خجالت كشيديم!
واقعا چرا؟
تيمي كه پارسال سرور ليگ بود و با اقتدار و با وجود كسر 6 امتياز قهرمان د امروز بايد از يه مشت عرب سوسمار خور 5 تا بخوره!
براي خودم و جامعه پرسپوليس متاسفم كه با دست يه مشت افراد نا لايق مثل مسطفوي و... تيم قهرمان و رو به زمين زديم!
حاجي هم كه تا تونست نمك به زخم ما لنگي ها پاشيد ولي نه پرسپوليس و نه استقلال و نه هيچ نيمي با اين وضع فوتبالي كه فدراسيونش دست يه دلقكي مثل كفاشيان هست به هيچ جا نميرسه!
من كه ديگه عملا برديم و هيچ انگيزه اي واسه موندن در اين مملكت گل و بلبل ندارم و به محض اتمام سربازي ميرم پيش خالم.
از من به شما هم نصيحت موندن در اين مملكت جز بدبختي و عقب موندگي بيشتر هيچي نداره پس وقت و آينده خودتون رو تو اين مملكت هدر ندين!.....





پاسخ با نقل قول


ولی از خوشانسیش بهش نخورده
(البته بدشانسی ما
).


این حرف زدن تو درباره پرسپولیس دقیقا شده مثل برخورد مایکی کهن با قلعه نویی
خوب منم روی تیم مورد علاقم تعصب دارم و بدم میاد یکی بیاد هی بگه لنگی و به منم بگی لنگی...ناسلامتی تیم ما پرطرفدار ترین تیم آسیا و با افتخار ترین تیم ایرانه
و خداییش اگه بازی رو دیده باشی هیچوقت نمیای این حرفهارو بزنی...پرسپولیس خیلی عالی کار کرد ولی متاسفانه این دفای تخمیش کار دستش داد و از بی تجربگی حقیق هم نباید بگذریم

دیی؟گفتم:آره،چی میگفت؟
عنی چی عزیزم دوست دارم...





علاقه مندی ها (Bookmarks)