حالا چرا میزنی پوریا
من آرزوم یه روز معدلم بشه 17 حالا تو شدی 17.20 ناراحتی![]()
حالا چرا میزنی پوریا
من آرزوم یه روز معدلم بشه 17 حالا تو شدی 17.20 ناراحتی![]()
آرزوته ؟؟؟؟ (خنده) بابا من ترم دیگه بایت معدلم 19 به بالا بشه ...وگرنه (دیوانه میشم)
یه بچه زرنگ در اومد[خنده]
سال سوم.ریاضی فیزیک.47/19
بابا شماها همتون دبیرستانی هستید و معلاتون 15 به بالاست من که کلاس دوم راهمایی بودم شدم معلدم شد 13خورده هاش رو یادم نیست سوم راهنمایی که فکر کنم شدم 10 و خورده ای دبیرستان هم که بماند![]()
هامون این شکلک ها رو از کجا میاری تو یه تاپیک کد هاش رو بزن ما هم استفاده کنیم من فقط میدونممیشه این شکلکه
![]()
بابا بچه زرنگنوشته اصلی توسط JOHNCENA
یه دستی هم به سر ما بکش
(خنده)
ارش جان تو که میگفتی درست خیلی خوبه اما الان که معدلت رو میگی از منم که بدتری
آقا همه درساشون خوب فقط سر ما کلاه رفت
ارش جون شکلک اگر میخواهی ببینی باید بری روی ارسال پاسخ بزنی بعد در صفحه باز شده روی صورتکهای بیشتر کلیک کنی اگر کلیک کنی همه شکلکهای سایت میاد
خداحافظ

منم با اومدن به نت درسم قوی تر شدش !!
معدلم 19.46 شد دوم ریاضی
البته اگر انضباط رو 20 میشدیم معلدم میشد 19.60 به بالا !!
منم دوم ریاضیم تو تیز هوشان شدم 19.31
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)