بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25

موضوع: Shakhtar Donetsk vs. Juventus | چلسـی در لبـه پرتـگاه

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض Shakhtar Donetsk vs. Juventus | چلسـی در لبـه پرتـگاه

    Shakhtar Donetsk vs. Juventus


    امروز، شاختار دونتسک در حالی به مصاف یوونتوس می روند که صعود آن ها به مرحله بعد قطعی شده است و در صورت، کسب تساوی و یا باخت در این بازی، مدافع عنوان قهرمانی یا چلسی در مرحله گروهی حذف خواهد شد.

    این بازی، در ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه Donbass Arena که ورزشگاه خانگی تیم شاختار می باشد، برگزار خواهد شد. آقای Eriksson قضاوت این بازی را بر عهده دارد. این بازی برای یوونتوس بسیار اهمیت دارد و بانوی پیر می تواند با کسب تساوی در این بازی، به مرحله بعد صعود کند، اما اگر امشب شکست بخورند، وضعیت خیلی برای این تیم سخت می شود.

    در سوی دیگر، چلسی به مصاف نورشلند می رود و مدافع عنوان قهرمانی یک نیم نگاهی به بازی امشب دارد و اگر آن ها می خواهند صعود کنند، فقط باید منتظر برد شاختار باشند در غیر این صورت آن ها به Euro League می روند.

    در هفته پنجم، تیم شاختار به مصاف نورشلند رفت و لوئیس آدریانو بازیکن تیم شاختار به دلیل زدن گل ناجوانمردانه، از همراهی تیمش در این بازی محروم است و به جای آن قرار است از Eduardoـی استفاده شود که سابقه بازی کردن در تیم Arsenal را دارد.

    چیگرینسکی و هابشمن که دو مدافع تیم شاختار می باشند، به دلیل مصدومیت ناحیه زانو، به احتمال زیاد به بازی امشب نخواهند رسید.

    همینطور کوچر، اگر در این بازی کارت زرد دریافت کند، از همراهی تیمش در بازی بعدی محروم می شود.

    اما در سوی دیگر، مارکیسیو، به دلیل گرفتن کارت زرد در هفته پنجم در مقابل با چلسی، از همراهی تیمش در این بازی محروم است.

    از سوی دیگر امکان قرار گرفتن پائول پوگبا در ترکیب اصلی یوونتوس قرار دارد، زیرا وی در مقابل با تورینو عالی بازی کرد و به احتمال زیاد وی از ابتدا، تیمش را در بازی امشب همراهی خواهد کرد.

    کیلینی، مدافع با تجربه یوونتوس در صورتی که امشب کارت زرد دریافت کند، بازی بعدی را از دست خواهد داد (در صورت صعود)

    نکات جالب:

    صعود شاختار به مرحله بعد قطعی شده است و آن ها برای سرگروه شدن تنها به یک امتیاز نیاز دارند.

    شاختار، در 19 بازی اخیر خود، توانسته است 13 تای آن را ببرد و تنها 2 بار شکست خورده اند.

    یوونتوس برای صعود به مرحله بعد، تنها به یک تساوی نیاز دارد و اگر آن ها در این بازی پیروز بشوند، به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود می کنند ولی اگر آن ها شکست بخورند و چلسی، نورشلند را شکست دهد، آن ها حذف خواهند شد.

    یوونتوس در 5 بازی اخیر خود در خارج از خانه، 5 تساوی کسب کرده است.

    شاختار به همراه پاری سن ژرمن، با به ثمر رساندن 12 گل در این مسابقات، تا الآن بهترین خط حمله را دارند.


    ترکیبات احتمالی:

    Shakhtar Donetsk
    :
    Pyatov, Rat, Kucher, Rakytskiy, Srna, Stepanenko, Fernandinho, Willian, Eduardo, Teixeira, Mkhitaryan

    Juventus:
    Buffon, Bonucci, Barzagli, Chiellini, L'steiner, Vidal, Pogba, Pirlo, Asamoah, Vucinic, Giovinco
    20 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (12-05-2012), Der TitaN (12-05-2012), Django (12-05-2012), El Niño (12-05-2012), EmInEm (12-05-2012), Ghost OF Sparta (12-05-2012), Goldberg The Man (12-06-2012), Holy Diver (12-05-2012), MAMAD (12-05-2012), Olympic Hero (12-05-2012), S.H.A.Y.A.N (12-05-2012), SHAHIN (12-05-2012), Scofield (12-05-2012), TORNADO (12-05-2012), The Great One (12-06-2012), The Phenom (12-05-2012), amir-aghaei (12-05-2012), bomb5 (12-05-2012), rahman24 (12-06-2012), © The Phantom Pain (12-05-2012)
    امضای ایشان


    Welcome to the Stamford Bridge


  2. Top | #21

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    خداییش از حق نگذریم گروه شاختار از گروه من سیتی اینا هم سخت تر بود.
    واقعا این شاختار عجب تیمیه.فوق العادست.به جرات میگم که واقعا پدر یوونتوس رو هم تو این بازی هم تو بازی رفت در آورد و اگه صعودش مسجل نشده بود صد در صد نمیباخت این بازی رو.

    خداییش حیف تاتنهام که نذاشتن بیاد جام باشگاه ها و این چلسکی اومد و ترید و رفت.
    3 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (12-06-2012), Holy Diver (12-06-2012), Olympic Hero (12-06-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  3. Top | #22

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    نوید که 2 تا خط نوشت 3 خط نوشت با اشتباهات داوری ! برادر من نمیبینی یا خودت رو می زنی به ندیدن آخه ؟! اون هندِ به اون واضحی مدافع تیم شاختار رو ندیدی یا مثل همیشه چون به مرادت نبوده " تصمیم گرفتی " نبینی ؟ هندی که خود سرمربی شاختار هم تاییدش کردن و گفتن هند بوده . اگه قرار بوده واسه کسی پنالتی گرفته بشه اول ما بودیم که باید واسش پنالتی گرفته میشد نه شاختار !! البته من اعتقاد دارم نگرفت هم مهم نیست . چون اخرش ما بردیم و سرگروه شدیم !!
    اما در مورد اون خطای بارزالی . من نمی دونم شما به چه دلیلی میگید اون خطا بوده ؟! من بعد از بازی تو خیلی از منابع معتبر گشتم و چند تا گزارش داوری خوندم اما یه نفر هم نگفت اون صحنه پنالتی بوده !! چند نفر که اصلا هیچ اشاره ای هم به این صحنه نکردن دیگه چه برسه به اینکه بگن پنالتی بوده . نمی دونم یا اون کارشناس ها که علم این کار رو دارن خیلی خنگن و با پارتی بازی رسیدن به بالا مالا ها , یا شما دارید توی خونه حروم میشید ,,,, در ضمن دست گذاشتن روی شونه بازیکن هیچوقت پنالتی نبوده و نیست . اگه اینطوری باشه که تو تمام ضربات کرنر تو محوطه داره خطای پنالتی اتفاق میفته !!! باز میگم اصلا نه حرف من , نه حرف شما !! شما حرف های یک کارشناس داوری بزرگ رو بیارید که گفته باشه اون صحنه پنالتیه ! من قبول می کنم که داور به نفع گرفته . من که خیلی گشتم نبود ,,, شما بگردید شاید پیدا کردید .

    فکر کنم منظورت از بعد از سال ها 2.5 پیش هست ؟ تیمی که بخواد مقابل شاختار که صعودش قطعی شده بود درس دفاع به اروپا بده دیگه ... تازه بگذریم از اینکه یک تیرک قشنگ به خودشون زدن و یک پنالتی هم دادن . دفاع یعنی تیمی که تو 5 بازی مقایل آماده ترین تیم های اون سال اروپا ( چلسی - بارسا - بایرن ) کلا 3 گل بخوره نه اینکه از تیمی که انگیزه و قدرت لازم رو نداره گل نخورده باشه
    در مورد دفاع تیم خودم که چیزی ندارم که بگم . 3 بازی آخر توی ucl بدون گل خورده . 1 گل به خودی هم جلوی چلسی و یک گل فضایی دیگه !! در مورد اینتر میلان هم بگم که من خودم بارها گفتم که اون بازی دفاع اینتر فوق العاده بود . بار ها هم تحسینش کردم هنوز هم مورینیو و اینتر میلان رو بابت اون بازی تحسین می کنم ! اما یک فرقی بین این 2 تا دفاع کردن بود . یوونتوس داشت با دفاع هاش دفاع می کرد , اینتر داشت با کل بازیکناش دفاع می کرد !!! یوونتوس داشت منطقه ای دفاع می کرد اما اینتر میلان چند لایه . اون بازی اینتر - بارسا اتوئو هم اومده بوی توی دفاع ! اما دیشب دفاع های یوونتوس همون 3 نفری بودن که پستشون قبل از بازی دفاع بود . یعنی بارتزالی , کیلینی و بونوچی . هر چی توپ توی محوطه اومد اینا زدن نه هافبک ها ومهاجم ها . بازی با چلسی هم دقیقا همینطوری بود . الان بدون شک بهترین دفاع های وسط اروپا توی یوونتوس جمع شدن . انقدر که واسه لوسیو مدافعی که خودم خیلی خیلی قبولش دارم جا نیست بازی کنه !! وقتی هم پشت این دفاع کسی مثل بوفون وایمیسه , باید بگیم که این ترکیبِ دفاعی , بهترین ترکیب دفاعی اروپا در حال حاظر هست !! مثلا دفاع تیم ملی ایتالیا هستنا ,,,,

    فردوسی پور هم خوب یوونتوس رو سوژه خودش قرار داده
    جان من حرف های عادل رو ببین : پوگبا جدایی پر حاشیه ای از منچستر داشت - پیرلو، پیرلوی همیشگی نیست - ویدال پر فراز و نشیب بوده واسه یووه اما در کل خوبه - گل یووه کاملاً آفساید بود - شاختار در این دقایق داره بهتر بازی می کنه و ... !! با این اوصاف پس این عمه ی عزیز من بود که تونست رکورد شکست ناپذیری شاختاری که از قول همین آقا آمار وحشتناکی توی زمین خودش داره و فوق العاده قدرتی هست رو توی زمین خودش رو بشکونه ! 2 هفته قبل هم حتما عمه ی من بود که چلسی رو 3-0 شکست داد اونم با قدرت . یا عمه ی من بود که تو دور اول مسابقات بازی 2-0 باخته رو تو لندن 2-2 کرد !! واقعا از عمه ی عزیزم تشکر می کنم ,,,,,
    ویرایش توسط Olympic Hero : 12-06-2012 در ساعت 05:12 PM
    5 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Sgt.Wollek (12-06-2012), The Phenom (12-06-2012), amir-aghaei (12-07-2012), raminh00 (12-06-2012), © The Phantom Pain (12-06-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  4. Top | #23

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Olympic Hero نمایش پست ها

    جان من حرف های عادل رو ببین : پوگبا جدایی پر حاشیه ای از منچستر داشت - پیرلو، پیرلوی همیشگی نیست - ویدال پر فراز و نشیب بوده واسه یووه اما در کل خوبه - گل یووه کاملاً آفساید بود - شاختار در این دقایق داره بهتر بازی می کنه و ... !! با این اوصاف پس این عمه ی عزیز من بود که تونست رکورد شکست ناپذیری شاختاری که از قول همین آقا آمار وحشتناکی توی زمین خودش داره و فوق العاده قدرتی هست رو توی زمین خودش رو بشکونه ! 2 هفته قبل هم حتما عمه ی من بود که چلسی رو 3-0 شکست داد اونم با قدرت . یا عمه ی من بود که تو دور اول مسابقات بازی 2-0 باخته رو تو لندن 2-2 کرد !! واقعا از عمه ی عزیزم تشکر می کنم ,,,,,
    بیخیال حسین دلت خوشه ها

    تو هم وقت اضافه داری مگه؟

    ادم واسه هر چرندی که نمیاد پست بده حالا یارو یه غلطی کرده
    3 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Olympic Hero (12-06-2012), amir-aghaei (12-07-2012), raminh00 (12-06-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  5. Top | #24

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    شماره عضویت
    32508
    نوشته ها
    1,309
    تشکر
    4,778
    تشکر شده 5,537 بار در 1,137 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    3
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    722 Thread(s)

    پیش فرض



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    باز هم جمله ی معروف : وقتی داور داوری نکرد

    چلسی لیورپول 2005 (گلی که از خط دروازه عبور نکرد اما داور گفت عبور کرد و باعث حذف چلسی در لیگ قهرمانان شد)
    چلسی بارسلونا 2009 ( توپیهایی که به دستها برخورد کرد در محوطه ی جریمه ولی باز هم داور ندید و باعث خذف چلسی دز لیگ قهرمانان شد)
    دیالوگ دروگبا به این داور : تو عامل حذف ما هستی و حرکت فراموش نشدنی بالاک

    چلسی منچستر هایی که نیازی به گفتن ندارد
    یوونتوسی که هنوز هم نفوذش رو در داوری تو کل دنیا داره و شبی که جای هیچ حرفی هم برای بیننده هایی که شاهد بودن نذاشت
    و کلی داوریهای دیگه که جز حوصله سر بردن چیز دیگه ای ندارن


    زنده باد اشکهایی که داوران باعث شدند..
    .



    ویرایش توسط Brodus Clay : 12-06-2012 در ساعت 08:56 PM
    2 کاربر مقابل از Brodus Clay عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (12-06-2012), The Great One (12-06-2012)
    امضای ایشان




  6. Top | #25

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Great One نمایش پست ها
    دایی جان قابل توجه شما کل ایتالیا با تیم مذکور مشکل دارن ( چه هوادارای ایرانی و چه خارجی ) حتی فیورنتینا و ناپولی و رم و ... که این چند ساله اصلا تو کورس قهرمانی نبودن با گوره خر مشکل دارن در مورد داوری هم که دیگه بحثی نیست چون همه دیدن ...
    حاج نوید مسجد ندیده همه می دونیم که پرطرفدار ترین تیم ایتالیا یوونتوسه که این ربطی به مافیا نداره مگه اینکه با به ملت بگن با زور اسلحه بیایین ورزشگاه

    ضمنا همه تیمهای موفق دشمن دارن و خیلی ها چشم دیدنشونو ندارن یکیشم یوونتوس

    البته ما کاملا چشم دیدن اینتر ناسیوناله و اث میلان رو داریم ( و این خودش بیانگر مطلبیه )
    2 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Daryl Dixon (12-07-2012), raminh00 (12-07-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. × انجمن هواداران بانوی پیر , Juventus ×
    توسط The Phenom در انجمن سری آ ایتالیا
    پاسخ ها: 182
    آخرين نوشته: 02-02-2014, 09:35 PM
  2. .,. AC Milan Vs. Juventus | نکات جالب + بحث و تبادل نظر .,.
    توسط Arsal4n در انجمن سری آ ایتالیا
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 11-25-2012, 10:49 PM
  3. گل ها و هایلایت های فینال جام حذفی ایتالیا || Juventus Vs Napoli
    توسط The Great One در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-22-2012, 12:00 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-15-2011, 02:46 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد