بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 13 از 15 نخستنخست ... 31112131415 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 121 تا 130 , از مجموع 143

موضوع: IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

    با سلام.خدمتگزاران که گوگلو بستن واقعا حالم گرفته گفتم اولین اپیزود راء در کمپانی IRANWWE را بذارم بلکه دلمون واز شه

    قابل توجه دوستان: از این به بعد نتایجو تو همین تاپیک میزنم تو تاپیک قدیمی پست ندید اون تاپیکو چون من نمیتونستم اسمشو عوض کنم ادامه ندادم تو همین تاپیک زدم هفته های بعد هم در همین تاپیک میزارم
    .

    فقط یه نکته تمامی اسامی به کار برده شده هیچ ربطی به شخصیت حقیقی و حقوقی و فرومی و ... . افراد ندارد با جنبه باشید بزارید حالشو ببریم.

    در ضمن راء ما پنجشنبه ها برگزار میشه چون دوشنبه ها که من اخبار راء واقعی رو میزارم دیگه حسش نیست!

    در ضمن بگم چون قرار بود اسمک و ایمپکت هم باشه باشد بگم که اون دو تا شو هم اگه کسی حالشو داشت بزاره تحت نظر همین IRANWWE باشه .یعنی ایمپکت و اسمکدان و راء همشون برند یک کمپانی باشن.نکته دیگه ام این که استار ها آزادن در هر برندی فعالیت کنن الان مثلا من واسه یه TNA فن استوری نوشتم نیاد بگه من میخوام برم ایمپکت و این حرفا! ... .

    هفته اولم هست بیشتر شوء به قدیمی های فروم اختصاص داره ایشالا از هفته های بعد همه بچه ها شامل میشن.



    [align=center]اینتروی IRANWWE پخش میشه و به آرنا میریم.

    اولین راء کمپانی بعد از مدت ها در استادیوم شهید رجائی قزوین برگزار میشه و 8 هزار قزوینی مشتاق آرنا رو پر کردند.

    گزارشگرا که عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی هستن به تماشاچیا خوش آمد میگن و آهنگ نو چنس این هل زد میشه و هامون با کت و شلوار و کراوات به رینگ میاد.هامون میگه که هفته آینده اولین پی پر ویو کمپانی برگزار میشه که رویال رامبل هست و امشب هم برنامه خاصی نداریم جنرال منیجر راء ( که من هستم ) هر غلطی دلش بخواد میکنه.

    GM (خودم!) در بکستیج نشون داده میشه و میگه امشب چندین مسابقه رندوم خواهیم داشت.و مین ایونت امشب یک بازی اکستریم رولز بین The Godfather و Ð-i-R-Ť-Y خواهد بود.

    همچنین GM اعلام میکنه کمپانی ما فعلا یک کمربند سنگین وزن و یک قهرمانی تگ تیم داره. امشب یک بازی تگ تیم بین تیم SASAn و The Perfect MAN و تیم Tezar و The Basted برگزار خواهد شد.برنده این بازی قهرمان تگ تیم خواهد شد و اعضای تیم بازنده این مسابقه بر سر کمربند بی صاحاب سنگین وزن در رویال رامبل به مصاف هم میرن!

    Goldberg The Man vs. Mr.Carter

    آهنگی از امینم پخش میشه و کارتر با صدای بوو تمناشاچیان به رینگ میاد.آهنگ گلدبرگ زده میشه و میر علی هم وارد رینگ میشه.بازی شروع میشه.بعد از رد و بدل کردن چند مشت میرعلی یه سوپلکس قوی میزنه.کارتر بلند میشه و میرعلی اسپیر ناگهانی میزنه.میر علی کارتر رو بر میداره و بعد از زدن سه جک همر کارتر رو درب و داغون و پین میکنه.

    Winner : Goldberg The Man

    در بکستیج SASAN در حال آماده شدن هست که رسول میاد و میگه نمیدونه باید چیکار کنه.ساسان هم میگه ما باید ببازیم ولی نمیدونم چجوری.

    IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : SASAN & The Perfect Man VS.
    The Basted & Tezar

    تیم آپ لودر ها با موزیکی عربی وادر میشن.تزار به دور کلش چفیه بسته و روی شرت باستد آرم رپیدشیر چاپ شده.آهنگ ماریا زده میشه و تیم گالری وارد میشن.زنگ بازی به صدا در میاد ولی دو طرف کاری نمیکنن چون میخوان بازنده باشن . صدای تماشاچیا در اومده که آهنگ GM که آهنگی اختصاصی با اجرای متالیکاست زده میشه و او به رینگ میاد.GM به دو تیم هشدار میده اگه با هم درگیر نشن مجبور میشه از راه دیگه ای استفاده کنه ولی دو تیم به پشمشون هم حساب نمیارن.GM هم عصبانی میشه و با میکروفون میکوبه تو سر شروین و علی باستد و بازی به نفع تیم آپ لودر ها دی کیو میشه.

    WINNERS AND NEW IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : The Basted & Tezar

    GM با خنده ای شیطانی کمربند های تگ تیم رو روی هیکل بی جان شروین و باستد میزاره در حالی که تماشاچیا با تمام قوا GM رو بوو میکنن.

    HANDICAP MATCH : H H H & HATED VS. Shawn Michaels

    آرمین و عرفان با آهنگ تایم تو پلی د گیم وارد میشن.بابک هم در حالی که موزیک ناشناسی دراه وراد رینگ میشه.همه دارن بابکو تشویق میکنن.با شروع بازی تیم آرمین و عرفان بر سر بابک بیچاره هر بلایی که میخان میارن.در یک لحظه بابک میره که سوئیت چن میوزیکو بزنه اما عرفان جا خالی میده و داور ضربه میبینه!عرفان از موقعیت استفاده میکنه و پدیگری میزنه.آرمین که میبینه داور بیهوشه میره از زیر رینگ پتک مخصوص رو میاره.همین که تیم منفور میخوان از پتک استفاده کنن آهنگ س-کسی بوی زده میشه و در کمال ناباوری The Main Event وارد میشه.مجید به سرعت به طرف رینگ میاد و یک سوئیت چن میوزیک به عرفان میزنه اما آرمین فرار میکنه.داور همچنان بیهوشه و دوباره آهنگ سک-سی بوی زده میشه مجید خندان برای تماشاچیا دست میزنه.

    NO CONTEST

    بازی IRANWWE Heavy weight Championship در رویال رامبل بین ساسان و رسول ماریا تبلیغ میشه.

    در بکستیج مجید لشلی در حال رد شدنه که ناگهان I AM LEGEND جلوشو میگیره .حامد به مجید میگه تو رئیس جمهور لایقی نبودی و کمپانی رو به گند کشیدی و تازه با تقلب در انتخابات پیروز شدی.محید هم میگه تو یک فتنه گری اجنبی هستی.هامون میاد و این دو نفر رو میبینه و میگه که به جای دعوا مثل دختر بچه ها برید تو رینگ و حرفتونو ثابت کنید.

    MAJID LASHLEY VS. I AM LEGEND

    با ورود مجید همه قزوینی ها دهنشون وا میمونه.عده ای زیاد به طرفداری از مجید والپیپر با موضوعاتی مختلف که بیشترشون سک-سی هستن در دست گرفتن.بازی شروع میشه.حامد مجید رو به بیرون رینگ میندازه و مجید هم از ترسش تا مدت زمان بیرون میمونه.بازی در دست حامده و حامد فینیشرشو میزنه و میره برای پین اما مجید روپ بریک میکنه.حامد مشغول اعتراض به داور هست و حواسش به مجید نیست.مجید بلند میشه و در حالی که حامد انتظارشو نداره یک سی و سه پل بامب میزنه و حامد رو پین میکنه.

    WINNER : MAJID LASHLEY

    در رختکن هستیم.The Shadow میره پیش GM و میگه که من میخوام تو رویال رامبل نفر 30 باشم.جی ام هم میگه که یه دست اسمکدان با هم تو ایکس باکس میزنیم اگه تو بردی نفر 30 وارد میشی.دو نفر بازی میکنن و در حالی که پژمان تومبستون زده و میخواد پین کنه جی ام عصبی میشه و دستگاه رو خاموش میکنه و به پژمان میگه حالا که اینجور شد تو رامبل نفر اول وارد میشی.

    Staright Edge vs. Scarface
    صدای شکسته شدن شیشه میاد و دانیال وارد میشه.آهنگ Evanecens:EveryBodys Fool زده میشه و آرش هم میاد.دو نفر مدام ادای هم دیگه رو در میارن.دانیال عصبانی میشه و میگه چرا همش ادای منو در میاری و آرش هم میگه همه حرکاتت تکراری هست.دانیال خونش به جوش میاد و استانر رو میزنه و پین میکنه.

    WINNER : Scarface

    بعد بازی دانیال بطری بطری دوغ آبعلی میخوره و با تماشاچیا جشن میگیره.

    آهنگ د تایم ایز نو زده میشه و امین_سینا_اس تی اف،سالار سینا، امیر_یو کنت سی می و سعید دبلیو دبلیو ای شاپس به رینگ میان.سالار میکروفون میگیره و میگه اسم این گروه که در رینگ میبینید سیناشن هست و ما قصد داریم همه چیز رو تصاحب کنیم.همه گروه همزمان تی شرتاشونو در میارن و تماشاچیای قزوینی آب دهنشون راه میفته.سالار سینا همچنان در حال تعریف از خود هستن که آهنگ وویسز زده میشه و The Rioter وارد میشه و از دم به تمام اعضای سیناشن آر کی او میزنه.میکروفونو بر میداره و میگه هر کی هوادار رندی هست بسم الله تا حال سیناشن رو بگیریم.


    METALLICA BATTLE : The Phenom vs. R.I.P

    رینگ اونونسر که The Pincode نام داره قوانین بازی رو میگه.این مسابقه یک مشاعره با لیریک های متالیکا است و به قید قرعه معین باید کار رو شروع کنه .دو نفر شروع به کار میکنن و هر دو واقعا عالی کار میکنن.معین ناگهان یه بیت میخونه که آخرش x داره و بهمن تعجب میکنه.بهمن همین که میبینه نمیتونه کاری بکنه یک لو بلو ی محکم به معین میزنه.بهمن میره از زیر رینگ یک گیتار بیس میاره و با اون محکم میکوبه تو سر معین.داور معین رو برنده اعلام میکنه اما بهمن بالا سر معین ایستاده و بلند بلند میخنده.

    WINNER : R.I.P


    در بکستیج jeffali رو میبینیم که یک کمربند طلایی رو دوششه و به اتاق کار جی ام وارد میشه.jeffali به جی ام اعتراض میکنه که من قهرمان آندیسپیوتد اسپم هستم و باید در مین ایونت باشم اما تو هیچ مسابقه ای برای من در نظر نگرفتی.جی ام هم میگه عوضش من برای تو برنامه های ویژه ای دارم.جی ام در گوش jeffali یه چیزایی میگه و jeffali خوشحالو خندان اتاق رو ترک میکنه.

    حالا نوبت مین ایونت میرسه :

    Extreme Rules Match : The Godfather vs. Ð-i-R-Ť-Y

    سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران به صدا در میاد و مرتضی وارد میشه.آهنگ Drop the World زده میشه و آرمان به رینگ میاد.تماشاچیا به دو دسته تقسیم شدن و هر دو نفر هواداران خاص خودشونو دارن .قبل از اینکه زنگ بازی به صدا دربیاد مرتضی عمامشو از رو سرش برمیداره و دور گلوی آرمان میپیچه.بازی رسما شروع میشه آرمان با هر زحمتی که میشه خودشو خلاص میکنه.آرمان یه سیلی میخابونه زیر گوش مرتضی .مرتضی میفته دنبال آرمان و آرمان فرار میکنه.در بیرون رینگ دو نفر در تعقیب و گریز هستن که عبای مرتضی زیر پاش گیر میکنه و میخوره زمین.آرمان از فرصت استفاده میکنه و یک حرکت ناجوانمردانه انجام میده که قزوینیهای استادیوم رو شدیدا به وجد میاره و استادیوم منفجر میشه.دو نفر به رینگ میرن .آرمان با خودش یک صندلی آورده و میزنه تو سر مرتضی.از سرو صورت مرتضی خون میاد.آرمان مغرور میشه و در حال اجرای چند TAUNT هست که مرتضی بلند میشه و یک اسپاین باستر به آرمان میزنه.مرتضی گیوه های سفیدشو در میاره و به طرف هوادران پرت میکنه.مرتضی دو دفعه عرض رینگ رو طی میکنه و ... پیپلز جفتک! مرتضی جفت پا میپره روی کله آرمان و آرمان تقریبا بیهوش میشه.مرتضی کاور میکنه و 1..2..3.

    WINNER : The Godfather

    مرتضی سر از پا نمیشناسه.او در حال خوشحالی هست که دییییییینگ! ورزشگاه خاموش میشه.یه دیییییییینگ دیگه و چراغ ها روشن میشه و ابولفضل تو رینگ هست.ابولفضل به مرتضی تمبستون میزنه.آهنگ تیکر پخش میشه و در حالی که ابولفضل روی زانوش نشسته و چشماشو سفید کرده و زبونشم در آورده شوء این هقته به پایان میرسه.



    [/align]

  2. Top | #121

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : ICTW 10 April

    دوستان بزارند تاپیک شروع به کار کنه بعد موتور های اسپمشون رو روشن کنن !!!

  3. Top | #122

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : iCTW

    سلام.

    طيق تصميماتي كه با دوستان گرفتيم شوء اصلي بعد امتحانات از تير كار خودشو شروع ميكنه .

    ---

    شوء زير شاخه ICTW از همين هفته كارشو دوباره شورع ميكنه .

    دوستاني كه مايلن در شوء زير شاخه باشن . در صفحه پروفايل بنده پي ام بدن يا به بنده پيغام خصوصي بزنن . و از دادن اسپم پرهيز كنن . و اسماشون هم بگن . دوستاني كه تقريبا ديدا تو شوء اصلي نقش كمرنگي دارن ميتونن تو اين شوء فعال باشن .



    ممنون . فعلا ....[hr]ســـلام.

    دوستــان تابحـال 14 نفر در ليگــ iCTW ثـبت نام كردن ::

    [align=center]Orton.Taker / Brothers of Destruction / OmidHBK / amingorgan / HHH_Y2J / THE PROUD / RK_Ode / The Rioter / ERFAN_CENA / Jeff Hardy M / No One / Demon Of Destruction / The People Champ / twist of fate / E H S A N / Jeff-Cena / Humanoid / awwe / THE PHENOM THE UNDERTAKER / MEHR@N / Hunting RKO[/align]


    مـا با 8 ثبت نامي كارو شورع ميكنيم. اما دوستان مايلن ميتونن بازم ثبت نام كنن . اولين شو امشب يـا فردا شـب رو اير ميرود . بازم ميگم دوستان ميتونن ثبت نام كنن .

    اين ليگ دو كمربند داره ::

    ICTW Champion و ICTW TagTeam Champion .

    فعـــلا ....

  4. Top | #123

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : Comming SOON

    انشالله هفتگی ها هم که برگذار بشه باز براتون حاشیه هر هفته رو میزارم.

    از تلاش دوستان در این زمینه تشکر میکنم.

  5. Top | #124

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : iCTW 24.May 2010

    ســـلام.

    اوليـن شــوء IWE در بازگشـــــت .........

    اينتروي ايارن دبليو اي پخش ميشه .

    موزيك ساسان زده ميشه و به فن ها خوش امد ميگه . اون ميگه در اولين شوء بازگشت كارهاي بخصوصي داريم .
    امشـب مسابقاتي براي قهرماني كمرنبد ها در هفته بعد درنظر گرفته شده است .

    [align=center]
    #1. Fatal 4 Way Match - For iCTW ChampionShip
    HHH_Y2J vS. Brothers of Destruction vS. OmidHBK vS. THE PROUD

    #1. Fatal 4 Way Match - For iCTW ChampionShip
    The Rioter vS. RK_Ode vS. Jeff Hardy M vS. ERFAN_CENA

    Triple Threat Match
    Demon Of Destruction & amingorgan vS. The People Champ vS. Orton.Taker vS. twist of fate & No One
    [/align]


    در بكستيج شـايان رو ميبينيـم كـه هنوز دارن با بيشهـاف سر كله همديگه ميزنن ...

    ======


    [align=center][size=medium]Triple Threat Match
    Demon Of Destruction & amingorgan vS. The People Champ vS. Orton.Taker & twist of fate & No One
    [/size]

    [/align]

    اهنگـي مختلت از تيكر و مارك هنري زده ميشه كيومرث همراه امين به رينگ ميان . و بعد اونها به ترتيب تيم حسام , احسان و علي هـا به رينگ ميان .
    گوينده قبل شروع بازي اعلام ميكنه. هر كدوم از استارها زودتر حذف بشه تيمش بازنده است و در شوء هفته بعد دو تيمي كه باقي ميونند بر سر كمربند تگ تيم بازي ميكنن.

    بازي شروع ميشه كيومرث , حسام , علي وان در رينگ هستن. كيومرث به سمت دو نفر حمله ميشه و با يك كوزلاين دو نفرو به زمين ميكوبونه . كيومرث علي رو بلند ميكنه و ميفرسته گوشه رينگ و بعد اون حسام رو بلند ميكنه ك هبه گوشه رينگ بفرسته كه بدل ميكنه حسام و با يك دي دي تي كيو رو نقش بر زمين ميكنه .
    ميره براي كـاور ...1... نا موفق است . كيو سريع بلند ميشه و كارو دوباره شروع ميكنه .
    كيو تابلند ميشه علي وان بهش يك اسپير ميزنه . و بلافاصله هم حسام به علي يك بادي اسلم ميزنه . كيو رو بلند ميكنه اماده براي راك باتن . كه كيو بدل ميكنه و با امين دست ميده . امين بلافاصله با كله ميره تو شكم حسام . علي وان با علي تو دست داده.
    تا علي تو ميخواد امين رو بزنه . امين با يك سوپلكس سنگين كاور مكينه. ...1...2.... ولي پين نشد .
    حسام در اين لحظه با احسان تگ ميده. امين عليتو رو بلند كرده كه كي سوپلكس ديگه بزنه . كه احسان با يك پرش از بالاي كرنر هر دو نقش بر زمين ميكنه . احسـان عليتو رو بلند ميكنه و يك لست رايد ميزنه .
    امين هم يك لگدراپ ميزنه . و بعد اون احسـان ميره براي پين ... علي وان ميخواد از پين شدن جلو بگيره كه امين با يك كوزلاين اونو به بيورن رينگ مينداز ه
    و حالا كـاور ....1...2...3... عليتو پين ميده. و حذف ميشن. احسان داره خوشحالي ميكنه . در حالي كه كيومرث و امين حسام و احسان رو به بيرون رينگ ميندازن . دو تيم براي هم خط و نشون ميكشن ...


    [align=center]Next Week : iCTW Tag Team ChampionShip
    Demon Of Destruction & amingorgan vS. The People Champ vS. Orton.Taker[/align]


    در بكستيج اعلام ميشه داور بازي هفته بعد سركمربند تگ تيم كسي نيست جز E H S A N


    =======


    [align=center][size=medium]#1. Fatal 4 Way Match - For iCTW ChampionShip
    HHH_Y2J vS. Brothers of Destruction vS. OmidHBK vS. THE PROUD
    [/size]
    [/align]

    شايان با پتك به رينگ ميادو بعد اون اهنگ پـسر سـ ك سي زده ميشه و اميد به رينگ مياد . محمد و مهرداد هم به رنيگ مياد. برنده بازي جواز حضور براي بازي سركمربند رو كسب ميكند.

    زنگ به صدا درمياد بازي شروع ميشه. شايان به طرف مهرداد ميره . و اميد با محمد درگيره.
    در همين ابتدا كار مهرداد به باتيستا بمب ميزنه به شايان . و بلافاصله كـاور ...1... پين نشد . اميد و محمد ميريزن سر مهرداد دو نفري ميزن و يك دبل سوپلكس از اميد و محمد ه روي مهرداد . و بعد اون محمد مهرداد رو نگر داشته كه اميد يك سوئيچ موزيك ميزنه و بلافاصله يك چوك اسلم از محمد ..
    ميره براي كـاور 1...2... كه اميد نميزاره.دو نفر با هم دارن كل كل ميكنن كه شايان از شت به هردوشون حمله ميكنه و ميزنه. بالافاصله شايان ميره مهرداد رو پين كنه ...1..2... مهرداد پاشو رو طناب ها ميزارهو پين نميشه .
    شايان مهرداد رو بلند ميكنه ميخواد پديرگي بزنه كه يك سوئيچ موزيك از اميد ميخوره . بالفاصله محمد به اميد ميخواد يك چك اسلم بزنه كه مهرداد با يك اسپير همرو نقش بر زمين ميكنه. هر 4 نفر رو زمين افتادن و بلند نميشن.
    مهرداد بلند ميشه تا برميگرده يك تامبستون از محمد ميخوره . محمد ميخواد يك تابستون ديگه اينبار به شايان بزنه كه اميد در يك غافل گيري به محمد يك سوئيچ ميزنه . اميد ميهر به شايان هم سوئيچ موزيك بزنه كه دبل ميكنه و يك اسپاين باستر به اميد روي محمد ميزنه.
    شايان محمد رو كاور مكينه ...1..2...3.... و بله شااين بازي ميبره . و سري با خوشحالي به همراه دارو از رينگ خارج ميشه . اميد از دست محمد عصابي است كه به شايان پين داد. و اونو بلند ميكنه و يك سوئيچ موزيك ديگه ميزنه . شايان در ابتدا ارنا است و به كمربند اشاره ميكنه ....


    [align=center]#1. For iCTW ChampionShip : HHH_Y2J[/align]


    =========


    [align=center][size=medium]#1. Fatal 4 Way Match - For iCTW ChampionShip
    The Rioter vS. RK_Ode vS. Jeff Hardy M vS. ERFAN_CENA
    [/size]
    [/align]

    چهـار نفر به تريتب داخل رينگ ميشن .

    تا بازي شروع ميشه . كيوان به سمت عرفان حمله ميكنه تا يك آر كـِــ لو بزنه . كه عرفان با يك افـ يو به خارج رينگ بدل ميكنه . مهران به سمت عرفان حملور ميشه. كه با يك جاخالي به خارج رنيگ پرت ميشه. بلافاصله هم حسين عرفان به بيرون رينگ ميندازه. و در حال درخوسات كمربند است ...
    حسين ميرهبيرون و مهران ور به رينگ مياره و با مشت هاي سنگين بهش ميزنه و بعد يك جرمن سوپلكس و حالا انگل لاك . و مهران رو قفل كرده . عرفان از بالاي رينگ به روي به رو يحسين ميپره و ميره براي كـآور ...1..2... ناموفق . عرفان تابرميگرده يك آركـ او از طرف كيوان ميخوره . كيـوان ميخواد بره براي پين كردن كه بلافاصله از طرف مهران تويست افـ فيت ميخوره . ميره براي پين 1..2... ناموغف.
    مهران ميره بلااي رينگ امده ميشه براي زدن سانتون بمب . كه حسين بطرفش ميره و از بالاي رينگ يك انگل اسلم وحشتناك ميزنه .و هر دو رو زمين افتادن كه عرفان بلافاصله حسين رو با اس تي اف قفل ميكنه .حسين از درد داد ميزنه. كه كيوان در همون حالت يك پانت كيك به عرفان ميزنه .
    و دورخيز ديگه ميكنه كه يك پانت كيك ديگه اينبار به حسين بزنه . كه حسيت جاخالي ميده. و يك تويست اف فيت ديگه از مهران ميخوره.
    حسين بلافاصله از پشت مهران رو بلند ميكنه و يك اگل اسلم ميزنه. و ميره براي پين ...1...2...3...
    و بله حسين بازي رو ميبره و حريف شايان ميشه. حسين دار خوشحالي ميكنه . و مدال المپيكش در گردن ميندازه .
    دوربين داره شايان رو نشون ميده كه در ورودي ايستاده . و حسين و شايان همديگرو نگاه ميكنن ...

    در همين لحظه اهنگ ساسان زده ميشهو ميگه باي هفته بعد شايان و حسين به صورت آي كويت مچ خواهد بود . در حالي كه اهنگ ساسان داره پخش ميشه شوء به اتمام ميرسه ..........



    =======

    بـــــــازي هــاي هفتــــــــه بعــــــــد ::

    [align=center]iCTW ChampionShip - I Quit" match
    HHH_Y2J vS. RK_Ode

    iCTW TagTeam ChampionShip - Special Guest Referee " E H S A N
    Demon Of Destruction & amingorgan vS. The People Champ vS. Orton.Taker



    [/align]

  6. Top | #125

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1347
    نوشته ها
    575
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : iCTW 24.May 2010

    تيكر هم بود 2 تا تويست اف فيت ميخورد ميباخت !

  7. Top | #126

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : iCTW 24.May 2010

    ســـلام.

    دوستــان از هفتــه ديگه ايـن شــوء طـبق معمول هميشــه پنج شنبـه هــا برگزار ميشـــه.

    دوستــان هم ميتـونن اگـه دوسـت داشتن در شـوء باشـن ثبــت نـام كنــند .



    فعلا .....

    ====

    نقل قول نوشته اصلی توسط awwe
    آقا ساسان مرسی.
    ولی بازم من منو قرار ندادین
    ســلام.

    اگه دقت كرده باشين صفحـه قبل گفـتم دوباره بـايد ثـبت نام كنين . پيغام خصوصي - صفحه پروفايل .

  8. Top | #127

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : iCTW 24.May 2010

    ســــــــلام.

    شــوء iCTW امشــب روي ايــر ميــره بيـن ســاعت 8 تــا 12 شــب . شــوء امشــب 1 سـاعت اسـت . 15 دقيــقـه بيشــتر . امــا فقــط دـو بــاززي انجــام ميشـــه + ... Dark Match

    [align=center]

    iCTW ChampionShip - I Quit" match
    HHH_Y2J vS. RK_Ode

    iCTW TagTeam ChampionShip - Special Guest Referee " E H S A N
    Demon Of Destruction & amingorgan vS. The People Champ & Orton.Taker


    [/align]

  9. Top | #128

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE : iCTW 3.June 2010

    ســـلام.


    [align=center]Dark Match :: 12 Man Battle Royal Match
    Brothers of Destruction / OmidHBK / THE PROUD / The Rioter / ERFAN_CENA / Jeff Hardy M / No One / twist of fate / Jeff-Cena / Humanoid / awwe / THE PHENOM THE UNDERTAKER
    [/align]

    در يكـ بازي قبـل شـوء اصلي كه فقط حاضرين ميتونستند ببينند . The Rioter همـراه Brothers of Destruction كـه در اخر همزمان به بيرون رينگ پرت شدند برنده بازي شدن .


    =====

    در ايـن لحظـه شـوء آغـاز ميشــه . عـادل به همــه خوش آمـد ميگــه ...


    [align=center][size=medium]iCTW TagTeam ChampionShip - Special Guest Referee " E H S A N
    Demon Of Destruction & amingorgan vS. The People Champ & Orton.Taker[/size]
    [/align]


    آهنگــ مـاركــ تيــكر زده ميشــه . كيـومرث همـراه اميـن به رينگــ ميــان و بعـد اهنگــ راكــ تيكــر زده ميشـه احسـان و حســام به رينگــ ميـان . داور مهمـان كه اح سـان اسـت به رينگــ ميــاد .

    كيومرث و حسـام كار رو اغـاز ميكنن . در شـروع كـار يك كوزلاين از كيــو ميبينيــم . ميره براي پين . اما موفق نيست .
    كيـو چند تا مشت ميزنه . و بعـد اون يك لگنـد دراپ . و بـعدش كــاور ..1... ناموفق . حسـام رو بلند ميكنه كه يك سوپلكـس بزنه . حسـام دبل ميكنه و در يك غافلگيـري حسـام باتـن رو ميزنه . ميره براي پيـن ..1...2.... امـا كيومرث تسليـم نميشــه . حسـام كيو رو بلند ميكنه . ميره سمت طناب ها . با سرعت به سمـت كيو ميخواد كوزلاين بزنه كه هر دو رو زمين ميفـتن . هر دو به سخـتي ميرن سمت يارشون و تگ ميكنن . حـالا اميـن و احسـان در رينگـ هستن ..
    اميـن در شـروع كــار يكــ بـادي اسـلم و بعد اون يك سوپلكس و بعد يكــ پـاور بمـب خيـلي قوي ...1...2... حسـام ميـاد دخـالت ميكنه احسـان پين نميشــه. اميـن احسـانو گوشه رينگــ ميفرستــه و بـا ميو تگــ ميكنن . دو نفـري دارن احسـانو ميزن . داور شمـارش ميكنــه 1 . 2 . 3 .4 ... كه وش ميكنن .
    حـالا كيو ميخواد يك تابسـتون به احسـان بزنه كه احســان با يك دبل هيلـز گيـت ميكنه . كيـو تب نداده فعلا . احسـان فشـارو زياد كرده . كيــو بلخره دسـتشو به طنـاب ها ميرسـونه . حسـام از پشـت به كيـو ضربه ميزنه . كه اميـن به طرف حسـام ميره خودش و حسـام از رينگـ به پايين پرت ميكنه .
    داور ميهمـان اح سـان به احسـان يكــ لـو بلــو ميزنه . اوه خـداي من . كيـومرث هم يك چوكـ اسلـم ميزنه . و كــاور ...1...2...3... و بلـه كيـومرث و حسـام بازي رو ميبرن و قهرمـان جديد كمرند تگــ تيم ميشـن .
    داور كمربنـدهارو بهشون ميده در حـالي كه اح سـان داره با كيـومرث و اميـن در بيرون رينگــ خوشحـالي ميكنه . احسـان به طـرف اح سـان خيـره شـده و داد ميزنــه ........

    [align=center]iCTW TagTeam Champion :: Demon Of Destruction & amingorgan[/align]


    ببكستيــج ::
    در لاكـ روم سـاسان هستيـم . كيــوان و محـمد هسـتن . كيـوان ميگـه ما بتـل رويـال رو برديم و درخواسـت بازي سـر كمرند داريم. ســاسان اعـلام ميكنــه هفتــه ديگــه شمــا با هم يكــ مسـابقـه لــادر مـچ انـجـام ميـدين بـرنده سـر كمربند iCTW چلنـج ميشـه . كيـوان و محمد بهم خيـره شدن ...



    ============

    [align=center][size=medium]iCTW ChampionShip - I Quit" match
    HHH_Y2J vS. RK_Ode
    [/size][/align]


    قهـرمـان المپيكــ حسيـن به رينگــ ميــاد . و بعــد اون سلطــان تـريپـل "ش" شـايان به رينگـ ميــاد .
    بـتازي اغاز ميشــه . Oh My حسيـن در هميـن شـروع كــار يكــ انگـل اسـلم ميزنه . حسيــن دوباره شـاايان بلند ميكنه و ميـره بالاي كرنـر يكــ انگـل اسـلم ديــگه . كـل ورزشگــاه شــرتـاشون رو ميـكنن . داور به سمـت شـايان ميـره . بهـش ميگــه ايـا انصـراف ميـده . شــايان :: No . حسيـن تعـجب كــرده . و بـا عصـبا نيـت ميره سمـت شـايان سه بار پشـ سر هم جـرمن سوپلكـس ميزنه .
    و بعـد اون ميخواد انگـل اسـم بزنه كه شـايان به يك بدل اسپـاين باستـر مينزه . هر دو رو زميـن افتـادن و بعد از چند ثـانيه شـايان بلند ميشته و ميره پتكشـو ميـاره . حسيـن تـا بلند ميشه شـايان با پتكـ به سـر حسين ميزنه. سـر حسين خـونين شــده . در هميـن لحظـه تمــاشـاگرا پـلاكارد هايي كه دستشونو لـوله ميكـ نن تـو كونـ شون تـا خون بيــاد .
    شـاايان بـلافـاصله يك پديرگـي ميزنه . حسيـن بيهـوش شده . شـايان يكــ مشـت به سـر حسين ميزنه و تكـون ميخوره. داور ميكرفون ر ميبـره سمـتش و حسيـن ميگــه No .
    شــايـان از شدت عصـبانيـت يكــ لادر ميـاره . و روي لـادر روحسيـن پديرگـي ميزنه . داور به سمـ حسين ميره دوباره . حسيـن تمـاشاگرا ميبينه . كـه ميگـن مــا عـاشـق كــ ون تيــم I Quit نگــو . حسيــن بـا زور ميگـه NO .
    شـايـان حسيـن رو بـيـرون رينگــ ميبـره . ميتخواد بازم پديرگـي بزنه يكـ حسين با يك سوپلكــس بـدل ميكنــه . حسيــن يكــ انگـل اسلم بيورن رينگــ به شـايان ميزنه . حسيـن رفتـه دو تا ميـز اورده و روش آتـيش ميـزنه . حسيـن شـايان رو بلنــد ميكنــه . و روي اتيـش يكـ انگـل اسـلم ميـزنه . شــايان No ميگــه .
    حسيــن به شـايان ميگــه بهتـره اي كويـت ميدادي . حسيـن شــايان رو بلـند ميكـنه و يكـ انگـل اسلـم اينـبار روي لــادر ميـزنه . حسيـن بـاز شــاياين رو بلنـد ميكـنه براي انگـل اسلـم بعدي . شــايان بـه دارو نشـانه ميـده دارو ميكـروفون رو ميـاره . و بلــه شـايان I Quit ميــده . ولـيي حسيـن انگـل اسلمـشو روي ميـز اتيشـين ميـزنه . و بـرند هبـازي ميشــه. داور كمربنـدو به حسيــن ميده . حسيـن كمربنـدو بـالا گرفتــه و به سمـت شـايان فريـاد ميكـشه . دكـترهـا به سمـ شايان ميـرن.
    حسيـن در حـالي كـه داره خوشحـالي ميكنــه شــوء بـه پـايان ميـرسـه ....

    [align=center]iCTW Champion :: RK_Ode[/align]






    بـــازي هفتــه بعـــد ::

    [align=center]
    The Rioter vs. Brothers of Destruction » 1# iCTW Champion



    [/align]

  10. Top | #129

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : iCTW 3.June 2010

    [align=center] با حواشی iCTW 3.June 2010 در خدمتتون هستیم[/align]

    بلیط های این هفته که اصلا Sold out نشد و تا چند ساعت بعد از اتمام شو نیز دوستان ما در باجه ها داشتن بلیط میفروختن !

    مسابقه اول که به صورت دارک مچ بود و فقط حضار داخل سالن شاهد این مسابقه بودند .

    در مسابقه اول همه انتظار برد " کیوان د ریوتر " را داشتند که متاسفانه مسابقه را با " Brothers of Destruction " به شریکی بردند و زیاد به مزاج هواداران خوش نیومد.(اینو من نمیگم وضع W.c های ارنا اینو میگه)


    اما در بازی تگ تیم !!!

    [align=center][size=large]کمربند تگ تیم بعد از پایان شو به دلیل اعلام نادرست انونسر وکانت شد !!![/size]

    داور ميهمـان اح سـان به احسـان يكــ لـو بلــو ميزنه . اوه خـداي من . كيـومرث هم يك چوكـ اسلـم ميزنه . و كــاور ...1...2...3... و بلـه كيـومرث و حسـام بازي رو ميبرن و قهرمـان جديد كمرند تگــ تيم ميشـن .
    و

    iCTW TagTeam Champion :: Demon Of Destruction & amingorgan
    [/align]

    هنوز تصمیمی مبنی اینکه بازی بعدی سر این کمربند کی انجام خواهد شد معلوم نیست ، اما برخی شایعات میگویند که هفته ایندهاین بازی برگذار میشود.


    مسابقه اخر هم کاملا یکطرفه بود و فقط " RK_Ode " میزد و اقای " HHH_Y2J " نقش کیسه بکس داشتند فقط !


    هنگامی که بازی بین " The Rioter vs. Brothers of Destruction » 1# iCTW Champion " برای هفته بعد تعیین شد کیوان اسرار داشت که یک منیجر نیز هر دو طرف داشته باشند ، و ساسان گفت که نظرش را هفته اینده اعلام خواهد کرد


    ---------------
    S..u..p.e..r Star of the night :

    [align=center]Demon Of Destruction [/align]


    Match of the night :
    [align=center]
    iCTW ChampionShip - I Quit" match
    HHH_Y2J vS. RK_Ode[/align]


    [align=center]شوی این هفته توانست ریتینگ 0.1 را با 80 نفر تماشاچی کسب کند .[/align]




    تا حواشی اینده شما را به خودتون میسپارم .


    فعلا ...

  11. Top | #130

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض اطـلاعيــه كمپـاني iRanWwe !

    ُسلام.

    دوستان كليه مسابقات تا فينـال جام جهاني برگزار نميشه .

    انشالله بعد جام جهاني با اضافه شدن ليگ اصلي همراه زير شاخه پي گيري ميشود .

صفحه 13 از 15 نخستنخست ... 31112131415 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. IRANWWE :: iCTW 12 October , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-12-2010, 02:09 PM
  2. IRANWWE :: iCTW 28 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-28-2010, 04:10 PM
  3. IRANWWE :: iCTW 11 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 09-21-2010, 08:51 AM
  4. IRANWWE :: iCTW 28 August , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 09-11-2010, 07:48 AM
  5. IRANWWE :: iCTW 17 August, 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-23-2010, 02:29 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد