جالب بود...ممنون

جالب بود...ممنون

جالب بود. دستت درد نکنه داش ابولفضل که زحمت میکشی.
جالب بود,فکر نمی کردم از این ها باشه که بخواد به این زودی ازدواج کنه,اون رگ زدن هم یاده یکی از دوستای قدیمم افتادم که این کار رو کرده بود,بنده خدا ضعف کرد,بردنش دکتر...![]()
ممنون.
موفق باشین.
مصاحبه خوبی بود ممنون از جفتتون
من نفهمیدم کی تمام شدبه نظرم کمتر از مصاحبه قبلی بود
این رگ زدنها شییشه میشه اصلا به نظرم کار درستی نیست
راستی امیر این پیام نور قضیش چیه میگی؟
من میخوام برم پیام نور آخه![]()
خیلی جالب بود
واقعا من امیر رو مثل دادش بزرگم میدونم .. خیلی دوسش دارم ... واقعا زحمت کش هستش ...![]()

خیلی زیبا بود واقعا لذت بردیم
من که از وقتی با امیر آشنا شدم جزء خوبی ازش چیزی ندیدم و واقعا بچه ی با غیرتی است دوست داره رو پای خودش باشه و امیدوارم هر جا که باشه موفق باشه
هر چند اینکه ما جدیدا خیلی اذیتش کردیم
مصاحبه زيبايي بود ممنون
![]()
[align=center]
[/align]
از پیام نور می خوای بدونی بیا پیش خودم![]()

[size=x-large]خیلی کامل و باحال بود دسته هردوتون درد نکنه.[/size]

ممنون . خسته نباشيد . مصاحبه خوبي بود . از تو بعيد بود امير كه رفتي رگ زدي و از اين كارت لذت بردي![]()
راستي شمال آمدي در خدنتيم
درساتم خوب بخون كه قبول بشي![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)