بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 24 , از مجموع 24

موضوع: وقتی سینا برگرده .........

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض وقتی سینا برگرده .........

    [size=small]اخباری از کمپانی WWE به گوش میرسه که زمانی که سینا باز خواهد گشت تغییرات بزرگی ایجاد خواهد شد . البته به این نکته ها به طور مستقیم اشاره نمیکنن اما به نظر میرسه که سینا با چند تن از مقامات WWE ملاقات کرده و اونا میخوان سینا رو به حدی برسونن که مانند راک یا استون کولد بشه و از لحاظ محبوبیت و قدرت با این دو مقایسه بشه ....... به نظر میرسه سینا موقع بازگشت خود دیگه مانند یکسرباز آمریکا نباشه و شخصیت fashion داشته باشه . به گوش میرسه با مصدومیت سینا تعداد بسیاری از فروش محصولات WWE افت کرده و اونا میخوان Cena با یک شخصیت جدید برگرده تا دوباره سود محصولات نصیبشون بشه .

    [/size]

  2. Top | #21

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    906
    سن
    56
    نوشته ها
    671
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: وقتی سینا برگرده .........


    دیدید گفتم امثال *** همه زیر 15 سال هستن!
    وگر نه یه فرد بالغ وقتی مشکلی پیش میاد با منطق و مدرک میاد حرفاش رو ثابت میکنه نه با فحش و توهین.
    هر وقت کل کلی بین هر **** استاری (به خصوص اچ اچ اچ ) با سینا رخ داد،طرفدارای سینا فقط اومدن با فحش پیش رفتن نه چیز دیگه(نمونش خیلی از وبلاگ ها)
    حالا یکی بگه این اخلاق افراد بالغ است؟!!
    =============================================
    من تعجب میکنم سینا هر کی باشه نامرد نیست.اخلاقش خوبه.
    ولی نمیدونم چرا طرفداراش این قدر بچه هستن!

  3. Top | #22

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض RE: وقتی سینا برگرده .........

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed_champ
    راک بخاطر دلقک بازیهاش محبوب شد.
    ولی سینا یه استار اینده داره و همیشه مثل یه قهرمان میمونه و هیچ .......... نمی تونه خرابش کنه.
    [size=large]عجب حرف بیخودی زدی مگه یادت نیست سینا وقتی تازه وارد WWE شده بود چقدر اسکل بازی در میوورد؟[/size]

  4. Top | #23

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2758
    نوشته ها
    174
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: وقتی سینا برگرده .........

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahmoodtaker

    دیدید گفتم امثال *** همه زیر 15 سال هستن!
    وگر نه یه فرد بالغ وقتی مشکلی پیش میاد با منطق و مدرک میاد حرفاش رو ثابت میکنه نه با فحش و توهین.
    هر وقت کل کلی بین هر **** استاری (به خصوص اچ اچ اچ ) با سینا رخ داد،طرفدارای سینا فقط اومدن با فحش پیش رفتن نه چیز دیگه(نمونش خیلی از وبلاگ ها)
    حالا یکی بگه این اخلاق افراد بالغ است؟!!
    =============================================
    من تعجب میکنم سینا هر کی باشه نامرد نیست.اخلاقش خوبه.
    ولی نمیدونم چرا طرفداراش این قدر بچه هستن!
    من با شما موافقم

  5. Top | #24

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2050
    نوشته ها
    161
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: وقتی سینا برگرده .........

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahmoodtaker

    دیدید گفتم امثال *** همه زیر 15 سال هستن!
    وگر نه یه فرد بالغ وقتی مشکلی پیش میاد با منطق و مدرک میاد حرفاش رو ثابت میکنه نه با فحش و توهین.
    هر وقت کل کلی بین هر **** استاری (به خصوص اچ اچ اچ ) با سینا رخ داد،طرفدارای سینا فقط اومدن با فحش پیش رفتن نه چیز دیگه(نمونش خیلی از وبلاگ ها)
    حالا یکی بگه این اخلاق افراد بالغ است؟!!
    =============================================
    من تعجب میکنم سینا هر کی باشه نامرد نیست.اخلاقش خوبه.
    ولی نمیدونم چرا طرفداراش این قدر بچه هستن!
    دمت گرم زدی تو خال همیشه همین طور بوده من خودم چندین نمونه دیدم که سر نایت آف چمپیون چه فوهش های رکیکی به خود تریپل اچ و هوادارانش زده شد

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جان سینا : هر کاری میکنم تا با راک کشتی بگیرم !
    توسط Arsalan در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-26-2011, 05:27 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-24-2011, 05:47 PM
  3. آنتی سینا هستید یا طرفدار سینا...؟؟؟
    توسط AƦAƾH در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-14-2009, 03:57 PM
  4. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 03-25-2009, 10:56 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد