بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 5 از 6 نخستنخست ... 3456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 55

موضوع: تایپیک مخصوص شایعات و اخبار نقل و انتقالات ، منچستریونایند | تابستان 2012

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض تایپیک مخصوص شایعات و اخبار نقل و انتقالات ، منچستریونایند | تابستان 2012

    ســـــــــــــلام.

    ============

    خرید های رسمی باشگاه تا اینجا

    شینجی کاگاوا از دورتموند به منچستر | پست : هافبک تهاجمی ، بازی ساز
    Ángelo Henríquez از لیگ شیلی به منچستر | پست : مهاجم

    نیک پاول به منچستر پیوست | پست : هافبک تهاجمی ، بازیساز
    بنیز با قرارداد 4 ساله منچستری شد | پست : دفاع چپ
    الکساندر باتنر به منچستر پیوست | پست : دفاع چپ

    Robiin Van Persie رسما به منچستریونایتد پیوست !


    ============








    با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل انتقالات تابستانی و قوت گرفتن اخبار و شایعات ان
    برای باشگاه منچستر که امسال فصل حیاتی در این کار خواهد بود و اخبار پشتش زیاد
    است ، یک تایپیک زدم تا اخبارشو بزارم .
    همان طور که میدونید اگر امسال منچستر خرید بزرگی نداشته باشه عملا شاید فصل
    کابوس بار و بدتری در انتظارش باشه ، به خصوص در خط هافبک خودش !

    اولین اینکه این باشگاه بالای 100 میلیون پوند بودجه برای خرید تابستانی در نظر گرفته اند .


    ---------------------



    فعلا ....
    ویرایش توسط SASAN : 08-20-2012 در ساعت 07:35 PM
    24 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-12-2012), Blood Raven (07-05-2012), Django (08-02-2012), El Niño (07-10-2012), EmInEm (05-12-2012), Enliven (05-13-2012), Ghost OF Sparta (05-17-2012), Goldberg The Man (05-12-2012), JMJ (06-08-2012), MAMAD (05-12-2012), Moji (05-14-2012), S.H.A.Y.A.N (05-13-2012), SHAHIN (05-13-2012), Scofield (08-14-2012), Sgt.Wollek (05-12-2012), The Phenom (05-12-2012), The Shadow (05-12-2012), The Survivor (05-13-2012), amirnba (05-12-2012), j.c (05-17-2012), r v d (05-12-2012), the king (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-12-2012), MAHDIRKO (05-13-2012)
    امضای ایشان



  2. Top | #41

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض



    خانواده لوکاس خطاب به باشگاه سائوپائولو : او فقط می خواهد به منچستریونایتد برود

    به نظر می رسد باشگاه منچستریونایتد قصد دارد بعد از 5 روز عقب نشینی برای جذب مورا حرکت عظیمی انجام دهد. تا هفته گذشته به نظر می رسید این معامله بسیار نزدیک به مراحل پایانی است اما دوباره سر و کله اینتر پیدا شد و ماجرا باز هم پیچیده شد.

    ما قبلآ گفتیم :

    باشگاه اینتر میلان توانست یک شرکت چینی را پیدا کند تا درصدی از مبلغ مورد نیاز برای خرید لوکاس را پرداخت کند .

    به نقل از روزنامه ایتالیایی گازتا مدیر اجرایی اینترمیلان ،مارکو برانکا، روز گذشته بعد از تایید شدن سرمایه گذاری چینی ها برای این خرید با مسئولان باشگاه سائوپائولو صحبت کرده است. برانکا می خواست از شرایط باشگاه سائوپائولو برای فروش لوکاس آگاه شود و در کنار این موضوع سران باشگاه سائوپائولو را از پولی که از طریق چینیها به آن ها رسیده است آگاه کند.

    با این حال گزارشات جدیدی از برزیل به دست رسیده است که این معامله همچنان به سمت یونایتد چربش دارد. به نقل از ESPN Brasil ، خانواده لوکاس با جوونکیو ،رئیس سائوپائولو، صحبت کرده اند و به او گفته اند که پسرشان می خواهد به منچستریونایتد برود.

    باشگاه سائوپائولو پدر و مادر لوکاس را از پیشنهاد بهتر باشگاه آنژی و علاقه اینتر آگاه ساخته است اما والدین لوکاس آن را بی اهمیت دانسته و گفته اند که لوکاس علاقه دارد که زیر دست فرگوسن باشد.

    در حال حاضر علاقه لوکاس برای پیوستن به منچستر یونایتد باعث شده است که این انتقال برای یونایتد همچنان در حالت روشن بماند.

    7 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (08-02-2012), EmInEm (08-03-2012), Ghost OF Sparta (08-03-2012), Goldberg The Man (08-02-2012), MAMAD (08-02-2012), Scofield (08-14-2012), MAHDIRKO (08-02-2012)
    امضای ایشان



  3. Top | #42

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    به نقل از سایت هواداران منچستریونایتد ::

    از دیشب چند تا منبع خبری که سر دستشون اسکای ایتالیا بود گفتن اینتر و سائوپائولو به توافق رسیدن و همه چی تموم شد رفت ! چند تا سایت ایرانی هم سریع این خبر رو گذاشتن ! من رفتم باز هم تحقیق کردم و به این حرف های معاون سائو پائولو رسیدم :

    طبق گزارشات Lanecent یکی از منابع معتبر برزیل خسوس لوپز ، معاون باشگاه سائو پائولو ، اعلام کرده که هیچی از اینتر نمی دونه اما مذاکره با منچستر یونایتد رو تایید کرده . من این رو از خود سایت برزیلی براتون نقل می کنم . لوپز گفته :

    " من این اطلاعاتی که در مورد اینتر می گویید را نمی دانم ! دیروز و امروز با جووینکو ( رئیس باشگاه سائوپائولو ) صحبتی داشتیم و در مورد مذاکرات با منچسنریونایتد گفت و گو کردیم اما مبلغ پیشنهادی آن ها هنوز راضی کننده نیست. "

    همین لوپز 2 هفته پیش گفت منچستر یونایتد یه پیشنهاد 35 میلیون یورویی داده که برای ما خیلی مهمه ! اگه اونا یکم مبلغ رو بالا تر ببرن لوکاس فروخته میشه ! بحث اینجاست ، چه طور پیشنهاد 35 میلیونی منچستر رد میشه اما 27 میلیون یورویی اینتر قبول ؟؟؟

    حالا واقعآ باید دید مطبوعات ایتالیا دروغ می گن یا ...


    خبر رسمی اسکای اسپورت که ساعتی قبل گفت : از طرف اینترهیچ پیشنهادی برای لوکاس داده نشده است
    6 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (08-03-2012), EmInEm (08-03-2012), Ghost OF Sparta (08-03-2012), Goldberg The Man (08-03-2012), Scofield (08-14-2012), MAHDIRKO (08-03-2012)
    امضای ایشان



  4. Top | #43

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض


    تبریک میگم به همه یونایتد فن ها

    بلخره لوکاس مورا با مبلق 30 میلیون پوند به یونایتد پیوست .


    تمام
    7 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (08-05-2012), EmInEm (08-05-2012), Ghost OF Sparta (08-05-2012), Goldberg The Man (08-05-2012), Scofield (08-14-2012), © The Phantom Pain (08-05-2012), MAHDIRKO (08-22-2012)
    امضای ایشان



  5. Top | #44

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض



    به گفته سایت دیلی میل و تلگراف یونایتد با مبلغ 30 میلیون پوند برای به خدمت گرفتن لوکاس به توافق رسیده است و سر الکس فرگوسن امیدوار است که بتواند تا آخر این هفته رابین فن پرسی را نیز به خدمت بگیرد . این دو انتقال برای یونایتد 50 میلیون پوند خرج خواهد داشت. به گفته این دو سایت لوکاس امروز از نیوکاسل جایی که دیشب در برابر هندوراس در قالب تیم ملی برزیل به پیروزی رسیدند به منچستر می رود تا در تست های پزشکی باشگاه شرکت کند.در حالی که تیم برای انجام بازی دوستانه به نروژ رفته فرگوسن گفته است برای انجام یک سری کارهای باشگاه مانده است!!!!!

    تا 24 ساعت دیگه مشخص میشه



    ویرایش توسط SASAN : 08-05-2012 در ساعت 09:45 AM
    6 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (08-05-2012), EmInEm (08-05-2012), Ghost OF Sparta (08-05-2012), Goldberg The Man (08-05-2012), Scofield (08-14-2012), © The Phantom Pain (08-05-2012)
    امضای ایشان



  6. Top | #45

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    Angelo Henriquez جوان شیلیایی که از ماه پیش همراه نیک پاول صحبت امادنشان به منچستر به گوش میرسید .
    امروز به منچستر قرار داد رسمی خود را امضا کرد تا بعد از پاول دیگر استعداد کشف شده به باشگاه باشد .

    احتملا او این فصل در تیم رزروها بازی خواهد کرد !


    -

    همچنین امروز سرالکس و ونگر در مقر باشگاه ارسنال ملاقات داشته اند .
    منابع اگاه اطلاع داده اند که بر سر امدن ون پرسی به منچستر
    طرفین به توافق رسیده اند .
    باید دید در روزهای اینده چه میشود !
    ویرایش توسط SASAN : 08-14-2012 در ساعت 07:10 PM
    5 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (08-14-2012), Django (08-15-2012), EmInEm (08-14-2012), Ghost OF Sparta (08-14-2012), Scofield (08-14-2012)
    امضای ایشان



  7. Top | #46

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    رابین ون پرسی RVP رسما به یونایتد پیوست !

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    ویرایش توسط SASAN : 08-16-2012 در ساعت 09:57 AM
    4 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (08-15-2012), Django (08-15-2012), El Niño (08-15-2012), Ghost OF Sparta (08-16-2012)
    امضای ایشان



  8. Top | #47

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    واقعاً اومدم اعلام کنم که از ته اعماق وجودم دارم میسوزم ..
    چرا آخه رابین ...


    به هر حال مبارکتون باشه
    5 کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (08-15-2012), Django (08-15-2012), El Niño (08-15-2012), Ghost OF Sparta (08-16-2012), SASAN (08-15-2012)
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  9. Top | #48

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض

    اخه چرا....؟؟؟
    رابین من رفته تیمی که واقعا ازش متنفرم...
    عاشق ارسنالم و عاشق ون پرسی...
    یه طرف عشقم هست...همون طرف تنفرم...
    خدا هیچکس رو در این حالت قرار نده...
    4 کاربر مقابل از Ariyan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (08-16-2012), El Niño (08-16-2012), Ghost OF Sparta (08-16-2012), SASAN (08-16-2012)
    امضای ایشان



    این اسکناس به پول الان میشه ۳۸٫۵۷۰٫۰۰۰ ریال....!!!!

    .... Oh my god...

  10. Top | #49

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    از این به بعد بگین

    NonStop Manchester United
    2 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (08-16-2012), SASAN (08-16-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  11. Top | #50

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    1
    سن
    32
    نوشته ها
    126
    تشکر
    0
    تشکر شده 1,010 بار در 141 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    13 Thread(s)

    پیش فرض

    من واقعا موندم الان فرگوسن با این همه بازیکن اون جلو چجوری میخواد ترکیب بچینه ؟!
    رونی ، ون پرسی ، چیچاریتو ، ولبک ، نانی ، اشلی یانگ ، کاگاوا ، والنسیا و ..
    میترسم این فصل مشکل پیش بیاد
    2 کاربر مقابل از Anathema عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (08-16-2012), SASAN (08-16-2012)

صفحه 5 از 6 نخستنخست ... 3456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 04-26-2012, 04:17 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-16-2012, 03:13 PM
  3. تایپیک مخصوص وزن استار ها
    توسط The Enigma Rock Star در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 09-03-2010, 02:57 AM
  4. تایپیک مخصوص فینیشر ها و سیگنچور موو های استار ها (با فیلم)
    توسط The Enigma Rock Star در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-30-2010, 11:04 AM
  5. تایپیک مخصوص آهنگ استاران WWE ( با فرمت OGG )
    توسط I Am Legend در انجمن ستاره های دبلیو دبلیو ای
    پاسخ ها: 72
    آخرين نوشته: 07-04-2009, 11:03 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد