بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20

موضوع: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

  1. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    552
    سن
    38
    نوشته ها
    164
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    So, I think it's better to answer this quiz in the suitable time
    cuz my mouth was yawning like a hippo.
    Sorry pals.

  2. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    497
    سن
    37
    نوشته ها
    206
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    نقل قول نوشته اصلی توسط cbtarwhk
    So, I think it's better to answer this quiz in the suitable time
    cuz my mouth was yawning like a hippo.
    Sorry pals.
    THAT'S RIGHT...THIS IS MY THOUGHTS

    1.AS U KNOW IM SADEGH MARDANEH

    2.AS U KNOW SHAWN MICHAELS IS MY FAV AND BECAUSE HE'S A TOTAL PIONEER IN THIS BUSINESS...AND BECAUSE OF GREAT CHRISMA AND BEING SO CREATIVE

    3.HBK VS BRET THE HITMAN HART...IRONMAN 61 MINUTES MATCH

  3. Top | #13

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    497
    سن
    37
    نوشته ها
    206
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    OK GUYS AS cbtarwhk SAID...TAKE YOUR TIME..AND ANSWER IN SUITABLE TIME..

    cbtarwhk I WANNA THANK U AGIAN FOR BEING SO KIND TO ME...PEACE AND SAFETY BE UPON EACH ANYONE OF U..

  4. Top | #14

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1337
    سن
    35
    نوشته ها
    307
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    نقل قول نوشته اصلی توسط sadegh86
    so..i'v got an idea.....start with:this

    1.what's your name

    2.who is your favorite wrestler and why

    3.what is your favorite match...either wwe or tna

    any comments will be appreciated
    ok i answer this questions . but i answer somthing your question !!!

    1 . My name is pedram karandi . my title is that forum Pedram Batista

    2 . my favorite superstar is batista . because i like Batista bomb and spin buster . i think this Arts need a powerful man so this art very hard . just batista can Strike this arts !!!

    3 . I Think WWE Superstars Better than TNA Superstars . So i like wwe . I Like Hell In a Cell Match .

    I Return and more talk english . thats fun no ? See You Later ...

  5. Top | #15

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    [align=left].Well,I'll chat you guys tomorrow.I realy have to sleep
    .By the way,It's a good topic,but it will be better if you pick a serious subject to talk

    thx
    Good luck[/align]

  6. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    497
    سن
    37
    نوشته ها
    206
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dave Batista
    [align=left].Well,I'll chat you guys tomorrow.I realy have to sleep
    .By the way,It's a good topic,but it will be better if you pick a serious subject to talk

    thx
    Good luck[/align]
    THX FOR YOUR REPLY....I AGREE..I'M WORKING ON IT...CHECK WITH ME TOMORROW...I'LL TRY MY BEST...WHY DO'NT YOU HELP US...GIVE US SOME SUGGESTIONS....ANY1 GIVE US SOME ADVICE...

  7. Top | #17

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    497
    سن
    37
    نوشته ها
    206
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    THANKS GUYS...THANK FOR YOUR PARTICIPATION...

    LOOKS LIKE NOBODY IS INTERESTED

  8. Top | #18

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    552
    سن
    38
    نوشته ها
    164
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    Be patient Smark Mark.
    I will reply those questions very soon,and I will help you to promote this discussion.

  9. Top | #19

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    497
    سن
    37
    نوشته ها
    206
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    نقل قول نوشته اصلی توسط cbtarwhk
    Be patient Smark Mark.
    I will reply those questions very soon,and I will help you to promote this discussion.
    thanks man....you know..... i'm out of ideas

  10. Top | #20

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    552
    سن
    38
    نوشته ها
    164
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    1- My Name is Amir Nasrollah Ben Majed
    2- I have no furthermore favorite wrestler cuz he destroyed his fans' interest to pro wrestling. Pro Wrestling will never see such crossface & German suplex performer like him.
    2- Kurt Angle vs Chris Benoit - SmackDown! February 6, 2003
    None of them
    3- Don't be hopeless about this topic

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. Ron English : نقـاشي مـايكــ 4000$ دلار قيمـت دارد !
    توسط SASAN در انجمن اخبار سينماي ايران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-10-2011, 08:27 PM
  2. دانلود Google Talk ورژن1.0.0.104 » BETA
    توسط MEĦRSĦAÐ در انجمن نرم افزار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-30-2010, 02:19 PM
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-06-2009, 02:03 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد