بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: برنده بازی لیورپول و چلسی از دیدگاه شما ؟

رأی دهندگان
19. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • لیورپول

    6 31.58%
  • چلسی

    13 68.42%
صفحه 3 از 9 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 89

موضوع: | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    Council | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟

    | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟


    Vs

    Stadium : Wembley
    Date Time : Saturday, 5th May 2012
    Kick Off : 20:45

    مقدمه :



    فینال Fa cup انگلیس فردا شب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد . در این بازی چلسی به مساف لیورپول خواهد رفت .

    دو تیم از اول شدن در لیگ برتر نا امیدند ولی هر دو تیم دارند سعی میکنند که سال دیگر ر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند .

    چلسی فعلا در جدول ششم هست و لیورپول هشتم . بازی بعدی لیگ این دو تیم نیز با هم است !

    لیورپول امسال جام اتحادیه انگلیس را برده و چلسی هم به فینال لیگ قهرمانان رسیده . فردا نیز یکی از این دو تیم قهرمان Fa Cup خواهد شد .

    توضیحات در مورد وضعیت دو تیم :

    لیورپول امسال برای سومین بار به ومبلی سفر میکند . فردا شب میتواند دالگلیش را به دومین قهرمانی فصلش برساند .

    لیورپول میتواند با قهرمان شدنش یک ذرده به روحیه اش بیفزاید . آنها فعلا در لیگ هشتم هستند و تنها دو بازی باقیمانده .

    هر دو تیم طوری فردا به زمین خواهند رفت که بازی قبلی خود را باخته اند . هر دو در خانه باختند .

    لیورپول 1-0 به فولهام باخت و چلسی نیز 2-0 از نیوکسل شکست خورد .

    چلسی با این شکست نا امید کننده به رده ششم سقوط کرد و 4 امتیاز از تاتنهام و نیوکسل عقب افتاد .

    با این وجود دی ماتئو و تیمش میخواهند که فینال لیگ قهرمانان را ببرند تا بتوانند سال دیگر نیز در این رقابت ها شرکت کنند .

    هر دو تیم قهرمان Fa Cup های زیادی شدند . لیورپول 7 بار و چلسی 6 بار .

    صحبت های مربیان دو تیم در مورد این بازی :

    Kenny Dalglish



    " این دومین فینال فصل ماست . ما جام اتحادیه را بردیم و این جام اصلا ارزشش از آن جام کمتر نیست "

    " فردا یک روز فوق العاده خواهد بود و امیدوارم بازیکنانم پاداش زحماتشان را بگیرند "

    " ما به همه بازیکنان و مسئولان این رقابت ها احترام میگذاریم و امیدواریم که فردا بازی زیبایی را ببینیم "

    Roberto Di Matteo



    " این یک بازی بسیار مهم برای ما هست . ما باید به بازی های خوبمان ادامه دهیم "

    " ما میخواهی Fa Cup و لیگ قهرمانان را ببریم . باید این راهی را که داریم میرویم را ادامه دهیم "

    " ما تا به اینجا زیاد زحمت کشیدیم و تلاش زیادی کردیم و به فینال ها رسیده ایم اما هنوز جامی را نبردیم "

    بازی های این دو تیم در Fa Cup :

    Liverpool



    Semi-final: Liverpool 2-1 Everton

    Quarter-final: Liverpool 2-1 Stoke City
    Round 5: Liverp
    ool 6-1 Brighton & Hove Albion
    Round 4: Liverpool 2-1 Manchester United
    Round 3:
    Liverpool 5-1 Oldham Athletic

    Chelsea



    Semi-final: Tottenham1-5 Chelsea hotspur

    Quarter-final: Chelsea 5-2 Leicester City
    Round 5 replay: Birmingham City 0-2 Chelsea
    Round 5: Chelsea 1-1 Birmingham City
    Round 4: Queens Park Rangers 0-1 Chelsea
    Round 3: Chelsea 4-0 Portsmouth

    ترکیب احتمالی بازی فردا :



    نکات جالب این بازی :



    < بازی فردا شب 31 باری هست که این دو تیم در 8 سال گذشته با یکدیگر بازی داشته اند >

    < این اولین باری هست که این دو تیم در فینال Fa Cup با یکدیگر بازی دارند اما در سال 2005 چلسی در فینال جام اتحادیه لیورپول را 3-2 برد >

    < دروگبا این فصل 3 گل در Fa Cup زده و در 7 بازی که در ومبلی انجام داده 7 گل زده >

    < لیورپول 14 بار و چلسی 11 بار به فینال Fa Cup رسیده است >

    < در 3 بار آخری که چلسی قهرمان Fa Cup شده دروگبا گل زده >

    < آخرین باری که چلسی توانسته لیورپول را ببرد در فصل 10-2009 بوده که 2-0 بردند >

    < سه روز بعد از این بازی این دو تیم در ورزشگاه آنفیلد بازی خواهند داشت >

    بازیکنان کلیدی این بازی :

    Steven Gerrard



    کاپیتان لیورپول جدیدا گفته که اگر لیورپول قهرمان Fa Cup شود برای آنها این فصل ، فصل خیلی خوبی خواهد شد حتی با وجود عملکرد ضعیف آنها در لیگ .

    همه عملکرد استثنایی جرارد را در فینال Fa Cup 2006 به یاد دارند . طرفداران لیورپول امید وارند که جرارد با پاس های خوب و شوتهای آتشینش تیمش را قهرمان کند .

    Ramires



    یکی از مهم ترین و بهترین بازیکنان این فصل چلسی . بازی فردا شب برای این بازیکن بسیار مهم است زیرا او فینال لیگ قهرمانان را از دست داده .

    این شانس آخر او برای قهرمانی است در این فصل . او هم باید در کار های هجومی به تیم کمک کند و دفاعی .


    ____کاملا اختصاصی از Iwe___
    ویرایش توسط Arsal4n : 05-05-2012 در ساعت 12:59 PM
    20 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-05-2012), EmInEm (05-04-2012), Goldberg The Man (05-05-2012), Holy Diver (05-05-2012), J B L (05-04-2012), MAMAD (05-04-2012), S.H.A.Y.A.N (05-04-2012), SASAN (05-04-2012), SHAHIN (05-04-2012), Sgt.Wollek (05-04-2012), The Great One (05-04-2012), The Shadow (05-04-2012), The Survivor (05-05-2012), amir-aghaei (05-04-2012), amirnba (05-05-2012), bomb5 (05-04-2012), farzam_12 (05-04-2012), r v d (05-05-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-05-2012), Ħ д † ε Р(05-04-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #21

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    پژمان قبول.جلوی جمع گفتیم که دبه هم نشه.
    چه حالی میده امضا تو و امیر رو دیدن.

    پوریا تو شما عاقل بود شرط رو قبول نکرد.
    راستی پوریا خدایی حرفای نوید حرف دل من بود که زد این چیزا چیه بش نسبت میدی مردک خبیث.

    ولی چه حالی میداد میشد این بازی رو تو یه جمع بین شما چلسی فن ها دید که بعد از بازی من و تیزی لبخند زنان حرصتون رو دربیاریم.
    6 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (05-05-2012), TORNADO (05-05-2012), The Great One (05-05-2012), amirnba (05-05-2012), r v d (05-05-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-05-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  3. Top | #22

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30286
    نوشته ها
    446
    تشکر
    7,647
    تشکر شده 1,798 بار در 377 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    395 Thread(s)

    پیش فرض

    برای اولین بار تو عمرم ما هم به طرفداران لیورپول ملحق میشیم ، امیدوارم بزنه دهن این تیم اتوبوسی رو صاف کنه

    خیلی جالبه طرفدارای چلسی واسه کل کل از بارسلونا مایه میذارن ، عزیز من برو از قهرمانی های اروپاییت بگو یا چند بار لیگ جزیره رو بالای سر بردی ، خب به پای لیورپول نمیرسی به بارسا چکار داری !

    از تیم خودت مایه بذار عزیزه من.
    لیورپول همینجوریشم توپ ها رو میزد به تیر حالا خدا به دادش برسه جلوی یکی از خرشانس ترین تیم های این روز اروپا قرار گرفته
    امیدوارم موفق باشن.
    ویرایش توسط TORNADO : 05-05-2012 در ساعت 12:20 PM
    2 کاربر مقابل از TORNADO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-05-2012), The Great One (05-05-2012)
    امضای ایشان


  4. Top | #23

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    من نمیدونم ، چرا وقتی دو نفر دارن سر دوتا تیم لیگ برتری انگلستان بحث میکنند یه بارسایی میپره وسط ؟؟؟

    برو عزیز جان برو ... چه باورش شده این قهرمانی های چند سال اخیرشون واقعی نبوده !همیشه از قهرمانیـ تـون توی سال 2009 یاد کنید بعداً صحبت کنید ...

    والا



    --------------------

    آرمان تو هم بیای توی شرط بندی شرکت کنی خوشحال تر میشیم
    3 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (05-05-2012), bomb5 (05-05-2012), the king (05-05-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  5. Top | #24

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    چه خوب میشه این فرهنگ جا بیفته که بچه ها به فکر تیمشون باشن و کسب مقام برای تیمشون .
    تا اینکه حرص بزنن برای تیم های دیگه که قهرمانی اون تیم ها زیاد نشه .

    جز یک شرایط ، اونم شرایط رقابت دیرینه از قدیم .
    مثل الکلاسیکو ، دربی قرمز ها و کلا تیم های رقیب و همشری .
    ویرایش توسط SASAN : 05-05-2012 در ساعت 11:04 AM
    7 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-05-2012), Holy Diver (05-05-2012), The Shadow (05-05-2012), The Survivor (05-05-2012), farzam_12 (05-05-2012), r v d (05-05-2012), the king (05-05-2012)
    امضای ایشان



  6. Top | #25

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض


    حیف شد که شیث یا نصرتی رو تو تیم نداریم،حال میداد مینداختیمشون به جونِ تورسِ نمک نشناسِ خیانت کار.
    من خیلی امید دارم که لیورپول این بازی رو ببره،نمیدونم چرا به دلم افتاده که این هندرسون امشب میدرخشد
    2 کاربر مقابل از Holy Diver عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Great One (05-05-2012), amirnba (05-05-2012)
    امضای ایشان



  7. Top | #26

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6627
    سن
    36
    نوشته ها
    484
    تشکر
    14,196
    تشکر شده 2,163 بار در 399 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض

    پیشاپیش قهرمانی لیورپول رو تبریک میگم

    ................

    Spoiler: show
    یه اسپویلر خالی هم بزاریم ملت حال کنن

    علی ضایع شد



    ویرایش توسط amirnba : 05-05-2012 در ساعت 12:35 PM
    2 کاربر مقابل از amirnba عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. TORNADO (05-05-2012), The Great One (05-05-2012)
    امضای ایشان




  8. Top | #27

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amirnba نمایش پست ها
    پیشاپیش قهرمانی لیورپول رو تبریک میگم

    ................

    Spoiler: show
    خالیه



    هافبک جوان لیورپول
    امضای ایشان



  9. Top | #28

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض

    اولن اینکه آدم از یک تیم خوشش بیاد و از 4 تیم بدش بیاد بهتر از اینه که تو هر لیگ یک نماینده داشته باشه ( Catalan is Not Spain ) منم در انگلیس تو هر بازی که چلسی و یونایتد بازی داشته باشن طرفدار تیم مقابل هستم به خصوص اگه تیم مقابلش آرسنال ( ونگر کبیر ) یا لیورپول باشه که دشمن دیرینه ی یونایتد هست و صد البته به خاطر حضور کاپیتان جرارد در این تیم ... که اون موضوع ها بازم بر میگرده به نظر شخصی آدم . اگه نباید در مورد این بازی ها صحبتی بشه پس بهتره به جای تاپیک زدن این موضوع هارو تو گروپ های طرفداران تیمشون بزنن ... بعدشم کم اون موقع اومدن در مورد نحوه ی بازی اینتر با بارسلونا اظهار فضل کردن ؟ ( که البته 2 ماه بعدش با اسکی کامل از همین سبک + خر شانسی خودشون هم بارسا رو بردن )

    چلسی بارسلونا رو اوت کرد قاعدش اینه که چلسی تیم لیورپول رو به عنوان یک میان وعده ! میل کنند !
    ناهار = بارسا
    میان وعده = لیورپول
    شام = بایرن مونیخ !
    مراقب باشین به خاطر پرخوری تو وعده ی ناهار بالا نیارین بعدش به فکر میان وعده و شام باشین
    ویرایش توسط The Great One : 05-05-2012 در ساعت 12:55 PM
    4 کاربر مقابل از The Great One عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-05-2012), TORNADO (05-05-2012), amirnba (05-05-2012), the king (05-05-2012)
    امضای ایشان












  10. Top | #29

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    من هم به همراه آرمین تو این شرط بندی با قدرت تمام شرکت میکنم
    از الآن هم اون پسُتی از پژمان رو دارم میبینم که " دلیل " های باختشون جلوی لیورپول رو میخواد " توضیح/توجیه" یا بررسیشون کنه ...
    2 کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. TORNADO (05-05-2012), amirnba (05-05-2012)
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  11. Top | #30

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    اصلا برنده این بازی معلوم نیست .

    لیورپول به قول دوستان مقابل تیم های بزرگ عالی کار کرده از یک طرف چلسی هم خیلی تیمش بهتر از چند ماه پیش شده .
    امضای ایشان

صفحه 3 از 9 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 04-11-2012, 04:38 AM
  2. دانلود خلاصه بازی " چلسی 0-2 لیورپول " (جام اتحادیه انگلستان)
    توسط SASAN در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 11-30-2011, 07:10 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-10-2011, 08:10 PM
  4. دانلود تگ گل بازی چلسی-لیورپول
    توسط amirnba در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 09:04 PM
  5. 40 گل برتر استیون جرارد با پیراهن لیورپول با کیفیت HD
    توسط msh73 در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-19-2010, 02:35 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد