بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 76 از 248 نخستنخست ... 2666747576777886126176 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 751 تا 760 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #751

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    چون تششعات جنسیتون زده بالا من بهتون کمک میکنم !

    با دیدن این عکس خودتون رو عر ضا کنید!

    http://64.130.220.65/Multimedia/pics/1387/8/Photo/384.jpg

    مقدمه دوستان جدید اسراری رو به فال نیک میگیریم....منتظر بحث و چالش هاتون هستیم....ارمان جان دلیل اسم رو چند صفحه قبل گفتم یکم اون تنه لش رو به کار بنداز !

  2. Top | #752

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ابولي حالت خوبه ؟
    كايي اخه داداش؟
    يه خبر از ما نميگيري....
    چرا تو ياهو نمياي ؟ دلمون برات تنگ شده.. كلي باهات حرف دارم...

    در مورد ارضا كردن گفتي ياد يه چيزي افتادم..
    تو يه سايتي خوندم تو يه كشوري خودارضاي حكمش اعدام ...
    با اين حساب 95% درصد ايرونيا اعدامين

    هر دو 748..
    جلل خالق...
    خدا رو ميبيني..

    براي رسيدن تنكس من به ابول لطفا چندين بار تنكس بدين به من.

    دمتونم گرم

    =======================

    کاربر no fear تشکر رو گذاشتن واسه خبر نه واسه بحث های ابدوغ خیاری ...تنکس دادن بیهوده خلاف مقررات این انجمنه
    در صورت تکرار باهاتون به صورت مشت و لگد برخورد میشه
    فردا صبح این پست های شما گزارش میشه من شما رو واگذار کردم به ادمین انجمن ...
    متاسفانه وقتی ناظم و یا معاون و یا مدیر بخش ازاد اینگونه تو انجمن به سبکه کاربران 12 ساله رفتار میکنن از یه پیرمردی مثل کاربر نو فیر چه انتظاری میره!!
    دیگه تکرار نکنید
    با تشکر

  3. Top | #753

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    واقعان بعضی وقتا از شدت خوشحالی از اینکه اینقدر منو و معین مثل همیم بال در میارم ..فکر کنم خداوند به ما دوتا یه لطف دیگه عطا کرده ..الان به وسیله معین تو یاهوو متوجه شدم ما دو تا ارسالاتمون اندازه هم بوده یه نگاه کنید !

    ============
    همش اعتراض...همش شانس....همش داد و بی داد.....پولهای كلان بی حساب و كتاب....همش بد اخلاقی....اتكا به 2-3 نفر ...این تیم تیم نیست!

    پرسپولیس رو به خدا واگذار می كنیم...و دیگه بازی رو دنبال نمی كنیم!!

    این پرسپولیس در همون نیمه اول باید 4 تا می خورد ولی متاسفانه....با دو تا حمله نصفه نیمه 2 تا زد!نیمه دوم هم با یک گل ...و اخراج حریف ..خوش به خوشش شد ! نوش جان قطبی جان ...

    مهم اینه که اخر فصل استقلال قهرمان میشه ! چون دست یه کاربلده به نام امیر قلعه نویی ..کسی که لنگی جماعت رو به خوار و زلت میکشونه!!!

  4. Top | #754

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    داش ابولفضل چطوره ؟ اون چه عکسی بود که گزاشتی بابا کثافت کاری شد که تو خونه حالام چیکار کنم اصلا اون هیچ نمی گی میان سایت رو ***** می کنن نکن این کارها رو !!!!!
    به به امضا عوض کردی بابا شجاع دل فیلمش رو دیدی اگر ندیدی حتما برو ببین که کل عمرت در فناست اگر نبینی.

  5. Top | #755

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amir_Aghaei
    واقعان بعضی وقتا از شدت خوشحالی از اینکه اینقدر منو و معین مثل همیم بال در میارم ..فکر کنم خداوند به ما دوتا یه لطف دیگه عطا کرده ..الان به وسیله معین تو یاهوو متوجه شدم ما دو تا ارسالاتمون اندازه هم بوده یه نگاه کنید !

    ============
    همش اعتراض...همش شانس....همش داد و بی داد.....پولهای كلان بی حساب و كتاب....همش بد اخلاقی....اتكا به 2-3 نفر ...این تیم تیم نیست!

    پرسپولیس رو به خدا واگذار می كنیم...و دیگه بازی رو دنبال نمی كنیم!!

    این پرسپولیس در همون نیمه اول باید 4 تا می خورد ولی متاسفانه....با دو تا حمله نصفه نیمه 2 تا زد!نیمه دوم هم با یک گل ...و اخراج حریف ..خوش به خوشش شد ! نوش جان قطبی جان ...

    مهم اینه که اخر فصل استقلال قهرمان میشه ! چون دست یه کاربلده به نام امیر قلعه نویی ..کسی که لنگی جماعت رو به خوار و زلت میکشونه!!!
    جناب تغیییر هویت داده,ما مشهدیا در این مواقع یه ضرب المثلی داریم که میگه:
    [size=xx-large]متنم داداش...(METENEM DADASH)

    شما هم متنن بزنن ما بخیل نیستم...افتاد برار؟[/size]


    بسمه تعالی
    سوال:نظر معظم له در مورد افرادی که آبی رنگ بوده و گاها به درد سوزش ما تحت دچار می گردند چیست؟
    جواب:
    برای تقلیل شدت احتراق ما تحت مبارک شما و سایر همرنگ های گرامیتان نشستن در آب سرد-نه یخ که اعضای مهم و حیاتی دیگرتان منجمد شود-تجویز میگردد.شایان ذکر است که این روش در پایان فصل قبل برای تعدادی از همرنگ های شما که به خاطر قهرمانی برادران و عزیزان سرخ رنگ ما به این بلا دچار شده بودند,ارائه شد که ایشان انجام داده ابراز رضایت نمودند و خاطر نشان ساختند که روشی است تضمینی که رد خور ندارد.
    و السلام علی من اتبع الهدی
    سید علی الگلدبرگی-2008/10/27

    دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید علی الگلدبرگی-حفظه الله-

  6. Top | #756

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام اجمعین !
    حاج علی این پایگاهی که گفتی رو بعدان برام پیامک کن میخوام چند تا اتیقه برات بفرستم ارشادشون کنی!
    البته مواظب باش تو ارشاد نشی!

    در راستای اشتی کنون رایج ...در سرتاسر دنیا اقدامات خوبی جهت اشتی بزرگان جهان برپا شده!! که شما رو به خوندن کل ماجرا دعوت میکنم!!

    به سلامتی خبر دار شدیم پله و مارادونا طی مراسمی بسیار باشکوه .پربیننده و صدالبته خنده دار!! در یکی از سالن های مجلل مقر فیفا به مدت 1 دقیقه و 16 ثانیه همدیگرو بوسیدن و مثلان اشتی کردن!!
    ###
    همه خبرنگاران و گزارشگران که تعدادشون حتی بیشتر از پرسنل اس اس و لنگ اف ث به نظر میومد جلوی سالن صف کشیده بودن...همینطور دوربین بود که به سروکله این و اون میخورد.بهرحال این دو قصدذ اشتی داشتن.. جلوی درب ورودی (علی) هم بود
    ###
    ناگهان مارادونا در حالی که صورتش از خشم شبیه گوجه فرنگی شده بود وارد سالن شد! تعداد اشتی دهندگان اینقدر زیاد بودن که خوده این اساتید اینا رو نمیشناختن ..داریوش مصطفوی(ببخشید سپ بلاتر) مارودنا رو بغل کرد و اونو هلش داد تو بغل پله !! 7 نفر هم مارادونا رو مثل مدافعان یارگیر گرفته بودن که از اغوش پله خارج نشود !!
    ###
    مارادونا اینقدر کفری بود که از فرط عصبانیت نزدیک بود پله رو گاز بگیره!!! ولی بخاطر سیل عظیم اشتی دهندگان و خانواده های حاظر در لوج خانوادگی از خر معروف شیطون پایین اومد و به مدت 1 دقیقه و 16 ثانیه پله رو بوسید و پس از اون جلوی همه گفت : این درست که من ماچ ابداری از پله ورداشتم..این باعث افتخار ماست ...ولی من بازهم میخواهم ناز کنم!!همون موقع یه چشمک هم به رئیس فدراسیون برزیل زد!
    ###
    جمعین کماکان از سروکول هم بالامیرفتن در یه اتاق 10 متری! سپ بلاتر مصاحبه کرد و گفت دیدید دایی و کریمی (ببخشید پله و مارادونا) هیچ مشکلی با هم نداشتن..دیدید روزنامه ها چرت وپرت نوشته بودن..دیدید همونطور که قطبی گفته بود کاری که فربد با کاربران انجمن iranwweمیکند حیوان با حیوان نمیکند!!! دیدید مخالفان این انجمن همشون باید برن dog house!! بلاتر در ادامه تصریح کرد:مارادونا در طول زندگیش چه کسی رو اینقدر در اغوش کشیده بود..ایا شما ماچ به این ابداری دیده بودید؟
    ###
    مراسم اشتی کنون بعد از صرف شیرینی و شام تموم شد و خانوادهای مهمان در حالی که بوق ماشین های خود رو به نشانه یک پیروزی تاریخی به صدا در اورده بودند راهی منازل خود شدند و مشکلاف فیفا هم کل یوم حل شد!!!!
    =============================================

    دیروز توی پیاده رو به طرف میدان بزرگ اهواز می رفتم به اتفاق یکی از دوستان. از دور دیدم یک خواهر گرامی کارت پخش کن خیلی با کلاس ، کاغذهای رنگی قشنگی دستشه ولی به هر کسی نمی ده. خانم ها رو اصلا تحویل نمی گرفت. در مورد آقایون هم خیلی گزینشی رفتار می کرد. معلوم بود فقط به کسانی کاغذ رنگی رو می داد که مشخصات خاصی رو از نظر خودش داشته باشن. اهل حروم کردن کاغذهای تبلیغات نبود. احساس کردم فکر می کنه هر کسی لیاقت داشتن این تبلیغات تمام رنگی گرون قیمت رو نداره. لابد فقط به آدم های باکلاس و شیک پوش و با شخصیت می ده. از کنجکاوی ( فضولی سابق ) قلب منو و حسام داشت می اومد توی دهنمون. خدایا ، یعنی نظر این تبلیغاتچی خوش تیپ و با کلاس راجع به ما چی خواهد بود؟ آیا مارو تائید می کنه ؟ بین منو و حسام یه شرط بندی تو همون چند لحظه درست شد ..قرار شد اگه به من داد حسام برام تی شرت بگیره و بالعکس ....
    کفشامو با پشت شلوارم پاک کردم تا مختصر گرد و خاکی که روش نشسته بود پاک بشه و کفشم برق بزنه. سینه رو هم صاف گرفتم وموهای فر دیروز و سیخ سیخی امروزم رو درست کردم... . در عین حال سعی کردم بی تفاوت نشون بدم. دل تو دلم نبود. یعنی منو می پسنده ؟ یعنی منو جزو آدم های باکلاس حساب می کنه ؟ یعنی به من از این کاغذای خوشگل می ده. همین طور که سعی می کردم با بی تفاوتی از کنارش رد بشم ..ابتدا من رد شدم ولی بهم محلی نزاشت !!! بدجور ضایع شدیم جلو حسام..اخه تیپ اون کجا مو کجا ..بعد از من حسام اومد رد بشه با لبخند نگاهی بهش کرد و یه کاغذ رنگی به طرف حسام گرفت و گفت : ” آقای محترم! ” قند تو دلش آب شد..ما هم حالمون گرفت... با لبخندی فلسفی و بدون دستپاچگی و با حالتی که بهش نشون بده : ” ا ِ ، آهان ، خب چرا من ؟ من که حواسم جای دیگه بود و به شما توجهی نداشتم. خیلی خوب ، باشه ، دستتو رد نمی کنم ، می گیرمش ولی الآن وقت خوندنشو ندارم.” کاغذ رو گرفت...حسام اینقدر هول شده بود که کاغذ رو ابتدا ببینه چی هست که به هر کسی نمیدادش ولی به اون با اون قیافه ظایع و مترسکیش داده!!!منم بهش گفتم افرین برنده شدی .. وایسادیم و با ولع تمام به کاغذ نگاه کردیم :

    ” دیگر نگران طاسی سر خود نباشید. پیوند مو با جدیدترین متد روز اروپا و امریکا. “

    عکس یک مرد کچل زوار در رفته هم با یه لبخند مسخره ( آخه هیچ کچلی رو تا حالا دیدین که از ته دل بخنده ؟ ) قبل و پس از عملیات انداخته بود. انگار یه تیکه علف از چمن ورزشگاه آزادی یا یه تیکه پالاز موکت رو ، روی کله ش چسبونده بودن.
    از خنده روده بر شدم!
    اخه حسام بنده خدا وسط سرش مادرزاد طاسه
    چه می کنه این کچلی با خلایق! واقعان خوش بحالمون که مو داریم!!!
    ============================================

    سال گذشته چندمین ناكامی متوالی رو در همون ابتدای فصل بدست میاره...هیچ نشانی از پیشرفت در تیم دیده نمی شه....استقلال در مقابل یه تیم معمولی به نام پیكان قرار می گیره كه در نیمه پایین جدول به سر می بره...2 گل به ثمر می رسونه...در نیمه دوم كه نیمه مربیان باشه 3 گل دریافت می كنه.....تماشاگر....مطبوعات...مد یران ...همه و همه مطمئن می شن این ره فرجام خوبی نخواهد داشت!
    سرمربی وقت تیم در كنفرانس مطبوعاتی حاضر می شود و رسما اعلام می كند:
    (( نگران نباشید! از رده پانزدهم پایین تر نخواهیم رفت!!))

    دیروز در نیمه اول استقلال یك بازی رویایی انجام داد ....چیزی شبیه نیمه اول استقلال - فجر سپاسی در سال 82 كه بنده هم مثل قلعه نوعی معتقدم این بازی بهترین بازی باشگاهی بعد از انقلاب بود!
    استقلال دیروز از تمام جناحین برتر از پیكانی بود كه صدرنشین لیگ بود و یك تیم گردن كلفت محسوب می شد
    به یاد حرف امیر قلعه نوعی بعد از شكست مقابل صباباطری افتادم كه می گفت (( بعد از این باخت مطمئن شدم كه استقلال قهرمان خواهد شد!!))
    خط هافبك استقلال:

    خسرو حیدری - مجتبی جباری و جانواریو (( J _ J )) یا همون جی جی های استقلال مهره های تثبیت شده استقلال هستند كه در حال تشكیل بهترین خط هافبك اسیا هستند.....4 سال امیر ابادی در سمت راست استقلال گماشته شده بود ولی دریغ از یك بازی خاطره انگیز !! متاسفانه هر مربی كه به استقلال امد این مشكل رو برطرف نكرد....اقای حجازی هم سوگلی خود یعنی محمد نوازی رو انتخاب كرد ولی امیر قلعه نوعی امسال رودرواسی رو كنار گذاشت و خسرو حیدری رو به استقلال اورد و حالا سمت راست استقلال به یاد روزهایی كه جواد زرینچه رو داشت پرتحرك كرده.
    جانواربو ...مثل یه ماهی كه از دست لیز می خوره و در میره ...تو میانه زمین شناور و زیبا بازی می كنه...كاملا مفید و در خدمت تیم....این بازیكن واقعا كلاس كاریش از تمام بازیكنای خارجی كه تا به حال در فوتبال ایران بازی كردن بالاتره....شاید پترویچ خوب ضربه ازاد بزنه ولی بود و نبودش در پرسپولیس چندان مهم نیست...ولی امان از روزی كه جانواریو در تیم نباشه.
    بهترین خارجی كه تا به حال به استقلال اومده بود....قلی اف اذربایجانی بود!! تفاوت جانواریو با بهترین خارجی استقلال نشون می ده چه نگینی رو در اختیار داریم!

    نیك بخت واحدی اگر یه پنالتی رو گل كنه 6 دور ...دور زمین می دوه...یه حركت كاملا نمایشی هم انجام می ده و میر ه بغل قطبی....بعد به سمت هوادارا می ره و كلی به اونها ماچ و بوسه و شكلك و دلقک بازی در میاره....بعد حسابی جلوی دوربینی كه رو زمین مستقره ادا در میاره كه سال بعد هم برای 400 میلیون چونه بزنه!!
    هم نیكبخت می دونه تو دلش چیه هم ما می دونیم دلش كجاست...ولی برای نیكی پول مهمترین فاكتوره!!
    اما خوشبختانه ستاره های استقلال علاوه بر اینكه حرفه ای كار می كنند واقعا به استقلال علاقه دارن....هیچ نمایشی ندارن....به راحتی هم روی نیمكت می شینن...

    htt[img]p://media.farsnews.com/Media/8701/ImageReports/8701150212/3_8701150212_L600.jpg[/img]

    گل ارش برهانی یه **** گل بود! واقعان لذت بخش بود اون گل...
    دقیقا 40 روز پیش بود.....در محل كارم جدول لیگ زده شده بود.....دوستان پرسپولیسی با تمسخر از جدول عكس مینداختن....و استقلال رو نشون می دادن كه در رده هفدهم جدول بود....
    استقلالیهایی كه قلعه نوعی رو می شناسن در همون رده هفدهم هم باور داشتن كه استقلال به صدر می رسه...باوری كه كمی برای خود ما هم سخت بود...چون تیم یكسال مداوم روی نوار باخت بود....ولی امیر قلعه نوعی با بازی مقابل استقلال اهواز استارت زد...نتیجه كار 5 برد و 2 تساوی بود!
    واین نتااج ادامه دارد ! ما زنده ایم لنگی ها هم زنده !!
    =============================================

    هفته بزرگداشت "كوروش كبیر" ، بزرگترين شخصيت تاريخ ايران و اولين نويسنده حقوق بشر در جهان(29 اكتبر)، بر همه ايرانيان مبارك باد



    منشور آزادی کوروش كبیر (نخستين فرمان جهانی حقوق بشر _ 2545 سال پیش):

    «منم كوروش ، شاه دادگر. بدون جنگ وارد بابل شدم ‚ برده داری را برانداختم. شهرهاي ويران شده را ساختم. به بدبختيهای مردم پايان بخشيدم. فرمان دادم که همه مردم در اندیشه، دین، پرستش خدای خود ، جا و رفت و آمد ، آزادند»

    داش معین این روز رو به تو که از هم دوره های کوروش جان بودی تبریک میگم! معین یکی از سربازان کوروش کبیر بود و به گفته خوده کوروش این دو بستنی ها (اون زمان بستنی نبود منظور همون اب چاهه ) با هم خوردن!!!
    البته من یه خاطره دیگه هم از کوروش شنیدم در مورد اینکه چقدر معین تو اون زمان حواس جمع و کاردرست بود..
    میگفت یه سال با معین رفته بودن تیراندازی ...تو راه که داشتن پرنده شکار میکردن کوروش برگشت به معین گفت : سرباز معین اگه گفتی الان چی میچسبه بخوریم! معین هم گفت *** مرغ
    ودیگه هیچی نگفتن تا اینکه سال بعد باز هم با هم اومدن تیراندازی و از همونجا که داشتن رد میشدن کوروش به معین گفت : باچی
    معین گفت : با نمک
    یعنی اینقدر داش معین حواسش جمع بود که 1 سال گذشت منتظر ادامه جمله *** مرغ با چی میچسبه بود...

    ===========================================

    خبر چمپیون شدن باتیستا به صورت پیامک به ما رسید! ما تصمیم داشتیم که نتایج این ppvرو متوجه نشیم حتی هنوزم بجز بازی تیکر و باتیستا بقیه رو نمیدونم...ولی دیروز شب !! بود که داشتم با اقام حساب و کتاب میکردیم و داشتم براش حساب مغازه های بدهکار رو جمع میزدم...که صدای ویق ویق پیامک!! اومد و حسابو بیخیال شدم یهو دیدم نوشته ..سلام داش ابوالفضل ..باتیستا جون قهرمان شد ..بهت تبریک میگم...از طرف یکی از دوستان بود که تو این انجمن متاسفانه نیست...اگه اینجا بود کسی تخ میکرد حرفغی بزنه به باتیستا ...همون موقع چنان خوشحال شدم که حواسم نبود با مشت زدم به میز جلوی روم...اقام هم که تقریبان عادت کرده به این رفتارهای عجیب غریب یهوییم گفت اروم پس چته حیوون
    خندم گرفته بود ...اقام نه داشت و نه برداشت مارو با حیوون یکی کرد! اینم همنشینی محمد هوگن با حاج حشمت ا...بیاته !

    یا علی

  7. Top | #757

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2690
    سن
    35
    نوشته ها
    267
    تشکر
    36
    تشکر شده 38 بار در 12 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Z3R04
    نقل قول نوشته اصلی توسط Dave Batista
    نقل قول نوشته اصلی توسط RATED R EDGE
    ابولی جان بابا
    اگه صحبتت بی شوخی بود
    چرا من دیروز که داشتم به سمت خانه میومدم دختره گفت شما نسبتی با گوریل انگوری داری؟
    فکر می کردم یه همچین چیزی اتفاق افتاده که شما عکست رو برای نظر سنجی گذاشتی...
    دختره یا تو کفته, می خواد سر صحبت رو باز کنه, یا تو کفته و می خواد تو سر صحبت رو باز کنی!

    ممنون.
    موفق باشین.
    دقيقا"
    سينا جان معلومه شما هم اينكاره اي !
    ببين آقا سپهر به هيچ وجه جلوي هيچ دختري نبايد اعتماد به نفستو از دست بدي ! ! !
    مطمين باش حالا چقد تو كفته و جلوي دوستاش چقد ازت تعريف كرده ! ! !(مرض كه نداره بيخودي سر حرفو بات باز كرده)
    پيشنهاد ميكنم دفعه بعدي كه ديديش به شدت خودتو بگير و در دفعات بعد با يه سلام كارتو پيش ببر ! ! !

    بابا من میبینم این یارو رو با فاصله 37 کیلومتر ازش فاصله میگیرم(خجالتیم)
    یا این پررو هستش یا فکر کرده یولم......بعدشم از ایناس که سر تیکه انداختن کم نمیاره(فکر کنم داداشی چیزی داره که از اونا یاد گرفته-اصولا همچین داداشایی غیرتشون در حد فیل هندوستانه یعنی خیلی زیاده-ولی یکجورایی از این کل کل خوشم اومده)آقا یک شام افتادین همتون

  8. Top | #758

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط RATED R EDGE
    نقل قول نوشته اصلی توسط Z3R04
    نقل قول نوشته اصلی توسط Dave Batista
    نقل قول نوشته اصلی توسط RATED R EDGE
    ابولی جان بابا
    اگه صحبتت بی شوخی بود
    چرا من دیروز که داشتم به سمت خانه میومدم دختره گفت شما نسبتی با گوریل انگوری داری؟
    فکر می کردم یه همچین چیزی اتفاق افتاده که شما عکست رو برای نظر سنجی گذاشتی...
    دختره یا تو کفته, می خواد سر صحبت رو باز کنه, یا تو کفته و می خواد تو سر صحبت رو باز کنی!

    ممنون.
    موفق باشین.
    دقيقا"
    سينا جان معلومه شما هم اينكاره اي !
    ببين آقا سپهر به هيچ وجه جلوي هيچ دختري نبايد اعتماد به نفستو از دست بدي ! ! !
    مطمين باش حالا چقد تو كفته و جلوي دوستاش چقد ازت تعريف كرده ! ! !(مرض كه نداره بيخودي سر حرفو بات باز كرده)
    پيشنهاد ميكنم دفعه بعدي كه ديديش به شدت خودتو بگير و در دفعات بعد با يه سلام كارتو پيش ببر ! ! !

    بابا من میبینم این یارو رو با فاصله 37 کیلومتر ازش فاصله میگیرم(خجالتیم)
    یا این پررو هستش یا فکر کرده یولم......بعدشم از ایناس که سر تیکه انداختن کم نمیاره(فکر کنم داداشی چیزی داره که از اونا یاد گرفته-اصولا همچین داداشایی غیرتشون در حد فیل هندوستانه یعنی خیلی زیاده-ولی یکجورایی از این کل کل خوشم اومده)آقا یک شام افتادین همتون
    به قیافت می یاد از ما وارد تر باشی... من جای شما باشم نه ازش فاصله می گیریم(مگه لولو ه؟) نه بهش کم محلی می کنم(پیشنهاد اون دوستمون) می رم قشنگ باهاش صحبت می کنم و سر صحبت هم از همون تیکه ایی که به هم انداخته بود, باز می کردم...
    ---------------------------------
    ابولفضل جان, ترو خدا ول کن این بحث های فوتبالی و چاوشی و این ها رو... دلمون واسه طنز های سیاسی اجتماعی اقتصادی ت تنگ شده...

    ممنون.
    موفق باشین.

    ============

    ناظم باتیستا دیو ! طنز که همش نباید سیاسی باشه..حالا چون شما از فوتبال خوشت نمیاد دلیل نمیشه ما همش سیاسی بگیم...4 تا مطلب دادیم..مطلب بالایی طنز ورزشی.بعدی.نقد فنی ورزشی.سومی خاطره .چهارمی قهرمانی باتیستا...
    بحث های فوتبالی مارو دوستان دوست دارن!تو کدوم مطلب از چاووشی گفتیم....خودمون کشتیم 1 ساعت نوشتیم حالا کنار گود نشستن میگن لنگش کن !
    یاعلی

  9. Top | #759

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    27
    نوشته ها
    596
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ابولفضل این خاطرت فوق العاده بود
    در کل همه مطالبت حرف نداره .. هر کی با یه چیش حال میکنه .. سینا هم مثه من اهل فوتبال نیس .. ولی اینی که تو مینویسی خوندن داره همه رو تا ته میخونم

  10. Top | #760

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    یه آدم نامرد که خیلی نامرد هم هست به من گفت داش هادی تو عکس بزار واسه من منم واسه تو عکس می زارم اینم داره از سینا نامرد تر می شه هنوز هیچی عکس نزاشته پس حالا منم نفرینش می کنم تا امشب برام عکس بزاره ایشالا شب خواب هامون رو ببنی .
    -------------------------------------
    سینا اگر تو هم عکس نزاری همین نفرین رو واسه تو هم می کنم بابا ما منتظریم
    هر کی می خواد این دو عکس بزارن این زیر تنکس بده تا ببینن چقدر هستند طرفدار ها

صفحه 76 از 248 نخستنخست ... 2666747576777886126176 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد