بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 6 از 57 نخستنخست ... 456781656 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 569

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

  1. Top | #51

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Godfather
    تو دو سه روز که نمیتونند برنامه کنسرت بذارند . همین که این ا]نگ رو که از قبل آماده کرده بودند و برای چنین روز های گذاشته بودنش و عرضه کردنش ارزش داره . هزینه یک کنسرت رو بخوان به طور کلی بدن به اونجا که بنده خدا ها میلون دلاری ضرر می کنند اون وقت باید چادر بزنند
    مگه علم غیب داشتند که آهنگ رو از قبل آماده کرده بودند ؟ ( تاثیرات زیاد استوریلاین های کشتی کچ رو مرتضی )
    بالاخره کاری نیست که شدنی نباشه ...

  2. Top | #52

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    آرمان جان شما این نوشته رو بخونید بد نیست . من اگر چیزی رو ندونم نمیگم . در ضمن این رو بگم که ساختن آهنگ کار دو سه روز نیست که بخوان به محض رخ دادن زلزله تصمیم به ساختن اهنگ و بعدش سرودن لایریکس و آهنگسازی و غیره بپردازند . اگر هر کدوم از این کار ها رو فقط و فقط دو روز حساب کنیم حدود دو هفته میشه که برای گروهی مثل لینکین پارک که روی اهنگ هاش نظارت کامل داره و چندین بار کار هاش رو تست می کنه و بعد بیرون میده چنین مدت زمانی محاله

    این آهنگ جزو آهنگ های پخش نشده گروه لینکین پارک است.
    به نقل از وبسایت طرفداران لینکین پارک: همونطور که میدونید Linkin Park یکی از بنیان گذاران Music For Relief بوده و همیشه یکی از اعضای ثابت تو کمک به آسیب دیدگان بلایای طبیعی هست، بعد از رخ دادن زلزله هائیتی هم همونطور که انتظار میرفت Linkin Park اعلام همیاری و کمک به بازماندگان این حادثه کرد و علاوه بر کمک نقدی خونه ای هم برای این آسیب دیدگان این زلزله بنا کرد. Mike و Brad و Dave تو ساخت این خونه همکاری داشتند. Linkin Park و Music For Relief تصمیم به برپا کردن پروژه ای تحت عنوان Download to Donate for Haiti کردند، این پروژه شامل یه آلبوم آنلاین حاوی نه-۹ ترک منتشر نشده از Linkin Park (تحت عنوان ‘Not Alone’) و گروه های دیگه چون Lupe Fiasco/Kenna و Alanis Morissette, The All-American Rejects, Dave Matthews Band, Enrique Iglesias, Hoobastank, Kenna و Peter Gabriel و Slash* بوده که تمامی تراک ها توسط Mike Shinoda و Neptunes’ Chad Hugo تهیه شده.
    [align=left]Source : Www.Mp3World.Ir[/align]

  3. Top | #53

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1552
    نوشته ها
    923
    تشکر
    32
    تشکر شده 185 بار در 39 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    302 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    با سلام خدمت بکس باحال iranwwe گفتیم برای اولین بار بیایم در این تاپیک عرض اندامی بکنیم حرفی انچنانی برای گفتن ندارم ولی یه داستان کوتاه براتون اماده کردم امیدوارم خوشتون بیاد !


    من خیلی خوشحال بودم !

    من و نامزدم قرار ازدواجمون رو گذاشته بودیم والدینم خیلی کمکم کردند

    دوستانم خیلی تشویقم کردند و نامزدم هم دختر فوق العاده ای بود…

    فقط یه چیز من رو یه کم نگران می کرد و اون هم خواهر نامزدم بود…!

    اون دختر باحال ، زیبا و جذابی بود که گاهی اوقات بی پروا با من شوخی های ناجوری می کرد

    و باعث می شد که من احساس راحتی نداشته باشم…
    یه روز خواهر نامزدم با من تماس گرفت و از من خواست که برم خونه شون برای انتخاب مدعوین عروسی !

    سوار ماشینم شدم و وقتی رفتم اونجا اون تنها بود و بلافاصله رک و راست به من گفت :

    اگه همین الان ۵۰۰ دلار به من بدی بعدش حاضرم با تو …………….!

    من شوکه شده بودم و نمی تونستم حرف بزنم…

    اون گفت: من میرم توی اتاق خواب و اگه تو مایل به این کار هستی بیا پیشم…

    قتی که داشت از پله ها بالا می رفت من بهش خیره شده بودم

    و بعد از رفتنش چند دقیقه ایستادم و بعد به طرف در ساختمون برگشتم و از خونه خارج شدم…!

    یهو با چهره نامزدم و چشمهای اشک آلود پدر نامزدم مواجه شدم!!!

    پدر نامزدم من رو در آغوش گرفت و گفت: تو از امتحان ما موفق بیرون اومدی…!

    ما خیلی خوشحالیم که چنین دامادی داریم و هیچکس بهتر از تو نمی تونستیم برای دخترمون پیدا کنیم

    به خانوادهء ما خوش اومدی !!!


    نتیجه اخلاقی: همیشه کیف پولتون رو توی داشبورد ماشینتون بذارید !!!

  4. Top | #54

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5755
    نوشته ها
    116
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    اینو قبلا rk_od قبلا گذاشته بود!!!!

  5. Top | #55

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    بعد از حدود يكسال و خرده اي سلام به بچه هاي انجمن خصوصا قديمي ها..انشالا كه حال همگي خوب و خوش باشه...مخلص همگي هستيم..
    همونطور كه اطلاع داشتين مشكل نتي داشتم ....
    هادي اومد نتونست درستش كنه... بزرگترين افرادي كه مهارت هاي فني در امور سيستم و سخت افزار دارن نتونستن مشكلش رو برطرف كنن... ميليون ميليون خرجش كردم درست نشد..چند بار تهران و خارج از تهران فرستادم نشد.....اما همين ديروز داداش ابوالفضل باجناق عزيزم اومد درستش كرد...چگونه و چجوريش رو نميدونم..فقط گفت كه يه بار ويندوز رو عوض كردم دو تا اصطلاح ويندوزي بش دادم درست شد!!!

    واقعان عجيبه چطور علم ميتونه پيشرفت كنه كه يه فرد كه تا ديروز بلد نبود چطور چراغ خاموش بياد ياهوو مسنجر حالا اينقدر سخت افزاردان شده باشه!!

    بهرحال دعاگوي همگي هستيم و از ياد نبرديمتون..

  6. Top | #56

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    [align=center][/align]

  7. Top | #57

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Godfather
    آرمان جان شما این نوشته رو بخونید بد نیست . من اگر چیزی رو ندونم نمیگم . در ضمن این رو بگم که ساختن آهنگ کار دو سه روز نیست که بخوان به محض رخ دادن زلزله تصمیم به ساختن اهنگ و بعدش سرودن لایریکس و آهنگسازی و غیره بپردازند . اگر هر کدوم از این کار ها رو فقط و فقط دو روز حساب کنیم حدود دو هفته میشه که برای گروهی مثل لینکین پارک که روی اهنگ هاش نظارت کامل داره و چندین بار کار هاش رو تست می کنه و بعد بیرون میده چنین مدت زمانی محاله

    این آهنگ جزو آهنگ های پخش نشده گروه لینکین پارک است.
    به نقل از وبسایت طرفداران لینکین پارک: همونطور که میدونید Linkin Park یکی از بنیان گذاران Music For Relief بوده و همیشه یکی از اعضای ثابت تو کمک به آسیب دیدگان بلایای طبیعی هست، بعد از رخ دادن زلزله هائیتی هم همونطور که انتظار میرفت Linkin Park اعلام همیاری و کمک به بازماندگان این حادثه کرد و علاوه بر کمک نقدی خونه ای هم برای این آسیب دیدگان این زلزله بنا کرد. Mike و Brad و Dave تو ساخت این خونه همکاری داشتند. Linkin Park و Music For Relief تصمیم به برپا کردن پروژه ای تحت عنوان Download to Donate for Haiti کردند، این پروژه شامل یه آلبوم آنلاین حاوی نه-۹ ترک منتشر نشده از Linkin Park (تحت عنوان ‘Not Alone’) و گروه های دیگه چون Lupe Fiasco/Kenna و Alanis Morissette, The All-American Rejects, Dave Matthews Band, Enrique Iglesias, Hoobastank, Kenna و Peter Gabriel و Slash* بوده که تمامی تراک ها توسط Mike Shinoda و Neptunes’ Chad Hugo تهیه شده.
    [align=left]Source : Www.Mp3World.Ir[/align]
    پس با این حساب نتیجه میگیریم وینس مکمن یکی از استوریلاین های کمپانیش رو توی زلزله ی هائیتی برپا کرده .

  8. Top | #58

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    پس با این حساب نتیجه میگیریم وینس مکمن یکی از استوریلاین های کمپانیش رو توی زلزله ی هائیتی برپا کرده .
    به هر حال وقتی که آدم جواب درستو حسابی نداره باید اینجوری حرف بزنه تا ضایع نشه ارمان جان !

  9. Top | #59

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1552
    نوشته ها
    923
    تشکر
    32
    تشکر شده 185 بار در 39 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    302 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    به تازگی عکس جدیدی از iWE Soliders Team منتشر شده که این عکس نشان از همبستگی و اتحاد این تیم است !

    http://img98.com/images/x5f5siccizsetl1ogji.jpg

    دوستان شوخی بود امیدوارم که ناراحت نشند

  10. Top | #60

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Godfather
    پس با این حساب نتیجه میگیریم وینس مکمن یکی از استوریلاین های کمپانیش رو توی زلزله ی هائیتی برپا کرده .
    به هر حال وقتی که آدم جواب درستو حسابی نداره باید اینجوری حرف بزنه تا ضایع نشه ارمان جان !
    آره
    مرتضی جان خواهش میکنم دفعه ی بعد اینطوری من رو تو فروم ضایع نکن تورو خدا
    یه خبر تو Prowrestling خوندم دیکسی کارتر هم تو این موضوع زلزله ی هاییتیی دست داشته

صفحه 6 از 57 نخستنخست ... 456781656 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. توضیح المسائـــل دینی
    توسط KANE در انجمن تاریخ ایران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 06-14-2010, 10:32 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-17-2010, 03:21 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-06-2009, 07:32 PM
  4. *(قابل توجه آقایان) بحث اجتماعی(قابل توجه بانوان)*
    توسط arman در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: 09-28-2008, 12:49 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد