بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 4 از 6 نخستنخست ... 23456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 55

موضوع: تایپیک مخصوص شایعات و اخبار نقل و انتقالات ، منچستریونایند | تابستان 2012

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض تایپیک مخصوص شایعات و اخبار نقل و انتقالات ، منچستریونایند | تابستان 2012

    ســـــــــــــلام.

    ============

    خرید های رسمی باشگاه تا اینجا

    شینجی کاگاوا از دورتموند به منچستر | پست : هافبک تهاجمی ، بازی ساز
    Ángelo Henríquez از لیگ شیلی به منچستر | پست : مهاجم

    نیک پاول به منچستر پیوست | پست : هافبک تهاجمی ، بازیساز
    بنیز با قرارداد 4 ساله منچستری شد | پست : دفاع چپ
    الکساندر باتنر به منچستر پیوست | پست : دفاع چپ

    Robiin Van Persie رسما به منچستریونایتد پیوست !


    ============








    با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل انتقالات تابستانی و قوت گرفتن اخبار و شایعات ان
    برای باشگاه منچستر که امسال فصل حیاتی در این کار خواهد بود و اخبار پشتش زیاد
    است ، یک تایپیک زدم تا اخبارشو بزارم .
    همان طور که میدونید اگر امسال منچستر خرید بزرگی نداشته باشه عملا شاید فصل
    کابوس بار و بدتری در انتظارش باشه ، به خصوص در خط هافبک خودش !

    اولین اینکه این باشگاه بالای 100 میلیون پوند بودجه برای خرید تابستانی در نظر گرفته اند .


    ---------------------



    فعلا ....
    ویرایش توسط SASAN : 08-20-2012 در ساعت 07:35 PM
    24 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-12-2012), Blood Raven (07-05-2012), Django (08-02-2012), El Niño (07-10-2012), EmInEm (05-12-2012), Enliven (05-13-2012), Ghost OF Sparta (05-17-2012), Goldberg The Man (05-12-2012), JMJ (06-08-2012), MAMAD (05-12-2012), Moji (05-14-2012), S.H.A.Y.A.N (05-13-2012), SHAHIN (05-13-2012), Scofield (08-14-2012), Sgt.Wollek (05-12-2012), The Phenom (05-12-2012), The Shadow (05-12-2012), The Survivor (05-13-2012), amirnba (05-12-2012), j.c (05-17-2012), r v d (05-12-2012), the king (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-12-2012), MAHDIRKO (05-13-2012)
    امضای ایشان



  2. Top | #31

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    اپدیت : سران سائوپالو راضی به این قیمت نشدند !!!


    --------


    همچنین چندین روز است که اخبار بر سر انتقال اریکسون ، استعداد جدید فوتبال دانمارک که در آژاکس بازی میکند شنیده میشود .
    خود اریکسون مایل است به منچستر بیایید .

    همچنین ون پرسی !


    التبه همه این اخبار زیر سایه انتقال مورا به منچستر مشخص خواهد شد .
    5 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-19-2012), EmInEm (07-20-2012), Ghost OF Sparta (07-18-2012), Goldberg The Man (07-18-2012), JMJ (07-25-2012)
    امضای ایشان



  3. Top | #32

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    شایعه ای عجیب به نقل از سایت طرفداری !!!

    خبر غیر رسمی: تیم سائوپائولو که در چند روز اخیر در صدر اخبار روزنامه*ها بود,چندین پیشنهاد اغوا کننده از طرف منچستریونایتد را رد کرده بود ولی بالاخره با مبلغ پیشنهادی منچستریونایتد موافقت کرد.پیشنهاد*های منچستر یونایتد به ترتیب 25 میلیون یورو,30 میلیون یورو و 35 میلیون یورو بودند که هر سه این پیشنهادات رد شدند ولی پیشنهاد آخر منچستریونایتد به ارزش 41 میلیون یورو,با موافقت سران سائوپائولو مواجه شد.با موافقت سران سائوپائولو هنوز چیزی تمام نشده و باید دید که لوکاس 19 ساله تن به این انتقال میدهد یا خیر.البته گفتنی است مورا در طول این معامله,بسیار حرفه*ای رفتار کرده و سخنی مبهم و دندان*گردانه به لب نیاورده که میتواند یک برگ برنده در این انتقال باشد,به این مفهموم که خود این جوان نیز دوست دارد به 3 هم وطن منچستری خود بپیوندد.


    همچنان باید منتظر ماند
    6 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-19-2012), EmInEm (07-20-2012), Ghost OF Sparta (07-19-2012), Goldberg The Man (07-19-2012), JMJ (07-25-2012), MAMAD (07-19-2012)
    امضای ایشان



  4. Top | #33

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    فردا منچستر اولین پیشنهاد خود را در رابطه با فن پرسی ارائه میکند !

    -


    اما به راستی کدام یک از شایعات دوربر باشگاه در این مدت منچستری خواهند شد ?


    4 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (07-19-2012), EmInEm (07-20-2012), Ghost OF Sparta (07-19-2012), JMJ (07-25-2012)
    امضای ایشان



  5. Top | #34

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    بمب ، خبرگزاری میرور : Rvp

    خبرهای ضد و نقیضی در مورد ون پرسی وجود دارد .بعضی از خبر گزاری ها گفتند که مسئولان آرسنال هر طور که شده میخواهند ون پرسی را حفظ کنند و پیشنهاد هیچ باشگاهی را نخواهند پذیرفت حتی اگر به قیمت اینکه او فصل بعد بازیکن آزاد شود تمام شود.اما بعضی از خبر ها میگوید:فرگوسن گفته ما برنده جدال بر سر جذب ون پرسی شده ایم و به دوستان نزدیکش گفته که ون پرسی به منچستر خواهد آمد و او مطمئن است که او و رونی زوجی سهمگین را تشکیل خواهند داد و مبلغ این پیشنهاد هم گفته شده که 20 میلیون پوند بوده و آرسنال پذیرفته!
    4 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Der TitaN (07-19-2012), EmInEm (07-20-2012), Ghost OF Sparta (07-19-2012), JMJ (07-25-2012)
    امضای ایشان



  6. Top | #35

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    اگه سر الکس بتونه موتینیو رو هم بیاره الدترافورد تیم خوبی میشه این فصل
    3 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (07-20-2012), Ghost OF Sparta (07-19-2012), SASAN (07-19-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  7. Top | #36

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض



    پیشنهاد جدید منچشتر برای مورا بالاتر از 40 میلیون یورو ....

    باید دید که تیم المپیک برزیل در انگلستان به سر میبرد . ایا این انتقال تا قبل از شروع المپیک انجام میپزیرد یا خیر ؟


    6 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Der TitaN (07-21-2012), EmInEm (07-21-2012), Ghost OF Sparta (07-21-2012), Goldberg The Man (07-22-2012), JMJ (07-25-2012), The Phenom (07-21-2012)
    امضای ایشان



  8. Top | #37

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض


    رافائل داسیلوا : مورا از اینکه به زودی منچستر میپیوندد خوشحال است .
    همان طور که میدونید رافائل برزیلی در تمرینات است ، دیروز مصاحبه ای با میرور انجام داد و گفت قطعا مورا در یونایتد است .

    ~

    همچنین فرگوسن گفت در کنار خریدمون مورا ، ون پرسی چشم دوخته ایم و من اون را به تئاطر رویاها میاورم !


    6 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (07-22-2012), EmInEm (07-22-2012), Ghost OF Sparta (07-22-2012), Goldberg The Man (07-22-2012), JMJ (07-25-2012), MAMAD (07-22-2012)
    امضای ایشان



  9. Top | #38

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN نمایش پست ها

    تئاطر

    شما علاوه بر اینکه بیگ شو رو می شناسی شخصی که ادبیات فارسی درس می ده رو هم می شناسی؟
    کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ghost OF Sparta (07-22-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  10. Top | #39

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Phenom نمایش پست ها
    شما علاوه بر اینکه بیگ شو رو می شناسی شخصی که ادبیات فارسی درس می ده رو هم می شناسی؟
    بله ابولا
    کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (07-22-2012)
    امضای ایشان



  11. Top | #40

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض


    با توجه به ایکه دیروز مدیر برنامه های مورا گفت ، یونایتد دیگر مبلغ خود را افزایش نمیدهد و انتقال مورا منتفی است !

    اما امروزلوکاس مورا خطاب به مدیر برنامه هایش : مذاکره با یونایتد را ادامه بده !


    انگار همه چیز داره فراهم میشه برای امدن مورا ، چون خودش علاقمند است !


    تنها راهی که این انتقال صورت نگیرد مدیران پول پرست سائوپالو هستن
    ویرایش توسط SASAN : 07-25-2012 در ساعت 08:30 AM
    5 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (07-25-2012), Ghost OF Sparta (07-26-2012), Goldberg The Man (07-25-2012), JMJ (07-25-2012), The Phenom (07-25-2012)
    امضای ایشان



صفحه 4 از 6 نخستنخست ... 23456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 04-26-2012, 04:17 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-16-2012, 03:13 PM
  3. تایپیک مخصوص وزن استار ها
    توسط The Enigma Rock Star در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 09-03-2010, 02:57 AM
  4. تایپیک مخصوص فینیشر ها و سیگنچور موو های استار ها (با فیلم)
    توسط The Enigma Rock Star در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-30-2010, 11:04 AM
  5. تایپیک مخصوص آهنگ استاران WWE ( با فرمت OGG )
    توسط I Am Legend در انجمن ستاره های دبلیو دبلیو ای
    پاسخ ها: 72
    آخرين نوشته: 07-04-2009, 11:03 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد