بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: برنده بازی لیورپول و چلسی از دیدگاه شما ؟

رأی دهندگان
19. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • لیورپول

    6 31.58%
  • چلسی

    13 68.42%
صفحه 4 از 9 نخستنخست ... 23456 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 89

موضوع: | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    Council | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟

    | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟


    Vs

    Stadium : Wembley
    Date Time : Saturday, 5th May 2012
    Kick Off : 20:45

    مقدمه :



    فینال Fa cup انگلیس فردا شب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد . در این بازی چلسی به مساف لیورپول خواهد رفت .

    دو تیم از اول شدن در لیگ برتر نا امیدند ولی هر دو تیم دارند سعی میکنند که سال دیگر ر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند .

    چلسی فعلا در جدول ششم هست و لیورپول هشتم . بازی بعدی لیگ این دو تیم نیز با هم است !

    لیورپول امسال جام اتحادیه انگلیس را برده و چلسی هم به فینال لیگ قهرمانان رسیده . فردا نیز یکی از این دو تیم قهرمان Fa Cup خواهد شد .

    توضیحات در مورد وضعیت دو تیم :

    لیورپول امسال برای سومین بار به ومبلی سفر میکند . فردا شب میتواند دالگلیش را به دومین قهرمانی فصلش برساند .

    لیورپول میتواند با قهرمان شدنش یک ذرده به روحیه اش بیفزاید . آنها فعلا در لیگ هشتم هستند و تنها دو بازی باقیمانده .

    هر دو تیم طوری فردا به زمین خواهند رفت که بازی قبلی خود را باخته اند . هر دو در خانه باختند .

    لیورپول 1-0 به فولهام باخت و چلسی نیز 2-0 از نیوکسل شکست خورد .

    چلسی با این شکست نا امید کننده به رده ششم سقوط کرد و 4 امتیاز از تاتنهام و نیوکسل عقب افتاد .

    با این وجود دی ماتئو و تیمش میخواهند که فینال لیگ قهرمانان را ببرند تا بتوانند سال دیگر نیز در این رقابت ها شرکت کنند .

    هر دو تیم قهرمان Fa Cup های زیادی شدند . لیورپول 7 بار و چلسی 6 بار .

    صحبت های مربیان دو تیم در مورد این بازی :

    Kenny Dalglish



    " این دومین فینال فصل ماست . ما جام اتحادیه را بردیم و این جام اصلا ارزشش از آن جام کمتر نیست "

    " فردا یک روز فوق العاده خواهد بود و امیدوارم بازیکنانم پاداش زحماتشان را بگیرند "

    " ما به همه بازیکنان و مسئولان این رقابت ها احترام میگذاریم و امیدواریم که فردا بازی زیبایی را ببینیم "

    Roberto Di Matteo



    " این یک بازی بسیار مهم برای ما هست . ما باید به بازی های خوبمان ادامه دهیم "

    " ما میخواهی Fa Cup و لیگ قهرمانان را ببریم . باید این راهی را که داریم میرویم را ادامه دهیم "

    " ما تا به اینجا زیاد زحمت کشیدیم و تلاش زیادی کردیم و به فینال ها رسیده ایم اما هنوز جامی را نبردیم "

    بازی های این دو تیم در Fa Cup :

    Liverpool



    Semi-final: Liverpool 2-1 Everton

    Quarter-final: Liverpool 2-1 Stoke City
    Round 5: Liverp
    ool 6-1 Brighton & Hove Albion
    Round 4: Liverpool 2-1 Manchester United
    Round 3:
    Liverpool 5-1 Oldham Athletic

    Chelsea



    Semi-final: Tottenham1-5 Chelsea hotspur

    Quarter-final: Chelsea 5-2 Leicester City
    Round 5 replay: Birmingham City 0-2 Chelsea
    Round 5: Chelsea 1-1 Birmingham City
    Round 4: Queens Park Rangers 0-1 Chelsea
    Round 3: Chelsea 4-0 Portsmouth

    ترکیب احتمالی بازی فردا :



    نکات جالب این بازی :



    < بازی فردا شب 31 باری هست که این دو تیم در 8 سال گذشته با یکدیگر بازی داشته اند >

    < این اولین باری هست که این دو تیم در فینال Fa Cup با یکدیگر بازی دارند اما در سال 2005 چلسی در فینال جام اتحادیه لیورپول را 3-2 برد >

    < دروگبا این فصل 3 گل در Fa Cup زده و در 7 بازی که در ومبلی انجام داده 7 گل زده >

    < لیورپول 14 بار و چلسی 11 بار به فینال Fa Cup رسیده است >

    < در 3 بار آخری که چلسی قهرمان Fa Cup شده دروگبا گل زده >

    < آخرین باری که چلسی توانسته لیورپول را ببرد در فصل 10-2009 بوده که 2-0 بردند >

    < سه روز بعد از این بازی این دو تیم در ورزشگاه آنفیلد بازی خواهند داشت >

    بازیکنان کلیدی این بازی :

    Steven Gerrard



    کاپیتان لیورپول جدیدا گفته که اگر لیورپول قهرمان Fa Cup شود برای آنها این فصل ، فصل خیلی خوبی خواهد شد حتی با وجود عملکرد ضعیف آنها در لیگ .

    همه عملکرد استثنایی جرارد را در فینال Fa Cup 2006 به یاد دارند . طرفداران لیورپول امید وارند که جرارد با پاس های خوب و شوتهای آتشینش تیمش را قهرمان کند .

    Ramires



    یکی از مهم ترین و بهترین بازیکنان این فصل چلسی . بازی فردا شب برای این بازیکن بسیار مهم است زیرا او فینال لیگ قهرمانان را از دست داده .

    این شانس آخر او برای قهرمانی است در این فصل . او هم باید در کار های هجومی به تیم کمک کند و دفاعی .


    ____کاملا اختصاصی از Iwe___
    ویرایش توسط Arsal4n : 05-05-2012 در ساعت 12:59 PM
    20 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-05-2012), EmInEm (05-04-2012), Goldberg The Man (05-05-2012), Holy Diver (05-05-2012), J B L (05-04-2012), MAMAD (05-04-2012), S.H.A.Y.A.N (05-04-2012), SASAN (05-04-2012), SHAHIN (05-04-2012), Sgt.Wollek (05-04-2012), The Great One (05-04-2012), The Shadow (05-04-2012), The Survivor (05-05-2012), amir-aghaei (05-04-2012), amirnba (05-05-2012), bomb5 (05-04-2012), farzam_12 (05-04-2012), r v d (05-05-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-05-2012), Ħ д † ε Р(05-04-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #31

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    چرا داداش معلوم نیست؟ برد چلسی 100% هست. پیشاپیش قهرمانی چلسی رو تبریک میگم.
    کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Shadow (05-05-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  3. Top | #32

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    آخ جون آرمان فعلاً من به نمایندگی از چلسی و آرمین و آرمان به نمایندگی از لیورپول توی شرط بندی شرکت کردند ... همه کسایی که میخوان توی شرط بندی شرکت کنند هم بگن به ساسان هم میسپارم اگه زیر قولتون زدین یه هفته بن شید ... اون وقته که طرفدارای تیم مقابل هی میان نظر میدن و طرف بن ـه و نمیتونه نظر حرف بزنه و ترول میشه
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  4. Top | #33

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    کنی به تنهایی 28 مدال با لیورپول به عنوان بازیکن و مربی داره . چلسی تو همه ی تاریخش 22 جام داره
    به عمق قضیه پی ببرید ...

    Ynwa
    3 کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. TORNADO (05-05-2012), The Great One (05-05-2012), Ħ д † ε Р(05-05-2012)
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  5. Top | #34

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    این رو توجه کنید ! چلسی توی هر 6 فینالی که توی ومبلی جدید حضور داشته ، 6 بار قهرمان شده

    You'll Never Win Anything
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  6. Top | #35

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    از همین به بازی به بعد چلسی وارد بحران میشه و کسب سهمیه رو باید به خواب ببینه
    از ما هم ممنون باشید لیگ اروپا " بخاطر ما هستش " که راتون دادن
    2 کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. TORNADO (05-05-2012), Ħ д † ε Р(05-05-2012)
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  7. Top | #36

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    CHELSEA XI : Cech, Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole, Lampard, Mikel, Ramires, Mata, Kalou, Drogba



    Liverpool XI: Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique, Spearing, Hendo, Gerrard, Bellamy, Suarez, Downing

    3 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-05-2012), MAMAD (05-05-2012), r v d (05-05-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  8. Top | #37

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30286
    نوشته ها
    446
    تشکر
    7,647
    تشکر شده 1,798 بار در 377 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    395 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Shadow نمایش پست ها
    من نمیدونم ، چرا وقتی دو نفر دارن سر دوتا تیم لیگ برتری انگلستان بحث میکنند یه بارسایی میپره وسط ؟؟؟

    برو عزیز جان برو ... چه باورش شده این قهرمانی های چند سال اخیرشون واقعی نبوده !همیشه از قهرمانیـ تـون توی سال 2009 یاد کنید بعداً صحبت کنید ...

    والا


    میدونی چرا عزیزه من چون خودتون با آوردن اسم بارسا پای ما رو کشیدی وسط این اولا

    به قول خودت چند سال اخیر ......اصلا قهرمانی های چند سال اخیر رو مد نظر نگیر .... اصلا چلسی از گذشتش چی داره در حد لیورپول یا یونایتد که بخواد بهش بنازه ...این دوما

    سوما این حرف شما خیلی خیلی احساسی و بدور از منطقه.
    چهارما سلام

    |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||
    چه خوب میشه این فرهنگ جا بیفته که بچه ها به فکر تیمشون باشن و کسب مقام برای تیمشون .
    تا اینکه حرص بزنن برای تیم های دیگه که قهرمانی اون تیم ها زیاد نشه .

    جز یک شرایط ، اونم شرایط رقابت دیرینه از قدیم .
    مثل الکلاسیکو ، دربی قرمز ها و کلا تیم های رقیب و همشری .


    نوید نکته جالبی گفت !
    تا وقتی که برخورد ما با قضایا فوتبالی کل کل باشه نمیشه از سکوت در باره برد باقی تیم ها حرف زد .
    نمونش همین بازی بارسا - چلسی اخیر ملت که ربطی هم به این دو تیم نداشتن اومدن از باخت بارسا ابراز خوشحالی کردن.
    کاربر مقابل از TORNADO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Great One (05-05-2012)
    امضای ایشان


  9. Top | #38

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    بازي كامل دست ليورپول بود , اصلا حقش نبود ببازه . دقيقا مثل بازي بارسا - چلسي شد . بارسا اين همه حمله كرد ولي ... كلا اين چلسي با شانس زندگي ميكنه
    دي متئو رو ديدين بعد بازي چقدر خوشحال شد ؟ حق هم داره . تيمش 90 دقيقه دفاع كرده ولي برده .
    در ضمن اون صحنه كه گل ليورپول مردود اعلام شد مشكوك بود . درهر صورت به طرفداراي چلسي تبريك ميگم .
    3 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (05-05-2012), TORNADO (05-05-2012), The Great One (05-05-2012)
    امضای ایشان


  10. Top | #39

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    برد رو تبریک میگم کاپ گرفتیم با خیال راحت میریم المان اونارم فر میدیم
    طبق رسم تیم بازنده الان میان توجیح میکنن
    برنده واقعی کسی که 90 دقیقه بازی کنه نه 20 دقیقه

    این تیم در حد ما نبود

    3 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (05-05-2012), J B L (05-05-2012), bomb5 (05-05-2012)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  11. Top | #40

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    نوید نکته جالبی گفت !
    تا وقتی که برخورد ما با قضایا فوتبالی کل کل باشه نمیشه از سکوت در باره برد باقی تیم ها حرف زد .
    نمونش همین بازی بارسا - چلسی اخیر ملت که ربطی هم به این دو تیم نداشتن اومدن از باخت بارسا ابراز خوشحالی کردن.
    عزیز من نوید میگه ادم در هر لیگ یک تیمو دوست داره .

    من تو اسپانیا بارسا رو دوست دارم . تمام بازیهاشم دنبال میکنم با برداش شاداب میشم با باختاش ناراحت .
    فقط روز الکلاسیکو هم میخوام رئال نابود بشه .
    بقیه روز ها تمرکزم رو تیمم است که ببره مجبور نباشیم به باخت رئال فکر کنیم

    از این نظر گفتم .

    ادم باید اول همیشه در مورد تیم محبوب خودش قضاوت کنه و بعد بچسبه به تیم های دیگه که بهش کمک کنن برای قهرمانی

    یا اینکه تیمش در اون سال مثل ارمین که لیورپول وسط های جدول است ، دعا کنه منچستریونایند قهرمان لیگ نشه ، البته اونم به خاطر اینکه درگیری این دو تیم سابقه 110 ساله داره


    وگرنه که کل کل همیشه پایدار است .


    -


    در نهایت تبریک میگم به چلسی فن های فروم از پژمان تا ممد و ...

    دوستانی که شرط رو باختن امضاشون رو تغییر بدن .

    و اینکه در نهایت این بازی کارول کمی امیدوار کننده بود . برای تیم ملی انگلستان !
    ویرایش توسط SASAN : 05-05-2012 در ساعت 09:22 PM
    8 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-05-2012), J B L (05-05-2012), MAMAD (05-05-2012), Sgt.Wollek (05-05-2012), TORNADO (05-05-2012), The Shadow (05-05-2012), bomb5 (05-05-2012), r v d (05-05-2012)
    امضای ایشان



صفحه 4 از 9 نخستنخست ... 23456 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 04-11-2012, 04:38 AM
  2. دانلود خلاصه بازی " چلسی 0-2 لیورپول " (جام اتحادیه انگلستان)
    توسط SASAN در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 11-30-2011, 07:10 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-10-2011, 08:10 PM
  4. دانلود تگ گل بازی چلسی-لیورپول
    توسط amirnba در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 09:04 PM
  5. 40 گل برتر استیون جرارد با پیراهن لیورپول با کیفیت HD
    توسط msh73 در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-19-2010, 02:35 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد