RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
1. یالا ما اومدیم ..یه 3 روزی نبودیم ترکوندین!!! همیشه دوست داشتم همه بچه ها تو بحثهای این تاپیک شرکت کنن..چون اونایی که نوجوونتر باشن میتونن 4 تا چیز از امثال عرفان و سینا و امیرو.. یاد بگیرن !
جی بی ال جان من بچه شهر ری ام !!
جریان زلزله دیشب رو براوتون میگم ولی خدایی بشینید بخونید و استفاده کنید ..یکم یاده خدا و پیغمبر بیشتر بیوفتید ...بترسید....اینقدر نرید دنباله فلسف شوک و این برنامه های چرت و پرت برید داستان ما رو بخونید یکم بیشتر یاده خدا بیوفتین....از روزی که این برنامه شروع شده ...19 تا تاپیک زدن ..نظرسنجی و ش رت ننه فلاکت گل گلیه و ...سر دانلود این برنامه دعواست!!!.ای کاش برای تاپیکهای قرانی هم همیشه در صحنه حاضر بودین!!!
==================================
2. دیشب یعنی بامداد روز پنج شنبه...بود که ما خسته و کوفته از سرکار برگشتیم...از اونجایی که اقا ننمون رفتن مسافرت و ما شبها ارازل و اوباش زیادی خونمون میخوابن...ما شبها تا نزدیکایه 3 الی 5 بعد از طلوع خورشید!!بیداریم...
دیشب که میشه پریشب یا همون بامداد دیروز که میشه 24 ساعت قبل منو و محمد و پسر عمم و یکی از عموهام( لامصب بابابزرگم جوجه کشی راه انداخته بود اینقدر تک و تخ انداخت که بعضی وقتا یاادم میره چند تا عموو و عمه دارم!!! اخه 2 تا زن هم گرفت به سنت پیامبر!!!
ما هر شب تعریف از مشکلات جامعه و مشکلات مغازه و دیگر مشکلات میکنیم اما دیشب زده بود به سرمون و تعریفه جن و دزد و اینجور چیزهای ترسناک رو میکردیم...برقها هم که خاموش میکنیم مدام پسر عممون که سنش کمه رو میترسونیم...ما دیشب خود به خود دچار ترس شده بودیم و همگی دراز کشیده بودیم عمویه عزیزمون از خاطرات بچگیش و جن دیدناش میگفت البته دروغ هم زیاد میگفت منتها ما به روش نیووردیم واسه چاشنیش!!!
تو همین حول و حوشا بودیم که یهو قبل از زلزله خودم به شخصه عینه یک خروس یا یک غاز احساس کردم یه اتفاقی انگار میخواد بیوفته ..منتها ما نه قوقولی قوقول بلد بودیم که خبر بدیم نه ماما کردن!!!
تو پذیرایی همگی دراز کشیده بودیم...باور کنیدبهم تلقین شد ...شاید 1 دقیقه قبل از زلزله...که یهو احساس کردم استکانهای داخل اشپزخونه صدا دادن و یه صدای مهیب از زیرمون اومد ...حالت اینکه یهو یه در یه چاهی رو باز کنی با صدای بلند و زیرمون به شدت لرزید ..من سر جای مثله مار قلتیده شدم!!بخدا یه لحظه حس کردن تو قبرم و فشار قبر رومه......به مدت 6 ثانیه ما مرگ رو به چشم خودمون دیدیم...منتهاش مثل اینکه خدا نخواست زود بریم پیشش ...وزلزله 5.5 ریشتری در عرض 6 ثانیه رفت ... و ما زنده موندیم..اومده بود که بیاد یه بلایی ولی خدا نخواست ....اگه خدا میخواست بد و خوب با هم میسوختن...همون موقع همگی بحث دزد و جن و پری یادمون رفت فقط فکره این بودیم که فرار کنیم از تو خونه...هممون هم بیشتر به فکره جون همدیگه بودیم تا جون خودمون...طوری که تو اون حالت ترسناک و بهت زدگی خودمون ...سریع پریدیم تو خیابون...هممون هم بیشتر فکره پسر عمم بودیم چون با اینکه 15 سالش بود ولی از ترس گریه اش گرفت!!! ارومش کردم ولی مگه اروم میشد ..1 ساعتی رو بیرون نشستیم و اومدیم داخل ...
----------------
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
(پدر را می بینی که لالایی می خواند و جنازه دو پسرش را حمل می کرد .پدر به کجا می رفت؟کسی نمی دانست اما از قبرستان دور می شد تا مجبور نشود دو پاره تن خود را به زیر خاک بفرستد.)
----------------
همون لحظه من سریع السیر رفتم دست و صورتمو اب زدم و نماز ایت مون رو به جا اوردیم...
بعد همه به التماس خدا افتادن که اتفاقی نیوفته ....ولی من بهشون اطمینان میدادم که اتفاقی نمیوفته و میگفتم اگه خدا بخواد اتفاقی برای ماها بیوفته میوفته و اگه نخواد نمیوفته ...این پیشگیری و فرار و این حرفا همه کشکه اون بالایی ما رو بخواد ما در امان میمونیم.....و عموم و محمد خوابیدن ولی ÷سر عمم کماکان با ترس و لرز خوابیده بود ..اوردمش پیش خودم تا صبح مراقبش بودم...منی که هیچ وقت تا صبح بیدار نمیشدم ..اون شب 15 دقیقه به 15 دقیقه بیدار میشدم اول یه نگاه به پسر عمم میکردم و بعد میخوابیدم ..اما کماکان ترس داشتم خدایا اتفاقی براشون نیوفته جواب پدر و مادررو رو چی بدیم!!!
صبح که بیدار شدیم اخبار اعلام کرد که زلزله از سمت عراق اومده بود و کمی رسیده بود به ایلام و خوزستان...منتها به خوزستان که رسیده بود بخاطر اینکه خوزستان نفت خیز و جلگه ای حادثه ای ÷یش نیومد ..
از بس این مردم مفلوک عراق در حق حسینو اماما ظلم کردن که نفرینشون پشت سرشونه..البته همیشه به نظر من دلیل زلزله اومدن کفریه که انسانها انجام میدن و خدا هم ....!! از بس کفر زیاد شده دنیای ما شده زرق و برق ولی غافلیم از اون دنیامون....
من همون دیشب بعد از اون جریان یکمم ته دلم خوشحال شدم که کمی این مردم گناهکار یاده خدا میوفتن ... دیشب خیلی ها به التماس و شکر گذاری خدا ÷رداختن...دیشب برای یه عده معلول الحال باز هم ثابت شد که تمام زندگی و مالل و ثروت و مقامت میتونه تو 8 ثانیه و یه زلزله 7 ریشتری به اتمام برسه...و اونی که میتونه خداوند رب العالمینه...
دیشب خیلی ها بعد از اون پس لرزه هجوم برده بودن به پارکها و تا صبح خوابیدن تو پارک....
ولی در کل خیلی خوب شد هر چند مردم ما فردا یادشون میره!!
http://i19.tinypic.com/6lj9g07.jpg
(این عکس از زلزله بمه ..شاید ما هم اگه خدا میخواست الان اینگونه شده بودیم!!!)
ولی دوستان از اون دنیا و خشم خدا بترسید.....کمترگناه کنید ....عذاب قبر و نبش قبر رو من 8 ثانیه کشیدم!!!!چون مرگ جلو چشمام بود....
انشالا همگی عاقبت به خیر شیم...
=============================
ديروز بعد همین جریان زلزله...یکی از دوستان. زنگ زد گفت يه خبر وحشتناك...نیما علینور( یکی از دوستان قدیمیم) مرد!!!!
گفتم:
اولا كه ماني جان اگر خبر فوتي.زلزله ای..يا تصادفي چيزي مي خواي بدي يه مقدار مقدمه چيني كن...قلب ما ضعيفيه..ديدي خودمون هم به درك واصل شديم....حالا اگر نيما راست راسي مرده بود ...اشكالي نداشت ما به درك واصل مي شديم ولي خدا وكيلي حالا كه خدا رو شكر اتفاقي نيفتاده جواب بچه هاي ما رو كي مي داد!!!
دوما هم اينكه با اون حال مريضم وقتي خبر رو شنيدم كلي خنديدم....گفتم بابا تا نيما هممون رو تو گور نكنه ول كن معامله نيست....نيمااصولا زندگيش رو برنامست....از الان تا سال 2020 برنامه هاش مشخصه....
شك ندارم عزرائيل ( خيلي چاكريم) حالا حالا سراغ داش نيما نمياد چون با خدا سر حمل و نقل روح نيما به توافق نرسيده!!!
تا اینکه دیدمش همین حرف رو بهم زد!!!
==========================================
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اما بشنوید از من!!!!
البته من باید این پست را یک هفته پیش میدادم اما هرچی بیشتر میگذره سر ما شلوغ تر و دسترسی ما به شبکه ی جهانی کمتر میشود!!!
من تصمیم گرفته بودم از نتایج سامر اسلم بی خبر بمانم،تا مسابقات را ببینم!!!برای همین موضوع برادرم هی ما را سر کار میذاشت که فلانی برد ،فلانی باخت طوری که تا قبل از اینکه فرصت کنم یازی ها را بخرم و ببینم از هیچ کدام از نتایج خبر نداشتم، سر دیدن بازی ها هم برادرم اصل سر کار گذاشتن فرد مظلوم را رعایت کرد و خلاصه هی ما را اذیت میکرد که الان ببین باتیستا داره میبازه یا.... . به هر حال تجربه ی خوبی بود من به شما هم پیشنهاد میکنم که نتایج را مطالعه نفرمایید ، خیلی هیجانش بیشتر میشود!!!
نکته ی بعدی این هست چند سال پیش وقتی تهران هم زلزله آمد روزی بود که من در خانه ی مادر بزرگم بودم و مشغول دیدن سی دی فیلمی بودم که ظاهرا روی پرده بود (الان مطمئن نیستم) ولی به هر حال آن سی دی قانونی نبود، ناگهان حس کردم که سر گیجه ی خفن گرفتم، همان موقع خاله ی محترمه ی من فریاد زد پاشو تا نمردی برو زیر چهار چوبی جایی!!!! من تازه فهمیدم که یک اشتباه کوچک محاسباتی داشتم چون سرگیجه را با زلزله اشتباه گرفته بودم!!!! و یک اشتباه بزرگ داشتم و آن هم خرید سی دی های غیر مجاز و ضرر زدن به تهیه کنندگان گرامی بوده، بنابراین من احساس میکنم که جناب ابوالفضل هم شاید سی دی غیر مجازی گرفته بود که زلزله آمد!!!!! آقای ابوالفضل نکن این کار ها را خوبیت ندارد!!! زشته ،بده ،اصلا هیچی!!!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اقا یه مطلبی می خوام این جا عنوان کنم که به نوعی هشداریه برای کاربران...چون زدین اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe,جای بهتر از این جا پیدا نکردم.(تازه خودتون هم یه چیزی تو همین حدود این جا بیان کردین.)
از وقتی کاربران دختر تو انجمن ما اومدن,ما هیچ چیز جز ضرر برای انجمن ندیدیم,من اتفاقا از حضور بانوان در این زمینه خوشحالم,ولی بدی داستان اینه که این دخترانی که ثبت نام کردن اکثرا عصبی هستند و نمی تونن جلو دهنشون رو بگیرن(اکثرا,کلا نگفتم ها...)پسر ها هم که الحمد الله(معذرت می خوام) یکی از یکی بی جنبه تر و بچه تر...دختره که می یاد می رن حال و حول ش رو بیرون انجمن می کنن,بعد رابطه رو تو یاهو به هم می زنن,تو انجمن هم ادامه ی بحث های یاهو شون, فحاشی می کنند...اکثرا هم این فحش ها رو اقا پسر های قدیمی انجمن می دن که وقتی مجبور به اخراج می شیم,همه ی انجمن در می یاد به من می ** که یه کاربر قدیمی قانون شکنی کرده نباید اخراج بشه و به نوعی مستئنا ست,ولی هیچ کس نمی ره به اون کاربر قدیمی بگه که فحاشی و استفاده از کلمات رکیک در انجمن اکیدا ممنوع هست!
تازه وقتی ماجرا به بن شدن و این ها می کشه,می یان می گن که اون دختره شروع کرد به فحاشی و دختره به من گفت اشغال عوضی,من هم بهش گفتم:****************************************. ... انتظار دارن اون طرف هم به خاطر اشغال گفتنش یکی دو ماهی اخراج بشه!
الان این رو گفتم چون یکی از این کاربران در ادامه ی ماجرا ی ارمان,تو همین تایپیک این مطلب رو گفته:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط ******
الان یکی از کاربرای همین انجمن واسه منو رفیقم شاخ شده خداوکیلی یه کلام اگه تو انجمن حرفش رو نزدم ولی اگه زیادی پاشو از گییمش دراز کنه منم مجبور میشم کاری رو بکنم که ارمان کرد دهنمو باز کنمو هرچی از دهنم در میاد بگم.
به جای این که ارمان براشون درس عبرت بشه,فحاشیش رو ازش یاد گرفتن...
از همین الان بگم که اگر روزی خدایی نکرده(به خدایی نکرده دقت کنید-یعنی اتفاقی که خودم هم دوست ندارم بیوفته) ایشون اخراج (موقت) شدن,به جای این که همتون همه کاسه کوزه ها رو سر من بشکنین,انگار که اشتباه بنده بود,برین ایشون رو ارشاد کنید...
این به تمام کاربران انجمن مربوط می شه,چون کم نیستند کاربرانی که اقدام به مخ زنی کاربران مونث این انجمن در 60 ثانیه کردن....
حالا پست های من رو سر سری بخونین و برین با هم بحث کنین که رپ چه ربطی به شیطان پرستی داره;ولی در صورت اخراج هر احدی به علت فحاشی , دیگه قیل و قال راه نندازین.
ممنون.
موفق باشین.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ّبه جون مادرم من ترک کردم :4: کلا انجمن 4 تا دختر داره ! یکیش که به سلامتی اخراج شد ... یکیش هم که خودم آوردمش تو انجمن ... اون 2 تای دیگه هم که دیگه اصلا نمیان ... :15: من اصلا فکرش رو نمیکردم بخاطر یه دختر اخراج بشم که شدم ... :15: ( این جمله نصیحت نبود! میخواستم بگم همه چیز امکان داره :| )
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
مرسی سینا خان..من حمایتت میکنم..به وجود ناظم مقتدری مثل تو افتخار میکنیم..هر حرفی هم بزنی حق داری...این حرفت رو بچه ها قدیمی گوش کنن..چون جدیدها که میان به جو زیاد اشنا نیستن و جار و جنجال میکنن..نمیدونم چرا این دخترا که میان اینقدر عصبی ان...
از بچه های قدیمی میخوام برای اینکه نظم انجمن بهم نخوره ..سعی کنن مدارا کنن با کسانی که قصد تنش دارن..چون اگه بچه ها عکسالعمل نشون بدن اونوقت با بلاک شدن احتمالی وجو خودشون خراب میشه...
ممنون
موفق باشین
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آقا جون زلزله یک پدیده ی طبیعی هستش این حرفا چیه یارو سی دی غیر قانونی خریده یا اینکه گناه زیاده اگر اینطوری هستش از نظر شما آمریکا باید روزی 5 بار زلزله بیاد
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط I Am Legend
آقا جون زلزله یک پدیده ی طبیعی هستش این حرفا چیه یارو سی دی غیر قانونی خریده یا اینکه گناه زیاده اگر اینطوری هستش از نظر شما آمریکا باید روزی 5 بار زلزله بیاد
با مزه بود!!! :11: :11: :11: :11: :11: :11:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
چند تا سوجه وطنی و سیاسی اماده کردم .حتما ببینید...
عملکرداحمدی نژاد دست پخت آقای ***** ای ایست
صادق زیبا كلام
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
صادق زیباکلام: حتی اگر آیت الله ***** ای در درون خود تمایل داشته باشد که آقای احمدی نژاد در انتخابات سال آینده شرکت کند و پیروز شود، این مسئله را به صراحت و علنی مطرح نمی کند تا کار را به صورت تمام شده درآورد. زیرا آن وقت هر تصمیمی که آیت الله ***** ای بگیرد تحقق می یابد و انتخابات مانند انتخابات زمان شاه می شود. مسئولین دولت و خبرگزاری جمهوری اسلامی، از هول هلیم در دیگ افتاده و از حرف های آیت الله ***** ای چنان به وجد آمدند که توجه نکردند چنین امری برای جمهوری اسلامی، معنای خوبی ندارد. ما یک مسئله را نباید فراموش کنیم و آن حمایت آیت الله ***** ای از ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و دولت اوست. زیرا عملکرد آقای احمدی نژاد چه خوب و چه بد تا حدودی دست پخت آیت الله ***** ای است و حمایت رهبری از آقای احمدی نژاد در جریان انتخابات سال ۸۴ سرنوشت ساز بود. هنگامی که آیت الله ***** ای از یک نامزد انتخاباتی حمایت می کند، بسیاری از افراد به استناد این که رهبر از کاندیدای خاصی حمایت کرده است به آن نامزد رأی می دهند. در مورد آقای احمدی نژاد، مسئله صرفا حمایت آیت الله ***** ای نبود بلکه جهان بینی، تفکرات و خصوصیات آقای احمدی نژاد تا حدود زیادی با آیت الله ***** ای منطبق است. بنابر این طبیعی است که از نظر آیت الله ***** ای، ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و دولت او نسبت به آقای خاتمی و دولتش بسیار مطلوب تر است
-----------------------------------------------------------------------
یه مصاحبه داشتم از این بابا كه از تركیه برگشته كه نشون دهنده رشد خالی بندی در ایشان هست !!!!
حتما قسمتای قرمز رنگشو حداقل بخونید
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
در همایش سه روزه "علمی- کاربردی تبلیغ" که به مناسبت ماه رمضان برای روحانیون در قم برگزار شد، محمود احمدی نژاد به بیان ناگفته هایی از سفر اخیرش به ترکیه و همچنین "فتنه گری های" برخی علیه دولتش پرداخت. سایت رجا نیوزبا انعکاس "فرازهایی" از سخنان احمدی نژاد نقل کرده است: "در ترکیه هم فشار سنگینی به دولت ترکیه آمد که ما به این سفر نرویم اما بعضی در داخل گفتند چرا به این سفر رفته، آبروی ما می رود. لابد آبروی کشور در تبعیت از امریکاست!"
احمدی نژاد با اشاره به سابقه سخنان خود در مورد صیهونیسم و هولوکاست، یادآور شد: "دشمنان خود را معادل جامعه جهانی می دانند و تا می گوییم هولوکاست یا صهیونیست های فاسد، فوراً می گویند شما در مقابل جامعه جهانی ایستاده اید. اگر آنها پیشنهاد رهبری را برای برگزاری رفراندوم در فلسطین عملی کنند، معلوم می شود جامعه جهانی با آنها نیست اما آنها از این پیشنهاد می ترسند."
وی با بیان اینکه در ترکیه "سنگین ترین هجوم ها را به امریکا و صهیونیزم در مصاحبه با رسانه ها وارد کردم" گفت: "حتی بعضی دوستان گفتند چرا اینقدر تند حرف می زنی؟ گفتم ترس مردم باید بریزد و باید روحیه هجومی را به مردم تزریق کنیم. ما به دشمنان تهمت هم نمی زنیم و فقط با تدبیر جلو می رویم."
احمدی نژاد که تدابیر امنیتی اعمال شده برای محافظت وی در ترکیه با اعتراض شهروندان این کشور مواجه شده بود،در این سخنرانی روایت جدیدی از مشکل ترافیک در زمان حضورش در ترکیه هم ارایه داد و آن را به "سنگ تراشی صیهونیست ها" نسبت داد و گفت: "همین صهیونیست ها در ترکیه علیه ما تبلیغ می کردند و خبرنگار آنها به من گفت مگر شما نمی گویید ما مردمی هستیم. پس چرا این همه راهبندان و بگیر و ببند دارید؟ من هم گفتم رهبر کشور هم در ایران وقتی جایی می رود، مردم متوجه نمی شوند اما چون ما در اینجا میهمان هستیم، دولت لابد از این جهت که صهیونیست های تروریست اینجا هستند، نگران است و راهها را بسته اند. به علت همین راهبندان ها از رئیس جمهور ترکیه خواستم در جایی از ماشین پیاده شوم و از مردم عذرخواهی کنم. به محض اینکه پیاده شدم، مردم شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ براسرائیل سردادند."
رییس جمهوری ایران همچنین با اشاره به رابطه ترکیه با اسراییل ، گفت: "پس از مصاحبه مطبوعاتی با رئیس جمهور ترکیه به نماز جمعه رفتم و بین مردم نشستم. [color]همانجا جوانی که گریه می کرد، به من گفت شما می توانید به خدا نگاه کنید چون شرمنده نیستید ولی ما به علت ارتباط با صهیونیست ها شرمنده ایم. صدا و سیما و رسانه ها نتوانستند حقیقت آنجا را منعکس کنند. ما در اینجا گزارش هایی دو دقیقه ای پخش می کنیم اما صهیونیست ها نیم ساعت گزارش پخش می کنند." [/color]:11:
سخنان احمدی نژاد در این مراسم تنها در مورد سفر ترکیه نبود و چنانکه سایت خبری فردا نیز گزارش داده است او به سفر چند ماه پیش اش به عراق نیز اشاره کرد و علیرغم تکذیب سخنانش توسط مقامات ارتش آمریکا ، گفت: "[color]در عراق فرمانده فرودگاه عراق که خود از اشغالگران است، با تقاضای قبلی به دیدن من آمد و پس از احترام گفت افتخار می کنم از ملاقات با شما. شما و ملت ایران در قلب های ما جا دارید و ما عاشق ایرانی ها هستیم." آمریکایی ها اعلام کرده بودند که راننده یکی از فرماندهان در فرودگاه با احمدی نژاد رو به روشده و به او سلام کرده است.[/color]گفتنی است که این بار رییس دولت از عکس انداختن ژنرال های آمریکائی با او و طرح ترورش در عراق و رم حرفی نزد. این هر دو حادثه با تکذیب مقامات میزبان روبرو شده است.
رییس دولت نهم در حالی که در آستانه سفری دیگری به نیویورک است ، باردیگر به موضوع سخنرانی در دانشگاه کلمبیا اشاره کرد و گفت: [color]"در سفر سال گذشته به امریکا و ماجرای دانشگاه کلمبیا هم مردم امریکا اینقدر پیام دادند و عذرخواهی کردند. دانش آموزان یک دبیرستان هم در همین سفر نامه فرستادند و گفتند ما حرف های شما را قبول داریم، اینها به ما دروغ می گویند.اگر چه خفقان سنگینی در امریکا حاکم است، اما همه اینها شکسته شده و راهی باز شده است و پیام انقلاب وارد آنجا شده است. به گونه ای که حتی شعارهای انتخاباتی را تحت تأثیر قرار داده است."[/color]
احمدی نژاد همچنین در این سخنرانی به توجه ویژه به آمریکای جنوبی نیز اشاره کرد و گفت: "یکی از دوستان که اخیراً از امریکای جنوبی برگشته است به من گفت امریکای جنوبی را دریابید چون همه عاشق ایران هستند."
احمدی نژاد در این سخنرانی همچنین با انتقاد از مخالفان خود، مدعی شد: "تا امروز حتی یک پیشنهاد هم برای بهبود وضع کشور از مخالفان دولت دریافت نکرده ام اما همین افراد که 25 سال در حکومت بوده اند و نفوذ هم دارند، هر کجا خواستیم کار کنیم، سد درست کرده اند. فساد در کشور اژدهای هفت سر است و بدانید که این اژدهای هفت سر در میان دانه درشت ها و صاحب نفوذها در حکومت است و اینجاست که مبارزه سخت می شود. اگر یک لحظه فشار را از روی افراد فاسد برداریم، همه جا را می گیرند. پس باید فشار بیاوریم تا منزوی شوند. گاهی با دوستان شوخی می کنم و می گویم این آقا که مدعی حزب اللهی گری است، 60 سخنرانی کرده که همه اش علیه دولت بوده است نه امریکا."
غیر از این محمود احمدی نژاد روز گذشته در اجلاس خبرگان رهبری حضور یافت و در این مجلس که قرار بود در مورد طرح های اقتصادی به نمایندگان این مجلس پاسخ دهد ، اعلام کرد: "خدماتی که در طول 30 سال گذشته در کشور انجام شده است، بی نظیر است اما احساسی در بین مسئولین و مردم وجود دارد که به آن هدفی که باید می رسیدیم، هنوز نرسیده ایم. "
وی همچنین افزود: "برای پیشرفت و توسعه باید تصویری روشن و با جزییاتی کامل در عرصه های مختلف ارائه دهیم، و الا عدالت اجرا نخواهد شد. به طور مثال نمی توان با معیارهای غربی، بانکداری اسلامی داشت. البته عده ای مدام مطرح می کنند که آنچه آنها تولید کرده اند، کاملا درست است ولی ایمان دارم که می توان با معیارهای اسلامی بخش های مختلف را احیا کرد."
پی نوش از خودم : من واقعا نمی دونم چی بگم !!!!
---------------------------------------------------------------------------------
رجائی و خاتمی
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اقتدای رجایی به سید محمد خاتمی
جمعه 8 شهریور سالگرد ترور و كشته شدن محمدعلی رجایی است که بدست هم حزبی های قدیمی رجایی در سازمان مجاهدین خلق صورت گرفت،که البته نه اولین ونه آخرین ترور خویشاوندی این گروه بوده است !
راستش ان روزها من در این دنیا نبودم که بتوانم عقاید رجایی رابدانم وبا خصوصییتهای وی آشناباشم ولی شخصیتی كه شنیدم از وی شخصیت یک ساده زیست ، بی تکلف و سخت کوش بوده كه برایم قابل تقدیر بود.
امااز آن زمانیکه احمدی نژاد با شعار رجایی دیگر بر مسند ریاست جمهوری تکیه زد با رجایی هم مشکل پیدا کردم و فکر می کنم آیا رجایی همانند احمدی نژاد فکر می کرده است؟
آیا رجایی هم اینقدر بی ادب اجتماعی و بین المللی بوده است؟
رجایی هم در این جمود فکری بسر میبرده است یا خیر؟
===========================
ودراخر
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
راستی این عكس و این حالت انگشت رو می بینید یاد كی می افتید ؟!!؟
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
موفق باشین
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خب 500 مین پست این تاپیک رو هم که به سلامتی دادیم :4:
یک تشکر هم از آقا سینا بابت حرف های منطقی و قشنگش بکنم که همهش جز حقیقت چیزه دیگه ای نبود
آرمان هم که خودش از وقتی دوباره اومد به انجمن ، با وجود اینکه باهاش میخواستن درگیری ایجاد کنن لام تا کام حرفی نزد و از راه منطقی برخورد کرد و دیگه نشون داد که واقعا قصد ترک کردن داره
در مورد دختر ها هم که خب نمیشه چیزی گفت رفتارشون همیشه متغیر و غیر قابل پیش بینیه. . .
از کسایی هم که برای این انجمن زحمت کشیدن و از وقت خودشون هم زدن میخوام که موقع عصابانیت همه چی رو با جنگ و دعوا حلش نکنن راه های بهتر هم همیشه هست
حالا ایشاالله که در آینده با انجمنی بانظم تر از همیشه به کارمون میرسیم