
نوشته اصلی توسط
ABOLFAZL
با تشکر فراوان از بچه ها بابته نظرهاشون..دست گلتون درد نکنه ...مخصوصا عرفان قمی عزیز که باید از این به بعد بیارمش بزارمش بغل دست خودم چون خیلی ذهنش بالاست!!
در جواب مرتضی عزیز بگم .اولان که من ناراحت نشدم و نمیشم .تو نقدمون نکنی کی نقدمون کنه!! والا عارضم خدمتت من ادا در نیوردم ...میتونی از تک تک این بچه ها بپرسی هدف ما چیه ...هدف من با هدف تو خیلی فرق میکنه مرتضی جون مخصوصا تو این انجمن...تو دوست داری ما از اینجا کوچ کنیم ولی ما دوست داریم اینجا رو گسترش بدیم .اصلا مدام سازت مخالفه .نمیدونم چرا از اینجا واین انجمن اینقدر نفرت داری؟!!! نیای بگی نه که ما خودمون ختمیم!!!!.
.بعدشم اصلا صندلی داغ چه ربطی داره به این تاپیک ...مثلا میشه بچه ها بیان تو صندلی داغ سوال کنن داوود چرا تو با علی دعوات شد ...
اصلا مصاحبه یه اصل جداست ..تو مصاحبه میشه از هر درس سخن گفت و به حاشیه ها بیشتر رفت .چون در هنگام مصاحبه سر یه موضوع میشه تا 1 ساعت هم بحث کرد ولی تو صندلی داغ طرف سوال میکنه وقتی جوابش میاد براش دیگه طرف نمیتونه بره بگه چرا این جواب رو دادی!!
امیدوارم گرفته باشی منظورمو...
بازم امیدوارم یکم تو رفتارت تو انجمن تجدذد نظر کنی چون یه مقدار برخوردت عوض شده ...و اونی که ادا در میاره تویی نه ما!!
نفر بعدی مصاحبه هم بزودی معرفی میشه....خیالتون راحت با تمام بچه های انجمن خصوصان خاک خورده هاش مصاحبه میکنم....
علاقه مندی ها (Bookmarks)