من کاری به تنکس های ساسان ندارم
من کلی گفتم
چون خیلی وقته که دیگه تنکس خاصیت قبلیش رو نداره و از اون به عنوان یک وسیله برای کمار های مختلف استفاده میشه
شما اگر بزرگترین انجمن ایرانی رو مثل پی سی ورلد ببینید ، متوجه میشید که ارزش واقعی تنکس چیه
نمایش نسخه قابل چاپ
من کاری به تنکس های ساسان ندارم
من کلی گفتم
چون خیلی وقته که دیگه تنکس خاصیت قبلیش رو نداره و از اون به عنوان یک وسیله برای کمار های مختلف استفاده میشه
شما اگر بزرگترین انجمن ایرانی رو مثل پی سی ورلد ببینید ، متوجه میشید که ارزش واقعی تنکس چیه
ممنون از تایپیک:ولی آخه این 619 چرا باید تو نظرسنجی باشه ولی جریکو یا کین نباید باشه:23:
ولی در کل به نظر من به ادج میاد:24:
ســلام.
دوستان لطفا كل كل رو بزاريد كنار . در نظر سنجي شركت كنيد.
در ضمن تنكس من به حسام به خاطر هم نظر بودن روي گلدبرگ بود .!
---
اگه نظرسنجي در مورد Wwe Champion بود . شك نكنيد بهترني كس همين سينا خودمونه .:4:
البته طرح قبليش . به اددي گررو خيلي مياد . و براك لسنر .
باي.
اول تيكر بعدش باتي
WWE Champ مخصوص رندی ساخته شده:4:
[align=center]
[size=x-large]DEAD MAN WALKING ... :9:
حالا هر چی هیچیتون نمیگم ، واسه خودتون هی حرف میزنید :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به به قوربونت :7:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
استیل رو ببین :4: بترکه چشم حسود.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اینم که دیگه واضحه.:4:
کسی رو نمیشه پیدا کرد مثل آندرتیکر بهش بیاد.اصلا WHC واسه تیکر ساخته شده.
اول تیکر بعد گلدبرگ ، بقیه هم همون کمربند Cruiserweight Champion هم زیادشونه:11::55:[/size][/align]
اول تيكر بعدش باتي.توهين نشه هااا ولي اصلا به شان نمياد
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اینم یه مدل دیگش اگه خوشتون نیومده.[/align]
[align=center][align=center]دو سال پیش Cruiserweight Champion رو جمع کردن :55: :11: :26:[/align]نقل قول:
نوشته اصلی توسط DARK LORD
خوب باشه بقیه Divas Champion خوبه ؟ :11:نقل قول:
نوشته اصلی توسط batista666