مگه علم غیب داشتند که آهنگ رو از قبل آماده کرده بودند ؟نوشته اصلی توسط The Godfather
( تاثیرات زیاد استوریلاین های کشتی کچ رو مرتضی )
بالاخره کاری نیست که شدنی نباشه ...
مگه علم غیب داشتند که آهنگ رو از قبل آماده کرده بودند ؟نوشته اصلی توسط The Godfather
( تاثیرات زیاد استوریلاین های کشتی کچ رو مرتضی )
بالاخره کاری نیست که شدنی نباشه ...

آرمان جان شما این نوشته رو بخونید بد نیست . من اگر چیزی رو ندونم نمیگم . در ضمن این رو بگم که ساختن آهنگ کار دو سه روز نیست که بخوان به محض رخ دادن زلزله تصمیم به ساختن اهنگ و بعدش سرودن لایریکس و آهنگسازی و غیره بپردازند . اگر هر کدوم از این کار ها رو فقط و فقط دو روز حساب کنیم حدود دو هفته میشه که برای گروهی مثل لینکین پارک که روی اهنگ هاش نظارت کامل داره و چندین بار کار هاش رو تست می کنه و بعد بیرون میده چنین مدت زمانی محاله
این آهنگ جزو آهنگ های پخش نشده گروه لینکین پارک است.[align=left]Source : Www.Mp3World.Ir[/align]به نقل از وبسایت طرفداران لینکین پارک: همونطور که میدونید Linkin Park یکی از بنیان گذاران Music For Relief بوده و همیشه یکی از اعضای ثابت تو کمک به آسیب دیدگان بلایای طبیعی هست، بعد از رخ دادن زلزله هائیتی هم همونطور که انتظار میرفت Linkin Park اعلام همیاری و کمک به بازماندگان این حادثه کرد و علاوه بر کمک نقدی خونه ای هم برای این آسیب دیدگان این زلزله بنا کرد. Mike و Brad و Dave تو ساخت این خونه همکاری داشتند. Linkin Park و Music For Relief تصمیم به برپا کردن پروژه ای تحت عنوان Download to Donate for Haiti کردند، این پروژه شامل یه آلبوم آنلاین حاوی نه-۹ ترک منتشر نشده از Linkin Park (تحت عنوان ‘Not Alone’) و گروه های دیگه چون Lupe Fiasco/Kenna و Alanis Morissette, The All-American Rejects, Dave Matthews Band, Enrique Iglesias, Hoobastank, Kenna و Peter Gabriel و Slash* بوده که تمامی تراک ها توسط Mike Shinoda و Neptunes’ Chad Hugo تهیه شده.

با سلام خدمت بکس باحال iranwwe گفتیم برای اولین بار بیایم در این تاپیک عرض اندامی بکنیم حرفی انچنانی برای گفتن ندارم ولی یه داستان کوتاه براتون اماده کردم امیدوارم خوشتون بیاد !
من خیلی خوشحال بودم !
من و نامزدم قرار ازدواجمون رو گذاشته بودیم والدینم خیلی کمکم کردند
دوستانم خیلی تشویقم کردند و نامزدم هم دختر فوق العاده ای بود…
فقط یه چیز من رو یه کم نگران می کرد و اون هم خواهر نامزدم بود…!
اون دختر باحال ، زیبا و جذابی بود که گاهی اوقات بی پروا با من شوخی های ناجوری می کرد
و باعث می شد که من احساس راحتی نداشته باشم…
یه روز خواهر نامزدم با من تماس گرفت و از من خواست که برم خونه شون برای انتخاب مدعوین عروسی !
سوار ماشینم شدم و وقتی رفتم اونجا اون تنها بود و بلافاصله رک و راست به من گفت :
اگه همین الان ۵۰۰ دلار به من بدی بعدش حاضرم با تو …………….!
من شوکه شده بودم و نمی تونستم حرف بزنم…
اون گفت: من میرم توی اتاق خواب و اگه تو مایل به این کار هستی بیا پیشم…
قتی که داشت از پله ها بالا می رفت من بهش خیره شده بودم
و بعد از رفتنش چند دقیقه ایستادم و بعد به طرف در ساختمون برگشتم و از خونه خارج شدم…!
یهو با چهره نامزدم و چشمهای اشک آلود پدر نامزدم مواجه شدم!!!
پدر نامزدم من رو در آغوش گرفت و گفت: تو از امتحان ما موفق بیرون اومدی…!
ما خیلی خوشحالیم که چنین دامادی داریم و هیچکس بهتر از تو نمی تونستیم برای دخترمون پیدا کنیم
به خانوادهء ما خوش اومدی !!!
نتیجه اخلاقی: همیشه کیف پولتون رو توی داشبورد ماشینتون بذارید !!!
اینو قبلا rk_od قبلا گذاشته بود!!!!![]()
بعد از حدود يكسال و خرده اي سلام به بچه هاي انجمن خصوصا قديمي ها..انشالا كه حال همگي خوب و خوش باشه...مخلص همگي هستيم..
همونطور كه اطلاع داشتين مشكل نتي داشتم ....
هادي اومد نتونست درستش كنه... بزرگترين افرادي كه مهارت هاي فني در امور سيستم و سخت افزار دارن نتونستن مشكلش رو برطرف كنن... ميليون ميليون خرجش كردم درست نشد..چند بار تهران و خارج از تهران فرستادم نشد.....اما همين ديروز داداش ابوالفضل باجناق عزيزماومد درستش كرد...چگونه و چجوريش رو نميدونم..فقط گفت كه يه بار ويندوز رو عوض كردم دو تا اصطلاح ويندوزي بش دادم درست شد!!!
واقعان عجيبه چطور علم ميتونه پيشرفت كنه كه يه فرد كه تا ديروز بلد نبود چطور چراغ خاموش بياد ياهوو مسنجر حالا اينقدر سخت افزاردان شده باشه!!
بهرحال دعاگوي همگي هستيم و از ياد نبرديمتون..

[align=center][/align]
پس با این حساب نتیجه میگیریم وینس مکمن یکی از استوریلاین های کمپانیش رو توی زلزله ی هائیتی برپا کرده .نوشته اصلی توسط The Godfather

به هر حال وقتی که آدم جواب درستو حسابی نداره باید اینجوری حرف بزنه تا ضایع نشه ارمان جان !پس با این حساب نتیجه میگیریم وینس مکمن یکی از استوریلاین های کمپانیش رو توی زلزله ی هائیتی برپا کرده .

به تازگی عکس جدیدی از iWE Soliders Team منتشر شده که این عکس نشان از همبستگی و اتحاد این تیم است !
http://img98.com/images/x5f5siccizsetl1ogji.jpg
دوستان شوخی بود امیدوارم که ناراحت نشند![]()
آرهنوشته اصلی توسط The Godfather
مرتضی جان خواهش میکنم دفعه ی بعد اینطوری من رو تو فروم ضایع نکن تورو خدا
یه خبر تو Prowrestling خوندم دیکسی کارتر هم تو این موضوع زلزله ی هاییتیی دست داشته![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)