خب بریم سراغ رپ
یاس , سروش هیچکش , حسین ابلیس , بهرام , نجفی
واقعاً انتخاب سخته , من خودم به شخصه منهای نجفی (البته این رو بگم یک وقت سوء تفاهم پیش نیاد , شاهین نجفی کارش فوق العادست , من سبک کاریش رو دوست ندارم و به دلم نمی شینه) باقی رو ستایش میکنم , حسین ابلیس با آلبوم جدید سه ترکیش که بهرام رو دیس کرده در بعضی جاها غوغایی به پا کرده , همچنین بهرام که بعد از دستگیریش امیدوارم آهنگ های طوفانی دوباره بده و یاس هم که با "از چی بگم " بی کاری های چند وقت اخیرش رو که بدون ترک جدید سپری میشد جبران کرد.
سروش هیچکس
از وقتی که رپ تو ایران باب شد سروش هم بود که واسه همین پدر رپ فارس لقب گرفته , کارش فوق العادست تکس ها از همون ابتدا با مضمون اجتماعی و درد ها و مسائل غیر قابل هضم اجتماع گفته میشد , خیلی ها اومدند که هیچکس رو از میدون به در کنند ولی به هدفشون نرسیند چون رپ گفتم منهای استعداد قدرت میخواد که در هر کسی نیست.
اولین آلبوم سروش تا اونجایی که یادم میاد "جنگل آسفالت" بود فکر میکنم , که اون زمان غوغایی به پا کرد , ترک های "واسه هر ایرانی" که کارس مشترک با ویلسون بود جزء محبوب ترین ها و قوی ترین کارهای هیچکس هستش, همچنین ترک "بازم کلان" رو که با رضا پیشرو خود هم خیلی خیلی قوی کار شده بود از کارهای دیگه می تونم به "پا برجا مثل دماوند" "یه مشت سرباز" "نفرت" "یه روز خوب میاد" "تریپ ما" اشاره کنم.
واقعاً بین هیچکس و یاس و بهرام سخت بود انتخاب ولی سروش هیچکش رو من انتخاب می کنم.





پاسخ با نقل قول
وقتی تو یه مجله می نویسند "علیرضا حقیقی از الناز شاکر دوست در سینما خواستگاری کرد " دیگه در حیطه موسیقی چه توقعی داری شما
غیر از این همونجوری که اول گفتم کـــــ س شری بیش نیستند.


اس کن .







علاقه مندی ها (Bookmarks)