این هامون فرانک میر سر شبی شام زیاد خورده به دل نگیرین![]()
این هامون فرانک میر سر شبی شام زیاد خورده به دل نگیرین![]()
از رهبر ازادگان انجمن به رهبر فرزانه انجمن :
هامون جوان به تو هشدار خواهیم داد...از ظلم و ستیز دست برداری..کاربران را با وعده و وعید و امکانت رفاهی گول نزن...
الان اینجانب و جنابعالی به عنوان دو رهبر -دو حزب مختلف- یکی ظلم ستیز و ستمگر -و ان دیگری صلح امیز و صراط مستقیم- در مقابل همیدیگریم..
میدونی که الان من جومونگم تو برادر هموسو!!!
میدونی که من شهید رجایی ام و تو رفسنجانی !!
میدونی که من سید حسن نصرا... و تو هامون احمدی نجاد !!!
بهتره زودتر این بازی رو تموم کنی!!! چون دودش به چشم خودت خواهد رفت!!!
با تشکر!!!
=====================
داش هادی ازت میخوام بخاطر حفظ شئونات اسلامی و اثار باستانی !! از گذاشتن عکس این فرد دو جنسه خود داری کنی!!! بزار تو خیال خام خودشون خوش باشن!
رفتن از ای دی مسنجرمون برداشتن میگن هک!!! اگه معین هکر بشه باید فاتحه بخونیم واسه جماعت کامپیوتر دون مثله هادی و هامون !!!
یادمه بهنام قبرسی تعریف میکرد یه روز آرنولد شوارتزنگر با سیلوستر استالونه داشتند تو خیابونای بابل قدم می زدند یه دفعه معین ارشدی پرید وسطشون گفت( ما سه تا داریم كجا می ریم!!!))
بی خیال ... خودمونیم معین شرفمونو بردی! الان بچه ها میگن بهتره اسمتو بزاری مو سیخ سیخی سایت نه ریش سفید!!! ولی این عکسه دو سه ماه پیشه..الان دیگه وقت رسیدن به خودمون رو هم نداریم...
راستی داش هادی و داش بهمن در مورد ماشین...اون 405 منتفی شد..آقام مخالفت کرد... گفت این عمر خودشو کرده و این حرفا... داییم هم انداخته زیر پاش... حالا گیر داده پراید بگیرم..ما هم میگیم بگیر ... تو گاری بگیر... فقط بگیر!!!
==========================
اینو بخونید!
ماشا اليليکينا» نام مشهوري در روسيه و مناطق روسي*زبان است. او حدود 2 سال پيش به عنوان يک هنرپيشه جذاب و يک مدل زيبا مطرح بود و شهرت و محبوبيتش با اوج گرفتن
«گروه رقص و موسيقي فابريک» در روسيه، به بالاترين حد رسيد.
ماشا اليليکينا، ستاره سابق سينما، رقص و موسيقي، اينک حجاب اسلامي در بر دارد
و به تدريس در مدارس مشغول است. وي مي*گويد از جلوه*هاي کاذب سابق متنفر
است و اکنون احساس خوشبختي مي*کند.
ماشا اليليکينا در جمع اعضاي گروه موسيقي فابريک
(قبل از تشرف به دين اسلام)
تصويري از ماشا اليليکينا بر روي جلد مجله مشهور ماکسيم
(قبل از تشرف به دين اسلام)
... و اما تصويري از ماشا بعد از تشرف به دين اسلام
و انتخاب حجاب و عفاف
ماشا جان بیا در آغوش اسلام !! من خودم به عنوان رهبر صراط مستقیم حزب ا... حاضرم تمام نکات شرعی رو به این خواهره عزیز یاد بدم ...
سایر نکات و اصول دین رو هم میدم هادی بهش اموزش بده!! ناسلامتی گروه 7 ما معروفه به فدائیان اسلام!! و حاضرن واسه اسلام فدا شن برای چنین نو گلهایی !
ایول ایوله ایول ابجی ماشال ما یله ایول !!!
==============================
علی گلدبرگ عضو گروه 7 به ما رسوند...:
شنیدم هامون رهبر مستکبر رجیم غاصب انجمن برای اینکه تشنج و جو رو اروم کنه...چند تا سینما داخل انجمن تاسیس کرده!!!
ما هم تصمیم گرفتیم با چند تا از اعضای گروه 7 مثل علی.هادی.بهنام.داوود.و.. به این سینماها یه سری بزنیم!! و چند تا فیلم رو پرده هاشون ببینیم...بعضی هاشون قابل دیدن بودن ولی حیف از وقت که واسه بعضی از فیلمای مضخرفشون بزاری!!!
یه نگاه کنید :
سینما هلال : بخش اخبار - بلوار کشتی کج- جنب بخش گالری -
نام فیلم : بزغاله ای در مزرعه !!! برگرفته از فیلم هنا در مزرعه!!!
بازیگران : R . I . P : در نقشه بزغاله ...
H H H : در نقشه مترسک مزرعه!!
SASAN : توضیحی داده نشده است!!
ساعتهای اکران : 2-4-6-8-10
-------------------------------------------------------
سینما آفریقا : بخش مدیران- روبروی تاپیک امضا و عکس- نرسیده به تالار اخبار !!
نام فیلم :مسافری از هلند !!! برگرفته از سریال مسافری از هند ..
بازیگران :
DAVE BATISTA : در نقشه سیتا !!!
AMIR - PUKE : ؟
Cerebral Assassin : شوهره سیتا !!!
------------------------------------------------------------------
سینما فرهنگ : مکان بلوار میر داماد.جنب پاسداران - روبروی اتوبان همت !!!
نام فیلم : مسافران آفتاب - برگرفته از فیلم قدیمی مسافران مهتاب با بازی حسین گیل و مهدی فخیم زاده!!!
بازیگران :
DEAD SPACE در نقش کدخدا
I AM LEGEND در نقش نمکی !!!!...
KANE در نقشه مش حسین اقا !!!!!!
AMIR .HAرفیق قطبی :در نقشه برادر حسین گیل!!!
-------------------------------------------------------------
سینما ازادی - مکان میدان ازادی -
نام فیلم کلاه صورتی و پسر خاله و آیدا !!! - برگرفته از فیلم کلاه قرمزی و پسرخاله و سروناز ..
EXTERME - در نقش کلاه قرمزی
Ð-i-R-Ť-Y I - در نقش آقای مجری
THE GODFATHER : در نقشه پسر خاله
AIDA کاربر سابق انجمن که ای دیش یادم نیست !!! در نقش سروناز ...
به همراه کابران جدید الورود انجمن که به سهم خودشون نقشی تو این فیلم دارن!!!
-------------------------------------------------------------
سینما فجر - مکان : میدان امام ***** - - نرسیده به میدان حر - واقع در رود کارون!!!
اخراجیها 456 !!! برگرفته از اخراجیهای مسعود ده نمکی!!
بازیگران :
ABOLFAZL : در نقشه حاج صدیق شریف !!
- NEW WORLD ORDER - در نقشه حسام نواب !!
LEGENDARP - در نقشه حاج کاظم رهبر خط مقدم !!
ALI GOLDBERG - در نقشه حاجی شریفی نیا!!!
SASAN : در نقشه اون پسر دکتره!!!
MAJID LaShLeY : در نقشه اکبر عبدی !!
DEMON OF DESTROCTION : در نقشه ارجنگ امیر فضلی !!!
به همراه تعدادی از افراد بزهکار حاضر در انجمن!!!!
این فیلم با استقبال خوبی مواجه شد!!! از معدود فیلمهای خوب این سینماها بود..
====================================
تا اطلاع ثانوی بدون شرح !!!![]()
و من الله توفیقكما اجمعین الخالصین و المخلصین.
صدق الله علی العظیم!
1می 2009 به وقت گرینویچ!

این معین عرضه این کارارو ندارهنوشته اصلی توسط Dead Space
معین مثل یونگ پو تو این فیلم جومونگ میمونه.

پر کار ترین بازیگر : Sasan ( معلوم نیست این بشر خداحافظی کرده بره دنبال کنکور یا بره تو فیلم های هالیوودی فعالیت کنه)
نون میخوری ؟THE GODFATHER : در نقشه پسر خاله
نفت بیارم ؟
چی گفتم ؟
*********************************
راستی این ماشا خانم نیازی به هدایت بیشتر نداره ؟
در خدمتیم

ابولفظل جان با اون عکسی که ازت منتشر شد باید یکی بیاد خودتو هدایت کنهنوشته اصلی توسط ABOLFAZL
![]()
خدایی این ابولفضل؟؟؟؟؟؟من همیشه پست هاش و می خونم کف کردم!! تو ذهنم از این یه ادم با ده من ریش و پشم با یه تسبیح در حال رازو نیاز با خدا تصور می کردم!!!!نوشته اصلی توسط R . I . P
عجب بچه قشنگی هستی حاجی..ایول.من اول فکر کردم معین خان داره شوخی می کنه.
حاجی اصفهان خواستی بیای ما در خدمتیماااااااا

اعوذ بالله من الشیطان رجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
( دوباره حس حاج مرتضی بودن دست داد)
مگر حاجی ها دل ندارند که خوشتیپ باشند ؟
من خودم قبلا حاج مرتضی بودم و رسم و تشریفاتی داشتم
ولی حوصلم سر رفت حاجی بودن رو ترک کردم و شدم عامل فساد
حالا خدا به آقا ابوالفضل صبر عنایت بفرماید که همچنان عزیز دل برادر آیت الله ابوالفضل باقی بمانند تا از ایشن فی ببریم
صدق الله العلی العظیم

راستی ابروهاتو کجا برداشتی خیلی توپ شده ها![]()
خدا لهنتت کنه معیننگفتم شر درست میکنی برامون
![]()
مارو همه چی کردن ...کم مونده بگن تاتو کردی و مش کردی و ...
بابا فرزندانم عزیزانم... اولان این عکس طوری افتاده که من دارم اشاره میکنم به یه جایی بعد حالت ابروم طوری افتاده که اشاره میکنه به کسی ...بابا ما که ابرو ورنداشتیم...مادر زادیه..تقصیر آقامه..
البته نه به ابروها پشمی داش ممدمون ..نه به ابروهای ظریف خودمون!!
========
اما یه حرف جدی ...
با تقوا بودن به ریش و این تسبیحات نیست! همونطور که همه دختران چادری با حجاب توشون اهله دل!!! پیدا میشه...در مردا هم هست.. چنین مردانی که ادعای خداپرستی و مسلمونی با یه من ریش و.. دارن باید ببینی ته دلشون چی میگذره!
به ظاهر نباید ببینیم... دلهامون باید پاک باشه... منظورم با خودم نیست.. ما از همه پر گناه تریم! . کلی میگم...
اقا جون هر کی یه روشی داره واسه خودش! من بنده خدا دوست دارم پاکیزه تر با خدا راز و نیاز کنم! کار بدی که نمیکنم..تیغ میزنم . جل میزنم..موسیخ میکنم..بالا ابرو تمیز میکنم..مدل ریش میزارم.. حروم که نیست...در کنارش خدامو میپرستم...
خداوند متعال همیشه گفته : انسان باید پاکیزه و تندرست باشه....
بخدا دوست دارم یه جوون این مدلی رو کنار یه بچه بسیجی که بیشتر همون جوون راز و نیاز میکنه( البته برای تو چشم کردن) رو کنار هم بزاری... شک نکنید دل اون جوون از اون بسیجی پاکتره..چرا ؟ چون ریا نمیکنه...تظاهر نمیکنه...چیزی که ته دلشه نشون میده...
گاهی اوقات که مسجد هم میریم...اینطوری نگامون میکنن...ومیدونم چی میگفتن... اخه این بچه غرتی و چه به این خداپرستی و این حرفا...ولی من واسه دلم میرم ..واسه احساسم میرم! اونایی که اونطور فکر میکن نپشم داداشمم حساب نمیکنم!!
حتی بعضی وقتا یسری از اشناها ...میگن اینطوری نرو مسجد و..
مگه واسه اونها میپوشم و میگردم...اونی که باید راضی باشه رب العالمین یکتاست نه ما بنده هاش..
ارزومه تموم جوونا و مردم و همین بچه های انجمن شیک بپوشن..شیک بگردن..حتی شیک برن دختر بازیشونو از نوع مثبت کنن... شیک رفتار کنن...شیک برسن به خودشون... ولی ته دلشون از یاد نبرن که مخلوقشون یکتا و رب العالمینه...که ناظره به کارشون...
کجای قران گفته خداپرستی با ریش 2 کیلیویی ..ربع کیلو سیبیل هم روش!!!؟؟
کجای قران گفته خداپرستی با تظاهر و افراط و دروغ!!!؟
....ماهم مثله یسری از بچه ها پونزده شونزده ساله که بودیم دنبال این بازیها بودیم..البته ما اون زمان امکانات شما رو نداشتیم!!! تفریحمون کنار ایستگاه و پارک و باجه تلفن بود ..نه موبایل و نت و امکانات فعلی...
خلاصه اینکه این حرفهامو به عنوان یه برادر بزرگتر فراموش نکنید...
هر خریتی میکنید بکنیدولی مخلوقتون رو از یاد نبرید به حرف این اخوند پشمکیا هم گوش ندین...از 4 خط قران کریم 1400 خط روایت و مطلب دروغ در میارن!!!
داش هادی اگه داری این مطلب و میخونی ..دریغ نکن برو صفحه قبل یه مطلب ضد رجیم دادیم اونو بخون!!!
یا علی...

- همه ی این حرفا رو زدی تا یادمون بره 2 صفحه قبل چی دیدیم ؟( البته تمام حرفاتو قبول دارم )
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)