بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20

موضوع: نتایج احتمالی سامرسلام 2008

  1. Top | #1

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    495
    نوشته ها
    24
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    نتایج احتمالی سامرسلام 2008

    به نام خدا
    سلام
    سامرسلام 2008 امشب در ساعت 4 و نیم شب از شبکه تی وی 14 پخش خواهد شد از چند شبکه دیگر نیز پوشش داده می شود
    مسابقاتی که برای سامرسلام 2008 به صورت رسمی اعلام شده اند :
    http://www.wwe.com/content/media/images/3883682/7720748
    1 ــ اج برابر آندرتیکر در قفس hell in cell match

    2 ــ جان سینا برابر باتیستا

    3 ــ گریت کالی برابر تریپل اچ بر سر کمربند wwe champion

    4 ــ جی بی ال برابر سی ام پانک بر سر کمربند world heavyweight champion

    5 ــ مارک هنری برابر مت هاردی بر سر کمربند ecw champion

    6 ــ جف هاردی برابر ام وی پی بر سر کمربند آمریکا چمپیون

    7 ــ بازگشت شاون مایکل به wwe پس از مصدومیت

    8 ــ بث فونیکس و سانتیو مارلا برابر میکی جیمز و کوفی کینگستون بر سر کمربند زنان و دیگر کمربند مردان

    9 ــ مراسم اختصاصی فیت فینلی و هورنسووگل

    10 ــ مراسم آمدن تمام برندگان تک تیم چمپیون wwe

    این ها برای سامرسلام 2008 انتخاب شده است اگر قرار باشد دوباره اعلام شود حداکثر یک مسابقه دیگر اعلام رسمی می شود در ضمن بازگشت رندی ارتن پس از مدتی به wwe در سامرسلام 2008 به علت تصادف رندی ارتن با موتور لغو شد .

    مسابقه بین آندرتیکر و اج در قفس هل این سل از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین جان سینا و باتیستا از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین گریت کالی و تریپل اچ از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین جی بی ال و سی ام پانک از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین مارک هنری و مت هاردی از سری مسابقات ای سی دابلیو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین جف هاردی و ام وی پی از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، بازگشت شاون مایکل از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بث فونیکس و سانتیو مارلا برابر میکی جیمز و کوفی کینگستون بر سر کمربند زنان و دیگر کمربند مردان از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مراسم اختصاصی فیت فینلی و هورنسووگل از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، مراسم مراسم آمدن تمام برندگان تک تیم چمپیون wwe هم از لیگ راو به مسابقات سامرسلام 2008 اومده است . می شود گفت از 10 برنامه ای که فعلاً برای سامرسلام 2008 به صورت رسمی اعلام شده است 5 برنامه اش از راو به اسمرسلام 2008 اومده است ، 4 برنامه اش از اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است و 1 برنامه نیز از ای سی دابلیو به سامرسلام 2008 اومده است .

    امشب حتماً سامرسلام 2008 رو از شبکه تی وی 14 یا شبکه های دیگر ساعت 4 و نیم صبح ببینید

    ***************
    از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.


    تابعد ...
    خدانگهدار

  2. Top | #11

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    495
    نوشته ها
    24
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ******* ، مسابقات

    به نام خدا
    سلام
    در هاتبرد شبکه های bell و sky sport و مهمترین شبکه tv14 مسابقات رو می دهند
    مردونه اگه کسی فرکانس داره بذاره و بگه این شبکه ها چجور می یان آزاده یا پولی
    تا بعد ...
    خدانگهدار
    ***************
    از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.

  3. Top | #12

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    495
    نوشته ها
    24
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ******* ، مسابقات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Taker
    چی میگی جانم ؟؟؟؟

    نکته اول همه شاپ دار ها دانلود میکنن !!!!
    نکته دوم تنها شبکه این که امکان پخش تمام مسابقات به صورت زنده رو داری سکای اسپورته ..... شبکه شو تایم هم پولی نشونمیده ( کسانی که تو کشورای عربی هستن اگه کارت داشته باشن راحت میتونن ببینن ) و شاید چند شبکه دیگه که پولین .....

    اون TV14 L-V-D هم چند ثانیه اول ثانیه پخش میشه یا رو جلد مسابقات هست شبکه نیست ....احتمالا نوع اصلی ویدئو رو تلویزینه ( Wide - Full یا 4:3 - 16:9 )

    بازم میگم فرکانس داشته باشی بدون کارت نمیشه !!!

    به نام خدا
    سلام درست می گن شبکه کارتی است است که در بعضی از رسیورها به نام شبکه تی وی 14 است ولی نام درست شبکه همین تی وی 14 نیست
    تا بعد ..
    خدانگهدار

  4. Top | #13

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    495
    نوشته ها
    24
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ******* ، مسابقات

    به نام خدا
    سلام
    بابا شبکه رو ول کنید مسابقات رو بچسبید
    به نظر من برنده ها اینا هستن :
    باتیستا و جان سینا : برنده امیدوارم جان سینا بشه
    آندرتیکر و اج در قفس هل این سل : امیدوارم اندرتیکر برنده بشه
    تریپل اچ و گریت کالی : امیدوارم گریت کالی برنده شه
    سی ام پانک و جی بی ال : دوست ندارم ولی احتمالاً جی بی ال ببره
    بث فونیکس و سانتیو مارلا برابر میکی جیمز و کوفی کینگستون : امیدوارم میکی جیمز و کوفی ببرن
    ام وی پی و جف هاردی : امیدوارم جف هاردی ببره
    مت هاردی و مارک هنری : دوست ندارم ولی احتمالاً مارک ببره

  5. Top | #14

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1356
    سن
    41
    نوشته ها
    65
    تشکر
    4
    تشکر شده 9 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ******* ، مسابقات

    1.شبکه ای بنام tv14 وجود نداره!!!
    www.satcodx.com
    www.flysat.com
    www.kingofsat.net
    www.lyngsat.com
    www.satinfo.dk
    www.satgate.net
    اینها سایتهایی هستن که لیست فرکانسها و کانالها در تمام ماه#واره های دنیا رو دارن میتونید تو این سایت ها سرچ کنید تا مطمئن شید.
    2. مهمترین شبکه ها شبکه sky sport در ماه#واره هاتبرد و آستارا و شبکه Showsport4 در ماه#واره نایلست این PPV رو پخش مستقیم میکنن!که هر دو کانال کد بندی شده هستند(کارتی و پولی هستند)!!!
    3.سیستم کد گذاریشون هم کانال اولی ویدئوگارده(Video Guard) و دومی ایردتو(Irdeto)
    (که هر دو امنیت بالائی دارن و هک نشدن)
    4.برای دیدن پخش مستقیم این رویداد چند راه وجود داره!
    A.کارت اوریجینالsky(برای اولی) یا شو تایم (برای دومی) بخریم.قیمت حدودا"400یورو برای اولی و 600 یورو برای دومی.
    B.کارت تقلبی sky و شوتایم بخریم(کارتی که هکر ها ساختن).قیمت حدودا" 200~300 یورو
    C.یکی که که کارت داره(چه اوریجینال چه تقلبی)بیاد کارتشو بوسیله یه کامپیوتر سرور که مرتب به اینترنت وصله برای بقیه به اشتراک بذاره یعنی بذاره ما هم از این ور دنیا از کارتش استفاده کنیم که میشه همون با استفاده از جی باکس یا کارد شیرینگ. کل قیمتش هم میشه قیمت دیش و ال ان بی و کارت DVB یا رس#یوری که قابلیت شرینگ داشته باشه(از این سامسونگ خفن ها400 تومن به بالا) و البته اکانت جی باکس(پولی جزئی برای صاحب کارت و کامپیوترش که کارتشو به اشتراک گذاشته)هزینه اکانت جی باکس هم حدودا" از دو سه تومن برای اکانتهای چند روزی تا بیست تومن برای یک ماهه(که این گرونتر هاش دیگه همه شبکه ها رو باز میکنه)!!!
    و یا استفاده از دانگل برا باز کردن کانالهاا
    و اما یه سوال ؟؟؟
    این صاحبان اسکای اسپورت ایتالیایی و انگلیسی و شو اسپرت عربستانی خودشون چجوری مسابقات رو دریافت میکنن؟؟؟ از ایالت ایندیانا یا استامفورد آمریکا هم که تا دفترشون کابل کشی نیست!!!!!
    DVD اش رو هم که نمیخرن !پس چجوری بلادرنگ مسابقات رو پخش میکنن؟؟!!!
    جواب اینکه اونها هم مثل ما مسابقات رو از ماه#واره دریافت میکنن و کد بندیش میکنن و برای ما در هاتبرد و نایلست میفرستن(FEED)
    اونها قبلا" مسابقات رو از وینس خریدن و وینس هم روی یه ماه#واره متروک (که هم روی آمریکای شمالی و هم روی اروپا و خاورمیانه پوشش داشته باشه) , روی یک فرکانس سری و مخفی براشون بصورت خام مسابقات رو میفرسته و اونها میان و تصاویر رو از اون طریق میگیرن و بعد کدبندیش میکنن و چمیدونم آرم شبکه اشون رو میذارن روش و صدای گذارشگر فرانسوی آلمانی و عربی میذارن روش و با حدود 10 ثانیه تاخیر برای ما مشترکینشون(که کارتشون رو خریدیم) روی اون چند تا کانال میفرستن!!!
    حالا ما باید زرنگی کنیم و اون ******* متروک و اون فرکانس سری رو پیدا کنیم دیش و دم دستگاه و دفتر دستکمونو تنظیم کنیم تا بصورت خام و بلادرنگ مسابقات رو ببینیم.!!!
    سایتی مخصوص به همین فرکانسهای مخفی وجود داره که فرکانسها و ماه#واره رو برای پخش مستقیم مینویسه!!
    متاسفانه دیگه وینس PPV ها رو مجانی نمیفرسته و کدبندیشون میکنه!!!
    در حال حاضر این ترفند فقط بدرد مسابقات هفتگی میخوره!!!!چند سال پیش همش اینجوری ppv ها رو میدیدم!
    ---------------------------------
    پس اونهایی که فرداش مسابقات رو میفروشن یا همون ساقی هستن یا با جی باکس میبینن و ضبط میکنن (که کلی درد سر داره) و یا اینترنت پر سرعت و حوصله دارن و میشینن دانلود میکنن!!!
    --------------------------------
    البته یه تاپیکی در این باره تو بخش ماه#واره و کامپیوتر بود که آقای Hamoon هم یه pdf گذاشته بود و مفصلا" بحث شده یود در این باره که متاسفانه اون بخشها از سایت خذف شده!!
    میخواستم بیام تو بخش انتقادات و انتقاد کنم برای حذف این بخش و تاپیک و نداشتن دکمه تشکر که دیدم اوضاع اونجا خیلی خیطه و هر کی انتقاد میکنه شرطشو پرچم میکنن! ما هم بیخیال شدیم(مزاح)
    -------------------------------
    سر شب که تاپیک پخش مستقیم سامراسلم زده شد( میام اونجا و فرکانسو میذارم ولی چه فایده که کد بندی شده است)
    -------------------------------
    هر وقت حوصلم شد یه مقاله در این باره مینویسم و مفصل تر بحث میکنیم (هر وقت دکمه تشکر درست شد)(مزاح)

  6. Top | #15

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    495
    نوشته ها
    24
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ******* ، مسابقات

    اسکای اسپورت 1 مسابقات رو پخش می کند

  7. Top | #16

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    495
    نوشته ها
    24
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ******* ، مسابقات

    آندرتیکر آیا با تیپ و قیافه جدید می یاد ؟ کاش اینطور باشه

  8. Top | #17

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    495
    نوشته ها
    24
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ******* ، مسابقات

    به نظر من :
    جان سینا از باتیستا می بره

  9. Top | #18

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    495
    نوشته ها
    24
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ******* ، مسابقات

    در انجمن کی مسابقات رو سامرسلام رو نتایجش رو زنده می ذاره اعلام کنه

  10. Top | #19

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: در انجمن چه کسی نتایج سامرسلام 2008 رو زنده می ذاره اعلام کنه

    عزیز ما مدیر اخبار داریم و زحمت میکشه لایو میذاره

  11. Top | #20

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    495
    نوشته ها
    24
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: در انجمن چه کسی نتایج سامرسلام 2008 رو زنده می ذاره اعلام کنه

    به نام خدا
    سلام
    نتایج رو در اینجا پیشبینی کنید
    تا الان در وبلاگ ها و سایت ها گشتم اینطوریه
    جان سینا ، باتیستا رو می برد
    آندرتیکر ، اج رو می برد
    تریپل اچ ، گریت کالی رو می برد
    جف هاردی ، ام وی پی رو می برد
    میکی جیمز و کوفی کینگستون ، سانتیو مارلا و بث فونیکس رو می برند
    مارک هنری ، مت هاردی رو می برد
    جی بی ال ، سی ام پانک رو می برد
    تا بعدد...
    خدانگهدار
    www.wwe-abbas.blogfa.com

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. WWE.Monday.Night.RAW.2008.06.23.The.2008.Draft
    توسط The Enigma در انجمن ماندی نایت راء
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 06-26-2008, 10:01 AM
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 06-25-2008, 02:18 PM
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 04-23-2008, 11:54 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد