بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 196 از 248 نخستنخست ... 96146186194195196197198206246 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,951 تا 1,960 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #1951

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3611
    نوشته ها
    356
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 14 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بیچاره پیمان .........
    چه شانسی داشت این بدبخت
    کاش تو همون آلمان میموند این خراب شده نمی اومد .....

  2. Top | #1952

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    حرف تبانی رو لطفا نزنید چون واقعا بچه بازی میشه ، شما یه دقیقه بشین فکر کن که این همه تیم میان سرمایه گذاری میکنن
    تا خودشونو تو لیگ بالا بکشن بعد فدراسیون بیاد مشخص کنه که کی قرمان شه کی بشه ؟ اصلا با عقل جور در میاد ؟!
    خودتونم میدونید تبانی حرف بچه گانه ای هست !
    شما هم اینقد سعی نکن خودتو با 2 تا حرف قانع کنی ( خودتو گول نزن ) .
    من مطمئنم که این حرفا تمومش از روی حسادت ( خواسته یا نا خواسته ) شما هست ...
    بقیه حرفا رو میلاد جان زد ...
    خداحافظ .

  3. Top | #1953

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2806
    نوشته ها
    239
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اخه شمایی که می گی به نظرت ذوب اهن که کم باخته حالا نمیاد تو یه بازی یهو 4 تا گل بخوره پس تبانی شده.خوب اگه واقعا می خواستند تبانی کنند از دو سه هفته قبل استقلال و قهرمان می کردند که دیگه شما هم اینجوری فکر نکنی.
    بابا این ها قشنگی های فوتبال چرا با حسادت خرابش می کنید؟؟؟
    تو همه جای دنیا همینه کی فکرش و می کردید ارژانتین با مربی گری مارادونا 5 تا گل از یه تیم پکیده بخوره؟؟؟
    کی فکرش و می کرد ریال مادرید 6 تا گل تو زمینه خودش از رقیب دیرینش بارسا بخوره؟؟؟؟
    کی فکرش و می کردن یونان قهرمان یورو 2004 بشه؟؟
    از این قبیل مثال ها زیاده فوتبال به این چیزاشه که قشنگترین ورزش که ما متاسفانه با حسادت های خودمون خرابش می کنیم.استقلال هر جور قهرمان می شد باز شما برادارن لنگی یه بهونه ای درست می کردید.
    باور کن کنید هر چی بیشتر حرص بخورید و به این قهرمانی استقلال بیشتر حسادت کنید ما بیشتر لذت می بریم
    به نظر من بهتره برید به فکر تیم خودتون باشید که باز تو دوره بعدی 5تا نخوره.
    در نهایت:
    لنگی هی عزیزا تا دنیا دنیاست داغ این دوتا ستاره ای که رو پیرهن استقلال به معنی دوبار قهرمانی اسیا رو خواهند دید

  4. Top | #1954

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1339
    سن
    34
    نوشته ها
    59
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Man Of Destiny
    حقیقت مطلب من کامل پستها رو نخوندم فقط دیدم کل استقلال و لنگیاست اومدم یه سری توضیحاتو بدم...

    دوستانی که میگن استقلال امسال با تبانی قهرمان شده متوجه باشن که اگر این موضوع درسته پس پرسپولیس هم پارسال با مسخره بازیها و کارهای پست پرده قهرمان شد فکر کنم همه چیز تو این جمله خلاصه بشه که 6 امتیاز پرسپولیس رو فیفا کم کرد اما 4 امتیاز سپاهان رو فدراسیون فوتبال ! (اونم در مورد موضوعی که معمولا از بازی خانگی محروم میکنن و جریمه نقدی اصلا ربطی به اامتیاز نداره... )

    هیچ ربطی نداره و مطمین باش که کسایی که توی کمیته هستن بیشتر از شما به قانون اشراف دارن ÷س به قول شما اگه این کسر امتیاز قانونی نبوده چرا بیشتر کم نکردن که خیالشون از قهرمانی برســـبولیس راحت بشه ؟؟؟؟؟؟


    عده ای از لنگیهای مقیم فروم نوشتن استقلال آبروی ایران رو برده...آبروی ایران وقتی رفت که الغراضه پرسپولیس رو ترور کرد!آبروی ایران وقتی رفت که آقای افشین قطبی تو دوسال 2 میلیارد تومن زد به جیبش و در رفت و تو مصاحبه با بی بی سی کل فوتبال ایرانو به گند کشید و وقتی برگشت امثال شماها با امپراتور اپراتور بهش گفتین خوش اومدی باز بیاه پول بخور که یه سفره ای بازه...

    نه مخالفم که استقلال آبروی ایران رو برده ولی به عنوان قهرمان ایران خیلی بده و وا قعا" زشته که اینجوری حذف بشه ! ! !

    بله قبول دارم که واقعا" شکست بد و مفتضحانه ای بود

    باید گفت هیچ ربطی به آبروی فوتبال نداره که یه مربی ÷ول بگیره و بره و این به ضعف مدیریتی باشگاه داره که چطور قراردادشو میبنده

    بعدشم قطبی توی مصاحبش با بی بی سی حقایق و اتفاقاتی که واسش افتاده بود رو گفت و حقیقت میتونه تلخ باشه که بنظر میاد برای شما تلخ تر از بقیه بوده و توانایی درک این موضوع رو ندارین که اینطوری با تعصب بی جا در باره موضوع حرف میزنین

    استقبال از مربی محبوب هم به نظر شما اشکال داره ؟؟؟ کارش خوبه که میارنش و نمیدونم چرا شما حسادت میکنی !

    .مشکل ما ایرانی ها اینه که از مغزی که خدا واسمون آفریده بی خبریم و خب مشخصه که افشین قطبی با این شخصیتش خوب راه پول در آوردن رو تو ایران فهمیده....

    هیچ ربطی به مغز نداره ! مشخصه کسایی که یه مربی رو انتخاب میکنن از شما بیشتر سر رشه دارن ... اگه شما فک میکنی از اعضای فدراسیون در این مسایل بیشتر بلدی حتما" ÷یشنهاداتتون رو براشون ایمیل کنین

    آبروی ایران وقتی رفت که آقای الاکلنگ که نماد شما لنگیاست مثل یک انسان بی شعور هرچی از دهنش دراومد به امیر خان گفت اما امیرخان سکوت کرد و وقتی تیم قهرمان شد گفت من یاد گرفتم که بهترین راه برای انسان سکوته....

    مشکل شما اینه که همه چیزو میخوای به زور و با تعصب به هم ربط بدی به نظر من اون آقای محترم هیچ نمادی از ÷رس÷ولیس نیست ...همونطور که من خیلی از استقلالیا رو دیدم که با قلعه نویی مشکل دارن[hr]
    پرونده لیگ برتر بسته شده و استقلال یک قهرمانی دیگه به کارنامش اضافه شد البته این برای پرافتخارترین تیم آسیا چیز عجیبی نیست اما متاسفانه تو فوتبال ایران مقدس ترین کلمه در فوتبال جهان یعنی Respect و احترام وجود نداره....ماها وقتی میبینیم رقیبمون موفقیت کسب کرده اصلا پی این نیستیم یه چیز ازش یاد بگیریم فقط میخوایم زیرپاشو خالی کنیم...

    قهرمانی استقلالو تبریک میگم

    مطظمئن باشید برای شادی شما لنگیهای عزیز پرسپولیس رو هم قهرمان جام حذفی میکنن.

    جالب اینجاست که شما خودتون قهرمان میشین ولی ما رو قهرمان میکنن

    اما پرسپولیس با این نلو وینگادا که قیافش شبیه دلاره کجا میتونه فوتبال مدرنی که استقلال این فصل نشون داد بازی کنه؟کسانی که موقع فوتبال نگاه کردن چیزهای دیگرو هم ببینن میفهمن من چی میگم...کمتر کسی امسال حرکت دست جان واریو رو قبل از پاس فرار دادن میدید چون تو ایران همه عادت داریم موقع پاس دادن سر هم هوار بزنیم اما قلعه نویی امسال چیزهای جدیدی به فوتبال ایران معرفی کرد.

    بله درسته که استقلال این فصل فوتباله جالبی رو بازی میکرد . ولی فکر میکنم ÷اسهای بیرون ÷ای کریمی و ÷اسهای قطری کریم باقری رو که باعث گل میشدن رو ندیدین

    دراینکه استقلال آخر فصل افت کرده بود شکی نیست اما حقیققت اینه که هیچکس حقیقت رو دوست نداره....پرسپولیس امسال از هر سال بیشتر گند زد با این همه پولی که خرج بازیکن کرد (فکر میکنم حدود 2 الی 3 میلیارد ) بدترین پرسپولیس چند فصل اخیر بود اما وقتی جلوی شارجه میخواست بازی کنه روزنامه استقلال جوان تیتر زد : پرچم قرمزت را امروز به من قرض بده....تا شاید توی این فوتبال کثافت کمی Respect هم پیدا بشه اما روزنامه پیروزی امروز تیتر میزنه آبروی فوتبال ایران رفت...اونم به خاطر مساوی با تیمی که لنگیا جلوش خودشون رو خیس میکنن...[hr]
    به هر حال این جوی هستش که توی ایران وجود داره.والا نگاه به استقلال در آسیا با نگاه به پرسپولیس اونقدرها فرق داره که دیگه نیاز به توضیح نیست...

    بله مشخصه نیاز به توضیح نیست که استقلال نمیتونه از گروه خودش بالا بیاد ولی ÷رس÷ولیس هنوز شانس زیادی داره

    همین بازی استقلال - الاتحاد که از حساسیت زیادی هم برخوردار نبود از 9 کانال تلویزیونی در آسیا به طور زنده پخش شد و پرواز چارتر ویژه عربستان برای استقلال رو هم که همه میدونن و خلاصه این که پرسپولیس در آسیا یک صدم افتخارات و شخصیت استقلال رو نداره .همه تیمها فصل بد وخوب دارن...

    اینا از اعتبار الاتحاد هست دوست عزیز نه استقلال ! بـــــله شخصیت استقلال خیلی بالا ست ولی چه فایده که نمیتونه از گروه خودش بالا بیاد

    اما به یاد ندارم به عنوان یک استقلالی که تا حدودی فوتبال رو درک میکنم هیچوقت به قهرمانی پرسپولیس حسادت کرده باشم...همیشه طرفدار تیمم بودم و با پرسپولیس کاری نداشتم مثل 99 % استقلالیهای دیگه اما این ایراد شما لنگیهای عزیز هستش که هیچوقت سعی نکردین با منطق جلو برین و آینده تیمتون بدون علی کریمی رو ببینین.هیچوقت سعی نکردین متوجه بشین قطبی در این فصل یعنی فصل دوم چطوری سرمربی موند و چطوری از ایران رفت...وحالا هم چطوری برگشت.البته امیدوارم لحنم توهین نداشته باشه اما حقیقتش خیلی دوست دارم ذهن بعضی از طرفداران پرسپولیس رو روشن کنم تا کمی هم منطق رو به عنوان فاکتور مهم طرفداری از یک تیم بشناسن

    شما اول باید یکی خودتون رو روشن کنه که همینجوری از روی معده آمار میدی آخه کی اینو گفته یا کجا مستند هست ؟

    به هر حال دیروز امیرخان از استقلال رفت و استقلال وارد یک بحران بزرگ شد

    شما میگی ÷ر÷ولیسو نمیشه بدون کریمی دید ولی خودت داری میگی استقلال با رفتن امیر وارد بحران میشه ! این چه تیمه با شخصیتیه که فقط با یه مربی میتونه بازی کنه !

    اما من به عنوان یک طرفدار از کارهای واعظ آشتیانی دفاع میکنم چون اصولی رو داره تو باشگاه پیاده میکنه که کمتر توی ایران دیده شده.و البته باید برای اجرا کردن این اصول بها بده و بهاش هم همین شعار دادن ها و احتمالا یک فصل ناموفق یعنی فصل بعد خواهد بود اما اگر به واعظ فرصت بدن استقلال میتونه به عنوان اولین باشگاه واقعا و 100 % حرفه ای ایران معرفی بشه.[hr]
    حرف آخر این که خیلی از عزیزان میگن قهرمانی استقلال تبانی بود اما من دلایل خودم رو دارم که این موضوع صحت نداره....

    1.اگر قرار باشه استقلال رو قهرمان کنن میتونن خیلی راحت از دو هفته مونده به پایان کارو تموم کنن تا کار به سلام و صلوات نرسه.

    2.کسانی که بازی فولاد-ذوب آهن رو دیده باشن دیدن که ذوب آهن دو توپ به تریک زد و دو توپ هم از روی خط فولاد برگشت داده شد...این همه خطر برای یک بازی تبانی عجیب نیست..؟

    3.مدیرعامل ذوب آهن سعید آذری هستش....همه میدونن این فرد چه دوستی نزدیکی با تاج داره و به نوعی این آقای آذری یکی از اعضای مافیای فوتبال ایران حساب میشه.کسی که مصطفوی رو با اون عظمت در 40 ثانیه برنامه نود با خاک یکسان کرد.و صد البته کسی که همه کار برای قهرمانی باشگهاش میکنه.خب به نظر شما ذوب آهن با این مدیرعامل میاد تبانی کنه؟تازه ذوب آهن خیلی جاها از رفاقت آذری با تاج استفاده کرد..نمونش بازی که به کویت فرستاده شدن تا بازی لیگشون یه هفته بیفته عقب...

    4.دقیقه فکر مکینم 10 بازی استقلال پیام اشپیتین یک ضربه محکم رو میزنه که توپ از چند سانتی متری بالای دروازه به اوت میره و ازونجا حمله های پیام شروع میشه...پیام داشت برای بقا تلاش میکرد و نهایت تلاشش رو هم کرد.خب همه میدونن استقلال برای قهرمانی اول به برد خودش احتیاج داشت که مسلما باشگاه شخصی پیام زیر بار هیچگونه تبانی نمیره که استقلال قهرمان بشه اما خودش سقوط کنه.

    تبانی چیز بی معنی ای هست و تبانی وجود نداره !

    و......

    بازی گاس عزیز من داره شروع میشه امیدوارم با خوندن این پست عزیزان لنگی قبل از جواب دادن یه ذره فکر کننن تا بفهمن تو باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی چه خبره....

    متاسفانه گاس عزیزت هم از تیم 10 نفره کاتالان ها شکست خورد ( 95 دقیقه در قوطی بودن در ورزشگاه خانگی هم خودش یه رکورده )

    در آخر هم آقا میلاد این یه بحث کاملا" عادیه ÷س اگه حرفی چیزی زده شد به دل نیگیریا

  5. Top | #1955

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    Only Batista : خوب اگه واقعا می خواستند تبانی کنند از دو سه هفته قبل استقلال و قهرمان می کردند که دیگه شما هم اینجوری فکر نکنی.
    ---------------------------------------------------------------------
    خوب این کار رو نکردند برای این که برنامه ریزیشون لو نره که میخوان استقلال رو قهرمان کنند
    برنامه ریزیشون طوری بود استقلال به بیشترین فاصله برای قهرمانی برسه بعشد در اخرین هفته چنین اتفاقاتی بیافته تا قهرمانی مثلا معجزه باشه

    من بازی ذوب آهن رو داشتم میدیدم
    گل اولی که ذوبی ها خوردند اینقدر بچه گانه بود که بچه های محلمون اون توپ رو دفع می کردند
    مدافع ذوب آهن عین ماست وایساد
    حریف شوتید عیسی اندوی هم مثل بوق وایساد تا توپ بره تو گل

  6. Top | #1956

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    یچ ربطی نداره و مطمین باش که کسایی که توی کمیته هستن بیشتر از شما به قانون اشراف دارن ÷س به قول شما اگه این کسر امتیاز قانونی نبوده چرا بیشتر کم نکردن که خیالشون از قهرمانی برســـبولیس راحت بشه ؟؟؟؟؟؟
    طبیعی سازی هم خوب چیزیه
    نه مخالفم که استقلال آبروی ایران رو برده ولی به عنوان قهرمان ایران خیلی بده و وا قعا" زشته که اینجوری حذف بشه ! ! !

    بله قبول دارم که واقعا" شکست بد و مفتضحانه ای بود

    باید گفت هیچ ربطی به آبروی فوتبال نداره که یه مربی ÷ول بگیره و بره و این به ضعف مدیریتی باشگاه داره که چطور قراردادشو میبنده
    وقتی تیم ملی ایران توی ورزشگاه جلوی یکصد هزار نفر اون طوری میبازه به عربستان , از تیم باشگاهیش چه انتظاری داری , که میگید اینجوری حذف شد !
    شما با یک فصل قهرمان شدن ! باعث شد تا محبوبیت قطبی , جلوی چشمای شمارو بگیره !

    هیچ ربطی به مغز نداره ! مشخصه کسایی که یه مربی رو انتخاب میکنن از شما بیشتر سر رشه دارن ... اگه شما فک میکنی از اعضای فدراسیون در این مسایل بیشتر بلدی حتما" ÷یشنهاداتتون رو براشون ایمیل کنین
    ربطی نداره که الآن ایران اینطوری شده , کسی که تا دیروز میشس کنار جوب تسبیح بالا پایین میکرد واسه ما شده کاندید ریاست جمهوری !! توقعت از فوتبالش دیگه چیه ؟
    جالب اینجاست که شما خودتون قهرمان میشین ولی ما رو قهرمان میکنن
    اگه نشه که یه سری مثل شما باز دوباره پای تبانی رو میارن وسط !!


    بله درسته که استقلال این فصل فوتباله جالبی رو بازی میکرد . ولی فکر میکنم ÷اسهای بیرون ÷ای کریمی و ÷اسهای قطری کریم باقری رو که باعث گل میشدن رو ندیدی
    کریمی و باقری رو داری با کی تو استقلال مقایسه میکنی ؟
    مهره هایی که تو پرسپلویس هستند اگه تو استقلال بودن ما الآن قهرمان آسیا شده بودیم !
    ولی باید قبول کرد بازیکن هایی مثل جانواریو و کاظمی هیچ چیزی از این 2 تایی که مثال زدی کم ندارند .

    شما میگی ÷ر÷ولیسو نمیشه بدون کریمی دید ولی خودت داری میگی استقلال با رفتن امیر وارد بحران میشه ! این چه تیمه با شخصیتیه که فقط با یه مربی میتونه بازی کنه !
    سرمربی رو داری با بازیکن مقایسه میکنی ؟ کسی که حرفه ای شده تو تیم استقلال !

  7. Top | #1957

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خوب کافیه دیگه ! اصلا میگی تبانی کرده استقلال لازم نیست که بیای همه جا داد بزنی ملت خودشون حالیشونه ! ( خطاب به لونــگ - شوخی )

    فوتبال جذابیتش به همینه , بازی چلسی رو که دیدی از هرکی بپرسی میگه 3-4 پنالتی اشتباها گرفته نشد , کسی گفت تبانیه ؟ پارتی بازیه ؟ البته بالاک سر خطای پیکه داورو قورت داد ... ولی حرف منطقی نیست بگیم تبانی شده ! چیز میکشه به جذابیت فوتبال !

    کلا هم اگه تو انجمن بحث فوتبال میکنید ادب و احترام همو داشته باشید که به کل کل نکشه !

  8. Top | #1958

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3925
    سن
    34
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    روحش شاد
    وقتي شنيدم واقعا ناراحت شدم!!!!! حيف شد.........

    من خودم از طرفدارهاي شديد فوتبالم اما..........
    آقايون بسه............كافيه........جو اسرار رو نريزيد بهم !
    اينجا جاي چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط فوتبال؟

    حالا هي من مي خوام ارسالي نداشته باشم ها.....

  9. Top | #1959

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2806
    نوشته ها
    239
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    من اصلا پست اخرمم پاک کردم انقدر بی منطق حرف می زنی اقای godfather که اصلا بی خیال جواب دادنت شدم.
    چون دیدم اگه 1000 تا دلیل دیگه هم بیاریم باز همین و می گی.به جز کل کل هم چیزه دیگه ای نداره حالا ناظمم میاد هممون و به فوحش می گیره بی خیال اصلا تو راست می گی هی بشین بگو تبانی فعلا که استقلال قهرمان شد.به جا این حسادت ها بگو چرا دمون باتیستارو اپ نمی کنید؟؟

  10. Top | #1960

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اقا ماله بكشين رو حرفاتون ديگه كافيه

    فقط حالم از كلنگ بودن داور بازي ديشب بهم خورد حتما بايد دروگبا رو ميتركوندن يا پيكه بايد توپ رو بغل ميكرد تا داور ****بلند بشه پنالتي بگيره

    به خدا من طرفدار چلسي نيستم ولي ديشب واقعا نامردي بود
    والسلام

    سيد بهمن عباسي (دامه افاضاه)
    1426/9/16 ه.ق

صفحه 196 از 248 نخستنخست ... 96146186194195196197198206246 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد