بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 4 از 61 نخستنخست ... 234561454 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #31

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت

    [size=x-large]منم یه انتقاد کوچیک دارم اون موقع که رفتی داوود جون من یکی که اصلا نفهمیدم چی شد؟؟؟
    هرچه بهت پ.خ /پی ام / اس ام اس / زنگ میزدم جواب نمیدادی گفتم شاید از منم دلخور شدی ولی بعدن فهمیدم که با علی دعوات شده و رفتی ولی زمانی که برگشتی به خدا قسم خوشحال شدم چون هم جات تو انجمن خالی بود هم یکی از رفیقای گلم بودی.
    اگه تو نبودی شاید الان من هم تو این انجمن نبودم!!!!!!!!
    تابستون پارسال یک غروب سه شنبه بود که به خاطر یک سری از مسائل یک پست زدم و میخواستم برایه همیشه از این انجمن برم تصمیمم هم خیلی جدی بود ولی اگه یادت باشه تو یاهو حدود یک ساعت چتیدیم و دلایل اتفاقت به وجود اومده رو گفتی طوری قانع ام کردی که خودم مونده بودم این چه پست و تصمیمی بود که من گرفته بودم!!!
    بدون هیچ دروغی بخوام توصیفش کنم داوود واقعا کسی است که من تا الان هیچ بدی ازش ندیدم تو اخبار انجمن بهترین پست ها رو داده بهترین عملکرد رو داشته .با اخبار پی پی وی ها که به صورت لایو میزاره واقعا میشه گفت رقیب نداره.
    [/size]

    [size=x-large]انجمن تو بخش اخبار بدون اغراق مدیونت است.[/size]

    [size=x-large]امیدوارم هر جا که هستی موفق و سربلند باشی.[/size]

  2. Top | #32

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    شماره عضویت
    659
    سن
    36
    نوشته ها
    382
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت

    اول از همه از برادر ابولفضل تشکر میکنم بخاطر زحمت فراوانش

    ما از همون روز اول با اقا داوود حال میکردیم و میدونستیم که بچه با اعتقاد و خوبیه و الانم اعتقادمون بیشتر شد انشالله در تمامیه مراحل زندگیت موفق باشی یا حق

  3. Top | #33

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت

    نقل قول نوشته اصلی توسط The King Of Kings
    اول از همه از برادر ابولفضل تشکر میکنم بخاطر زحمت فراوانش

    ما از همون روز اول با اقا داوود حال میکردیم و میدونستیم که بچه با اعتقاد و خوبیه و الانم اعتقادمون بیشتر شد انشالله در تمامیه مراحل زندگیت موفق باشی یا حق
    علی رضا تو یاهو بیا کارت دارم.

  4. Top | #34

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت

    اول اینکه از تک تک بچه ها بابت لطفشون کمال تشکر دارم

    اما در جواب آرمان :

    والا آرمان جون به یاد ندارم که سر اون تاپیک باهات بحث کرده باشم اگه کردم عذر میخوام چون من خودم همیشه حامی سر سخت کاربران تازه کار هستم و معتقدم از این کاربرا استعدادهای زیادی در میاد اگر درست حمایت بشن

    درباره غرور باید بگم که به شخصه هیچوقت اهل فخر فروشی و این حرفها نبودم نمیدونم واقعا چه زمانی حس کردی من مغرورم اما اگر واقعا چنین هست شما بگ
    و با کمال میل من برطرفش میکنم چون انتقاد رو خیلی دوست دارم


    در جواب عرفان(HHH):

    عرفان لطف داری ولی عزیز من دقیقا یادمه زمانی که من رفتم شما برای من 3 تا پیام خصوصی گذاشتی و درست زمانی بود که من 10 روز انجمن نیومدم بعد 10 روز اومدم و جوابت رو دادم.در یاهو که گفتم اکثرا آن هستم اما پشت میز نیستم چون میزارم دانلود میکنه و میرم و برمیگردم.بابت SMS هم به ولله من از طرف شما اس ام اس اون زمان نگرفتم وگرنه جواب میدادم شاید شماره رو اشتباه زده که شمارم اینه(09125780695)

    اما هرگونه بی احترامی شده من خودم رسما ازت عذر میخوام.


    از حامد و هامون عزیز و سینای دوست داشتنی و سایر دوستای گلم مثل بهنام و افرادی که نظر دادن(شرمنده اسم همه تو یادم نیست)کمال تشکر رو دارم

    انتقاد کنید من هم مطمئن باشید بی برو برگرد به حرفاتون گوش میدم

  5. Top | #35

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت

    [quote=Mr.DMN]


    در جواب عرفان(HHH):

    عرفان لطف داری ولی عزیز من دقیقا یادمه زمانی که من رفتم شما برای من 3 تا پیام خصوصی گذاشتی و درست زمانی بود که من 10 روز انجمن نیومدم بعد 10 روز اومدم و جوابت رو دادم.در یاهو که گفتم اکثرا آن هستم اما پشت میز نیستم چون میزارم دانلود میکنه و میرم و برمیگردم.بابت SMS هم به ولله من از طرف شما اس ام اس اون زمان نگرفتم وگرنه جواب میدادم شاید شماره رو اشتباه زده که شمارم اینه(09125780695)

    اما هرگونه بی احترامی شده من خودم رسما ازت عذر میخوام.



    اقایی داداش .

  6. Top | #36

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    27
    نوشته ها
    596
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت

    ابوالفضل فقط ميتونم بهت بگم .. دممممممممت گرم .. !! تو آخرشي ديگه بعد تو بيابونيه .. !! بده بينم لبتو ..
    مصاحبه فوق العاده كامل و زيبايي بود .. !!
    داووت قبلا خيلي ازت خوشم ميومد ولي اين مصاحبه رو كه خوندم ديگه اصلا ازت خوشم نمياد ...... !! چون الان ديگه عاچقتم عسيسم .. !
    باز هم يه تشكر ويجه از حاج ابوالفضل نيشابوري به خاطر زحماتي كه براي Iranwwe ميكشه .. !!

  7. Top | #37

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت

    با تشکر فراوان از بچه ها بابته نظرهاشون..دست گلتون درد نکنه ...مخصوصا عرفان قمی عزیز که باید از این به بعد بیارمش بزارمش بغل دست خودم چون خیلی ذهنش بالاست!!

    در جواب مرتضی عزیز بگم .اولان که من ناراحت نشدم و نمیشم .تو نقدمون نکنی کی نقدمون کنه!! والا عارضم خدمتت من ادا در نیوردم ...میتونی از تک تک این بچه ها بپرسی هدف ما چیه ...هدف من با هدف تو خیلی فرق میکنه مرتضی جون مخصوصا تو این انجمن...تو دوست داری ما از اینجا کوچ کنیم ولی ما دوست داریم اینجا رو گسترش بدیم .اصلا مدام سازت مخالفه .نمیدونم چرا از اینجا واین انجمن اینقدر نفرت داری؟!!! نیای بگی نه که ما خودمون ختمیم!!!!.

    .بعدشم اصلا صندلی داغ چه ربطی داره به این تاپیک ...مثلا میشه بچه ها بیان تو صندلی داغ سوال کنن داوود چرا تو با علی دعوات شد ...
    اصلا مصاحبه یه اصل جداست ..تو مصاحبه میشه از هر درس سخن گفت و به حاشیه ها بیشتر رفت .چون در هنگام مصاحبه سر یه موضوع میشه تا 1 ساعت هم بحث کرد ولی تو صندلی داغ طرف سوال میکنه وقتی جوابش میاد براش دیگه طرف نمیتونه بره بگه چرا این جواب رو دادی!!
    امیدوارم گرفته باشی منظورمو...

    بازم امیدوارم یکم تو رفتارت تو انجمن تجدذد نظر کنی چون یه مقدار برخوردت عوض شده ...و اونی که ادا در میاره تویی نه ما!!


    نفر بعدی مصاحبه هم بزودی معرفی میشه....خیالتون راحت با تمام بچه های انجمن خصوصان خاک خورده هاش مصاحبه میکنم....

  8. Top | #38

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت

    اول اینکه من دو تا عادت بد دارم
    1. نوشته های طولانی رو نمی خونم
    2 . در مورد چیزی که نمی دونم چیه نمی خونم ( منظورم اتفاقاتیه که خودم توش نبودم )
    اما این مصاحبه از این قواعد مستثنی بود
    به هر دو تا دوست عزیز و برادر گرامیم تبریک می گم اول به ابوالفضل که انتخاب خوب در مورد سوال و مصاحبه شونده داشت
    دوم به خاطر داوود که اگه نخونده بودم چند سالشه شاید فکر می کردم 25-26 سالش باشه

    توجه دوستای عزیزمو به یه نکته ظریف جلب می کنم
    اگه شما می بینین تو ******* و کانالهای ******* ای صحبت از انجمن و سایت ما میشه مطمئن باشین ما بخش عمدشو به افرادی مثل داوود و ... مدیونیم
    من شاید از اون اولی که انجمن کشتی کچ بود توشون عضو نشده بودم ولی این یه چیز دیگست واقعا می گم

    ابوالفضل جان اقا داوود و ..... تمام دوستی خوبم تو این انجمن ایشالا همیشه موفق باشین
    درسایی که از این تاپیک گرفتم هیچ وقت سعی می کنم یادم نره

  9. Top | #39

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت

    نقل قول نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
    [b]با تشکر فراوان از بچه ها بابته نظرهاشون..دست گلتون درد نکنه ...مخصوصا عرفان قمی عزیز که باید از این به بعد بیارمش بزارمش بغل دست خودم چون خیلی ذهنش بالاست!b]

    نفر بعدی مصاحبه هم بزودی معرفی میشه....خیالتون راحت با تمام بچه های انجمن خصوصان خاک خورده هاش مصاحبه میکنم....

    من نیمیام چیکار داری با من ؟ مامانم گفته با غریبه ها نگرد

    نفر بعدی ایشالله کی معرفی میشه ؟؟ بنظرم یکم فاصله بندازی خیلی خوبه.چون هنوز خیلی ها هستند که مصاحبه ی داوود رو ندیدند و اگه پشت سر هم بخوای هی مصاحبه کنی ، خب زیاد جذاب در نمیاد و تکراری و یکنواخت میشه...البته زحمت خودت هم بیشتر میشه و ممکنه کمتر ثمره داشته باشه

    ممنون
    موفق باشین (به سبک سینا هلندی )

  10. Top | #40

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    125
    سن
    31
    نوشته ها
    74
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت

    نقل قول نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
    با تشکر فراوان از بچه ها بابته نظرهاشون..دست گلتون درد نکنه ...مخصوصا عرفان قمی عزیز که باید از این به بعد بیارمش بزارمش بغل دست خودم چون خیلی ذهنش بالاست!!

    در جواب مرتضی عزیز بگم .اولان که من ناراحت نشدم و نمیشم .تو نقدمون نکنی کی نقدمون کنه!! والا عارضم خدمتت من ادا در نیوردم ...میتونی از تک تک این بچه ها بپرسی هدف ما چیه ...هدف من با هدف تو خیلی فرق میکنه مرتضی جون مخصوصا تو این انجمن...تو دوست داری ما از اینجا کوچ کنیم ولی ما دوست داریم اینجا رو گسترش بدیم .اصلا مدام سازت مخالفه .نمیدونم چرا از اینجا واین انجمن اینقدر نفرت داری؟!!! نیای بگی نه که ما خودمون ختمیم!!!!.

    .بعدشم اصلا صندلی داغ چه ربطی داره به این تاپیک ...مثلا میشه بچه ها بیان تو صندلی داغ سوال کنن داوود چرا تو با علی دعوات شد ...
    اصلا مصاحبه یه اصل جداست ..تو مصاحبه میشه از هر درس سخن گفت و به حاشیه ها بیشتر رفت .چون در هنگام مصاحبه سر یه موضوع میشه تا 1 ساعت هم بحث کرد ولی تو صندلی داغ طرف سوال میکنه وقتی جوابش میاد براش دیگه طرف نمیتونه بره بگه چرا این جواب رو دادی!!
    امیدوارم گرفته باشی منظورمو...

    بازم امیدوارم یکم تو رفتارت تو انجمن تجدذد نظر کنی چون یه مقدار برخوردت عوض شده ...و اونی که ادا در میاره تویی نه ما!!


    نفر بعدی مصاحبه هم بزودی معرفی میشه....خیالتون راحت با تمام بچه های انجمن خصوصان خاک خورده هاش مصاحبه میکنم....
    خودمون ختمیم چیه ابولی جون ؟؟؟ این چه طرز حرف زدنه ؟؟؟!!! استادیوم آزادی نیست اینجا که .. من اومدم ازت یه انتقاد کردم و بعدش ازت ستایش کردم . با خودم گفتم ابولی پسره خوبیه یطوری قضیه رو میزاره زیره غلطک !!! ولی متاسفانه دیدم دوسته قدیمیم هم ... !!! نه داداش من از این انجمن بدم نمیاد !!! اتفاقا انجمن خوبیه ولی یک سری مسائل و انتقادات وجود داره که هنگام درافت شدنم به باشگاه TNA مطرح میکنم !!! حالا برگشتی گفتی میخوای اینجا رو گسترش بدی !!! به امام خندم گرفت !!! حالا من کاری ندارم برو گسترشش بده !!!

صفحه 4 از 61 نخستنخست ... 234561454 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد