بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 182 از 248 نخستنخست ... 82132172180181182183184192232 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,811 تا 1,820 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #1811

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خجالت كشيديم!
    واقعا چرا؟
    تيمي كه پارسال سرور ليگ بود و با اقتدار و با وجود كسر 6 امتياز قهرمان د امروز بايد از يه مشت عرب سوسمار خور 5 تا بخوره!
    براي خودم و جامعه پرسپوليس متاسفم كه با دست يه مشت افراد نا لايق مثل مسطفوي و... تيم قهرمان و رو به زمين زديم!
    حاجي هم كه تا تونست نمك به زخم ما لنگي ها پاشيد ولي نه پرسپوليس و نه استقلال و نه هيچ نيمي با اين وضع فوتبالي كه فدراسيونش دست يه دلقكي مثل كفاشيان هست به هيچ جا نميرسه!
    من كه ديگه عملا برديم و هيچ انگيزه اي واسه موندن در اين مملكت گل و بلبل ندارم و به محض اتمام سربازي ميرم پيش خالم.
    از من به شما هم نصيحت موندن در اين مملكت جز بدبختي و عقب موندگي بيشتر هيچي نداره پس وقت و آينده خودتون رو تو اين مملكت هدر ندين!.....

  2. Top | #1812

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ول کنین این فوتبال رو...

    نمی دونم شنیدین یا نه...
    خوشگله رفته وسط شورای زد نژادپرستی, تئوری های هیتلری برای خودش داده, بعد نماینده های کشور های اروپایی هم مجلس رو ترک کردن...کسی نظری در این مورد نداره؟

    مایلی کهن چرا استعفا داد؟
    دایی علی شده یه جورایی گاد فادر مملکت...!

    ممنون.
    موفق باشین.

  3. Top | #1813

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4516
    سن
    33
    نوشته ها
    1,001
    تشکر
    382
    تشکر شده 136 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    79 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    تازه بهش هم فحش دادن می گن گرجه پرتش کردند ولی از خوشانسیش بهش نخورده (البته بدشانسی ما ).
    تازه ایران افتخار هم میکنه جوری می گفتن که تا آخرین سناریو با خونسردی سخنرانی می کرده که همه براش دو انگشتی دست می زدند.

  4. Top | #1814

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    فقط يك چيز ميگم

    سگ همين مايل به كوهان به اين قلعه نويي شرف داره

  5. Top | #1815

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Dark Knight
    ول کنین این فوتبال رو...

    نمی دونم شنیدین یا نه...
    خوشگله رفته وسط شورای زد نژادپرستی, تئوری های هیتلری برای خودش داده, بعد نماینده های کشور های اروپایی هم مجلس رو ترک کردن...کسی نظری در این مورد نداره؟

    مایلی کهن چرا استعفا داد؟
    دایی علی شده یه جورایی گاد فادر مملکت...!

    ممنون.
    موفق باشین.
    یه پست هم از دختر عمه ی پسر خاله ی دختر خواهر شوهر زن داداش نوه عموی ناتنی همسایه ی دوست دخترم اینا .
    خجالت بکش بابا تو الان باید تو نوبت باشی بلیت بخری نه اینکه بیای اینجا اسپم بدی .
    ----------------------------------
    قدمهات گل بارون ابولی خوش اومدی .
    -----------------------------
    در جواب اون معین نامرد بگم :
    حالا ما تلفن نداریم تو نباید یه زنگ بزنی .
    ----------------------------
    به قلعه نویی هم توهین نکنید . شما که از هیچی خبر ندارید . اینجا هر کس واسه خودش حرمت داره . مایلی کهن هرچی بهش بگن حقشه چون نفهمه . چند نفر هستن که واقعا هیچی نمی فهمن الان می گم بهتون .
    مایلی کهن= فرج الله سلحشور = داش محمود خودمون = فنایی = (معین رایتر) = جلبک = مرغ پخته توی دیس = یه سری موجود شناخته نشده دیگه .
    ---------------------------------
    اینایی که گفتن کلا هیچی نمی فهمن از پایه کار تعطیله .
    آقا یکی یه خورده این رکسانا رو خوب توضیح بده یه عکس ازش بزارین شاید خوشمون اومد وصلتی انجام شد در همنیجا .
    مجید تو حتما ازش عکس داری بزار ببینم

  6. Top | #1816

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ابوالفضل اصلا ازت انتظار همچین حرفهایی رو نداشتماین حرف زدن تو درباره پرسپولیس دقیقا شده مثل برخورد مایکی کهن با قلعه نویی

    خداییش دوستیمون سر جاش ولی انقدر به پرسپولیس نگو لنگخوب منم روی تیم مورد علاقم تعصب دارم و بدم میاد یکی بیاد هی بگه لنگی و به منم بگی لنگی...ناسلامتی تیم ما پرطرفدار ترین تیم آسیا و با افتخار ترین تیم ایرانهو خداییش اگه بازی رو دیده باشی هیچوقت نمیای این حرفهارو بزنی...پرسپولیس خیلی عالی کار کرد ولی متاسفانه این دفای تخمیش کار دستش داد و از بی تجربگی حقیق هم نباید بگذریم

    خوب برسیم به محمودی...واقعا من نمیدونم صدا و سیما خودش رو خر فرض کرده یا مردم رو؟برداشتن سخنرانی رییس جمهور رو نشون میده و **** صدای تشویق توی سیرک رو بریدن و گذاشتن روی سخنرانی محمودی و میگن سالن رو تحت تاثیر قرار داد...واقعا ما ملت چقدر بدبختیم که باید همیشه یه مشت دروغ توی سرمون کنن...

    دیدم بحث سر دوست دختر من یعنی رکی جونهگفتم بیام بهتون بگم که اسمش رکساناست نام خانوادگیش هم صابری است؛امیر آرین تو هم فامیلیت صابری است نکنه با هم نسبتی دارین؟
    بیا هادی جون اینم عکساش:



    اینم چون یکم بزرگ بود بصورت لینک میذارم؛اینو وقتی داشت از خونمون فیلم میگرفت ازش گرفتم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    امروز یه اتفاقی در مغازه افتاد که حالم از هرچی زنه بهم میخوره
    5 روز پیش 3تا خانم اومدن یه گوشی خریدن تا رفتن دوستم اومد گفت یکیشون همش به من چشمک میزد و لباش رو واسش غنچه میکرده((واسه دوستم))هیچی آقا گذشت تا پریروز که زنه اومد در مغازه و دوستم چون در حال زدن مخ یه خانم بود *** محلی بهش رد و زنه هم رفت و امروز اومد...آقا حدود یک ربعی با دوستم حرف زد و رفت؛بعد دوستم اومد و
    گفتدیی؟گفتم:آره،چی میگفت؟
    گفت زنه میگفت:من ازت خوشم اومده و هرشبی که با شوهرم ســـ کـــ س میکنم تورو میارم توی نظرم و دوست دار با تو باشم؛دوست منم میگه برو روزیتو جای دیگه حواله کنن و اگه یک بار دیگه اومدی اینجا آبروتو میبرم.
    خلاصه زنه رفت و نیم ساعت بعد زنگ زد و دوستم گوشی رو برداشت و دیدم به من اشاره میکنه اون یکی گوشی رو بردار و منم گوشی رو برداشتم و دیدم داره میگه:
    خانم:دوست دارم...
    دوستمعنی چی عزیزم دوست دارم...
    خانم:ببین من دوست دارم با تو باشم و شباکه با شوهرم س...دارم فقط به یاد تو هستم...
    دوستم:ببین تو شوهر داری و من نمیتونم...
    خانم:تورو خدا؛فقط واسه یه بار؛فقط یه بار منو بــــ کــــ ن

    اینو که گفت من منفجر شدم از خنده و حلو خودم رو گرفتم که نخندم((البته از درون منفجر شدم))

    میبینین تورو خدا؟دنیای آخرالزمان شده،زنه زنگ میزنه و التماس میکنه که تورو خدا بیا منو آره و اینا....بعد میگن چرا نمیرید زن بگیرید؟این از دخترای این دوره که 99% پرده ندارن و تو صف پرده دوزین؛اینم از زنهای الآن که یه دونه بسشون نیست و چندتا میخوان...خوب ما فروشنده ها چه گناهی کردیم که در دام فساد میوفتیم؟همینطوری ما اغفال میشیمهامیریم دنبال روزی حلال که این بلاهای آسمانی نازل میشه

    خوب دیگه ساعت 2:23 دقیقه بامداد 4 شنبه است و بریم بخوابیم که صبح باید بلند بشیم و بریم در پی روزی حلال

    آهان؛یه چندوقتیه دیگه محدودیت استفاده از شکلک نداریم که این امر باعث خوشحالی ما شدهآخه بنظر من متن بدون شکلک مثل اجرای پانتومیم میمونه؛خشک و بی روح...ولی متن با شکلک مثل فیلم پـــ و ر نـــ و میمونهجذاب و زیبا

    تا فردا خدافس

  7. Top | #1817

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    يكي تو دنبال روزي حلالي يكي احمد نجار

    يكي هم ارشديانژژژژژژژژژ

  8. Top | #1818

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خوشگله رفته وسط شورای زد نژادپرستی, تئوری های هیتلری برای خودش داده, بعد نماینده های کشور های اروپایی هم مجلس رو ترک کردن...کسی نظری در این مورد نداره؟
    در باره این موضوع من صفحه قبل گفتم که

    ----------------------

    ببینم مجید , تو میخوای بگی منم مغازه دارم ؟ باشه تو داری
    حال میکنیا

    -----------------------

    آقا کسی شماره ای چیزی از Ali Big Red Monster یا همون Ali Maria نداره ؟
    کنکور داشت تابستون ولی هنوز به انجمن نیومده ... دلم براش تنگ شده !

  9. Top | #1819

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بنظر من همه این ها یه بازیه میدونن تیم ملی نتیجه نمی گیره می خوان از الان مردومو اماده کنند : #1:ععععععععععععععه دیدی همش تقصیر کوهانی بود . #2: نه بابا تقصیر دایی بود . #3: چرا چرت و پرت میگین بابا تقصیر امپراتور بود (احتمالا )

    به قول داریوش : از پس پرده نگاه کن

  10. Top | #1820

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3581
    سن
    32
    نوشته ها
    769
    تشکر
    285
    تشکر شده 196 بار در 49 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    66 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [align=center]خبر داغ...!
    از سوی فدراسیون فوتبال سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد.



    به گزارش روابط عمومی فدراسیون،مسئولین فدراسیون فوتبال افشین قطبی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردند تا وی هدایت تیم ملی را برای بازیهای پیش رو برعهده بگیرد.
    [/align]

صفحه 182 از 248 نخستنخست ... 82132172180181182183184192232 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد