بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 40

موضوع: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    ســلام

    وعده ی تغییرات دیکسی کارتر
    [align=justify]پرزیدنت دیکسی کارتر در صحبتهای جدیدی از تحول بزرگ در TNA صحبت کرد و گفت که این تغییرات در تاریخ October 7 به صورت زنده در TNA iMPACT دیده خواهد شد

    کارتر گفته است که نمی توانست عکس العمل های لو رفتن خبر تغییرات عمده را در ابتدای تایستان امسال باور کند و به قدر هیجان زده بود که نتوانست بخوابد.من یک تویـ ـیتی را گذاشتم و توقع آن همه توجه را نداشتم.

    کارتر در مورد تغییرات و پیشرفت توضیح می دهد. می گوید: جای تعجب نیست.بسیاری از مردم می گویند: همیشه حرف از تغییرات عمده و سورپرایز می زنند،اما خبری از سورپرایز نیست.من هرگز نگفتم این یک سورپرایز است.من می گویم تغییرات بزرگ و پیشرفت است.کارتر می گوید: پس October 7 ما تغییرات آشکار را شروع میکنیم.خبرهای بیشتری در راه است.

    از کارتر پرسیده شد که این تغییراتی که در TNA رخ خواهد داد، او علاقه دارد که چه باشد؟ و کارتر می گوید ما قصد داریم تا تاریخ 10/7 کارهایی را انجام دهیم،اما از دفعات قبل بزرگتر است!

    وی همچنین اعلام کرد که یک عضو آزاد در حال حاضر در شرف پیوستن به TNA است.اینجا ما به استعداد نیاز داریم که از سالها قبل وجود دارد و کار سخت و پیوسته می خواهد.کارتر می گوید: من چند روز پیش تماس تلفنی داشتم ،می دانید این شخص دوست دارد به TNA بیاید.من می گویم فکر نکنم ما به او احتیاجی داشتبه باشیم،اما بخاطر توجه او به ما از وی متشکریم.

    این قضیه خیلی برای من جذاب بود.من نمی خواهم از حرفهای ناامید کننده استفاده کنم ! اما این خیلی مهم است که ستاره های بزرگتری کنار ما ساخته می شوند و حضور دارند.


    اما در آخر اینکه دیکسی کارتر از چه تغییرات مهمی صحبت میکند،باید منتظر ماند و دید.[/align]

    فعلا . . .

  2. Top | #11

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    حالا نميدونم اوني كه تايپ كرده اينجوري بوده يا ديكسي واقعا اينجوري حرف زده
    سلام ، نه خود دیکسی ذوق کرده بود، من ذوقی نکرده بودم

    دوست عزیز عکس نمونه ات از دیکسی کارتر بازیگر بود که چندوقت پیش فوت کرد .
    بله ، حق با شماست . اصلاح شد.

    فعلا . . .

  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8094
    نوشته ها
    167
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Vince McMahon
    بله واقعا سورپرایز های Tna نمونه هست و پیشرفت هاش کاملا محسوس بوده...!!!!! با آوردن خیلی از استاران wwe حتی نتونست یک مقدار قابل توجه رنکش رو اضافه کنه.....

    در مورد اون کاندیداهایی هم که معرفی کردید برای پیوستن به TNA شان مایکل و استون کلد کاملا منتفی هست و اونها به رینگ بر نمیگردن مگر در wwe و در کارهای نظارتی هم اگه بخوان کار کنن باز هم نظرشون wwe خواهد بود ..جریکو هم تا آخر کریرش در wwe خواهد موند و جای دیگه ای نخواهد رفت... ولی در مورد باتیستا میشه یه مقدار شک کرد چون رابطه ی خوبی با wwe نداره پس میتونه بره طرف دشمن wwe که اینکارش هم یعنی بچه بازی
    ببخشید شما نمایندگی وینس تو IWE نیستی؟؟؟ انقدر تو تاپیک های مختلف از وینس و کمپانی دفاع میکنی احساس میکنم شاید حقوقی، درآمدی چیزی از wwe بهتون میرسه استین که بیماری داره و امکان مبارزه نداره ، شان هم که تازه کریررشو تموم کرده و داره خوش میگذرونه دلیلی نداره برگرده میمونه باتیستا که بازم میگم برای MMA دیره ورودش شاید دیکسی یه چک سفید جلوش گذاشته رازی شده بیاد، جریکو هم تازه داره از کمپانی میاد بیرون به این زودی نمیتونه جایی بره چون بعد از قرار داد چندماهی باید صبرکنه تا بتونه یه قرار داد دیگه امضا کنه...
    تی ان ای به وینس و عمو نارنجی نمیرسه از لحاظ بزرگی و درامد ولی از لحاظ جذابیت همین الان هم اختلاف زیادی نداره.

  4. Top | #13

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4721
    سن
    30
    نوشته ها
    269
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    مثل این که یادتون رفته وقتی WCW از هم پاشید همه اومدن دبلیو دبلیو ای؟
    شما اینو نداشتید ، چی میخواستید بگید !؟!!

  5. Top | #14

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8690
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    4,128
    تشکر شده 2,683 بار در 731 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    150 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    احتمالات زیادی وجود داره اما به نظر من می خوان شکل و شمایل رینگ رو عوض کنن اخه قبلا یا 6 گوش بود یا 5 گوش (درست یادم نیست) الان هم احتمالا می خوان تغییرش بدن به 3 گوش یا دایره ای یا مثلا اعلام کنن که جف هاردی بعد از قرن ها مواد را ترک کرد:

  6. Top | #15

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4635
    سن
    30
    نوشته ها
    343
    تشکر
    4
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    [align=center]TNA[/align] [align=center]اونقدر عاقل هست که دیگه استار اخراجی نیاره.اما با توجه به سوابق بعید نیست.
    این تغییر بزرگ فکر کنم افزودن مسابقات جدید باشه.[/align]

  7. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    شماره عضویت
    19147
    سن
    35
    نوشته ها
    172
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    نقل قول نوشته اصلی توسط DIONYSUS
    احتمالات زیادی وجود داره اما به نظر من می خوان شکل و شمایل رینگ رو عوض کنن اخه قبلا یا 6 گوش بود یا 5 گوش (درست یادم نیست) الان هم احتمالا می خوان تغییرش بدن به 3 گوش یا دایره ای یا مثلا اعلام کنن که جف هاردی بعد از قرن ها مواد را ترک کرد:
    کارتر می گوید: من چند روز پیش تماس تلفنی داشتم ،می دانید این شخص دوست دارد به TNA بیاید...
    با رينگ تماس داشته؟
    مگه ميشه؟

  8. Top | #17

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6430
    نوشته ها
    280
    تشکر
    85
    تشکر شده 98 بار در 53 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    خوب خدمت دوستان عرض کنم که WCW و ECW مال هرکسی بود که بود مهم اینه که کی شکستشون داد و الان مال کی هست .. مال برادر وینس هست عزیزم.... عزیزان TNA هم نمیتونن سودی ببرن چون کاملا این دو زیر نظر WWE هست...

    در ضمن جریکو هم بعد از مدت کمی دوباره برمیگرده... همونطور که شان برخواهد گشت

  9. Top | #18

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4721
    سن
    30
    نوشته ها
    269
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    اول از همه اینکه خیلی از استار های wwe در اصل مال wcw یا ecw بودند.
    ا؟ .. میگم ... WWE خودش استار نداشت نه ؟ :-? .. جالبه ... بیچاره دبلیو دبلیو ای ، همش تقلید .. !

    آندرتیکر ، تریپل اچ ، شاون ، سینا ، رندی ، اج ، کین ، راک ، استون کلد ( که خریداری شد از wCw ) ، د میز ، جک سواگر ، برت هارت و .... اینا پ)@(#شمی

    بیش نیستند ؟!؟! نهههه اینا اصلا استار نیستن که ... همه از WCW و ECW .. پس اینجوری باشه به این نتیجه میرسیم :

    تی ان ای - استار های wWE رو میگیره - دبلیو دبلیو ای استار های WCW و ECW رو میگیره ... پس ...

    تی ان ای - استار های WCW و ECW رو میگیره .. ا؟ این که باز همون شد .

  10. Top | #19

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5152
    نوشته ها
    123
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    [align=center]
    استارهايي كه شما ميگيد اخراجي يكيش مثلا جف ،
    سال 2009 كه تو wwe كار ميكرد كل اسمكداون رو با
    story line هاي زيباش ميچرخوند
    در نبود بزرگاني مثل اندرتيكر و ...
    حالا چون كمپاني حاضر نشد زير بار حرف جف بره
    جف از كمپاني اومد بيرون
    پس استار اخراجي يعني چي ؟
    اگه استارهاي tna ماله wwe اند استارهي wwe هم ماله wcw اند

    احتمال برگشت شان شايد به wwe باشه ولي به tna نميره
    چون اگه يادتون باشه در raw بعد از رسلمينا گفت به كمپاني هاي ديگه نميره

    TNA CLUB[/align]

  11. Top | #20

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    شماره عضویت
    17736
    سن
    31
    نوشته ها
    165
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    ببخشید موقع ماندی نایت وار(دوره اول)اکثر استار های wwe رفتند به wcw.
    دقیقا مثل الان...اما تی ان ای اشتباه نمی کنه....اول قدرت جمع میکنه...استار های پربقدرت رو میخره...کار های مربوط به آرناهاشونو درست میشه...وقتی که همه کارهاش درست شد...بعد دوباره میاد روز دوشنبه.

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 03-17-2010, 12:55 AM
  2. تغییر نقش فینلی
    توسط THE MASTER OF 619 در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 07-04-2009, 04:11 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد