واقعان بعضی وقتا از شدت خوشحالی از اینکه اینقدر منو و معین مثل همیم بال در میارم ..فکر کنم خداوند به ما دوتا یه لطف دیگه عطا کرده ..الان به وسیله معین تو یاهوو متوجه شدم ما دو تا ارسالاتمون اندازه هم بوده یه نگاه کنید !
============
همش اعتراض...همش شانس....همش داد و بی داد.....پولهای كلان بی حساب و كتاب....همش بد اخلاقی....اتكا به 2-3 نفر ...این تیم تیم نیست!
پرسپولیس رو به خدا واگذار می كنیم...و دیگه بازی رو دنبال نمی كنیم!!
این پرسپولیس در همون نیمه اول باید 4 تا می خورد ولی متاسفانه....با دو تا حمله نصفه نیمه 2 تا زد!نیمه دوم هم با یک گل ...و اخراج حریف ..خوش به خوشش شد ! نوش جان قطبی جان ...
مهم اینه که اخر فصل استقلال قهرمان میشه ! چون دست یه کاربلده به نام امیر قلعه نویی ..کسی که لنگی جماعت رو به خوار و زلت میکشونه!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)