بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 4 از 4 نخستنخست ... 234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 40

موضوع: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    ســلام

    وعده ی تغییرات دیکسی کارتر
    [align=justify]پرزیدنت دیکسی کارتر در صحبتهای جدیدی از تحول بزرگ در TNA صحبت کرد و گفت که این تغییرات در تاریخ October 7 به صورت زنده در TNA iMPACT دیده خواهد شد

    کارتر گفته است که نمی توانست عکس العمل های لو رفتن خبر تغییرات عمده را در ابتدای تایستان امسال باور کند و به قدر هیجان زده بود که نتوانست بخوابد.من یک تویـ ـیتی را گذاشتم و توقع آن همه توجه را نداشتم.

    کارتر در مورد تغییرات و پیشرفت توضیح می دهد. می گوید: جای تعجب نیست.بسیاری از مردم می گویند: همیشه حرف از تغییرات عمده و سورپرایز می زنند،اما خبری از سورپرایز نیست.من هرگز نگفتم این یک سورپرایز است.من می گویم تغییرات بزرگ و پیشرفت است.کارتر می گوید: پس October 7 ما تغییرات آشکار را شروع میکنیم.خبرهای بیشتری در راه است.

    از کارتر پرسیده شد که این تغییراتی که در TNA رخ خواهد داد، او علاقه دارد که چه باشد؟ و کارتر می گوید ما قصد داریم تا تاریخ 10/7 کارهایی را انجام دهیم،اما از دفعات قبل بزرگتر است!

    وی همچنین اعلام کرد که یک عضو آزاد در حال حاضر در شرف پیوستن به TNA است.اینجا ما به استعداد نیاز داریم که از سالها قبل وجود دارد و کار سخت و پیوسته می خواهد.کارتر می گوید: من چند روز پیش تماس تلفنی داشتم ،می دانید این شخص دوست دارد به TNA بیاید.من می گویم فکر نکنم ما به او احتیاجی داشتبه باشیم،اما بخاطر توجه او به ما از وی متشکریم.

    این قضیه خیلی برای من جذاب بود.من نمی خواهم از حرفهای ناامید کننده استفاده کنم ! اما این خیلی مهم است که ستاره های بزرگتری کنار ما ساخته می شوند و حضور دارند.


    اما در آخر اینکه دیکسی کارتر از چه تغییرات مهمی صحبت میکند،باید منتظر ماند و دید.[/align]

    فعلا . . .

  2. Top | #31

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6793
    نوشته ها
    123
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    یه لشگر ادم توی tna هست الان،از پیر رسلینگ هوگن گرفته تا جف هاردی...،تمام اینها نظیر انگل از بهترین استارهای wwf و wwe بودن،چیزی که مهمه اینه که وجودشون به قول دوستمون محسوس و چشمگیر نبوده،مطمئن باشید هرکسی توی همون کمپانی ارزش داره از اندرتیکر شناسنامه فابریک رسلینگ که یه عمر توی wwf و wwe زحمت کشید تا ای جی استایل دوزاری که فابریک تی ان ای هست و طرفداران زیادی داره،اگه جای این دوتا عوض شه هیچ تغییری نمیکنه،همونجایی که هستن بهترین جا براشونِ
    ************************
    در مورد شخصیتهای دور از ذهنی هم که صحبت کردید که امکان داره به ایمپکت برن باید بگم که امکان نداره همچین چیزی اتفاق بیفته،البته 20 سال دیگه اگه تی ان ای هم باشه فکر کنم کسایی مثل سرجنت اسلاتر یا تددیبیاسی و یا پدر برت برن و مثل ریک فلیر خون بریزن و دنبال کریستی همی برن تا مردم رو سرگرم کنن!

  3. Top | #32

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4010
    سن
    31
    نوشته ها
    1,214
    تشکر
    0
    تشکر شده 18 بار در 18 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    اما شبکه ای که دبلیو دبلیو ای پخش می کنه یک کانال کاملا ورزشیه...
    کلا بازدید شبکه اسپایک خیلی بیشتر از اسکور هست...پی اینقدر به ریتینگتون ننازین...
    اگه Wwe رو شبکه قرآن پخش کنه ریتینگش بازم همونه
    دادا ریتینگ رو به بیننده شوء میدن نه به کانال!

    عزیز دل ما که انقدر میگی WWE Scks !سینا بره تی ان ای میگی TNA Scks نه؟!
    یه مدیر تاپیکو بررسی کنه..

  4. Top | #33

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6705
    سن
    32
    نوشته ها
    337
    تشکر
    6
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    44 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    نمي خوام دخالت خفني تو صحبتاتون بكن ام ارسلان جان از اين به بعد تايپيك هاي خبرت رو قفل كن اينقدر كلكل نكنن يا اصلا تايپيك خبر نزن
    اما در كل پرهام راست ميگه ديگه زيادي داريد پر رو ميشيد منم هر چقدر سعي كردم كه با زبون خوش صحبت كنم اما نشد .
    در كل چند نفر اونور آب دارن با هم ديگه كلكل ميكنن كه كدوم يكي پول بيشتري در مياره و طرفداراش بيشتره بعد ايرانيايي كه بهشون هيچ توجهي نميشه دارن چه قوقايي به پا ميكنن !
    آقايان عزيز، كاربران گرامي، اگر جنس مونثي وجود داره خانوماي عزيز، ما در كل 2تا راه بيشتر نداريم :
    1- بيخيال كلكل با هم بشيم
    2- كلكلاتونو تو يه CF تو ياهو بگيد تموم شه بره
    توضيح در باريه آپشن دوم :
    آقا اينجا انجمنه معموليه خبره و نهايتا دانلود نه از اين اجمن هاي GmMode بيخيال شي طرفدار يه كمپاني باشي زيادم دعوا نكني بهتره

    پس بزن كف قشنگرو براي صلح [hr]
    دانيالم حرف خوبي زد يه مدير بياد تايپيك رو قف كنه بخلاصيم

  5. Top | #34

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6430
    نوشته ها
    280
    تشکر
    85
    تشکر شده 98 بار در 53 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    کاملا باهات مخالفم.... اینجا یه اسم داره و اسمش هم تالار گفتگو هست .. باید بحث کرد و نتیجه گیری وگر نه ما میتونستیم بریم توی روم های یاهو اونجا بحث کنیم وقتی اینجا بحث بشه 4 نفر دیگه هم میان میخونن .. این نظراتی هم که شما ها میدید بدرد سایت میخوره نه فروم باش تشکر از نظراتتون

  6. Top | #35

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    [align=center]

    1- پست های اضافی عدم تایید شد.

    2- کاربران متخلف اخطار دائم گرفتند .

    [/align]

    دوستان عزیز ، تاپیک قفل نمیشه !

    چون نظارت کامل از این لحظه به بعد روش دارم و هر کسی که تاپیک رو به انحراف بکشونه باهاش برخورد میکنم چون میخوام بحث تاپیک سالم بره جلو و دوستان با اطلاعاتی که دارن و مطرح میکنند باعث بشن که 2 نفر دیگه هم از اطلاعاتشون استفاده کنه.

    بین کاربران ویژه و کاربران عادی دی برخورد برای تخلف هیچ فرقی نیست ، و تنها برتری کاربران ویژه دسترسی داشتن به بخش v.i.p است.

    اگر ببینم باز هم کسی در کار مدیران دخالت کنه با اینگونه اشخاص هم از این به بعد برخورد میکنم.

    از دوستانی که خواستار این بودند که تاپیک به ارامش و بحث اصلی برگرده کمال تشکر رو دارم.




    فعلا ...

  7. Top | #36

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6793
    نوشته ها
    123
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    اخه میدونید چیه؟جالبیش اینجاست که همین تی ان ای فن ها تمام زیر و بم wwe رو از ما wwe فن ها بیشتر میدونند و قدم به قدم اخبار و عکس همین کمپانی رو میگیرن،از سو*راستار گرفته تا پی پی وی رسلمنیا رو هم میشینن دانلود میکنن و با تمام جزئیات نگاه میکنن،اونوقت میان میگن tna خیلی پیشرفت چشمگیری کرده!
    اقا یه سوال که همیشه پرسیدم از تی ان ای فن ها و هیچوقت جواب نگرفتم،حداقل شماهایی جواب بدید که میگید شاون مایکل میخواد بیاد ایمپکت:
    *با وجود این همه استار معتبر و توی بوق و کرنا کردن چراهنوز که هنوز همون قدر طرفدار داره که 7 سال پیش داشت؟
    به عبارت دیگه چرا ریتینگ از 0.5 تا 1 متغیره؟
    من هم از طرف همه wwe فنهاقول میدم که اگه جواب واقعی رو دادید،یعنی اعتراف کردید،ما دیگه حرفی در مورد خوب یا بد بودن ایمپکت نزنیم،یعنی بیخیال میشیم!

  8. Top | #37

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7182
    نوشته ها
    66
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    [size=medium]آقا با اینکه من از همون اول که این تاپیکو زدن بحث کردم ولی بازم باید بگم این بحث ها آب در هاون کوبیدنه!نه TNA fan ها WWE fan می شن و نه بر عکس.هیچکی هم نمی تونه حرفشو به کرسی بشونه.چون هر دلیلی یه جوابی داره!پس عیسی به دین خودش موسی به دین خودش!واسه جیب خودتون داد بزنید نه جیب بیشاف و مکمن![/size]

  9. Top | #38

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4635
    سن
    30
    نوشته ها
    343
    تشکر
    4
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    شاهین.تو که میای میگی نباید بحث کنیم!خوب اگه بحث نکنیم میشه وبسایت نه انجمن تازه اگر ناراحتی نیا بخون.
    در ضمن WWE و TNA همه مردم دنیا رو گزاشتن سر کار.دیگه حالم داره از TNA هم به هم میخوره.برید UFC ببینید هم حال میکنید هم رقیب نداره

  10. Top | #39

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    شماره عضویت
    13300
    سن
    31
    نوشته ها
    349
    تشکر
    1
    تشکر شده 5 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    اصلا بریم CZW

  11. Top | #40

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7204
    نوشته ها
    224
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    احتمال 90 در صد تغییر آرنا خواهد بود

صفحه 4 از 4 نخستنخست ... 234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 03-17-2010, 12:55 AM
  2. تغییر نقش فینلی
    توسط THE MASTER OF 619 در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 07-04-2009, 04:11 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد