بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27

موضوع: لیسـت نامزدین " بهترین موزیسین های پارسی " دهه اول قرن 21 ( مخصوص iwe )

  1. Top | #11

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    خب بریم سراغ رپ

    یاس , سروش هیچکش , حسین ابلیس , بهرام , نجفی

    واقعاً انتخاب سخته , من خودم به شخصه منهای نجفی (البته این رو بگم یک وقت سوء تفاهم پیش نیاد , شاهین نجفی کارش فوق العادست , من سبک کاریش رو دوست ندارم و به دلم نمی شینه) باقی رو ستایش میکنم , حسین ابلیس با آلبوم جدید سه ترکیش که بهرام رو دیس کرده در بعضی جاها غوغایی به پا کرده , همچنین بهرام که بعد از دستگیریش امیدوارم آهنگ های طوفانی دوباره بده و یاس هم که با "از چی بگم " بی کاری های چند وقت اخیرش رو که بدون ترک جدید سپری میشد جبران کرد.

    سروش هیچکس

    از وقتی که رپ تو ایران باب شد سروش هم بود که واسه همین پدر رپ فارس لقب گرفته , کارش فوق العادست تکس ها از همون ابتدا با مضمون اجتماعی و درد ها و مسائل غیر قابل هضم اجتماع گفته میشد , خیلی ها اومدند که هیچکس رو از میدون به در کنند ولی به هدفشون نرسیند چون رپ گفتم منهای استعداد قدرت میخواد که در هر کسی نیست.

    اولین آلبوم سروش تا اونجایی که یادم میاد "جنگل آسفالت" بود فکر میکنم , که اون زمان غوغایی به پا کرد , ترک های "واسه هر ایرانی" که کارس مشترک با ویلسون بود جزء محبوب ترین ها و قوی ترین کارهای هیچکس هستش, همچنین ترک "بازم کلان" رو که با رضا پیشرو خود هم خیلی خیلی قوی کار شده بود از کارهای دیگه می تونم به "پا برجا مثل دماوند" "یه مشت سرباز" "نفرت" "یه روز خوب میاد" "تریپ ما" اشاره کنم.

    واقعاً بین هیچکس و یاس و بهرام سخت بود انتخاب ولی سروش هیچکش رو من انتخاب می کنم.
    6 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-13-2012), SASAN (02-13-2012), amir-aghaei (02-14-2012), amirnba (02-13-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012)
    امضای ایشان


  2. Top | #12

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ariyan نمایش پست ها
    ((من رضا صادقی رو خیلی دوست داشتم...چون شعر هاش و صداش فوقلعادست....اما وقتی اون مصاحبش رو توی
    مجله اینترنتی افتاب بود فکر کنم خوندم که گفت دارم اهنگی میسازم که در وصف این انقلاب و تشکر از رهبری عزیزمون
    باشه که هنوز متاسفانه نتونستم شعری در وصف بزرگی ایشون پیدا کنم.....ازش متنفر شدم))


    آرین جان کـــــ س شری بیش نبود اون شایعه , فقط میخواستند از محبوبیت رضا صادقی کم کنند که متاسفانه به خاطر ساده باوری مردم ما به این خواستشون رسیدند, من و خیلی از طرفداری سلطان مشکی هم این مطلب رو که شایعه و خبری کذب بود رو خوندند , کی این مطلب گفته شد ؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا آهنگی از طرف صادقی بیرون نیومد ؟؟؟؟؟؟ چون خبر کذب و شایعه ایی بیش نبود , صادقی واسه این شکایت نکرد که چون مطلب بو دار بود و ممکن بود واسش عواقب داشته باشه فقط سکوت کرد , آرین جان شما و خیلی های دیگه گول خوردید و این شایعه رو باور کردید ... تازه این که خوبه مطالبی عسف بار هم مطرح شد که از طرف سلطان رِد شد , این پست رو دادم که آرین جان روشنت کنم , و سوء تفاهم که بوجود اومده بود بر طزف بشه !!!!!

    مجله های غیر مجازی که نمی خوام نام ببرم , نصف بیشتر مطالبشون کذب محضه چه برسه به مجله اینترنتی !!!!!!! وقتی تو یه مجله می نویسند "علیرضا حقیقی از الناز شاکر دوست در سینما خواستگاری کرد " دیگه در حیطه موسیقی چه توقعی داری شما

    آرین جان شما مصاحبه های اختصاصی رضا صادقی با مجلات رو فقط از سایت رسمی خود رضا صادقی و وب سایت طرفدارانش بخون غیر از این همونجوری که اول گفتم کـــــ س شری بیش نیستند.

    فدات
    کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ariyan (02-13-2012)
    امضای ایشان


  3. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    The Big Boss
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6200
    سن
    30
    نوشته ها
    1,647
    تشکر
    12,666
    تشکر شده 12,897 بار در 1,426 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1452 Thread(s)

    پیش فرض


    << اول تشکر از ساسان که این تاپیک رو زد >>



    « بهترین خواننده پارسی »

    سیاوش قیمشی


    قمیشی یکی از زیباترین و خاص ترین صداهای ایران رو داره . همیشه کارهاش جز بهترین ها بوده و رتبه های زیادی رو توی سایت ها و مجلاتی که به خواننده های خارج ایران بها میدن به دست آورده . استقبالی که از کارهاش میشه بی شک نشون دهنده ی کیفیت اونهاست . به نظر من بهترین خاننده ی پارسی زبان حال حاضر جهان سیاش قمیشی .

    × × ×


    « بهترین خواننده پاپ پارسی خارج از ایران »

    سیاوش قیمشی

    به همون دلایل بالا


    × × ×


    « بهترین خواننده پاپ پارسی داخل ایران »

    محسن چاووشی

    اول اینکه بگم انتخاب خیلی سخته . به خصوص بین صادقی و چاوشی که هر دو رو جز بهترین های ایران میدونم . ولی به نظر من چاوشی الان خاص ترین صدای ایرانه . شعرها و ترانه هایی که توی کارهاش استفاده میکنه واقعا معنی داره . آهنگ های فیلم سنتوری رو یادمون نرفته . نصف محبوبیت این فیلم به خاطر حضور صدای چاوشی و ترانه های زیبای او توی فیلم بود . سال 1383 توی ایران کسی ضد عشق نمیخوند . رپ هم هنوز اونقدر پیشرفت نکرده بود یا فکر کنم اصلا نبود . چاوشی با آلبوم نفرین حرف دل خیلی ها رو زد . فقط حیف که 4 تا از آلبوم هاش رو مجوز ندادن و غیر مجاز بیرون اومد و الا خیلی زودتر باید شناخه میشد . چاوشی همون اوایل اینقدر محبوبیت به دست آورد که یه نفر به صورت دزدی شروع کرد با قیافه ی خودش ازش کلیپ ساختن و خودش رو چاوشی معرفی کردن !!! خیلی ها هم تو این سال ها سعی کردن از صداش تقلید کنن . . . بعد از اینکه آلبوم یه شاخه نیلوفر به صورت مجاز به بازار اومد عوام مردم باهاش آشنا شدن و طرفداران خیلی بیشتری پیدا کرد . چاوشی به خاطر سبک آوردن سبک جدید به موسیقی ایران ، صدای خاصش و فروش بی نظیر آلبوم آخرش به عقیده ی من بهترین خاننده ی داخلی ایرانه .

    × × ×


    « بهترین خواننده رپ ایران »

    یاس

    انتخاب اینجا هم سخت بود . یاس ، هیچکس و بهرام هر سه از بهترین رپ خون های ایران هستن . ولی خوب هیچکس توی شعرهاش معمولا از ادبیات سنگینی استفاده میکنه و درکش ممکنه برای همه راحت نباشه . بهرام رو یاس رو نمیتونم بگم کدوم بهترن . ولی یاس رو به خاطر این که خیلی وقته داره از دردهای جامعه و مردم میخونه قوی تر میدونم . ضمن این که کارهاش متنوع هست و هر بار سراغ یکی از درد های اجتماع میره .

    × × ×


    « بهترین خواننده راک/متال ایران »

    رضا یزدانی


    دوستان توی پست هاشون دلیلش رو گفتن .
    5 کاربر مقابل از © The Phantom Pain عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-13-2012), Goldberg The Man (02-14-2012), SASAN (02-13-2012), amirnba (02-13-2012), r v d (02-13-2012)
    امضای ایشان



    . . . I don't have any more tears to shed


  4. Top | #14

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض

    اینهم نظرات من...

    بهترین خواننده ایرانی به اعتقاد من نداریم...چرا که تمام این خواننده ها فراز و نشیب زیادی تو کارهاشون داشتن ..اما اگه بخوام میان اینها انتخاب کنم انتخابم آرشه..بخاطر اینکه اسم ایران رو تو جهان مطرح کرده...بهرحال میلیون میلیون ادم کره زمین ایشونو میشناسن به عنوان یه خواننده بین المللی..کسی امثال سیاوشو نمیشناسه...اما ارشو همه میشناسن....


    بهترین خواننده پاپ فارسی خارج از ایران...


    اگه مرحوم هایده الان زنده بود بی شک نفر اول بود...هایده هنوز که هنوزه اهنگاش تو ظبط ماشینها و خونه ها صداش میاد ...اما به اعتقاد من در حال حاضر معین از همه سرتره ..چرا که همیشه ینواخت بوده و ضعیف کار نکرده..برخلاف اینکه دوستان سیاوش رو انتخاب میکنن..من اعتقاد دارم سیاوش تا 83 البوم هاش معرکه بود ولی بعد زد گاراج!!

    ابی هم با اینکه عاشق کارهای قدیمیشم... لیاقت اول بودن رو نداره کسی که تو کنسرت دبی بهش بگن اهنگ خلیج رو بخون اما بخاطر یه مشت عرب خر سوسمار خور امتناع کنه از خوندن لیاقت نداره!


    بهترین خواننده داخل ایران...


    بی شک محسن چاووشی..اگه واقع بینانه نگاه کنید..تو همه زمینه ها محسن تو این چند سال حرف اول رو زده...شما نگاه کنید امثال خواجه امیری.یگانه.لهراسبی .اصفهانی و... چقدر تونستن از طریق صداوسیما خودشونو مطرح کنن...اما محسن کسی بوده که بدون تبلیغ و بدون هیچ پیس زمینه ای تونست به این درجه برسه...

    محسن کسی بوده که بدون گزاشتن یه تبلیغ ..بدون گزاشتن کنسرت ...بدون هیاهو تونسته تو دل میلیون ها ایرانی جا باز کنه...

    یه لحظه تصور کنید محسن کنسرت داره..بی شک میلیون میلیون جمعیت میره...مطمئنن چندین نفر بر اثر ازدحام جمعیت تو اون کنسرت جان خودشونو از دست خواهند داد...

    اگه وایسا دنیا رضا صادقی خاصه ...محسن اهنگهایی مثل سنتوری.نفرین.وووو خیلی اهنگ دیگه د... داده که هر وقت بشنویشون ازشون خسته نمیشی....


    تا قبل از اینکه مجاز بشه واسه شنیدن ترانه هاش ملت سرودست میشکوندن...

    3 سال البوم مجاز داده هر 3 البومش رکورد فروش سال رو زد...

    3 سال تو نظرسنجی های سایتهای مختلف و مجلات تونست مقام اول بهترین خواننده و البوم.. رو به خودش اختصاص بده...

    تو شبکه ماه واره ای ایرانیان تو نظرسنجی میلیونی بازهم موفق شد رتبه اول رو به خودش اختصاص بده...

    امثال یگانه و فرزین و امید عامری و هاکان و......توسط محسن چاووشی تونستن به یه نون و نوایی برسن...خداوکیلی اگه محسن نبود اینا چطور میخواستن معروف شن؟

    خوندن تمامی سبک ها که واقعن به صداش میخوره...راک.پاپ.ترنس و.. همه اینها رو محسن با صدای جادویش خونده..کمتر کسی میتونه هر سبکی رو بخونه و اون سبک با صداش جور در بیاد....شما که توقع ندارین رضا صادقی راک بخونه!!!!

    با احترامی که برای پوریا دارم اما داداش دادن 15 تا البوم و 150 تا کنسرت و 4 تا مستند و فیلم دلیل نمیشه که اون خواننده برترینه! اون هم یه نوع تبلیغ برای کار خودشه...تو برو تو عمق فاجعه ببین محسن چطور تونسته بدون اینها به این حد محبوبیت برسه!!!!!

    من یه رفیق سی دی فروش دارم ..خداوکیلی قسم میخورد میگفت برای تنها خواننده ای که وقتی البوم هاش میاد زود سی دی هاش تموم میشه و خوب فروش میکنه البوم های چاووشیه...میگفت قبل اینکه البومش بیاد ...مثلان تو تهران همیشه زودتر میاد تو شهرستان یکی دو روز دورتر ...میگفت از صبح تا غروب شاید چندین و چند نفر میان میگن اقا البوم جدید چاووشی رو نیوردی؟

    بهرحال همیشه اساس انتخاب یه خواننده نظر مردم باید باشه نه نظر منتقد! چاووشی پر طرفدار ترین خواننده ایران بوده و هست و شکی درش نیست...بعد از اون من انتخابم رضا صادقی و خواجه امیریه!


    بهترین خواننده رپ
    بی شک سروش هیچکس یه سروگردن از بقیه بالاتره...چون همیشه خودشو حفظ کرده...


    بهترین راکر هم بنده سر رشته ندارم و علاقه ای هم اصلان به سبک متال و راک ندارم...حالم هم بهم میخوره از این سبک... ادم صدای اگزوز موتور گوش بده بهتره تا راک گوش بده!!!! (ساسان به کسی نگی من قبلان متالیست بودم!!)


    در اخر از دوستان تشکر میکنم...اینجور تاپیکها که بیایم نقد کنیم خیلی خوبه..ار اساتید میخوام منبعد در زمینه های دیگر هم از این روشها استفاده کنید...مثل بهترین بازیگران مرد ایرانی و ....


    یا علی
    7 کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Goldberg The Man (02-14-2012), SASAN (02-14-2012), amirnba (02-14-2012), r v d (02-14-2012), © The Phantom Pain (02-14-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-14-2012)
    امضای ایشان

  5. Top | #15

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amir_aghaei نمایش پست ها

    بهترین خواننده ایرانی به اعتقاد من نداریم...چرا که تمام این خواننده ها فراز و نشیب زیادی تو کارهاشون داشتن ..اما اگه بخوام میان اینها انتخاب کنم انتخابم آرشه..بخاطر اینکه اسم ایران رو تو جهان مطرح کرده...بهرحال میلیون میلیون ادم کره زمین ایشونو میشناسن به عنوان یه خواننده بین المللی..کسی امثال سیاوشو نمیشناسه...اما ارشو همه میشناسن....
    ابوالفضل جون جهت اطلاع میگم آرش شناسنامه ای ارمنستانی داره و کلا همه فکر میکنن ارمنستانی هست نه ایرانی واس همین تاثیری رو ایران نداره
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  6. Top | #16

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    ابوالفضل جان نظراتت همه متین و قابل احترام , خیلی خوشحالم که وقت گذاشتی بالاخره تو یه تاپیک غیز ار اسرار دست به تایپ شدی (تیکه حساب نکن این قسمت رو , با خنده رَد کن بره ) رو قسمت قسمته نظارتت منم نظرم رو میدم و نقد خودم رو میکنم.

    گفتی که خوانندگانی چون خواجه امیری و یگانه و اصفهانی از طریق صدا و سیما و کار تصویر خودشون رو مطرح کردند.... خب ببین ابوالفضل جان این یک امر طبیعیه , چرا شما اونور داستان رو نگاه نمی کنی و اونجوری که دلخواهت هست برداشت میکنی !!! شما نمیگی که اگه چاووشی کارش باب میل یک تهیه کننده صدا وسیما برای خوندن تیتراژ یک سریال یا یک فیلم سینمایی باشه اون تهسه کننده مگه دیوانست ازش استفاده نکنه !!! پس حتما اونقدر با کیفیت نبوده که ازش استفاده نشده ... یا مناسب با کار تصویر نبوده از دو حالت خارج نیست.

    چاووشی بدون تبلیغ و برگزاری کنسرت تونسته این همه محبوبیت کسب کنه هیاهو ایجاد کنه ... بر منکرش لعنت کسی هم هیچ تردیدی درباره این موضوع نداره , ولی شما زیاد دل به این امر خوش نکن ! چاووشی یه سیایت خاص داشت اونم این بود که کلیپ تصویر نمیداد بیرون و فقط کار صدا میکرد , عکسی ازش در مجلات چاپ نمیشد و خبری از کنسرت نبود , تا هوادارن بیشتر کنجکاو بشن که صاخب این صدای خاص چه کسی هست ؟!!! و همین امر محبوبیت چاووشی رو دو چندان کرد , البته این هربه بسیار مناسبی هستش و هیچ خللی به کار چاووشی وارد نیست.

    راجع به اون کنسرت و ادحام میلیونی جمعیت ... شوخی قشنگی بود , فعلاً همین برج میلاد هم نه , همین اریکه ایرانیان یه کنسرت بزاره سه الی 4 هزار نفر برن , کنسرت میلیونی پیش کش
    تا حالا ابوالفضل جان از خودت سوال کردی که چرا چاووشی با این همه محبوبیت و طرفدار و کار جدید و این همه سال قدمت , کنسرت برگزار نکرده ؟

    راجع به اون وایسا دنیا و کاری خاص چاووشی که فرمودید... باز بر منکرش لعنت !!! کسی منکر این داستان نشده . من خودمم عاشق ترانه های سنتوری هستم + کلاغ رو سیاه (اوایل کار چاووشی) ولی عزیزه من طبق نظر سنجی و نظرات کارشناسان "وایسا دنیا " ـــه صادقی بهترین اهنگ دهه 80 شد . تردیدی داری درش ؟

    راجع به اون نظر سنجی ها و سایتهای مختلف و مجلات... والا محض اطلاعتون بگم که به استثنای شبکه ایرانیان رشید پور که شما صد در صد درست میگید ( چاووشی اول شد ) شما یه نظر سنجی سایت و مجله به من معرفی کن (معتبر) شاید من از قضیه عقم !!!! والا ابوالفضل خان مجله ایده آل که محبوب ترین و مشهور ترین مجله ایران هست , و هر ساله طی 6 ماه نظر سنجی sms میزاره و هر 15 روز یک بار منتشر میشه , پارسال صادقی با اختلاف اول شد , امسال هم هنوز نظر سنجی ادامه داره ( مجله ایده آل رو از دکه های روزنامه فروشی راحت میتونی پیدا کنی) یه نگاه بندازی میبینی که بر خلاف پارسال , امسال خواجه امیری اول هست , صادقی دوم , چاووشی سوم , حتماً مجله رو تهیه کن و کد چاووشی رو (نمیدونم چنده) به 2000 اس کن .

    راجع به اون قسمتی که فرمودید چاووشی امثالی چون یگانه رو بالا کشیده ... شوخی قشنگی بود , یک چز فراتر از یک جوک باقی رو قبول دارم ولی یگانه رو , با خنده مثل تو رد میکنم. ابوالفضل جان این مصاحله رو خواهشاٌ کامل بخون تا یگانه رو بیشتر بشناسی . [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]راجع به خوندن یبک راک و .... چاووشی و قیاسش با صادقی ... خوندن به چه قیمتی !!!!؟ اگه صرفاً فقط بخوای بخونی و کاری به محتوا و کیفیت کار نداشته باشی !!! بله شما درست میگی , اگه اینجوری باشه متین دو هنجره باید گرمی بگیره نه صادقی راک و ترنس و ..... نمی خونه چون خط کاریش موسیقی پاپ هست نه چیزه دیگه ایی , چون خط فکریش رو از طیق تریبونی به اسم موسیقی "پاپ" بیان میکنه.

    راجع به 15 آلیوم و 150 کنسرت و 4 تا مستند هم ... خیلی مغرضانه نظر دادی این قسمت رو , این همه فعالیت , آلبوم با کیفیت دادن , تور اروپا و پیشنهاد همکاری و ..... دلیل بر برتر بودن یک خواننده نیت !!!!؟؟؟؟ اگه اینها تبلیغه , هرکی مایه دار باشه بخواد خواننده شه بره یه کنسرت اروپا واسه خودش بزنه و تبلیغ کنه مردم برن !!!! اگه اینجوری باشه چرا بقیه نمیتونند این تبلیغ رو بکنند , یکی دیگه میاد به صادقی پیشنهاد مستند و فیلم سینمایی میده اونوقت صادقی تبلیغ واسه خودش میکنه !!!!! یکی دیگه تهیه کننده کنسرت میشه (کنسرت گذار) تمام هزینه هارو میده بعد صادقی واسه خودش تبلیغ میکنه!!!!! عجب !!!! این از اون حرفها بود ها !!!! عجب تبلیغی که پول هم بدست میاری ازش !!!!!

    ابوالفضل جان اگه شما میگی چاووشی بدون این امکانا به اینجا رسیده , پس باید در مقابل رضا صادقی که با بال شکسته و با اون همه مشکل فیزیکی و بدون پشتوانه مالی از بندر عباس به اینجا رسیده و آلبوم اولش رو (مشکی رنگه عشقه ) در یک اتاق 15 متری تهیه کرده , زانو بزنه.

    به نظر من اصلاً نباید دو خواننده محبوب چون صادقی و چاووشی رو با هم قیاس کرد , ولی ابوالفضل جان باید جواب این یک طنه به قاضی رفتت رو میدادم و گرنه قصدم اصلاً قیاس نبود

    فعلاً دوستان
    5 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Goldberg The Man (02-16-2012), The Shadow (02-14-2012), amirnba (02-14-2012), © The Phantom Pain (02-14-2012)
    امضای ایشان


  7. Top | #17

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    ما هم نظرمون رو در زير ميديم

    البته چون زياد با اهنگهاي اين دور و زمونه ميونه خوبي ندارم پس زياد نقد نميكنم*


    بهترين خواننده داخلي ( گذشته )

    بنده بدون هيچ ترديد مرضيه ، بلبل ايران رو انتخاب ميكنم

    سواي مسائلي كه راجع به منافق بودنش مطرح بود صداي مرضيه هنوزم كه هنوزه نه اومده و نه خواهد اومد


    بهترين خواننده داخلي ( امروز )

    والا سليقه من تو گوش دادن به اهنگهاي امروز شايد عجيب باشه

    بر خلاف خيليا بنده فقط از اهنگي خوشم مياد كه يه جورايي حالم رو خوب كنه و به دل بشينه

    حالا ميخواد خوانندش مايكل جكسون باشه يا سبزي فروش سر كوچمون

    با اين اوصاف كسي كه اهنگهاش بيشتر از همه تا الان به دلم نشسته سياوش قميشيه

    ولي جا داره از چاووشي و صادقي هم تقدير كنم


    بهترين خواننده خارج نشين :

    شهرامي كه شبها مي پرد

    كلن كار شهرام رو به يه دليل از همه بيشتر ميپسندم اونم شاد بودن ترانه هاش هست

    كافيه اعصابتون خراب باشه و بشينين به اهنگ اي قشنگ تر از پريا گوش بدين تا شارژ شارژ بشين




    بهترين خواننده رپ



    والا از شما چه پنهون اگه بگن از صدام حسين بدت مياد يا از رپ بي شك ميگم رپ !!

    يه جورايي امثال ابليس و تهي و ... با كاراي فحش داري كه خوندن باعث شدن كلن از رپ بدم بياد شديد

    ولي نميتونم از كاراي خوب هيچكس بگزرم

    كسي كه اوايل به عشق كاراش خودمون رو به زور كرديم طرفدار رپ ولي حيف كه امثال افراد بالا ريد.ن توش !!



    بهترين راك ، متال :


    با احترام به رضا يزداني انتخاب من متين دو حنجره

    متين تو اين سالها كاراي فوق العاده اي داشت

    از مورچه ها بگير تا پدر راك

    كلن كاراش به دل بنده ميشينه



    6 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SASAN (02-14-2012), Sgt.Wollek (02-14-2012), amirnba (02-14-2012), r v d (02-15-2012), © The Phantom Pain (02-14-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  8. Top | #18

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    متين تو اين سالها كاراي فوق العاده اي داشت

    از مورچه ها بگير تا پدر راك
    لقب پدر راک من در اوردی از خودش بود بابا

    کوروش یغمایی و فرهاد پدران راک ایران هستند .
    4 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (02-14-2012), amirnba (02-14-2012), © The Phantom Pain (02-14-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-14-2012)
    امضای ایشان



  9. Top | #19

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5159
    نوشته ها
    25
    تشکر
    18
    تشکر شده 35 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    « بهترین خواننده پارسی »

    شادمهر عقیلی

    « بهترین خواننده پاپ پارسی خارج از ایران »

    شادمهر عقیلی


    « بهترین خواننده پاپ پارسی داخل ایران »

    محسن یگانه

    « بهترین خواننده رپ ایران »

    خدايي جاي عرفان خاليه

    « بهترین خواننده راک/متال ایران »

    رضا یزدانی


    6 کاربر مقابل از MOR1 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (02-14-2012), SASAN (02-14-2012), amirnba (02-14-2012), r v d (02-15-2012), © The Phantom Pain (02-15-2012)
    امضای ایشان

    Released : 18/01/2012
    Genre : Rock/Pop
    Label : The Detective Records
    Producer : MOR1
    Cover Art : Mohammad 222 , [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  10. Top | #20

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    قابل توجه امیر آقایی ( این عکس در ادامه توضیحاتم در دو سه پست بالایی هست )

    البته اون pop01 کد صادقی هستش هر خواننده ایی واسه خودش کد مخصوصش رو داره
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ویرایش توسط r v d : 02-16-2012 در ساعت 02:20 PM
    3 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. TORNADO (02-16-2012), amirnba (02-16-2012), © The Phantom Pain (02-16-2012)
    امضای ایشان


صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. X- موزیک " فارسی " شکیـــرا به نام چی می شد ؟؟ -x
    توسط El Residente در انجمن پاپ و سنتی فارسی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 08-22-2011, 05:37 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-18-2011, 06:48 AM
  3. دانلود موزیک ویدیو جدید " Kamran & Hooman " به نام " Behtarini "
    توسط DIONYSUS در انجمن موزيك ويدئوهای ايرانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-13-2011, 11:58 AM
  4. لیسـت نهـایی Modern Drummer 2011 " کـریس آدلـر بهترین درامر ! "
    توسط SASAN در انجمن اخبار سينماي ايران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-07-2011, 05:03 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد