خدا رو شکر حل شد
ولی خوب حال میداد اگر یکم دعوا میشد دعوای شما 2 تا جالب میشه

خدا رو شکر حل شد
ولی خوب حال میداد اگر یکم دعوا میشد دعوای شما 2 تا جالب میشه
نوشته اصلی توسط Dave Batista
[size=medium]مدیر بخش ازاد : کاربر دیو باتیستا!!
شما خودت مجری قانونی و همه رو تبعیت به پیروی از قانونت مرجوع میکنی اونوقت خودت اسپم میدی اونم اینجا تو حیطه مدیریتی من !!!!! امیر اقایی !!! چطور تونستی اینکارو کنی ؟
دوست عزیز صرفان بخاطر سابقه و ناظمیتت این دفعه رو گذشت میکنم و گزارش نمیدم در صورت تکرار به شدت باتون برخورد میشه !!!! و اگه بازهم اسپم بدین یک اخطار میگیرید!!!
ممنون
موفق باشین[/size]

سینا با کمال احترام
دیگه پست منو پاک نکنیا
ببخشید اشتباه از من بوده ..
اینم اسپم شد بپاکش
=========
چه حالی دارم میکنم من
تو ارسال همه بچه ها انگولک میکنم
داش ام ار تی تو راحت باش منم با خر ام باهاتم !!

چرا این یارو باید هم اسم من باشه؟؟؟؟
------------------
چون من باید روی تو باشم !![]()

مثل اینکه بین مدیران انجمن مشکل پیش اومده خدا نکرده
خدا نکنه تو این انجمن برای کسی مشکلی پیش بیاد
با اجازه ی مدیر این بخش من هم از این به بعد توی بحثهاتون شرکت کنم
یا حق..![]()

نوشته اصلی توسط MRT619RKO
اين يارو دستيار نميخواد؟
![]()
عمو جریان این یوسرنیم جدیدت چیه ؟ امیر آقایی ؟یعنـــی چه ؟
مرسی ( پست مارو انگولک نکنی
)
ابولی جان بابا
اگه صحبتت بی شوخی بود
چرا من دیروز که داشتم به سمت خانه میومدم دختره گفت شما نسبتی با گوریل انگوری داری؟
فکر می کردم یه همچین چیزی اتفاق افتاده که شما عکست رو برای نظر سنجی گذاشتی...نوشته اصلی توسط RATED R EDGE
دختره یا تو کفته, می خواد سر صحبت رو باز کنه, یا تو کفته و می خواد تو سر صحبت رو باز کنی!
ممنون.
موفق باشین.

دقيقا"نوشته اصلی توسط Dave Batista
سينا جان معلومه شما هم اينكاره اي!
ببين آقا سپهر به هيچ وجه جلوي هيچ دختري نبايد اعتماد به نفستو از دست بدي ! ! !
مطمين باش حالا چقد تو كفته و جلوي دوستاش چقد ازت تعريف كرده ! ! !(مرض كه نداره بيخودي سر حرفو بات باز كرده)
پيشنهاد ميكنم دفعه بعدي كه ديديش به شدت خودتو بگير و در دفعات بعد با يه سلام كارتو پيش ببر ! ! !![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)