بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 29

موضوع: فارسی2 و فارسی نیوز بعد از شبکه فارسی1

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض فارسی2 و فارسی نیوز بعد از شبکه فارسی1

    با سلام
    بنا به اخرین اطلاعات از فارسی1 این شبکه موفق قصد داره که دو کانال جدید به لیست کانالهای خودش اضافه کنه.
    1. فارسی 2
    بنا به گفته ی خود شبکه این کانال برای بچه ها ساخته شده و حدس اینکه این کانال بیشتر کارتون و...... باشه خیلی زیاده
    2.فارسی نیوز
    این شبکه که به نظرم خیلی جالب اومد برنامه های متنوعی از جمله
    راز بقا و ورزشها(البته بیشتر فوتبال) و اخبار روز جامعه و فیلمهای سینمایی و کلی برنامه متنوع دیگه که مطمینم این کانال بیاد طرفداراش از فارسی1 هم بیشتر میشه
    در ضمن شبکه فارسی1 شبکه های دیگه ای به جز اینا در راه داره که هنوز هیچ اطلاعاتی از انها نیست!!!!
    اسم شبکه های اینده به غیر از فارسی2 و نیوز به شرح زیر است
    فارسی3 و فارسی4 و فارسی5 و فارسی6
    با اپ شدن اطلاعات بیشتر این تایپیک اپ میشه
    با تشکر از همه بای
    کاربر مقابل از omid_edge_shohreh solati عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Kaj (03-03-2011)
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض

    همين بفرماييد شام منوتو مي ارزه به كل برنامه هاي فارسي وان !
    7 کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (03-03-2011), DIONYSUS (03-03-2011), El Niño (03-03-2011), MrSAMET (03-03-2011), TeZAR (03-03-2011), amirnba (03-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-03-2011)
    امضای ایشان




  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sasan نمایش پست ها
    فكر كنم يك بار فهميدين بچه هاي فروم از اين شبكه شــر ور خوششون نمياد .

    پس بهتره از زدن تايپيك هايي در مورد اين شبكه پرهيز كنين !


    فعلا ........
    اقا ساسان ببخشیدا ولی چرا حرف بی معنی میزنی!!
    اولا اگه همین 6 7 نفر که از پستاتون تشکر میکنن رو میگید از اون طرف کلی ادم هست که عاشق این کاناله.
    در ضمن اینکه یکی از چیزی بدش میاد دلیل نمیشه که بقیه تایپیک در این مورد نزنن!!!!!!!
    مثلا این همه انتی سینا و بازم این همه تایپیک راجع به سینا!!!!!!!!!!!!!!!!
    شما بدتون میاد به تایپیک سر نزنید مجبور نیستید که!
    کاربر مقابل از omid_edge_shohreh solati عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Kaj (03-03-2011)
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  4. Top | #13

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6627
    سن
    36
    نوشته ها
    484
    تشکر
    14,196
    تشکر شده 2,163 بار در 399 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض

    با شروع فارسی1 یک نفر هم تو ایران نبود که این سریال ها رو نبینه ولی با شروع منوتو خیلی ها اصلا از این کانال اطلاع ندارند یعنی نمیدونن همچین کانالی اصلا هستش

    پس با این حساب من تنها کسی بودم که سریال های این شبکه رو نمیدیدم در ضمن شما امار کشور دستتونه که اینقدر قاطع حرف میزنید؟
    7 کاربر مقابل از amirnba عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (03-03-2011), DIONYSUS (03-03-2011), El Niño (03-03-2011), Kaj (03-03-2011), Sarkesh (03-03-2011), TeZAR (03-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-03-2011)
    امضای ایشان




  5. Top | #14

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid_edge_shohreh solati نمایش پست ها
    مگه خود شما نمیگید فارسی1 مزخرفه؟!
    من گفتم محبوبیت و بیننده این کانال میخوابه.

    ارسلان جان یادته فارسی1 اومد چقدر بیننده جمع کرد ولی با گذشت زمان برای همه عادی شد!
    منظورم اینه که این منوتو هم همینطوری شده الان بیننده جمع میکنه بعد از گذشت 1 سال بعد خودت میفهمی چی میشه!
    تازه شروع کانال منوتو رو با شروع فارسی1 مقایسه کنی خودت میبینی!
    با شروع فارسی1 یک نفر هم تو ایران نبود که این سریال ها رو نبینه ولی با شروع منوتو خیلی ها اصلا از این کانال اطلاع ندارند یعنی نمیدونن همچین کانالی اصلا هستش!
    مهم کیفیت برنامه های شبکه میباشه دوست من !
    7 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (03-03-2011), El Niño (03-03-2011), Kaj (03-03-2011), MrSAMET (03-03-2011), The Survivor (03-03-2011), amirnba (03-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-03-2011)
    امضای ایشان


    I'm back / And I'm better than ever

  6. Top | #15

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amirnba نمایش پست ها
    با شروع فارسی1 یک نفر هم تو ایران نبود که این سریال ها رو نبینه ولی با شروع منوتو خیلی ها اصلا از این کانال اطلاع ندارند یعنی نمیدونن همچین کانالی اصلا هستش

    پس با این حساب من تنها کسی بودم که سریال های این شبکه رو نمیدیدم در ضمن شما امار کشور دستتونه که اینقدر قاطع حرف میزنید؟
    با وجود 70 میلیون جمعیت یکی دو نفر حساب نمیان!
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  7. Top | #16

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض

    کاری به اینا نداشته باش . الان خیلی ها از محتوای برنامه های این شبکه خوششون نمیاد.من اصلا در مورد شبکه ی من و تو حرف نمیزنم،چون تاپیک مخصوص فارسی 1 هست .

    قبلا تاپیک در مورد فارسی وان تو فروم زده شده و بچه ها تنفرشون رو از این شبکه اعلام کردن، میتونی بری دنبال اون تاپیک و مطالبش رو بخونی .

    دوست داشتن یا نداشتن برنامه های یه شبکه به علاقه ی طرف بستگی داره و هر کس بنا به علاقش میگه این شبکه خوبه یا نه و چیزی که مشخصه درصد زیادی محتوای برنامه های این شبکه رو نمی پسندن .
    6 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (03-03-2011), Kaj (03-03-2011), MrSAMET (03-03-2011), TeZAR (03-03-2011), amirnba (03-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-03-2011)
    امضای ایشان

  8. Top | #17

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid_edge_shohreh solati نمایش پست ها
    اقا ساسان ببخشیدا ولی چرا حرف بی معنی میزنی!!
    اولا اگه همین 6 7 نفر که از پستاتون تشکر میکنن رو میگید از اون طرف کلی ادم هست که عاشق این کاناله.
    در ضمن اینکه یکی از چیزی بدش میاد دلیل نمیشه که بقیه تایپیک در این مورد نزنن!!!!!!!
    مثلا این همه انتی سینا و بازم این همه تایپیک راجع به سینا!!!!!!!!!!!!!!!!
    شما بدتون میاد به تایپیک سر نزنید مجبور نیستید که!
    حرف من بي معني نيست اصلا ...

    شما اين مسائيل رو به كچ درارتباط نكنيد ...


    قبلا يك كاربري بود از اين كارا زياد كرده , و نتيجه اخرش به دعوا كشيده شده و رفتن اون كاربر از فروم .

    وقتي كل فروم مخالف يك چيزي هستن به خاطر يك نفر نميشه عقايد برگرده ...!


    اين فروم عاشق و كمبود نداره كه بشينين با اين كانال حال كنن .
    8 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (03-03-2011), DIONYSUS (03-03-2011), El Niño (03-03-2011), MrSAMET (03-03-2011), Sarkesh (03-03-2011), TeZAR (03-03-2011), amirnba (03-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-03-2011)
    امضای ایشان



  9. Top | #18

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض

    باشه من که حرفی در این مورد نزدم خودتون شروع کرید خلاصه هرکسی سلیقه ای داره و منم با این تایپیک خواستم طرفداران این کانال رو با برنامه های جدیدش آپ کنم.
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  10. Top | #19

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid_edge_shohreh solati نمایش پست ها
    باشه من که حرفی در این مورد نزدم خودتون شروع کرید خلاصه هرکسی سلیقه ای داره و منم با این تایپیک خواستم طرفداران این کانال رو با برنامه های جدیدش آپ کنم.
    یعنی داداش استاد مَغلته هستیا ! الان پست پایین رو کی داد و بحث رو شروع کرد ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid_edge_shohreh solati نمایش پست ها
    عزیزان همتون منتظر این کانال فارسی نیوز یا فارسی3 باشید الان با این منوتو حال کنین چون با اومدن این کانالها همه ی کانالها از جمله همین منوتو مزخرف محبوبیت خودشون رو از دست میدن
    4 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (03-03-2011), Kaj (03-03-2011), amirnba (03-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-03-2011)
    امضای ایشان

  11. Top | #20

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    در ضمن شبکه فارسی1 شبکه های دیگه ای به جز اینا در راه داره که هنوز هیچ اطلاعاتی از انها نیست!!!!
    اسم شبکه های اینده به غیر از فارسی2 و نیوز به شرح زیر است
    فارسی3 و فارسی4 و فارسی5 و فارسی 6
    دمنیت به معنای واقعی
    7 کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (03-03-2011), DIONYSUS (03-03-2011), MrSAMET (03-03-2011), Sarkesh (03-03-2011), TeZAR (03-03-2011), amirnba (03-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-03-2011)
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-02-2011, 02:03 PM
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 03-31-2011, 02:31 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-21-2011, 02:43 PM
  4. فارسی1 درEUTEL SAT W3 به آرامش رسید!
    توسط hidar51 در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 07-27-2010, 05:31 AM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-07-2010, 10:51 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد