه، کنی اومگا پیشنهاد یک ریمچ با کوتا ایبوشی را مطرح کرد اما کودی آمد و پیشنهاد یک تریپل ثرت را مطرح کرد.
    مسابقه تریپل ثرت مچ بین کنی اومگا، کوتا ایبوشی و کودی سر تایتل سنگین وزن IWGP برای هفته آینده در رویداد کینگ آف پرو رسلینگ ثبت شد









    کودی از احتمال بالای حضور بولت کلاب در دبلیودبلیوای در سال ۲۰۱۹ خبر داد
    قهرمان جدید تایتل IWGP US اخیرا در مصاحبه ای با Wrestling Inc درباره بازگشت به WWE گفت
    من در WWE لحظات خوبی را سپری کردم. بالا و پایین های وجود داشت اما من در WWE رشد کردم و در آنجا همسرم را برای اولین بار ملاقات کردم.
    ما پنج نفریم و به هم قول دادیم تا جایی که ممکن است در کنار هم بمانیم و حتی All in 2 را برگزار کنیم
    اما قرارداد من و هم تیمی هایم در بولت کلاب (کنی اومگا، یانگ باکس و هنگمن پیج) تا ۱ ژانویه ۲۰۱۹ به پایان می رسد.
    پس از آن ما به احتمال زیاد در WWE خواهیم بود









    کریس جریکو در ایمپکت رسلینگ کنار باند فور گلوری
    قرارداد کریس جریکو با WWE سال گذشته به پایان رسید و او اکنون به عنوان یک فری ایجنت دوران خوشی را سپری می کند.
    او حتی سال گذشته در رویداد دومینیون NJPW به قهرمانی IWGP IC رسید. حال گفته میشود که جریکو ممکن است
    در مهم ترین رویداد کمپانی ایمپکت رسلینگ یعنی باند فور گلوری حاضر شود. کریس دوستان خوبی در این کمپانی دارد و این موضوع احتمال حضورش در ایمپکت را بیشتر میکند.
    کریس جریکو بارها گفته است که در آمریکا فقط برای WWE فعالیت میکند و به کمپانی آمریکایی دیگری نخواهد رفت.









    کوین نش : آندرتیکر و تریپل اچ از جوانان بهتر هستند
    کوین نش، کشتی گیر بازنشسته و سابق WWE اخیرا در مصاحبه ای با Sporting News، نسبت
    به مقایسه مسابقه پیش رو آندرتیکر و تریپل اچ با دیگر استعدادهای جوان، این گونه واکنش نشان داد
    کی به جوونا اهمیت میده ؟ وقتی داشتم سامراسلم میدیدم تبلیغ مسابقه تیکر و تریپل اچ در سوپرشودان بیشتر توجهم را جلب کرد
    نمیدونم دلم میخواد که باز هم مسابقه ای بین تیکر و رومن رینز ببینم چرا که عذاب اور بود.
    رومن قبلا هم عذاب اور بوده است و کلا جوانان محبوب نمیشوند. جوانان هیچ وقت نمیتوانند مثل امثال تیکر و تریپل اچ بشوند .
    آن ها با توجه به سبکشان نمیتوانند ۳۰ سال در این بیزینس بمانند. سث رالینز با این که کشتی گیر بسیار خوبی است اما تا به حال دوبار دچار مصدومیت زانو شده است.
    با توجه به وضعیت مصدومیت ها هیچ کسی حتی ۲۰ سال هم نمی تواند دوام بیاورد آن هم با وجود این همه مراقبت ها و معایناتی که WWE دارد










    راو باز هم به پایین ترین ریتینگ تاریخ خود رسید

    شو راو این هفته که مین اونت آن شامل درگیری برادرز آف دیستراکشن با دی اکس بود، ریتینگ ۲.۳ میلیون را ثبت کرد
    و رکورد هفته پیش را شکست تا کم ریتینگ ترین شو تاریخ راو شود شو این هفته به طور میانگین ۳۵۰ هزار بیننده کمتر از هفته قبل داشت.
    ریتینگ راو این هفته
    ساعت اول : ۲.۵ میلیون
    ساعت دوم : ۲.۳۲۵ میلیون
    ساعت سوم : ۲.۰۸۱ میلیون






    تبلیغ شدن اسم های بزرگ برای هزارمین قسمت اسمکدان
    فقط ۲ هفته به هزارمین قسمت اسمکدان مانده است. هفته پیش بود که حضور گروه اوولوشن برای این شو رسما تایید شد
    و ادج، ری میستریو و راک هم از دیگر اسامی هستند که شایعات حضورشان در این شو شنیده میشود.
    حال استادیوم محل برگزاری این شو در آخرین تبلیغاتشان از حضور آندرتیکر، میشل مک کول، ویکی گوئررو، تدی لانگ و توری ویلسون خبر داده اند.
    ۲ مسابقه زیر هم جزو تبلیغاتی بوده اند که این استادیوم برای هزارمین قسمت اسمکدان تبلیغ کرده است

    - شارلوت فلیر، آسکا و نیومی vs بکی لینچ و آیکانیکس
    - ای*جی استایلز و دنیل برایان vs میز و ساموا جو







    بازگشت ری میستریو در هزارمین قسمت اسمکدان
    بازگشت ری میستریو هنوز انجام نشده است و هر روز تاریخ جدیدی برای بازگشت او مطرح میشود.
    حال طبق گفته WrestleVotes هزارمین قسمت اسمکدان، روزی است که ری بالاخره بازگشت خود به WWE را انجام می دهد و احتمالا در همان اسمکدان هم خواهد ماند.
    برخی شایعات هم از حضور غافلگیرانه در سوپرشودان استرالیا می گویند
    ویرایش توسط shahramwalker : 10-04-2018 در ساعت 12:50 AM
    22 کاربر مقابل از shahramwalker عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (10-04-2018), Cero Miedo (10-04-2018), Dash.Ali (10-06-2018), Fedor Emelianenko (10-04-2018), Goldberg The Man (10-04-2018), Hamid (10-04-2018), Hbk (10-04-2018), Moein Hunter (10-05-2018), MrHOF (10-04-2018), SiminSecret (10-04-2018), Soheil1993 (10-04-2018), Successful Man (10-04-2018), TARANTULA (10-04-2018), The Buzzards (10-04-2018), great (10-04-2018), honix (10-04-2018), jafari (10-06-2018), mahdy77 (10-05-2018), mulove (10-05-2018), rahman24 (10-04-2018), rey619rey (10-04-2018), reza_sabor (10-04-2018)
    امضای ایشان


  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2015
    شماره عضویت
    42019
    نوشته ها
    105
    تشکر
    6,481
    تشکر شده 585 بار در 102 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    368 Thread(s)

    پیش فرض

    به یانگ باکس کاری ندارم ولی اگه اومگا بیاد wwe اون عزت و احترام کهnjpw قائله برای این ******** استار ،wwe هیچ وقت قائل نخواهد شد برای این فوق ستاره . واقعا نیست و نابود خواهد شد و میاد برای رینز و رالنز و..... جابر میشه. امیدوارم هیچ وقت نیاد کمپانی .

    wwe فقط یک نقطه مثبت داره اون هم تبلیغات و هایپ بالاست ولی در اصل پوچه
    10 کاربر مقابل از great عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (10-04-2018), Cero Miedo (10-04-2018), Fedor Emelianenko (10-04-2018), Moein Hunter (10-05-2018), jafari (10-06-2018), mahdy77 (10-05-2018), mulove (10-05-2018), rahman24 (10-06-2018), rey619rey (10-06-2018), shahramwalker (10-04-2018)
    امضای ایشان

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    کاربر حرفه ای
    تاریخ عضویت
    Apr 2017
    شماره عضویت
    45537
    نوشته ها
    382
    تشکر
    5,608
    تشکر شده 2,558 بار در 387 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    174 Thread(s)

    پیش فرض

    با اینکه نش همیشه همیجوری حرف میزنه و زیاد از حد ادعاش میشه ولی با این چیزی که داریم میبینم هیچکدوم به مقام تیکر و هم دوره ای هاش نمیرسن
    شاید بگیم پانک ای جی برایان یا کسایی مثل رالینز و جو نیو دی برن جزوه اون دسته ولی بقیه زیاد فک نکنم
    البته بستگی داره اگه هانتر بعد وینس بیاد شاید همه ی استارهای خوب شانس اینو داشته باشن
    ولی الان تنها کسایی که ازشون توی بهترین های تاریخ یاد میشه پانک و ای جی و بعضی وقتا هم برایان و در اینده مطمئنا کنی امگا
    که خیلیم مسخره و ناراحت کننده ـست به جز وینس بقیه هم نمیذارن رسلرهای جدید به اون مقام برسن
    10 کاربر مقابل از Cero Miedo عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (10-04-2018), Fedor Emelianenko (10-04-2018), Moein Hunter (10-05-2018), great (10-05-2018), jafari (10-06-2018), mahdy77 (10-05-2018), mulove (10-05-2018), rahman24 (10-06-2018), rey619rey (10-06-2018), shahramwalker (10-04-2018)
    امضای ایشان

    You know it make me God damn numb
    When I see 'em die so God damn young


  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    شماره عضویت
    45068
    نوشته ها
    170
    تشکر
    3,051
    تشکر شده 1,131 بار در 170 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    284 Thread(s)

    پیش فرض

    حرف کوین نش رو کاملا قبول دارم
    قدیم هم حرکات سنگین تری انجام میشد هم این قدر امکانات پزشکی نبود ،ولی کشتی گیرا کمتر مصدوم میشدن و کریرشون هم طولانی بود
    فینیشرای اون زمان پدگری(پدگری واقعی ک یه نوعی از ddt بود و تریپل اچ اون زمان انجام میداد نه این پدگری الان)
    تومبستون های وحشتناک تیکر و کین و*****.... کجا فینیشر های مصنوعی و مضخرف الان کجا
    بران استرومن ساده ترین حرکت ممکنه رو به عنوان فینیشر داره،دیرتی دیدز امبروز ک فوق مصنوعی هست،یا تو زنان نائومی با با.سن مبارکه میپره رو حریف و تمام
    ویرایش توسط Moein Hunter : 10-05-2018 در ساعت 05:39 PM
    10 کاربر مقابل از Moein Hunter عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (10-05-2018), Cero Miedo (10-05-2018), Fedor Emelianenko (10-05-2018), great (10-05-2018), jafari (10-06-2018), mahdy77 (10-08-2018), mulove (10-05-2018), rahman24 (10-06-2018), rey619rey (10-06-2018), shahramwalker (10-05-2018)

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    شماره عضویت
    38053
    سن
    34
    نوشته ها
    358
    تشکر
    635
    تشکر شده 1,294 بار در 326 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    708 Thread(s)

    پیش فرض

    ببینید تغییر بوکینگ باعث خیلی تغییرات میشه و الان هم نوع بوک کردن مسابقات تغییر کرده و مسابقات کم کم داره به سمت سبک ژاپنی میره به همین دلیله یکی مثل ای جی مین ایونتر برند خودشه و استار هایی مثل ست رولینز و ناکامورا و اونز و ... ظهور کردند البته این اولین بار نیست که بوکینگ تغییر می کنه هنوزم تغییرات عظیم تو مسابقات کمپانی بعد از گلدن ارا رو یادمون نرفته یا متحول شدن همه چیز تو اتیتود ارا
    اما چرا یه سری افراد مثل تیکر یا شان اینقدر تو پرورسلینگ ماندگارند خوب دلیلش مشخصه چون یکی مثل تیکر فقط مربوط به یه دوره خاص نیست و خودشو با تغییر نسل همسان می کنه شما ببینید اون ددمن اورجینال تو سال 1990 چی بود و تو سال 2000 تبدیل شد به آمریکن بد اس!!! 180 درجه تفاوت بین این دو کاراکتره ولی تیکر خیلی خوب خودش رو با هر دوشون منطبق کرد این قضیه در مورد رینگ اسکیلزش هم صدق می کنه همینه که باعث میشه یکی مثل تیکر رسما جاویدان باشه ولی خیلی از استار ها فقط مربوط به یه دوره خاص باشن
    10 کاربر مقابل از mulove عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (10-07-2018), Cero Miedo (10-06-2018), Fedor Emelianenko (10-05-2018), Moein Hunter (10-06-2018), great (10-05-2018), jafari (10-06-2018), mahdy77 (10-08-2018), rahman24 (10-06-2018), rey619rey (10-06-2018), shahramwalker (10-05-2018)
    امضای ایشان
    manchester united is my heaven

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    23422
    نوشته ها
    1,349
    تشکر
    11,337
    تشکر شده 6,644 بار در 1,237 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    941 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mulove نمایش پست ها
    ببینید تغییر بوکینگ باعث خیلی تغییرات میشه و الان هم نوع بوک کردن مسابقات تغییر کرده و مسابقات کم کم داره به سمت سبک ژاپنی میره به همین دلیله یکی مثل ای جی مین ایونتر برند خودشه و استار هایی مثل ست رولینز و ناکامورا و اونز و ... ظهور کردند البته این اولین بار نیست که بوکینگ تغییر می کنه هنوزم تغییرات عظیم تو مسابقات کمپانی بعد از گلدن ارا رو یادمون نرفته یا متحول شدن همه چیز تو اتیتود ارا
    اما چرا یه سری افراد مثل تیکر یا شان اینقدر تو پرورسلینگ ماندگارند خوب دلیلش مشخصه چون یکی مثل تیکر فقط مربوط به یه دوره خاص نیست و خودشو با تغییر نسل همسان می کنه شما ببینید اون ددمن اورجینال تو سال 1990 چی بود و تو سال 2000 تبدیل شد به آمریکن بد اس!!! 180 درجه تفاوت بین این دو کاراکتره ولی تیکر خیلی خوب خودش رو با هر دوشون منطبق کرد این قضیه در مورد رینگ اسکیلزش هم صدق می کنه همینه که باعث میشه یکی مثل تیکر رسما جاویدان باشه ولی خیلی از استار ها فقط مربوط به یه دوره خاص باشن
    در تکمیل حرفات اینم بگم یه استاری کامله که توی همه ابعاد نقشش بازی کرده باشه چه فیس چه هیل چه گروه داشته باشه چه تگ تیم داشته باشه و از اول شروع کرده باشه . یهو نیاد مثل راندا راوزی قهرمان بشه و ول نکنه ملت رو. تیکر و تریپل و شاون این خاصیت ها رو داشتن هم گروه داشتن هم فیس عالی بودن و هم هیل عالی یه پکیج کامل
    8 کاربر مقابل از rahman24 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (10-07-2018), Cero Miedo (10-06-2018), Fedor Emelianenko (10-06-2018), Moein Hunter (10-06-2018), great (10-06-2018), jafari (10-06-2018), mahdy77 (10-08-2018), rey619rey (10-07-2018)
    امضای ایشان





  7. Top | #7

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    شماره عضویت
    38161
    نوشته ها
    39
    تشکر
    147
    تشکر شده 234 بار در 34 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    40 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط rahman24 نمایش پست ها
    در تکمیل حرفات اینم بگم یه استاری کامله که توی همه ابعاد نقشش بازی کرده باشه چه فیس چه هیل چه گروه داشته باشه چه تگ تیم داشته باشه و از اول شروع کرده باشه . یهو نیاد مثل راندا راوزی قهرمان بشه و ول نکنه ملت رو. تیکر و تریپل و شاون این خاصیت ها رو داشتن هم گروه داشتن هم فیس عالی بودن و هم هیل عالی یه پکیج کامل
    اگه اینطور بسنجیم کاملترین رسلر کسی به جز تریپل اچ نیست
    توی تمام نسل ها با تاپ ترین ادم ها استوری داشته
    همیشه پر از نبوغ و استعداده
    با دی اکس و اوولوشن و اتوریتی نشون داده چقدر منعطف و به قول خودمونی کار درسته!
    اینی هم که میگن به خاطر روابط بوده درست و غلط بودنش هیچ تاثیری توی کاراکترهاش نداره
    استعاره ای بگم رسلرهای امروز کبریت بی خطرن و رسلر قدیمی همونیه که میگن : دود از کنده بلند میشه!
    رسلر امروز با یه خرمن ریش و پشم و یه کوه عضله باید دست به سینه وایسه و واسه پی پی وی خانم ها دست بزنه و اشک بریزه!
    هیل و فیس و kayfabe به درک ! مگه کاراکتری باقی میمونه توی این اوضاع که اصلا بخواد رشد کنه؟!
    8 کاربر مقابل از jafari عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (10-07-2018), Cero Miedo (10-06-2018), Fedor Emelianenko (10-06-2018), Moein Hunter (10-06-2018), great (10-06-2018), mahdy77 (10-08-2018), rahman24 (10-06-2018), rey619rey (10-07-2018)

  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    23422
    نوشته ها
    1,349
    تشکر
    11,337
    تشکر شده 6,644 بار در 1,237 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    941 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط jafari نمایش پست ها
    اگه اینطور بسنجیم کاملترین رسلر کسی به جز تریپل اچ نیست
    توی تمام نسل ها با تاپ ترین ادم ها استوری داشته
    همیشه پر از نبوغ و استعداده
    با دی اکس و اوولوشن و اتوریتی نشون داده چقدر منعطف و به قول خودمونی کار درسته!
    اینی هم که میگن به خاطر روابط بوده درست و غلط بودنش هیچ تاثیری توی کاراکترهاش نداره
    استعاره ای بگم رسلرهای امروز کبریت بی خطرن و رسلر قدیمی همونیه که میگن : دود از کنده بلند میشه!
    رسلر امروز با یه خرمن ریش و پشم و یه کوه عضله باید دست به سینه وایسه و واسه پی پی وی خانم ها دست بزنه و اشک بریزه!
    هیل و فیس و kayfabe به درک ! مگه کاراکتری باقی میمونه توی این اوضاع که اصلا بخواد رشد کنه؟!
    بله هستن از رندی اورتون بگیر تا سث رالینز که هم گروه داشتن هم هیل و فیس عالی بودن چرا فقط تریپل اچ؟
    8 کاربر مقابل از rahman24 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (10-07-2018), Cero Miedo (10-06-2018), Fedor Emelianenko (10-06-2018), Moein Hunter (10-06-2018), great (10-08-2018), jafari (10-07-2018), mahdy77 (10-08-2018), rey619rey (10-07-2018)
    امضای ایشان





  9. Top | #9

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    شماره عضویت
    38161
    نوشته ها
    39
    تشکر
    147
    تشکر شده 234 بار در 34 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    40 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط rahman24 نمایش پست ها
    بله هستن از رندی اورتون بگیر تا سث رالینز که هم گروه داشتن هم هیل و فیس عالی بودن چرا فقط تریپل اچ؟
    در ادامه بحثمون باید بگم :
    تریپل اچ همه فن حریفه و هوش ( انواعش) رو داره ، رندی خیلی وقته حرفی واسه گفتن نداره و فیس اصلا نمی تونه کار کنه...
    رالینز هم به شخصه ازش خوشم میاد اما هنوز خیلی زوده واسه قضاوت و البته شنیدم دست خوبی توی مصدوم کردن خودش و دیگران داره...
    7 کاربر مقابل از jafari عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (10-07-2018), Cero Miedo (10-07-2018), Fedor Emelianenko (10-07-2018), great (10-08-2018), mahdy77 (10-08-2018), rahman24 (10-09-2018), rey619rey (10-07-2018)

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    کاربر حرفه ای
    تاریخ عضویت
    Apr 2017
    شماره عضویت
    45537
    نوشته ها
    382
    تشکر
    5,608
    تشکر شده 2,558 بار در 387 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    174 Thread(s)

    پیش فرض

    هانتر زیر دسته یکی از بهترین بیزینسمن ها بزرگ شده معلومه توی کریرش خیلی کمکش میکنه و کرده
    یه چیزه دیگه که یادم اومد این کوین نش خیلی ریاکاره حرف از مصدوم شدن دم و دیقه ی رسلرها میزنه در صورتی که کل کریرش خودش همه ش مصدوم بود
    ویرایش توسط Cero Miedo : 10-08-2018 در ساعت 12:19 AM
    4 کاربر مقابل از Cero Miedo عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (10-08-2018), Fedor Emelianenko (10-08-2018), great (10-08-2018), rahman24 (10-09-2018)
    امضای ایشان

    You know it make me God damn numb
    When I see 'em die so God damn young


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-17-2018, 11:42 PM
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: 01-10-2017, 11:24 PM
  3. |گالـــری| عکس هـای » دبلیو دبلیو ای : سوپــراستارز | 11 سپتامبر 2014
    توسط H H H در انجمن سوپر استارز
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-14-2014, 03:50 PM
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-13-2014, 10:28 PM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-07-2014, 08:06 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد