بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: برنده بازی لیورپول و چلسی از دیدگاه شما ؟

رأی دهندگان
19. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • لیورپول

    6 31.58%
  • چلسی

    13 68.42%
صفحه 6 از 9 نخستنخست ... 45678 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 89

موضوع: | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    Council | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟

    | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟


    Vs

    Stadium : Wembley
    Date Time : Saturday, 5th May 2012
    Kick Off : 20:45

    مقدمه :



    فینال Fa cup انگلیس فردا شب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد . در این بازی چلسی به مساف لیورپول خواهد رفت .

    دو تیم از اول شدن در لیگ برتر نا امیدند ولی هر دو تیم دارند سعی میکنند که سال دیگر ر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند .

    چلسی فعلا در جدول ششم هست و لیورپول هشتم . بازی بعدی لیگ این دو تیم نیز با هم است !

    لیورپول امسال جام اتحادیه انگلیس را برده و چلسی هم به فینال لیگ قهرمانان رسیده . فردا نیز یکی از این دو تیم قهرمان Fa Cup خواهد شد .

    توضیحات در مورد وضعیت دو تیم :

    لیورپول امسال برای سومین بار به ومبلی سفر میکند . فردا شب میتواند دالگلیش را به دومین قهرمانی فصلش برساند .

    لیورپول میتواند با قهرمان شدنش یک ذرده به روحیه اش بیفزاید . آنها فعلا در لیگ هشتم هستند و تنها دو بازی باقیمانده .

    هر دو تیم طوری فردا به زمین خواهند رفت که بازی قبلی خود را باخته اند . هر دو در خانه باختند .

    لیورپول 1-0 به فولهام باخت و چلسی نیز 2-0 از نیوکسل شکست خورد .

    چلسی با این شکست نا امید کننده به رده ششم سقوط کرد و 4 امتیاز از تاتنهام و نیوکسل عقب افتاد .

    با این وجود دی ماتئو و تیمش میخواهند که فینال لیگ قهرمانان را ببرند تا بتوانند سال دیگر نیز در این رقابت ها شرکت کنند .

    هر دو تیم قهرمان Fa Cup های زیادی شدند . لیورپول 7 بار و چلسی 6 بار .

    صحبت های مربیان دو تیم در مورد این بازی :

    Kenny Dalglish



    " این دومین فینال فصل ماست . ما جام اتحادیه را بردیم و این جام اصلا ارزشش از آن جام کمتر نیست "

    " فردا یک روز فوق العاده خواهد بود و امیدوارم بازیکنانم پاداش زحماتشان را بگیرند "

    " ما به همه بازیکنان و مسئولان این رقابت ها احترام میگذاریم و امیدواریم که فردا بازی زیبایی را ببینیم "

    Roberto Di Matteo



    " این یک بازی بسیار مهم برای ما هست . ما باید به بازی های خوبمان ادامه دهیم "

    " ما میخواهی Fa Cup و لیگ قهرمانان را ببریم . باید این راهی را که داریم میرویم را ادامه دهیم "

    " ما تا به اینجا زیاد زحمت کشیدیم و تلاش زیادی کردیم و به فینال ها رسیده ایم اما هنوز جامی را نبردیم "

    بازی های این دو تیم در Fa Cup :

    Liverpool



    Semi-final: Liverpool 2-1 Everton

    Quarter-final: Liverpool 2-1 Stoke City
    Round 5: Liverp
    ool 6-1 Brighton & Hove Albion
    Round 4: Liverpool 2-1 Manchester United
    Round 3:
    Liverpool 5-1 Oldham Athletic

    Chelsea



    Semi-final: Tottenham1-5 Chelsea hotspur

    Quarter-final: Chelsea 5-2 Leicester City
    Round 5 replay: Birmingham City 0-2 Chelsea
    Round 5: Chelsea 1-1 Birmingham City
    Round 4: Queens Park Rangers 0-1 Chelsea
    Round 3: Chelsea 4-0 Portsmouth

    ترکیب احتمالی بازی فردا :



    نکات جالب این بازی :



    < بازی فردا شب 31 باری هست که این دو تیم در 8 سال گذشته با یکدیگر بازی داشته اند >

    < این اولین باری هست که این دو تیم در فینال Fa Cup با یکدیگر بازی دارند اما در سال 2005 چلسی در فینال جام اتحادیه لیورپول را 3-2 برد >

    < دروگبا این فصل 3 گل در Fa Cup زده و در 7 بازی که در ومبلی انجام داده 7 گل زده >

    < لیورپول 14 بار و چلسی 11 بار به فینال Fa Cup رسیده است >

    < در 3 بار آخری که چلسی قهرمان Fa Cup شده دروگبا گل زده >

    < آخرین باری که چلسی توانسته لیورپول را ببرد در فصل 10-2009 بوده که 2-0 بردند >

    < سه روز بعد از این بازی این دو تیم در ورزشگاه آنفیلد بازی خواهند داشت >

    بازیکنان کلیدی این بازی :

    Steven Gerrard



    کاپیتان لیورپول جدیدا گفته که اگر لیورپول قهرمان Fa Cup شود برای آنها این فصل ، فصل خیلی خوبی خواهد شد حتی با وجود عملکرد ضعیف آنها در لیگ .

    همه عملکرد استثنایی جرارد را در فینال Fa Cup 2006 به یاد دارند . طرفداران لیورپول امید وارند که جرارد با پاس های خوب و شوتهای آتشینش تیمش را قهرمان کند .

    Ramires



    یکی از مهم ترین و بهترین بازیکنان این فصل چلسی . بازی فردا شب برای این بازیکن بسیار مهم است زیرا او فینال لیگ قهرمانان را از دست داده .

    این شانس آخر او برای قهرمانی است در این فصل . او هم باید در کار های هجومی به تیم کمک کند و دفاعی .


    ____کاملا اختصاصی از Iwe___
    ویرایش توسط Arsal4n : 05-05-2012 در ساعت 12:59 PM
    20 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-05-2012), EmInEm (05-04-2012), Goldberg The Man (05-05-2012), Holy Diver (05-05-2012), J B L (05-04-2012), MAMAD (05-04-2012), S.H.A.Y.A.N (05-04-2012), SASAN (05-04-2012), SHAHIN (05-04-2012), Sgt.Wollek (05-04-2012), The Great One (05-04-2012), The Shadow (05-04-2012), The Survivor (05-05-2012), amir-aghaei (05-04-2012), amirnba (05-05-2012), bomb5 (05-04-2012), farzam_12 (05-04-2012), r v d (05-05-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-05-2012), Ħ д † ε Р(05-04-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #51

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2012
    شماره عضویت
    30887
    نوشته ها
    85
    تشکر
    682
    تشکر شده 156 بار در 55 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    175 Thread(s)

    پیش فرض

    خوب لیورپولی ها خیط شدن رفت
    والسلام
    امضای ایشان

  3. Top | #52

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    من فقط نمیدونم چرا این نظرسنجی بالای تاپیک بعد از بازی داره هنوز برای چلسی زیاد میشه ؟؟؟

    لطفاً دستمالی نکنیـــد !!!
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  4. Top | #53

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    اون صحنه ای که مشکوک به گل برای لیورپول بود رو نمیشه چیزی در موردش گفت. دوربین نگرفت و نمیشه مثل فردوسی پور از رو شیکم بگیم گل شد یا نه!!! چلسی بازی دستش بود، 2 گل زد و بعد دفاع کرد . کار منطقی و عالی ای بود. بهترین قسمت فینال مراسم اهدای جام و مدال هست که تو ایران همون رو قطع میکنن و نشون نمیدن.
    ویرایش توسط bomb5 : 05-05-2012 در ساعت 10:45 PM
    کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: MAMAD (05-06-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  5. Top | #54

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    خُب این پیروزی و قهرمانی FA CUP رو به همه چلسی فنز های فرو تبریک میگم.

    لیورپولی ها هم از جمله آرمین و آرمان اونقدر مهم نیستند که بخوام بحث کنم باهاشون سر بازی ، فقط آرمین جان این درسی بشه واست تا دفه بعد نسنجیده و از روی تعصب شرط نبندی تا الان مجبور بشی این خفت رو تحمل کنی . آقا نبند زورت که نکردند، منم واسه همین نمیبستم باهات والـــــــــا

    فقط اینو بگم لذت میبرم وقتی آرمین حرفی واسه گفتن نداره و میگه بردتون کثیف بود ، اینو نگی چی دارید بگید آخه .

    اهل کل کل و کری خونی قبل و بعد بازی (چه برد و چه باخت نیستم)

    We Are The Champion
    5 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-06-2012), MAMAD (05-06-2012), Sgt.Wollek (05-06-2012), The Shadow (05-06-2012), bomb5 (05-06-2012)
    امضای ایشان


  6. Top | #55

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    خوبه کل دنیا دید توپ گل شده رو چه طور نگرفتن.
    همون 40 دقیقه ای که لیورپول چلسی رو تو قوطی کرد واسه من کافی بود.
    اشکال نداره این سال بدشانسی و نامردی بذار تکمیل بشه که سال دیگه همش باید تو گور بره.
    iN King Kenny We Trust

    گریه نکن مرد تو جان تری ای رو اوس کردی که لیونل مسی موفق به انجام دان نشد.تو ضربه سری زدی که گل شد ولی نذاشتن.35 ملیون پوند واسه تو چیزی نیست اندی!
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ویرایش توسط Ħ д † ε Ð : 05-06-2012 در ساعت 06:25 AM
    5 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (05-06-2012), TORNADO (05-06-2012), The Great One (05-06-2012), amirnba (05-06-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-06-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  7. Top | #56

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض



    در مورد صجنه اصلاً حرف نزنید ! همیشه سایت های اسکای اسپرت و ای اس پی ان و ... تا صحنه ای مشکوک میبینند سریع میگن گل بوده یا نه ... در مورد این صحنه هنوز هیچی نگفتند و بعید هم میدونم چیزی بگن چون دقیقاً مشخص ـه توپ کامل رد نشده ، سایت گل هم گفته اما در من خودم حرف سایت گل رو هیچ وقت قبول ندارم . اما طبق عکس ها و حرف ها ، اگه 2/3 ـه توپ رد شده باشه ، 1/3 روی خط بوده و تا توپ کامل از خط رد نشه گل نیست . یعنی چنین تصمیمی توی لیگ برتر بعید بود که انقدر دقیق و با اطمینان بگن گل نبوده و درست هم باشه . توی داوری سطح جام جهانی اون گل مضحک لمپارد به آلمان که با چشم هم معلوم بود رو نگرفتند اما این رو خیلی خوب فهمیدن .

    در نهایت بازم یه حرف میمونه :

    پیتر چک بهترین دروازه بان جهان

    ================================================== ===

    گریه نکن مرد ، تو از تیمی که سال دیگه میره لیگ قهرمانان و نتایج درخشان اومدی توی تیمی که به بردن جام اتحادیه افتخار میکنه گریه کــن ...




    و امــا شــاد باش ال نینیو تو این چیزا رو توی لیورپول نمیدیدی که توی چلسی داری میبینی ، ایشالا با لیگ قهرمانان از اومدن به چلسی خشنود تر هم میشی ..


    ویرایش توسط The Shadow : 05-06-2012 در ساعت 11:12 AM
    4 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (05-06-2012), Sgt.Wollek (05-06-2012), bomb5 (05-06-2012), r v d (05-06-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  8. Top | #57

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض

    برد کثیف چلسی رو اول به مادر کمک داور و بعدش هم باید به طرفداران چلسی تبریک گفت . تیمی که با پول و بازیکن و مربی بازم به در بسته میخوره و با کمک داور محترم بازی رو میبره واقعا قابل احترام و ستودنی هست .
    باز قضیه ی فینال لیگ قهرمانان سال 2005 داشت تکرار میشد و مثل اون بازی لیورپول 50 دقیقه اول بد بازی کرد و 40 دقیقه آخر داشت میترکوند و یک بازگشت رویایی انجام میداد که عوامل نذاشتن .

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Shadow نمایش پست ها
    من فقط نمیدونم چرا این نظرسنجی بالای تاپیک بعد از بازی داره هنوز برای چلسی زیاد میشه ؟؟؟
    تعجب نمیخواد فکر کردی همین هوادارای موجود رو چه شکلی جمع کردن ؟ معمولا هوادارای شناور منتظر قهرمانی یک تیم هستن تا بیان هواداریشون رو اعلام کنن . در مورد پیتر چک ( بهترین دروازه بان جهان ) هم که بزرگترین کارش این بود که گل به اون قشنگی رو به حاشیه بکشونه باید گفت یورو نزدیکه منتظر سوتی هات هستیم

    به قول دوستانه لیورپولی : Chelsea Are Sh.it
    4 کاربر مقابل از The Great One عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-06-2012), Holy Diver (05-06-2012), TORNADO (05-06-2012), amirnba (05-06-2012)
    امضای ایشان












  9. Top | #58

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض

    دیگه من موندم به نفع گرفتن تا چه حد؟ گل صد درصد صحیح تیم ما رو نگرفتن.واقعا متاسفم برای چلسی.
    رینا هم که دیگه دمش گرم گل اول که مقصر صد در صد بود،گل دوم هم که تقصیر داشت،آخر سرم که داشت یه سوتی دیگه هم میداد.
    از بازی خوبِ اندی کَرول نباید گذشت که دوتا گل برای تیم زد.
    دو روز دیگه تو آنفیلد میبینیمتون،دو روز دیگه منتظر جهنم آنفیلد باشید.
    ویرایش توسط Holy Diver : 05-06-2012 در ساعت 02:04 PM
    3 کاربر مقابل از Holy Diver عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. TORNADO (05-06-2012), The Great One (05-06-2012), amirnba (05-06-2012)
    امضای ایشان



  10. Top | #59

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    و امــا شــاد باش ال نینیو تو این چیزا رو توی لیورپول نمیدیدی که توی چلسی داری میبینی ، ایشالا با لیگ قهرمانان از اومدن به چلسی خشنود تر هم میشی ..
    آدم وقتی تو یه موفقیت تاثیری نداشته باشه نمیتونه شاد باشه.
    3 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (05-06-2012), The Great One (05-06-2012), amirnba (05-06-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  11. Top | #60

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض

    مژده مژده مژده


    همین الان شادی بعد مسابقه بازیکنان چلسی رو توی فینال دانلود کردم که فایل دانلودی از شبکه ی itv انگلیس بود این شبکه با شبیه سازی توپ کارول و استفاده از نرم افزار مخصوص با مدرک نشون داد که توپ همش از خط رد نشده و به هیچ عنوان گل نبوده ! از این به بعد قهرمانی چلسی رو با اسم حلال تر از شیر مادرشون نامگذاری میکنیم !! آفرین پیتر چک عزیزم آفرین نفسم که یک بار دیگه منجی تیمت شدی ....

    بعد از اینکه اشتباه رینا گلر اسپانیایی رو دیشب دیدم یاد یرزی دودک افتادم حیف دودک که از دست بنیتز از لیورپول رفت ! حیف شد کسی که یکی از عوامل قهرمانی لیورپول توی اروپا بود توی رئال بعدها یک ذخیره شد .........


    اینم عکس نرم افزار شبیه سازی شده : این عکس صراحتا میگه آفرین پیتر چک و آفرین داور !

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    محض اطلاعت نوید جان : در جواب اون حرفت که گفتی منتظر سوتی های چک توی یورو هستم !! دفاع تیم ملی جمهوری چک یکی از ضعیف ترین دفاع ها بین 16 تیم اصلی هست هیچ کسی هم هیچ انتظاری از دفاع ضعیف تیم ملی چک نداره !
    ویرایش توسط J B L : 05-06-2012 در ساعت 08:22 PM
    5 کاربر مقابل از J B L عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (05-06-2012), The Shadow (05-06-2012), bomb5 (05-06-2012), r v d (05-06-2012), MAHDIRKO (05-06-2012)
    امضای ایشان




صفحه 6 از 9 نخستنخست ... 45678 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 04-11-2012, 04:38 AM
  2. دانلود خلاصه بازی " چلسی 0-2 لیورپول " (جام اتحادیه انگلستان)
    توسط SASAN در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 11-30-2011, 07:10 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-10-2011, 08:10 PM
  4. دانلود تگ گل بازی چلسی-لیورپول
    توسط amirnba در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 09:04 PM
  5. 40 گل برتر استیون جرارد با پیراهن لیورپول با کیفیت HD
    توسط msh73 در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-19-2010, 02:35 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد