بیچاره پیمان .........
چه شانسی داشت این بدبخت
کاش تو همون آلمان میموند این خراب شده نمی اومد .....![]()
بیچاره پیمان .........
چه شانسی داشت این بدبخت
کاش تو همون آلمان میموند این خراب شده نمی اومد .....![]()

حرف تبانی رو لطفا نزنید چون واقعا بچه بازی میشه ، شما یه دقیقه بشین فکر کن که این همه تیم میان سرمایه گذاری میکنن
تا خودشونو تو لیگ بالا بکشن بعد فدراسیون بیاد مشخص کنه که کی قرمان شه کی بشه ؟ اصلا با عقل جور در میاد ؟!
خودتونم میدونید تبانی حرف بچه گانه ای هست !
شما هم اینقد سعی نکن خودتو با 2 تا حرف قانع کنی ( خودتو گول نزن ) .
من مطمئنم که این حرفا تمومش از روی حسادت ( خواسته یا نا خواسته ) شما هست ...
بقیه حرفا رو میلاد جان زد ...
خداحافظ .
اخه شمایی که می گی به نظرت ذوب اهن که کم باخته حالا نمیاد تو یه بازی یهو 4 تا گل بخوره پس تبانی شده.خوب اگه واقعا می خواستند تبانی کنند از دو سه هفته قبل استقلال و قهرمان می کردند که دیگه شما هم اینجوری فکر نکنی.
بابا این ها قشنگی های فوتبال چرا با حسادت خرابش می کنید؟؟؟
تو همه جای دنیا همینه کی فکرش و می کردید ارژانتین با مربی گری مارادونا 5 تا گل از یه تیم پکیده بخوره؟؟؟
کی فکرش و می کرد ریال مادرید 6 تا گل تو زمینه خودش از رقیب دیرینش بارسا بخوره؟؟؟؟
کی فکرش و می کردن یونان قهرمان یورو 2004 بشه؟؟
از این قبیل مثال ها زیاده فوتبال به این چیزاشه که قشنگترین ورزش که ما متاسفانه با حسادت های خودمون خرابش می کنیم.استقلال هر جور قهرمان می شد باز شما برادارن لنگی یه بهونه ای درست می کردید.
باور کن کنید هر چی بیشتر حرص بخورید و به این قهرمانی استقلال بیشتر حسادت کنید ما بیشتر لذت می بریم
به نظر من بهتره برید به فکر تیم خودتون باشید که باز تو دوره بعدی 5تا نخوره.
در نهایت:
لنگی هی عزیزا تا دنیا دنیاست داغ این دوتا ستاره ای که رو پیرهن استقلال به معنی دوبار قهرمانی اسیا رو خواهند دید![]()

نوشته اصلی توسط Man Of Destiny

Only Batista : خوب اگه واقعا می خواستند تبانی کنند از دو سه هفته قبل استقلال و قهرمان می کردند که دیگه شما هم اینجوری فکر نکنی.
---------------------------------------------------------------------
خوب این کار رو نکردند برای این که برنامه ریزیشون لو نره که میخوان استقلال رو قهرمان کنند
برنامه ریزیشون طوری بود استقلال به بیشترین فاصله برای قهرمانی برسه بعشد در اخرین هفته چنین اتفاقاتی بیافته تا قهرمانی مثلا معجزه باشه
من بازی ذوب آهن رو داشتم میدیدم
گل اولی که ذوبی ها خوردند اینقدر بچه گانه بود که بچه های محلمون اون توپ رو دفع می کردند
مدافع ذوب آهن عین ماست وایساد
حریف شوتید عیسی اندوی هم مثل بوق وایساد تا توپ بره تو گل
طبیعی سازی هم خوب چیزیهیچ ربطی نداره و مطمین باش که کسایی که توی کمیته هستن بیشتر از شما به قانون اشراف دارن ÷س به قول شما اگه این کسر امتیاز قانونی نبوده چرا بیشتر کم نکردن که خیالشون از قهرمانی برســـبولیس راحت بشه ؟؟؟؟؟؟
وقتی تیم ملی ایران توی ورزشگاه جلوی یکصد هزار نفر اون طوری میبازه به عربستان , از تیم باشگاهیش چه انتظاری داری , که میگید اینجوری حذف شد !نه مخالفم که استقلال آبروی ایران رو برده ولی به عنوان قهرمان ایران خیلی بده و وا قعا" زشته که اینجوری حذف بشه ! ! !
بله قبول دارم که واقعا" شکست بد و مفتضحانه ای بود
باید گفت هیچ ربطی به آبروی فوتبال نداره که یه مربی ÷ول بگیره و بره و این به ضعف مدیریتی باشگاه داره که چطور قراردادشو میبنده
شما با یک فصل قهرمان شدن ! باعث شد تا محبوبیت قطبی , جلوی چشمای شمارو بگیره !
ربطی نداره که الآن ایران اینطوری شده , کسی که تا دیروز میشس کنار جوب تسبیح بالا پایین میکرد واسه ما شده کاندید ریاست جمهوری !! توقعت از فوتبالش دیگه چیه ؟هیچ ربطی به مغز نداره ! مشخصه کسایی که یه مربی رو انتخاب میکنن از شما بیشتر سر رشه دارن ... اگه شما فک میکنی از اعضای فدراسیون در این مسایل بیشتر بلدی حتما" ÷یشنهاداتتون رو براشون ایمیل کنین
اگه نشه که یه سری مثل شما باز دوباره پای تبانی رو میارن وسط !!جالب اینجاست که شما خودتون قهرمان میشین ولی ما رو قهرمان میکنن
کریمی و باقری رو داری با کی تو استقلال مقایسه میکنی ؟بله درسته که استقلال این فصل فوتباله جالبی رو بازی میکرد . ولی فکر میکنم ÷اسهای بیرون ÷ای کریمی و ÷اسهای قطری کریم باقری رو که باعث گل میشدن رو ندیدی
مهره هایی که تو پرسپلویس هستند اگه تو استقلال بودن ما الآن قهرمان آسیا شده بودیم !
ولی باید قبول کرد بازیکن هایی مثل جانواریو و کاظمی هیچ چیزی از این 2 تایی که مثال زدی کم ندارند .
سرمربی رو داری با بازیکن مقایسه میکنی ؟ کسی که حرفه ای شده تو تیم استقلال !شما میگی ÷ر÷ولیسو نمیشه بدون کریمی دید ولی خودت داری میگی استقلال با رفتن امیر وارد بحران میشه ! این چه تیمه با شخصیتیه که فقط با یه مربی میتونه بازی کنه !

خوب کافیه دیگه ! اصلا میگی تبانی کرده استقلال لازم نیست که بیای همه جا داد بزنی ملت خودشون حالیشونه ! ( خطاب به لونــگ- شوخی )
فوتبال جذابیتش به همینه , بازی چلسی رو که دیدی از هرکی بپرسی میگه 3-4 پنالتی اشتباها گرفته نشد , کسی گفت تبانیه ؟ پارتی بازیه ؟ البته بالاک سر خطای پیکه داورو قورت داد... ولی حرف منطقی نیست بگیم تبانی شده ! چیز میکشه به جذابیت فوتبال
!
کلا هم اگه تو انجمن بحث فوتبال میکنید ادب و احترام همو داشته باشید که به کل کل نکشه !

روحش شاد
وقتي شنيدم واقعا ناراحت شدم!!!!! حيف شد.........
من خودم از طرفدارهاي شديد فوتبالم اما..........
آقايون بسه............كافيه........جو اسرار رو نريزيد بهم !
اينجا جاي چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط فوتبال؟
حالا هي من مي خوام ارسالي نداشته باشم ها.....
من اصلا پست اخرمم پاک کردم انقدر بی منطق حرف می زنی اقای godfather که اصلا بی خیال جواب دادنت شدم.
چون دیدم اگه 1000 تا دلیل دیگه هم بیاریم باز همین و می گی.به جز کل کل هم چیزه دیگه ای نداره حالا ناظمم میاد هممون و به فوحش می گیرهبی خیال اصلا تو راست می گی هی بشین بگو تبانی فعلا که استقلال قهرمان شد.به جا این حسادت ها بگو چرا دمون باتیستارو اپ نمی کنید؟؟
![]()
اقا ماله بكشين رو حرفاتون ديگه كافيه
فقط حالم از كلنگ بودن داور بازي ديشب بهم خورد حتما بايد دروگبا رو ميتركوندن يا پيكه بايد توپ رو بغل ميكرد تا داور ****بلند بشه پنالتي بگيره
به خدا من طرفدار چلسي نيستم ولي ديشب واقعا نامردي بود
والسلام
سيد بهمن عباسي (دامه افاضاه)
1426/9/16 ه.ق
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)